ruoka tarkoitettu lähinnä vähävaraisille kauhajoki

Kauhajokinen

kauhajokinen
23.3.2017 0:35
täällä kauhajoella on aloitettu hieno palvelu joka kylläkin on tarkoitettu vähä osaisille! hinta1,50,tämä hieno asia mutta kun sen ovat ottaneet omakseen n.s hyväosaiset joiden tuloilla varmaankin pystyisi syömään jossaintoisessakin paikassa itse olen pienimmällä eläkkeellä oleva mutta kun en aina ehdi jonoon puoltatuntia aikaisemmin kun ruuanjako alkaa niin olen jäänyt ilman ruokaa useasti ja eräästä olen huomannut (jolla varmaankin on rahaa tai sitten ainakin omia perunoita kellarissa riittävästi ainakin omien puheittensa mukaan )hän nimittäin kertoi kerran kun kouluruokaa ei jäänytkään jaettavaksi vähäosaisille niinhän vain totesi noeipä sen väliä ompahan omassa kellarissa 3000kg perunoita ettei tässä nälkään kuole eli siinä taas nähtiin kauhajokinen kateus köyhiäkohtaan eli hänen ajatus maailmansa pyörii täysin oman navan ympärillä SIIS YRITTÄISIT EDES VÄHÄN AJATELLA MEITÄ TYHJÄTASKUJAKIN ETKÄ VAIN OMAA ITSEÄSI KOSKA SINULLA AINAKIN RUOKAA PIISAA mutta on siellä paljon muitakin joiden tulot ovat n.s köyhyys rajan yläpuolella siis haistakaa vee te rahan/ruuan ahneet paskiaiset kyllä teillekkin noutaja tulee!

4

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhajokinen

      sinä joka vastasit että kirjoittaisit lyheemmin niin luku/ajatusmaailmasi on itselläsi ilmeisesti todella lyhyt koska kyseinen asiani oli mielestäni todella lyhyt siihen nähden mitä kaikkea siitä olisi voinut/pitänyt kirjoittaa mutta kirjoitampa nopeasti ettei koneeni ole liian kauan auki sähkön kulutuksen vuoksi ettei sähköjä katkaista kun ei ole varaa siinä sinulle lyhyt pinnainen vastaus tai sitten lukutaitosi ovat niin heikot ettet jaksanut kaikkea lukea saati sitten edes ajatella köyhän kukkaron kautta siis älä enää vaivaudu edes lukemaan mitään koska kaikki on sinulle vaikeaa paitsi rikkaiden lompakon ajattelu MIKSI YLEENSÄ SITTEN KÄYT TÄÄLLÄ TOISTEN TODELLISIA ONGELMIA LUKEMASSA KYSYMPÄHÄN VAAN

    • JSipilä

      On maan tapa että hyväosaiset syövät vähävaraisten antimet. Ei tässä mitää ihmeellistä ole. Tämä on kirjattu hallitusohjelmaan ja on maan kärkihankkeita.

    • Näin on aina ollut ja näin on aina oleva. (Sinuhe egyptiläinen)

    • kauhajokinen

      sinulle oppajao tuntuu että hyväksyt lähes kaiken mikä on väärin siis jos varastan makkaraa kaupasta minut on mielestäsi tuomittava giljotiiniin niin kuin ennen tehtiin olet ilmeisesti lapuanliikkeen kannattaja mitä suuressa määrin mutta se olkoon mielipiteisesi mitä tahtoo niin aivoilla ajatteleminen ei vielä kuitenkaan ole tuomioistuimen asia siis ehdotan sinulle lobotomialeikkausta vaikkakin se on kyllä jo laissa kielletty mutta sinun tapauksessasi se olisi paikallaan mutta ehkä sähkö hoito selventäisi ajatuksiasi EHKÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe