Rasvaimu - The Health Clinic - Rein Adamson

toiveissapienivatsa

Hei, menen reilun parin viikon päästä rasvaimuun (WAL) Tallinnaan The Health Clinicalle ja sen suorittaa kirurgi Rein Adamson. Onko muilla kokemusta?

Itse päädyin tähän vaihtoehtoon, koska yhteydenotto sujui hyvin, en ole lukenut negatiivisia kommentteja kirurgista ja, että leikkaus tehdään oikeassa sairaalassa. Olen myös käynyt Helsingissä pienessä toimenpiteessä aikaisemmin. Eli kokemusta kotimaasta on.

Eniten minua jännittää tietenkin leikkauksen tulos ja jopa nukutus. Suomessa, kun toimenpide voidaan tehdä paikallispuudutuksessa.

Pyydänkin kokemuksia erityisesti leikkaavasta kirurgista, sairaala Fertilitaksesta http://www.fertilitas.ee/_fin.

Kiitos asiallisesta palautteesta!

14

3727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expl

      Plastiikkakirurgin valinta käy turvallisimmin niin, että katsot Suomen esteettiset plastiikkakirurgit yhdistyksen sivuilta, kuka yhdistykseen hyväksytty ammattilainen on lähimpänä sinua ja varaat vastaanoton. Vastaanotolla hän tutkii tilanteesi ja tekee hoitoehdotuksen. Jos olet varma, että hän ymmärsi mitä korjausta olet hakemassa ja mielestäsi suunnitelma on hyvä, sovi hoidosta. Mutta jos et ole varma, tulitko ymmärretyksi tai onko hoito sinulle sopiva, tai kemiat hänen kanssaan ei pelaa, ota aikalisä tai uusi plastiikkakirurgi.
      Hyvään tulokseen tarvitaan molempien ymmärrys, mitä ollaan hakemassa. Parhaaseen tulokseen tarvitaan lisäksi, että henkilökemiat sopivat. Niin yksinkertaista se on. En usko, että toinen henkilö erilaisin tulosodotuksin voi auttaa lääkärinvalinnassa. Tärkeää on, että kun lääkärin tai hoidon valinta tehdään, olet siinä henkilökohtaisesti plastiikkakirurgisi vastaanotolla.
      Jos menet hoitoon omalla hoitosuunnitelmallasi, ilman, että hoitava lääkäri on sinua nähnyt ennen leikkausta,otat myös vastuun mitä tapahtuu.

      Kun esteettisen hoidon eurooppalaista laatu-standardia tehtiin monet erikoislääkärit halusivat toimintaohjeisiin minimi ajan mikä voi olla ensimmäisestä vastaanottotilanteesta toimenpidepäivään. Ehdotettiin kuukautta tai vähintään viikkoa, että potilaalle jäisi aikaa ratkaista ottaako leikkausriskin. Asiasta ei päästy yhteisymmärrykseen ja se jäi pois lopullisesta standardista. Sitä vastustivat juuri ns. itäblokista tulleet lääkärit.
      Liian usein näemme, että nopea hoitoratkaisu ilman toimenpiteen tekijän henkilökohtaista suunnitelmaa, mahdollisesti konsultin suosittelema surgical tourism, on johtanut ongelmiin. Voi käydä niin, että menet rintojen pienennykseen, mutta lääkärillä Kreikassa onkin halpoja rintaimplantteja varastossa ja hän katsoo, että sinun kannattaa ottaa mieluummin isot implantit, koska hänen kauneuskäsityksensä on erilainen kuin sinun ja hän ei ole tehnyt rintojen pienennyksiä,vaikka sinut lähettänyt konsultti niin luuli. Tulee ota tai jätä tilanne. Niinpä huomaat herätessäsi että tulos ei ole sitä mitä odotit. Ketä voit hakea silloin vastuuseen?(esimerkki ei ole fiktiota)
      Oletko varma onko kyseessä plastiikkakirurgian erikoislääkäri vai "erikoislääkäri".

    • toiveissapienivatsa1

      Hei, kiitos vastauksesta. Olen menossa rasvaimuun. Olen löytänyt vain hyviä kokemuksia kyseisestä lääkäristä. Edelleen olen menossa vaikka kirjoitit ihan asiaa.

    • Pienivatsakiitos

      Nyt se on tehty. Kipuja on. Mustelmia ja turvotusta. Palataan myöhemmin asiaan.

      • SamaSuunnitelmissa

        Toipumisia!
        Harmi, ettet saanut kyselyysi vastauksia. Toivottavasti jaksat jakaa oman kokemuksesi, kun toipilasaika alkaa olla voiton puolella.


      • Pientäimua

        Virossa tehdyn Rasvaimun jälkeiseen infektioon on suomessakin kuollut. Norjassa rasvaimuja tehtiin tv studiossa ilman syeriliteetin huolehtimista hyvällä onnella.


    • Pienivatsakiitos

      Hei, kiva, että joku on lukenut. Eli mulle tehtiin kuuden alueen imu. Tämä on kolmas päivä leikkauksesta. Kipuja on ja olen aivan mustelmilla tukisiteen reunoilta. Nyt jo näkee, että vatsa on pienempi. Turvotusta on, mutta silti litteä. Sain mustelmarasvaa kirurgilta mukaan. Sitä laitan. Vielä hyvillä mielin. Kävely tekee hyvää.

      • Kiinnostunut1

        Hei, olisi kiva kuulla mitä sinulle nyt kuuluu?


      • Rasvaimutulossa

        Moikka, mitkä on fiilikset tällä hetkellä? Mietin itse täysin samaa toimenpidettä samassa paikassa, mittani ovat 165/79.


      • ptolihyväkeksintö

        Täällä pullukka vatsa puhuu, oikeesti ota pt 10 vk se on suurin lahja itselle, VARAA PT
        ei ketään kiinnosta, oletko pullukka vatsa vai mikä,
        kunhan olet kunnossa, siis jaksatko juosta hiihtää, pyöräillä, nostella painoja ,
        ne läskit on sivuseikka,
        oma kokemus on tärkein,
        oletko ok, mikä sulla on verenpaine,
        lepo syke, sokerit
        kuntotesti
        cooperin testi
        lähde näistä
        rasvaimu o n höpöhöpö (vaarallista), kaikki rasva on sulla kohta takaisin, itse sen mutustelet taas takaisin,
        ei kun luomu porkkanaa (nam)
        yms korvaamaan muutamia aterioita
        vuoden ajan
        ja olet sorja olet kaunis
        Varaa pt minä niin olen onnellinen kun sen tein
        ei kampaaja ei hieroja eikä kukaan kuin pt


    • Pienivatsakiitos

      Hei, ap tässä!

      Mä voin tosi hyvin ja ainakin nyt voin suositella kyseistä lääkäriä. Kohta kolme viikkoa toimenpiteestä. Tallinnassa ja sairaalassa asiat sujuivat hyvin. Vatsa on pienentynyt kovasti ja tukitekstiiliä pidän edelleen yötäpäivää. Helpottaa koko ajan. Menisin uudelleen enkä kadu tätä toimenpidettä. Olisi voinut tehdä jo aikaisemmin. Salille menen viikon päästä. Tikit ei ole kaikista arvista lähteneet, Arvet on minimaaliset, mustelmat kohta kadonneet kokonaan. Vaatteet istuu hyvin päällä.

      Nimimerkille ptolihyväkeksintö kertoisin, että kysyin aloituksessa kokemuksia Rein Adamsonista. Mulla on PT, joten eläpäs huoli.

      Pientäimua nimimerkille myös huomautus, että en kysellyt infektioista tai imuun kuolleista mitään. Sekotatte keskutelut, kun tulette höpöttämään asian vierestä tai täysin muista aiheista. Mä olen hengissä ja voin hyvin, yksikään arpi ei ole vuotanut yhtään kotitumisen jälkeen, eivätkä ne punota tai ole kipeitä. Suomesta olen kyllä saanut kerran tulehtuneen arven, mutta sekin parani antibiootilla, kesti vain kauemmin.

      Mikäli joskus tarvitsee jotain vielä operoida niin Tallinna on varmasti yksi vaihtoehto.

    • Rasvaimutulossa

      Hei ap, saanko kysyä minkä ikäinen olet? Itse olen 24 ja toivoisin että vielä tässä vaiheessa parantuminen olisi nopeaa.

    • toiveissapienivatsa

      Moikka, mä olen 42-vuotta. En tiedä vaikuttaako parantumiseen niin paljoa ikä, kun taas iän kerrotaan vaikuttavan lopputulokseen. Eli nuoremman iho esimerkiksi palautuu paremmin. Tulee tasaisempi, kauniimpi tulos ilman ryppyjä ja muita Ja sitten jos on raskausarpia niin ne kohdat ei vetäydy niin hyvin. Raskausarpia voi olla toki kaiken ikäisillä. Mulla on iho jo nyt vetäytynyt tosi hyvin. Vatsassani tai kyljissä ei ollut epätasaisuuksia alkujaankaan ja olen päässyt tosi helpolla. Kukaan ei voisi sanoa, että on imetty jos pieniä viiltoarpia ei näkyisi. Lopputolkseen vaikutta varmasti paljon ihon kimmoisuus. Eikös 24-vuotiaalla vielä kollageeniakin muodostu ihan mukavasti, joten tuskin sulle mitään ongelmia palautumisen kanssa tulisi. Rasvaimu on siitä mukava toimenpide, että se ei tee ihmisestä ulkonäöllisesti mitenkään erilaista, lähinnä se on muotoilua. Mutta jos teet kasvojen kohotuksen niin senpä näkee helpommin ja on niin näkyvä paikkakin. Onko sulla "rasvaimutulossa" kyse isosta imusta? Muista painetekstiilin käyttö. Viikossa olin itse työkuntoinen.

    • Rasvaimutulossa

      Mulla on konsultaatio 7.6 ja haluaisin ottaa sisäreisistä, vatsan alueelta ja alleista pois. Huolettaa vaan tuo kuultu juttu että sisäelinrasva saattaisi lisääntyä rasvaimun jälkeen (kehon automaattinen reaktio). Mites olet nyt parantunut?

    • Kdkjjjsd

      AP tässä. Olen parantunut hyvin ja tulos on sitä mitä odotin. Ihanaa kun geeneissä vatsalihasuus ja nyt se on poissa. Kaikki hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe