Nuori kaunis nainen(tunkin varassa,varmistettu)

Miesjamaasturi

Huomaat minua sinun nykyisin helppo lähestyä kuten minun sinua.
Tiedän,että pidät siitä että olen sinulle suora ja voit jutella mitä vaan kanssani.
Tiedän,että pidät vakaudestani ja siitä ,että löydät minusta uusia puolia.
Pidän juttelusta kanssasi.En ole mikään ystävä kenelle jutellaan pakosta kerran kuussa.
Tiedän,että sinun ajatuksesi on täyttynyt minusta.Ajattelen sinua itsekin.
Tiedän,että haaveilet jotain eroottista kesäksi.En voi luvata mitään,mutta ehkä aavistat jo nyt mitä kesällä tapahtuu.
Kuten jo sanoin näin ei enempää vaan ihan elämässä on minun ystävyys sinulle.En mene kiven koloon kun et aja minua sinne olemalla enää etäinen,vaan tutustut minuun näkemällä aina joskus ,kuten olet tehnytkin kiireistäsi huolimatta ja monin eri tavoin.
Viimeksi puhuit asioitasi minulle ja minä puhun aina enemmän sinulle myös kokoajan.
Nähtäillään.

98

3215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunkkinainen

      Tulet huomaamaan että olen muuttunut monella tapaa kun on viimeksi nähty.Voin myös paljon paremmin. Minulla on kesälle suunnitelmia. Sanotaanko että silloin puhaltaa uudet tuulet.

    • eikiinnosta_

      vetele käteen nyt tää kevät kattellaa sitte.

    • SinualukevaN

      Siirryit päiväkirjastasi tänne.
      Liikahdus.Olen lukenut sinua ja elänyt mukana tarinassasi.Se liikuttaa ja mietityttää aivankuin teknodonnan monologit..hmm herätät mielenkiinnon
      pakinoillasi.Olet niin erilainen.

      On tullut sellainen tunne kuin olisit tosissasi tämän naisen kanssa.On kuin teillä olisi yhteys ja ei olisi.Onkohan teillä?Onko hänellä jotain esteitä yhteyden ottamiseen?Tiedätkö sinä hänestä ja elämästään jotain?Riittävästi?Anteeksi kun sanon tunteeni,mutta välillä olen huomannut kuin olisit uhannut tai vaatinut häntä yhteydenpitoon..Se on tuntunut vähän ikävältä...En tiedä kummankaan tilanteesta tarpeeksi..
      Toivon,että yhteytenne löytyy ja säilyy.
      Se on varmasti tärkeä ja arvokas.

    • Kaukaasivunlaitaa

      Tuo mies vain haluaa nähdä naista ja jutella aina silloin tällöin.Peilaa naisen arvostusta,kiinnostusta ja pitämistä noista,vähän menneiden vuoksi varmaan.
      Miehen mielestä naisella näytönpaikka.Tuo mies ei ikinä,ikinä ajattele edes tuosta naisesta pahaa.Päinvastoin.

    • tulimieleen

      Entä jos nainen haluaakin enemmän kuin vain juttelu kaverin? Ehkä nainen ei halua satuttaa itseään ja on sen takia hieman pidättyväinen.

    • nähtyjänuo

      mies ja maasturi, ei voi olla mies jollei ole maasturia. Pieni pili, kaara kompensoi puuttuvat sentit.

    • Miesjamaasturi

      Tämä vielä.Jos oikeasti pidät minusta.Aitoa rakkautta.
      Tiedät ,että pidän sinusta huomattavan paljon,enemmän kuin kirjoitankaan näin. ja haluan paljon sinua.
      Tarvitsen,sinut elämääni ja haluan jutella eri asioita kanssasi.Tiedän,että haluat samoja asioita.
      Sinut keneen voin täysin aina luottaa ja jutella,sopia eri asioita,vaikka kanava,paikka olisi joku yhdessä sovittu sitten tulevaan tuollaiseen jutteluun.Sinut joka olet täydellisen luottamuksen arvoinen ja saat saman minultakin.
      .Syventää ystävyyttä.Jopa rakastella.Ehkä tuohonkin sopia jotain,miettiä yhdessä.Mietin tuota rakastelua kanssasi joka päivä.Tiedät,että pärjäät kanssani aina ja en satuta pitämiäni ihmisiä ikinä.
      Katson arvoni ja sen pidätkö minusta ihan elämässä,kuinka kohtelet minua,näenkö sinua ja jutteletko minulle.Vai oletko etäinen ja juttelet ehkä kerran kuussa..Painun oikeasti sitten sinne ansaitsemaani kiven koloon.Huomaat kyllä tuon.Tuleva kuukausi,kaksi näyttää minulle olenko oikeasti täysin paska ihminen ja menen sinne koloon minne kuulun.Nyt jään pois täältä niin huomaan pidätkö minusta ja arvoni silmissäsi ihan oikeasti.

      • Pienempiautojanainen

        Jos olisit hän, kysyisin oletko ollut hiprakassa kirjoittaessa aloitusta? Osan tekstistä voisin omia, kuten miehen ja maasturinkin. Osaa en ihan ymmärrä... paljon ollaan puhuttu ja lisää haluaisin puhua. Vakaudestasi ja järjestelmällisyydestäsi jos olisit hän. Kuitenkin aloituksessa on osio, josta tulee tunne, että haluat olla vain ystävä. Ystävyys on kaunista ja arvostan sitä. Pystyn ystävyyteen ajan kanssa, mutta jos olet hän... Nyt haluan kosketustasi, ahmia katsettani, nauttia seurastasi silloin, kun sinulla on aikaa pysähtyä juttelemaan. En usko, että olet mies jota ajattelen, koska juttelemme aika usein jos on aikaa..


    • Tunkkinainen

      Haluan että olemme läheisiä kesään mennessä. Toivon myös että kumpikin panostaa siihen.

    • eitämänytlähde

      Ihan vähän yksilöintiä olis paikallaan. Jotta mutta vois aavistella jotain.

    • pyöritäpä
    • fairytalee

      Miehelle,
      Olemme tehneet yhteistä matkaa kauan.Välillä tiiviimmin välillä etäisyyttä ottaen.Tämä on ollut ja on tunteiden vuoristorataa.Ihan alusta asti.Puhuimme siitä joskus..

      Minä pidän sinusta tosi paljon.Oikeesti
      olen pitänyt aina.Tunnut tutulta,annat minulle energiaa ja hyvää mieltä.Saat minut säkenöimään vaikka olen ihan tavallinen,arkipäiväinen nainen.
      Jos tuntisin sinua paremmin niin rohkenisin ehkä puhua rakkaudesta.Kovin voimakkaita tunteita sinä minussa liikutat.

      Olen surrut yhteytemme katkeamista.
      Tiedän,että olemme olleet palstalla.Joskus hetkisen kohdatenkin.
      Pieniä,lyhyitä hetkiä.

      Toivon,että me saisimme yhteyden uudelleen.Olen miettinyt sitä paljon.
      Toivon,että tutustumme toisiimme.Olisi hyvä puhua yhdessä.Selvittää asioita,tunteita,kaikkea kokemaamme.
      Minä olen valmis aloittamaan ystävyydestä kanssasi.Pienin askelin.
      Tiedäthän,että sinä olet minulle tärkeä ja rakas.

      Aina sielussani.Sydämessäni.
      Sinun Satusi

      • fairillapuhtaaksi

        Naiselle.
        Olemme tehneet yhteistä matkaa kauan.Välillä tiiviimmin ja välillä etäisyyttä ottaen.
        Tunteita ja tunteiden vuoristorataa.
        Minä pidän sinusta paljon.Tosi paljon.
        Olen aina pitänyt.
        Saamme yhteyden uudelleen.Sitä ei saa yrittää,vaan se tulee luonnostaan.
        Tutustumme toisiimme.
        Pienin askelin.


      • fairytalee
        fairillapuhtaaksi kirjoitti:

        Naiselle.
        Olemme tehneet yhteistä matkaa kauan.Välillä tiiviimmin ja välillä etäisyyttä ottaen.
        Tunteita ja tunteiden vuoristorataa.
        Minä pidän sinusta paljon.Tosi paljon.
        Olen aina pitänyt.
        Saamme yhteyden uudelleen.Sitä ei saa yrittää,vaan se tulee luonnostaan.
        Tutustumme toisiimme.
        Pienin askelin.

        Ihana.
        Pieniä askeleita.
        Aurinkoa ja rakkautta päivääsi!
        Oot tärkeä ja rakas!


      • fairillapuhtaaksi

        Tiedäthän,että sinä olet minulle tärkeä ja rakas.
        Toivon,että saan sinut enenmän säkenöimään ja saan sinut haluamaan minua hulluuteen asti ,olemalla jollain tapaa aina vain kaukaisempi ,jota enemmän ja enemmän ajattelet saadaksesi minut lähellesi.
        Jos jotain kaipaa,sen lähelle haluaa.


      • fairillapuhtaaksi

        Olen sinulle kuin kuka tahansa ihminen.Ainakaan et näytä minulle sitä,että huomaan,että olen sinulle se tärkeä ja rakas.Et ole sanonut minulle,että olen sinulle tärkeä tai rakas.
        Tutustua.Voisin pitää isona piruiluna sitä,että kuinka vähän sanoja olet sanonut,tai jutellut minulle.
        En tieten tahtoen etäänny,mutta itseni takia liuun kokoajan kauemmaksi sinusta.Vain antamalla itsesi,luottaen keskusteluissa saat minut takaisin.Se vaatii sinulta itsesi antamista minulle.Vaikka luottaen ja kysyen onko reiteni sinun mieleesi?
        Pian olen vain se määrittelemätön 7 miljardista ihmisestä ja kun kysytään mitä kuuluu niin kuuluu sanoa hyvää.


      • fairytalee

        Minusta tuntuu,että me molemmat olemme jo loitontuneet toisistamme.Meillä ei ole yhteyttä irl.
        Palstan kautta ei voi tutustua toiseen.Ei edes ystävänä.Mitä sinä oikein minulta odotat?Minulla ei ole sinuun minkäänlaisia yhteystietoja enää.Aikoinaan oli puh.numero ja osoite.
        Jos olet oikea Hän,niin silloin tiedät elämästäni paljon.Se ei ole ollut helppoa eikä ole sitä nytkään.Minä en kaipaa uhkailuja elämääni.Sinun sanasi kuulostavat sellaisilta.

        Palstalla olen pyrkinyt kirjoittamaan sinua ajatellen.Omasta mielestäni olen sanonut sinulle paljon.Runot olivat tärkeitä viestejä.(Käytin paljon aikaa niiden etsimiseen)Ikävää etteivät ne kohdanneet sinua tai riittäneet sinulle.Tuntuu surulliselta koko tämä juttu.Roikkumistahan tämä on ollut.Pitkittämistä.Odotin joskus vilpittömin ajatuksin ja sydämin tapaamistasi.Sitä päivää ei taida tulla.

        Olen usein sanonut/kirjoittanut sinulle,että elä elämääsi,jatka sitä.Löydä rakas rinnallesi.Minä toivon sinun elämääsi kaikista parhainta ikinä.Rakkautta ja huolenpitoa.Kaikkea ihanaa.Ehkä tänne palstalle tuleminen oli virhe minulta.Tiedät,että etsin sinua.
        En minä pysty tässä tilanteessa tämän enempään.Älä jätä elämääsi elämättä minun takiani.Kukaan meistä ei ole korvaamaton.Kaikki me olemme keskenkasvuisia loppuun asti.


    • Eienäätäälläolehän

      Elämässä tuo mies kohdataan, ystävystytään hänen kanssaan ja näytetään arvostus,pitäminen ja luottamus hänelle.Näin hänen kanssaan edetään.Molemmat panostaa.
      Sinun tarinasi,satusi,unelmasi,ystäväsi,kohtele häntä hyvin,et häviä mitään.Aito rakkaus.

    • Autanjaanalysoin

      Kohtele ystävääsi hyvin.Et ehkä noin ole aina tehnyt.
      Löydätte tavan ystävyydellenne.Ystävyys.Ystävyys ja rakastelua.Tai muuta.Pystytte puhumaan,sopimaan ja luottamaan.
      Luotatte toisiinne.Voitte puhua mitä vain aina luottaen toisiinne kaikessa.
      Tarvitsette ystävyyttänne molemmat.
      Älkää täällä pohtiko enää.Vähitellen kasvokkain.Tai sovitte kanavan jutella muualla.
      Teillä on jotain poikkeuksellista.
      Pystytte sopiin asioita tai ainakin ajattelette samoin monista asioista ja teillä on yhteisiä tarpeita.
      Vähitellen saavutat tuon miehen luottamuksen täysin ja hän avautuu sinulle ja sinä hänelle.
      Tutustu ystävääsi.Vähitellen.Tasaisesti.

    • nytpoistäältä

      Tiedän että meillä on jotain poikkeuksellista. Tunsin sen kun katsoin silmiisi ensi kerran. En osaa selittää sitä.
      Eikä tunteeni mitä olen kirjoittanut ole mitään satua vaan todellista totta.
      Ja näytän ne sinulle teoin, pienin askelin.

    • muutospidänlöysititsesi

      Joskus ihmisen tärkein matka on matka itseensä.
      Et jännitä minua enää.
      Luotat minuun.
      Ymmärsit.
      Sinuun nyt helppo täysin luottaa.Tiedän,että tämä nyt tänne se vika viesti.Nyt tiedän,että oikeasti pystymme puhumaan aikaa myöten ihan kaikesta.
      Vähitellen.

      • liikutuin

        Kiitos, että olet pysynyt matkassani mukana.
        Melkein itken, mutta en surusta.


    • tunkkaansinua

      Ajattelin yllättää näin.Tiedän.Lähenemme.Oikeasti kokoajan,vähitellen.Joku kerta nappaa nähdessäsi minut vähän pidempään juttutuokioon jonnekin.Tuollaista odotan.Avink,vink.
      Kun näen seuraavaksi sinut saat minulta sellaista mitä minä sain sinulta joskus.Joka lämmitti mieltäni ja menin täysin hämilleni siitä,postiivisesti.Tämä kanava jutella on ihan hyvä tälläiseen hätävaralle. Emme tarvi tätä.Tiedän tämän.Olen huomannut,et enää jännitä kaksin minua.En itsekään sinua ja läheneminen tulee itsestään kun teemme töitä asian eteen molemmat ja näemme toisiamme säännöllisesti ja juttelemme .
      .Mutta keskustelemme kun aika on valmis siihen ihan kaikesta kasvotusten.Siis ihan kaikesta.
      Olet muuten tosi mukava ja aivan älyttömän haluttava nainen.

    • komppaansinua

      Ihana yllätys.
      Tiesin sinun kirjoittavan,en vain ollut varma kirjoititko minulle...Tiedän,että lähenemme.Saavutamme toisiamme.
      Kaikkien vuosien jälkeen.Tiedätkö,en olisi koskaan uskonut niin käyvän.Oikeesti.
      Sinä oletat minun jännittäneen sinua.Ehkä olenkin vähän.Silti sinä tunnut niin tutulta,omalta ihmiseltä,tiedäthän tunteen?
      Näin pitkän yhteisen matkan jälkeen tuntuu oikealta palata,jutella ja solmia yhteys.Se tuntuu niin oikealta ja liikuttaa minua kovin.Ehkä sinuakin..
      Kyllä me löydämme toisemme tavalla tai toisella.Olen iloinen sinusta,olemassaolostasi.Elämäsi on lahja.
      Älä ole huolissasi jollet näe minua usein täällä.Tulen kuitenkin aina takaisin.Etsin sinua.Odotan rauhassa,että puhumme kun aika on.Ihan kaikesta kuten sanoit.
      Ja joskus kasvotusten.Toivon ja odotan sitä.Hiljaa sydämessäni <3

    • tunkkaansinua

      Kirjoitan vain sinulle näin.Ja yhteyden luominen ihan elämässä kuten olen sanonut.Vähitellen.
      Aina syvemmin jutellen kun mahdollista jutella.Panosta ja näytä minulle,että haluat tutustua.Nähdä tasaisesti..Panostan itsekin.
      Kuten joskus sanoit,että haluat tutustua minuun ja sinun kannattaa käyttää tuo mahdollisuus minkä elämä suonut.Olen aina käytettävissä jutteluun kanssasi kun näet minut tai teet asioita sillein ,että haluat nähdä ja sellaista.Tikusta asiaa.
      Se sinun etuoikeutesi.Olet etuoikeutettu minuun.Olet tärkeä.

      • otanvastaan

        Yllä oleva kirjoitus ei minulta.
        En todellakaan enää heitä aikaa hukkaan. Tämä on ollut pitkä aika, tiedät mitä tarkoitan.
        Olen muuttunut ja minulla on ollut aikaa miettiä. Tiedän nyt että tulemme lähentymään. Sanomattakin selvä mitä tunnen.
        Mutta en kuitenkaan aio olla hyökkäävä vaan lähestyn hillitysti. Haluan että meistä tulee ystäviä oikeassa elämässä, siitä on hyvä alkaa. Vaikka tiedätkin millaisia tuntemuksia herätät minussa.


    • komppaansinua

      Täällähän tämä on tätä.Epävarmaa pas**a ja se saa olon ja mielialan vaihtelemaan.Juuri siitä syystä olen välttänyt tätä palstaa.Huomasin miten pahoitin mieleni tosi usein täällä.Herkän ihmisen on suojeltava itseään kaikelta paskalta.
      Nytkään en tiedä vastaanko oikealle hänelle.Rajoitan kirjoittamani siitä syystä ja toivotan hyvää yötä hänelle.

    • Miesjamaasturi

      Hillitysti,noin haluan.Mutta tasaisesti silloin tällöin nähdä.
      Tuosta ystävyyden syventämisestä hyvä alkaa.Tiedät myös mitä intohimoja herätät minussa.
      Voisit ajatella,että aina kun juttelet kanssani kaksin näkiessämme niin minähän olen ihminen kenelle voi jutella mistä vain ja jo ystävänäni olet jo nyt.Tuo tuo vapautta olla itsensä,kuten oletkin mikä kannattaa aina muistaa.Itsekin kanssasi tuohon pyrin,olemaan itseni aina vaikka katseeni harhailee sinussa en saa tarpeeksi sinua,tiedät mitä katson kuten huomaat ja yritän pitää ajatukseni kasassa edes vähän.
      Lähenemme.Vähitellen.

      • otanvastaan

        Tiedän että olemme jo ystäviä. Tiedät minusta asioita joita kukaan muu ei tiedä.
        Saatan kyllä vaan jäädä tuijottamaan ja mikä ihme se on, kun näen sinut komea mies.
        Mutta oikeasti nähdään ja jutellaan.


      • Miesjamaasturi
        otanvastaan kirjoitti:

        Tiedän että olemme jo ystäviä. Tiedät minusta asioita joita kukaan muu ei tiedä.
        Saatan kyllä vaan jäädä tuijottamaan ja mikä ihme se on, kun näen sinut komea mies.
        Mutta oikeasti nähdään ja jutellaan.

        Vain sinua ajattelen ja katselen.Tämä palsta huono paikka.Siksikin elämässä lähentyminen,kuten tehtykin.Monin eri tavoin.Täällä omii näitä palstojen kirjoituksiaihminen jos toinenkin.Mutta sydämessäsi tiedät,että välitän vain sinusta.Siksi sinulle sanoin mitä viimeksi sanoin.
        Nähtäillään elämässä kuten tiedät ja palsta saa jäädä tarpeettomana ihana ystäväni ja nappaa nähdessäsi hihasta vähän pidemmälle juttutuokiolle minut niin yllätyt itsekin muutoksesta mikä on minussa toivon mukaan tapahtunut nyt ja huomaat tuon.


      • tunkinvarassa

        Tiedän niin kuin tiedät sinäkin.
        En olisi voinut koskaan uskoa kokevani mitään tälläistä.
        Ehkäpä meissä kummassakin on tapahtunut muutosta. Ainakin minussa on ja se johtuu suurimmilta osin sinusta. Ja tarkoitan positiivista muutosta. Varmasti huomaat sen.
        Olen jo huomannut sinussa muutosta. Taidat nyt tietää että voit luottaa minuun täysin.
        Nähdään.


      • komppaansinua

        Ehkä kaikki on niin kuin kirjoitit.
        Molemmat olemme saaneet kasvaa ja muuttua.Aika ja kokemukset kasvattavat.Toivon elämääsi kaikkea hyvää.Olethan niin tärkeä ja rakas.Ihana jos koet jotain hyvää minun kauttani.Uskomatonta!
        Ehkä uskallan luottaa jo vähän enemmän enkä pelkää niin paljon että pelleilet kanssani.
        Jospa jonakin päivänä saamme jutella ja kohdata.Oikeesti.
        Hyvää yötä kultaseni.


      • tunkkipetti

        En kyllä pelleille ihmisten kanssa ja varsinkaan tunteiden kanssa!
        Tuo oli kyllä jo loukkaavaa.


    • komppaansinua

      Olen ihmetellyt itsessäni sitä tunnetta sinuun.Kaipausta ja ikävää jota tunnen sinua kohtaan.Se saa minut onnelliseksi ja surulliseksi yhtäaikaa.Mieletön paradoksi.Ei järjen häivääkään.Ehkä tässä ei ole muutenkaan.Tunteilleen ei vain voi mitään...
      Tuijotuksesi ei haittaa.Se on jotenkin liikuttavaa.Varsinkin kun tiedät ja tiedän mitä näet..Maailmassa on niin paljon kaunista jota voit katsella.Muistathan katsella ympärillesi rakas?
      Tänään olen ollut alakuloinen.Jopa surullinen.On ollut ikävä sinua.Juttujasi.
      Toivon meidän lähentymistä.Ehkä se toteutuu jos niin on tarkoitettu.En tiedä palaanko tänne enää tänään.Tiedäthän,että olet minulle rakas.Olet herättänyt minussa niin paljon.Kiitos kun teit niin.

      • huomhuom

        Jos meinaat, että et tätä naista päästä valumaan ja hukkaamaan elämästäsi, niin myös sinun tulee olla häneen yhteydessä. En tiedä tilanteestanne, mutta nainen ei pitkään tee yksipuolisia yhteydenottoja vaan käsittää miehen hiljaisuuden niin että mies ei halua naisen kanssa olla ja että mies ei ole naisesta kiinnostunut.


      • komppaansinua

        Kivat uhkailut joltakin.
        Mukavaa iltaa ja hyvää yötä.


    • jammaappa
    • tunkinvarassa

      Nyt ei jammailuta yhtään.
      Sekavaa tekstiä taas.

    • Miesjamaasturi

      Tekstini vain tarkoitettu tunkin varassa.

    • Miesjamaasturi

      Kirjoitin kaikki vain sinulle tunkin varassa.En kirjoittanut komppaansinua tekstiä tai kanssa.
      Palstan tapojen vuoksi,kun täällä omitaan ihmisten tekstejä ja on outouksia en enää kirjoita tänne nyt enää.Elämässä kohtaamme kuten puhe ollut.. luotan sinuun,vannon tuon kuten sen etten ikinä kirjota tänne enää.
      Olen muuttunut.Luotan sinuun.Olen näyttänyt tuota jo sinulle vähän.Nähtäillään ja jutellaan niin huomaat tuonkin,että luotan sinuun .
      Muutos on sinustakin lähtenyt,olet läheisempi ja tuo auttanut minua.

      • tunkinvarassa

        Uskon sinua. Tiedän että palstalla sekoittaa helposti asioita.
        En kirjoita nyt enempää.
        Näkemisiin.


    • Miesjamaasturi

      Painun kiven koloon.Ystävän kohtelu ajaa miehen kiven koloon.Olet nyt tyytyväinen.
      Et osaa anteeksi pyytää kaiken jälkeen.Aika paljon vuoksesi tehnyt olen .Ellet tule pyytämän anteeksi minulta henkkohtaisesti sitä mitä ajattelet minulle meidän ystävyyden merkitsevän .Se on muutakin kuin vaikka rakastelua.Se voi olla tosi ystävyys.Yhdessä sopien,mihin et pysty.niin toivon etten ikinä näe sinua ja toimit tuon mukaisesti elämässä.

      • eiolemulleselvinnyt

        älä häviä kerro joskus oletko itse vapaa vai varattu


    • Miesjamaasturi

      Ystävyys on luottamista ja sopimista.
      Todellinen ystävyys ei ole hyväksikäyttöä mitä sinä minua kohtaan teit.
      Odotan anteeksipyyntöäsi ensiviikon loppuun mennessä.
      Minun arvostus ja meidän ystävyyden arvostus on nyt sinusta kiinni.Toimin aina tietty siten miten minua kohtaan toimitaan.
      Nyt koloon.Tuon huomaa.Moni.

      • tunkinvarassa

        Voisitko kertoa mitä olen tehnyt?
        Siis en ole koskaan ajatellut sinusta mitään sellaista. Että olisivat seksin perässä enkä ole sitä itsekään. Kyllä sinä sen tiedät. En ole koskaan rikkonut luottamustasi enkä koskaan tee. Jos haluat niin häviän elämästäsi ,mutta vain jos haluat, eikä se muuta rakkauttani sinua kohtaan. En halua että sinuun sattuu, teen sen koska olet niin tärkeä.
        Sen verran vielä haluan tietää miten olen sinua hyväksi käyttänyt?


      • tunkinvarassa

        Aina olen sinua vain ajatellut. En voi mitään jos palsta sotkee välimme ja luulet että olen toiselle kirjoittanut.


    • Miesjamaasturi

      Tarkoittaako molemmat panostaa?,että minä vain panostan.
      Tarkoittaako molemmat panostaa,että jos ehdotan jotain konstia siihen,sinä lyttäät ystävyytemme täysin ?
      Saat vielä mahdollisuuden osoittaa aito rakkautesi.Luota minuun

    • Miesjamaasturi

      Aitoa rakkautta on luottaa toiseen ja siihen,että toinen tietää asiansa ja rajansakin.Aitoa rakkautta on olla ja myöntää olevansa tärkeä ystävä toiselle.
      Anteeksipyynnön voisit aloittaa.Olla yhteyksissä ja pyytää anteeksi.
      Olen sanonutkin että en halua ekaksi ollakaan kuin ystävä ja syventävä sitä.tuo se se lähtökohtamme ja oletan,että haluat syventävä ystävyyttämme ja olla ystäväni.Ihan aidosti myöntäen sen minulle.Asioista pitää aina voida sopia lyttäämättä toista.Ystäväänsä.Tuo ystävyyttä.Vaadin aika paljon ja annan takaisin paljon

      • tunkinvarassa

        Voisitko kertoa mitä minun pitää pyytää anteeksi? Sitäkö että olen olemassa? Mitä muuta olen yrittänytkään kun olla ystäväsi?


      • vienona

        Höpöhöpöjä juttelee vieraat täällä toisilleen ja vielä vastailee. Ensinnäkin miksi teidän pitää täällä todistella ystävyyttä ja luottamusta eiköhän tuo asia puhuta ja hoideta ihan irl. Ajatuksenahan asianne on hieno.


    • Miesjamaasturi

      Oikeasti ystävä ei lyttää toiselleeen ystävyyttä.Vaan korostaa sitä.Aina.Tuo se mitä sinun pyydettävä anteeksi minulta.Kyseenalaistit ystävyyteemme ja se oli iso loukkaus minua kohtaan.Olen aivan varmasti ollut auttamassa sinua muuttumaan.Ystävyyteemme on auttanut sinua.Ihan varmasti.

      • tunkinvarassa

        Olenko muuta koskaan sanonutkaan? Minähän olen kertonut ja liittänyt sinua. Nyt en kyllä ymmärrä taas mistään mitään.


    • Miesjamaasturi

      Entä ystävyytemme vähättely?Onko tuo mielestäsi oikein minua kohtaan?
      Kiitit muutosasiasta näin.Ystävä voi tehdä sen kasvotustenkin.Iso ero asialla.

      • Miesjamaasturi

        En vähästä pyydä anteeksipyyntöä sinulta.Sen verranverran tiedät jo minua,että kun tutkit sydäntäsi vähän aikaa niin huomaat,että loikkasit minua ja pyydät anteeksi.
        Anteeksipyytäminen ja antaminen on ystävyyden yksi isoimpia asioita ja sen varaan perustuu ystävyys.Ei siksi että tarkoituksella loukataan vaan että jos jostain syystä käy noin voi pyytää ja saada anteeksi.Se on iso asia.
        Ystävyys ei ole leikkiä tai sitä kumpi oli oikeassa vaan sopimista ja aitoa välittämistä.Rakkautta.Aitoa rakkautta.Puhut näin aika paljon hyvää minusta,ehkä siirrät tuosta osan aitoon elämään ja näytät minulle olevasi ihan oikea mun ystävä.Nyt en ajattele sun jalkoväliä vaan aitoa ystävyyttä mistä olen sulle puhunutkin.
        Odotan vähän aikaa ja katson miten toimit ystävänäni.Tämä ei ole kilpailu.Tämä on aitoa rakkautta.


    • Miesjamaasturi

      Nyt odotan ystäväni sydämen ääntä.

    • tunkinvarassa

      En kyllä tajua enää mistään mitään, vai olenko koskaan tajunnutkaan. En tiedä mistä syytät minua, en edes ole nähnyt sinua. Tiedätkö että voisin tavat sinut vaikka heti, en jaksa enää tätä vääntöä täällä. Tämä on viimeinen paikka selvittää asioita.

    • Miesjamaasturi

      Kaikki mitä kirjoitin on tarkoitettu naiselle,joka on ystäväni ja tietää sen oikeasti.Ja välittää minusta ja minä hänestä.Ja näemme aina joskus.Oikeasti.Ja hän palstalla aina joskus ollut.
      Menen kiven koloon.Palsta sotkee asioita vaan.Ikuisesti näin.Loppu.

      • minkäjatkesemaasturion

        Hei heebo lopeta jo. Kukaan tiijä kuka sä oot. Lätiset ihan tyhjiä kun kukaan ei tiijä mitä tarkotat et pitäs anteeksi pyydellä. Että kaiva nyt se herne takas sieltä nenustas ja anna olla..


    • letkuta
    • Kaukaakaukaasivusta

      Kaunis tumma nainen.

      • peilistänähnyt

        Ettei olisi nykyisin vaaleampi?


    • kaukaakaukaasivustapois

      Jotain on.Ehkä nainen suoraan miehelle asiansa esittää.Vallankin jos mies on jotain naiselle.Ellei ole,silloin ei nainen ole yhteyksissä.

    • Miesjamaasturi

      Hyvä,että asia selvisi.Sitä ystävyys on.Nyt pois täältä ikuisesti ja elämässä nähtäillään kuten joskus vuosia sittenkin....Nähtäillään.
      Kaikki naiselle,joka täällä joskus ollut..

    • tunkinvarassa

      Teen ystävyyden eteen kaiken mahdollisen aina.
      Nähdään!

