Kyllä kestää suomalaisen viljelijän kilpailla halpuutuksessa brasialaisen mädänneenlihan kanssa.Tekee pahaa ja oksettaa tällainen moraalittomuus.
Sok:n brasilialainen mätäliha
6
150
Vastaukset
- RAdio49
Söin kerran eräässä paikallisessa henkilöstöruokalassa. Kysyin henkilökunnalta lihan alkuperää, hän vain sanoi vihaisesti että "mistäminätiärän, syä tai oo syämättä". Tyypillistä pohojalaasta asiakaspalvelua, aina täytyy päästä nokittamaan... Toisenlaisen kokemuksen sain tamperelaisesta henkilöstöruokalasta, siellä ystävällinen henkilökunta kävi heti kysymässä keittiön puolella lihan alkuperän.
- Kylläniinnyppii
Myykö Prisma brasilialaista mätälihaa ja salmonella kananraatoja vaikka samalta lakialta saa riittävästi kotimaista puhdasta tavaraa.
- KoikkalainenJ
Prisma myy Poutuntie tuotteita, joihin käytetään brasilialaista lihaa.
- PorskuttavaKepu
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14778709/brasilialainen-liha-hyvaa
Tuolta löytyy totuus!
- bonussalmonella
Ja maalaaset vielä suosii Prismaa,,,,
Nämä asiat pitää kysyä Prisman marketin päälliköltä eikä täällä vinkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450