Miten saan rivatril lääkityksen

TarvitsenLääkettä

Olen ollut oman kotini vankina useita vuosia, enkä ole pystynyt pitämään yllä ihmissuhteitani tai nähdä kavereitani, kaupassa käynti ahdistaa, hankin kuitenkin rivatriliä pimeiltä markkinoilta joka poisti pelkoni, rivatril todella auttaa. Kuinka ja mistä saisin niihin reseptin ettei kaikki rahani menisi pimeisiin lääkkeisiin.

14

3847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoaaa

      Vastaus kysymykseesi. Varaa aika esim. Terveystalon yksityiselle psykiatrille ja kerro paljon olet käyttänyt vuorokaudesssa yleisinhän on 4-6mg. He eivät näe julkisen puolen tietojasi joten ovat vain sanasi varassa. En tiedä määrääsi, mutta itse sanoisin että olen käyttänyt kys. lääkettä jo vuosia ja se auttaa. Saat Rivatrilisi 100% mutta joudut myös maksamaan yksityiset kun ei ole halpoja.

      • TarvitsenLääkettä

        Kiitos vastauksestani, tämä oli todella iso apu ja ehkä suurin helpotus elämääni mitä voi olla, kiitos vielä paljon!


      • TarvitsenLääkettä

        Niin mutta yksi mutta, mitä vastaan kun kysyvät miksen uusi enää reseptiäni julkisella puolella?


      • rivoooooooooo

        4-6mg rivaa päivässä on iso määrä. Ja pidemmässä käytössä tekee elämästä hvettiä joka pyörii pilleripurkin varassa. Älä ala päivittäiskäyttöön.


    • ajatmuuttuneet

      Muuten nykyään näkevät kaikki menee yksityiselle,julkiselle,psykiatrille ym. Kaikki lääkärit näkevät lääkehistorian.

      • NewsFlashhh

        Paitsi ettei näe, jos on estänyt omakannassa haluamiensa reseptien näkymisen.


      • Tähkö

        Itse kävin Tammisaaressa kunnallisella ja kysyi erikseen että annanko luvan tietojen luoutukseen kun heillä ei näy Espoon tiedot. Sama juttu kun yksityisellä asioidessa, eivät näe ellei erillistä lupaa anna.. Ei suomi ole mikään isoveli valvoo yhteiskunta, paitsi jos et ole oikeustoimikelpoinen ja järjissään, silloin joku omainen esimerkiksi hoitelee lupa asioita.


    • slkgsiodh

      Ite sain bentsolääkityksen (takaisin) kun menin yksityiselle psykiatrille. Ne ei tosiaan nää mitä sun omalekuri on susta kirjotellu tai reseptejä ei näe. Jouduin tosin käymään 3 kertaa tunnin mittaisilla keskusteluilla sen psykiatrin kanssa niin sen jälkeen sain aina puoleksi vuodeksi kerralla reseptin. Kävin Terveystalolla ja tunnin mittainen aika sille psykiatrille maksoi 170 euroa, että ei todellakaan ole mitään halpaa lystiä, mutta kyllä sieltä avun saa loppujen lopuksi, Halusi käydä erityisen tarkkaan läpi mun asiat ennenku uskalti kunnolla määrätä..

    • Shop

      Hei! Mielentilan kartoitus tulisi tehdä ja samalla mietitään sopiva lääkehoitosuunnitelma sinulle, jossa lääkäri miettii tarkasti mihin tarvitset lääkettä.

    • Rivaaa

      Jos muut ei toimi ja olet tehnyt kokeiluja tarpeeksi niin silloin saat helposti reseptin.hyvä lääke kun muistaa pitää välipäiviä.

      • Syöty

        Muistaa pitää välipäiviä ? Söin rivaa noin 15v säännöllisesti päivittäin hyvin toimi aikansa kuten kaikille lääkkeille tuppaa käymään menettää tehonsa monesti pitkäaikaiskäytössä.


      • Rivaaa
        Syöty kirjoitti:

        Muistaa pitää välipäiviä ? Söin rivaa noin 15v säännöllisesti päivittäin hyvin toimi aikansa kuten kaikille lääkkeille tuppaa käymään menettää tehonsa monesti pitkäaikaiskäytössä.

        Mitä tuli tilalle?Ja pääsitkö hyvin eroon.


      • Syöty

        Vuosien saatossa on ollu monia lääkkeitä en muista mihin lääkkeeseen riva vaihettiin. Päivittäiskäytössä oli minulla ja lääkityksen onnistumisen ehto jokapäiväinen käyttö. En huomannu mitään erityistä ongelmaa lääkityksen lopetuksessa hitaasti lopetetaan.


    • wqmnyt

      Olen suoraan kertonut yksityislääkärille (psykiatri), jos terveyskeskuslääkäri (yleislääkäri) ei kirjoita minulle (enää tai ollenkaan) jotain lääkettä, jota katson tarvitsevani ja josta katson hyötyväni. Aina olen saanut yksityiseltä sitä/vastaavaa ja uusiminen sujuu uusintakäynnillä ja/tai yhteydenotolla puhelimitse lääkärin sihteerin/toimiston kautta. Joskus lääkärikeskuksen vaihde on näpyttänyt puolestani uusintapyynnön lääkärin sähköpostiin. Lääkäri soittaa minulle lyhyen puhelun ja laittaa sähköisen reseptin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe