Heeips
Käytän e pillereitä ja nyt minulla ei ole tullut kahteen kuukauteen menkkoja taukoviikkoina, (söin ennen tuota monta ((2-4)) liuskaa putkeen, eli en pitänyt taukoviikkoja, tietyistä syistä)
Minulla piti olla viikko sitten menkat mut ei tullut, menkkamaista kipua ollut vähä väliä ja niukkaa vuotoa tullut nyt pari pv (ei tarvi edes sidettä käyttää) ja valkovuotoa, myös alaselkääni on välillä äkkiseltään ruvennut särkeen. Osaisko joku kertoa mitä tää on et onko vakavempaa??? Vai johtuuko kun söin niin "pitkän" ajan pillereitä ilman taukoja????
APUA! E pillerit
2
208
Vastaukset
- Saaraaaa
Lopeta pillerit heti. Mä lopetin ne jo vuosi sitten eikä vieläkää tähän päivään mennessä oo tullu kunnollisia menkkoja. Tottakai ollaan kaikki erilaisia ja joillain saattaa tulla menkat ihan normaalisti vaikka "lopettais kun seinään" e-pillereiden syönnin, mutta mulla on menkkojen aikoihin ollut just tommosta samanlaista kipua, välillä on tullu niukat menkat ja välillä pelkkää veristä rusehtavaa tiputtelua, mut ei sellasia kuukautisia niinkun ennen kun alotin pillerit eli runsasta verta joka kestänyt about 6 päivää.
- Saaraaaa
Ja tarkotan vielä että ennenkun oikeesti aloin syömään noita epillereitä niin oli siis just runsaat ja säännölliset menkat, pillereiden kanssa tuli välillä ja välillä ei, sit kun lopetin pillerit ja halusin tietää kuinka mun oma kuukautiskierto alkaa rullaan ilman mitään pillereitä tai hormoneja (ja e-pillerit oli ainoo ns.lääke mitä söin reseptillä, buranaa ja panadolia en laske mukaan) niin tulee vieläkin tosi niukasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379