Valehtelijat, keitä he ovat?

TotuusValheenlapsista

37

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettavaista.on

      Pekka Sartola puhuu kattavammin ja totuudellisemmin Israelista ja lähi-idästä mitä kukaan muu Suomessa.

      • Kyllä. Tuossa linkissä on muitakin hyviä Sartolan opetuksia.


    • Mitä pelleilyä! Totuus ateisteista on, että he eivät usko Jumalaan.

      • jankutijankuti

        Mitä Sartola sitten väitti toisin?


      • jankutijankuti kirjoitti:

        Mitä Sartola sitten väitti toisin?

        Alla ja aloituksessa sanotaan valehtelusta, ja että ateistit kuuluvat heihin. Pelle.


      • Obadja151cm
        torre12 kirjoitti:

        Alla ja aloituksessa sanotaan valehtelusta, ja että ateistit kuuluvat heihin. Pelle.

        Väitätkö ateisteja rehellisyydestään tunnetuiksi? Oletko sinä torvi totuuden ? Et valehtele tietoisesti tai tiedostamattomasti? Oletko kaikkitietävä torvi totuuden?


      • Obadja151cm kirjoitti:

        Väitätkö ateisteja rehellisyydestään tunnetuiksi? Oletko sinä torvi totuuden ? Et valehtele tietoisesti tai tiedostamattomasti? Oletko kaikkitietävä torvi totuuden?

        En tiedä kaikista ateisteista. Mutta itse valehtelin vuonna 2011, koska sovimme niin toisen henkilön kanssa hänen puolestaan. Tätä en unohda, se jäi kalvamaan mieltäni.

        Totuus ja rehellisyys on ainakin minulle suunnilleen tärkein asia: sitä vaadin ja sitä sain jo kotikasvatuksessa.


      • FaktaaSinusta
        torre12 kirjoitti:

        Alla ja aloituksessa sanotaan valehtelusta, ja että ateistit kuuluvat heihin. Pelle.

        Helsinkijokkeri alias Miehimys, on totta että olet pelle!


      • jankutijankuti kirjoitti:

        Mitä Sartola sitten väitti toisin?

        Kuka on tämä Sartola ja mikä hänen koulutuksensa?
        En katso tänne linkitettyjä ajanhaaskausvideoita.


      • Obadja151cm kirjoitti:

        Väitätkö ateisteja rehellisyydestään tunnetuiksi? Oletko sinä torvi totuuden ? Et valehtele tietoisesti tai tiedostamattomasti? Oletko kaikkitietävä torvi totuuden?

        >Väitätkö ateisteja rehellisyydestään tunnetuiksi?

        Räyhäuskovaisiin verrattuna ainakin minä väitän. Muihin verrattuna ei erityistä eroa suuntaan eikä toiseen.


      • usko.vaiselle
        FaktaaSinusta kirjoitti:

        Helsinkijokkeri alias Miehimys, on totta että olet pelle!

        Puskista huutelet nimim. usko.vainen alias Räyhimys (ja on totta, että olet pelle)!


    • AteistitUskooValehteluun

      Raamattu kertoo maailman muuttuneen tällaiseksi valehtelun pesäksi lopun aikoina ja tossa Sartola latoi totuudet vastaansanomattomasti pöytään, viimeiselle tuomiolle kelpaavaa todistusmateriaalia , valehtelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa. Raukkamaisia jumalattomia YK- äänestyksessä valehdella juutalaisten historiasta. Helvetti on rangaistus ankara valheiden lapsille, jatketaan kilvoitellen omaa vaellusta Herran kanssa arvioiden.

      • AaUskooValehteluun

        Kyllä ja lopunaikojen valehteluun osallistuu myös EU-Aa-kansalaisaloitteen porukka.


    • Obadja151cm

      Pekka Sartola, Markku Veilo tai Leo Meller presidentiksi! Äänestä ainoastaan aitokristittyä viisasta neitsyttä!

      • Pelleily seis!


      • oletan
        torre12 kirjoitti:

        Pelleily seis!

        Puhut itsellesi, oletan!


      • oletan kirjoitti:

        Puhut itsellesi, oletan!

        En kai. Olen asialinjalla, en ole pelleilijä.


      • oletan
        torre12 kirjoitti:

        En kai. Olen asialinjalla, en ole pelleilijä.

        Olet niin tyhmä, ettet edes näe minkälainen pelle olet.


      • oletan kirjoitti:

        Olet niin tyhmä, ettet edes näe minkälainen pelle olet.

        Minua on aina pidetty asiallisena, ja sellainen olen. Jos jotain muuta olen, niin sitä harva näkee.


    • siinähän.nillität

      Avaaja tulee taas komentamaan ja öykkäröimään kuin punakomissaari kapinan aikaan. Arvaapa vaan, kiinnostaako jonkun nimimerkittömän homovihaaja ev.lut palliensa NUUSKIJAN parin lauseen perustettomat tökeröavaukset?

      Minä Nilli, uskon että mielellään nuo avaukset pitäis oikeinkirjoittaakin ennen poistamista NIIN laaduttomia ne ovat!

      S.N

      • pallihielle

        Mkset käytä nikkiäsi "pallihiki"?


    • Videolta ei suinkaan selviä totuus vain ainoastaan jonkinlainen mielipide asiasta.

      Totuus on asia joka pitää pystyä todistamaan faktoilla, sitä video ei tee.

      • Näinpä. Edelleenkään vaikka te kuinka fanitatte sitä Israelia niin ne kovin lennokkaita teistä kristityistä ajattele.


      • ValehtelijaHelvettiin

        Nuo ovat nimenomaisesti totuuksia. Et kykene löytämään yhtään valhettakaan sieltä, kykenet vain valehtelemaan.


      • ValehtelijaHelvettiin kirjoitti:

        Nuo ovat nimenomaisesti totuuksia. Et kykene löytämään yhtään valhettakaan sieltä, kykenet vain valehtelemaan.

        Mutta ei siitä pysty mitenkään löytämään "totuuksiakaan". Kristinuskon piirissä on eniten ihmisiä maailmassa ja joukkoon mahtuu monenlaista vipeltäjää.

        Emme voi panna kaikkia olemaan juuri samanlaisia.


      • ValehtelijaHelvettiin kirjoitti:

        Nuo ovat nimenomaisesti totuuksia. Et kykene löytämään yhtään valhettakaan sieltä, kykenet vain valehtelemaan.

        MIelipide ei ole totuus ellei sitä todisteta faktoilla totuudeksi. Edelleenkään.


      • keskustele.älä.hyökkäile
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        MIelipide ei ole totuus ellei sitä todisteta faktoilla totuudeksi. Edelleenkään.

        Mutta se on mielipide asiallisen keskustelun pohjaksi.


      • keskustele.älä.hyökkäile kirjoitti:

        Mutta se on mielipide asiallisen keskustelun pohjaksi.

        Asiallista keskustelua ei ole se että väitetään mielipidettä totuudeksi ilman että sitä on todistettu faktoilla totuudeksi kuten esim. aloituksessa tehtiin.

        Aloitus ei ole siis oikea lähtökohta asialliselle keskustelulle.


    • yks.mummo.vaan

      Miksi uskoa jonkun yksittäisen hullun totuutta kun voi ottaa itse selvää asioista vertailemalla erilaisia totuuksia keskenään?

      • Mikä on totuus?


      • Obadja151cm
        sage8 kirjoitti:

        Mikä on totuus?

        Se on saatanan omille vaikea käsite ymmärtää? Liberaaleilla se kuuluu olevan sellainen valhe totuutena että anusliitto ei ole syntiä. Sain Pentti Arajärven mainonta lapun, on SDP: n ehdokas, ja Tarjan ukko, joten varmaankaan ei ajatusmaailma ole kovin kaukana syntimarjan seta synnillisyydestä. Jos äänestän niin se on kd:n listalta kuten tähänkin asti, uskovat, muista kd. Jumalan totuus on totuus, saatanan valheet eivät mielipiteisyyksiin ja tulkinnallisuuksiin tahallisesti valhesekoittamalla sitäkään totuutta muuksi muuta, MILLOINKAAN!


      • Sieltähän se tuli, rakkaus on sinulle syntiä, viha ja murhat ei.


      • Obadja151cm kirjoitti:

        Se on saatanan omille vaikea käsite ymmärtää? Liberaaleilla se kuuluu olevan sellainen valhe totuutena että anusliitto ei ole syntiä. Sain Pentti Arajärven mainonta lapun, on SDP: n ehdokas, ja Tarjan ukko, joten varmaankaan ei ajatusmaailma ole kovin kaukana syntimarjan seta synnillisyydestä. Jos äänestän niin se on kd:n listalta kuten tähänkin asti, uskovat, muista kd. Jumalan totuus on totuus, saatanan valheet eivät mielipiteisyyksiin ja tulkinnallisuuksiin tahallisesti valhesekoittamalla sitäkään totuutta muuksi muuta, MILLOINKAAN!

        Totta kuitenkin se, että naiset tykkäävät enemmän anuspanosta kuin miehet. Moni aviopari, joissa on nainen, on siis anusliitossa. Lesbopareilla tosin ei sellaista ole.


      • HimoitsetPertsaa
        torre12 kirjoitti:

        Totta kuitenkin se, että naiset tykkäävät enemmän anuspanosta kuin miehet. Moni aviopari, joissa on nainen, on siis anusliitossa. Lesbopareilla tosin ei sellaista ole.

        Miksi himoitset Pertsaa?


      • HimoitsetPertsaa kirjoitti:

        Miksi himoitset Pertsaa?

        Etkö muka itse himoitse, Räyhis?


      • ItkevämiesHki
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Etkö muka itse himoitse, Räyhis?

        Jumalattomat valehteluineen ahkeroineet typeryyden koko kapasiteetilla tähän ketjuun?


      • ItkevämiesHki kirjoitti:

        Jumalattomat valehteluineen ahkeroineet typeryyden koko kapasiteetilla tähän ketjuun?

        Aha. Jumalattomat siis yrittävät vimmatusti valehdella minun himoitsevan jotain.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe