APUA! E pillerit

Oonpaniikissa

Heeips
Käytän e pillereitä ja nyt minulla ei ole tullut kahteen kuukauteen menkkoja taukoviikkoina, (söin ennen tuota monta ((2-4)) liuskaa putkeen, eli en pitänyt taukoviikkoja, tietyistä syistä)
Minulla piti olla viikko sitten menkat mut ei tullut, menkkamaista kipua ollut vähä väliä ja niukkaa vuotoa tullut nyt pari pv (ei tarvi edes sidettä käyttää) ja valkovuotoa, myös alaselkääni on välillä äkkiseltään ruvennut särkeen. Osaisko joku kertoa mitä tää on et onko vakavempaa??? Vai johtuuko kun söin niin "pitkän" ajan pillereitä ilman taukoja????

2

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaraaaa

Lopeta pillerit heti. Mä lopetin ne jo vuosi sitten eikä vieläkää tähän päivään mennessä oo tullu kunnollisia menkkoja. Tottakai ollaan kaikki erilaisia ja joillain saattaa tulla menkat ihan normaalisti vaikka "lopettais kun seinään" e-pillereiden syönnin, mutta mulla on menkkojen aikoihin ollut just tommosta samanlaista kipua, välillä on tullu niukat menkat ja välillä pelkkää veristä rusehtavaa tiputtelua, mut ei sellasia kuukautisia niinkun ennen kun alotin pillerit eli runsasta verta joka kestänyt about 6 päivää.

• Saaraaaa

Ja tarkotan vielä että ennenkun oikeesti aloin syömään noita epillereitä niin oli siis just runsaat ja säännölliset menkat, pillereiden kanssa tuli välillä ja välillä ei, sit kun lopetin pillerit ja halusin tietää kuinka mun oma kuukautiskierto alkaa rullaan ilman mitään pillereitä tai hormoneja (ja e-pillerit oli ainoo ns.lääke mitä söin reseptillä, buranaa ja panadolia en laske mukaan) niin tulee vieläkin tosi niukasti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4024
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3056
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      389
      2179
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1871
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1747
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1387
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1240
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1201
    Aihe