    • kaukaaanalysoin

      Analysoin vähän teille.Tuo mies selvästi on menettänyt luottamuksensa tuohon naiseen ja vain naisen muuttuminen joissain asioissa mitä ne onkaan ja vain nimenomaan tuon muutoksen näyttäminen tuolle miehelle palauttaa naisen miehen mieleen.Etsikkoaika.
      Selvästi nyt tuo mies odottaa pystyykö tuo nainen muuttuun.Ei mies kauaa odota.Sen tuntee kun lukee näitä.
      Tuntee myös sen,että tuo mies ei ole aktiivinen enää ollut aikoihin missään asioissa vaan odottaa naisen muutosta.

    • vanha60-luku

      Onkohan miehellä nyt arvostettu olo?

    • toivoisinettäymmärtäisit

      Miksi sinun pitää aina suuttua minulle? Luuletko, että tarkoituksella olin silloin kerran hiljaa? Olisi tehnyt mieli hakata päätä seinään. Tulee vielä pahempi olo kun luulet, että en haluaisi. Mulla meni koko loppupäivä silloin pilalle. Syytän jo itseäni ihan tarpeeksi, että mikä v.ttu minua oikein vaivaa. Vaikka päälle päin näyttäisi että mulla on kaikki hyvin niin ei ole. Tiedät kyllä tunteeni . Anna anteeksi, nyt täytyy lopettaa kirjoitus. Itken ihan oikeasti..

    • todennäköisesti

      Pyydätkö anteeksi minulta ?Ehkä joku mies ei oikeasti tiedä,että jollain on tunteita ja luulee varmaan,että joku ei oikeasti pidä hänestä.Tulkitsikohan joku asiota noin.

    • eiosallinensivusta

      Ovatkohan tuo nainen ja mies toistensa ystäviä vielä?
      Miettiiköhän tuo mies tuommoista?

    • ontosipahaolla

      En pystynyt aikaisemmin kirjoittamaan, koska oikeasti rupeaa itkettämään ja joku vielä huomaa. Tunteeni ovat aitoja. Anteeksi, että olen tälläinen, haluaisin olla toisenlainen ja vihaan itseäni tämän takia mitä tein taas sinulle..En pysty nyt..

    • todennäköisesti

      Eli sinun vaikea sanoa joitain asioita muualla kuin näin.On ne sitten pitämiseen tai johonkin.
      Ei tuossa ongelmaa ole.
      Pidätkö oikeasti minusta ja haluat olla minun kaveri?Tiedän,että pidät ja haluat olla.Ja kaveri sana voi sisältää huomattavasti asioita.En halua lukita tuota asiaa mitä se on.
      Minä en halua,että olet erillainen.Olet itsesi.Itsekin olen itseni.Olen muuten tosi herkkä.Enemmän kuin kukaan tietää.
      Haluaisin,että luotat minuun.Aluksi ihan kaverina.

    • luotankylläsinuun

      Kyllä sinä tiedät, että pidän sinusta. Ystävät varmaan ymmärtävät toisiaan? Toivoisin että ymmärtäisit minua, etkä olisi heti lyttäämässä minua, jos en onnistu puhumaan. Luot vain enempi minulle paineita. Taidan saada jonkinlaisen paniikkikohtauksen, koska sydämeni hakkaa kauheasti ja pyörittelen päässäni, että nyt pitäisi sanoa jotain. Ja kohta oon niin paniikissa etten saa sanotuksi mitään. Toivoisin että ymmärtäisit, en voi sille mitään. En todellakaan välttele enkä tee tahalleen. Ja olen herkkä ja tiedän, sinäkin olet.

    • todennäköisesti

      Ymmärrän sinua.Ja tulet huomaamaan tuon.Tuosta ei tarvitse olla huolissaan,vaan ymmärrän ja elämä on oppimista.Opin sinusta.Ja kun olet valmis niin juttelemme asioista.Mutta vasta sitten kun olet valmis.Ja sinä tiedät tuon itse aikanaan.Huomaat oikeasti muutoksia minussa.
      Ja olen yhä kaverisi ja olet unissanikin jos niin vielä haluat.
      Ja kun olet valmis ja jos haluat niin autan sinua käsittelemään asioitasi,ongelmiasi ja sellaisia juttuja mitkä painavat sinua.En painosta tuohonkaan.
      Näemme taas kun näemme ja vanhoja ei muistella vaan kuin tämä kevät vehreys kätkee alleen vanhan mistä tulee uusi kasvu.
      Näemme.

      • minulleon

        Tosi tärkeää, että ymmärrät. Ollut todella paha mieli koko päivän. Ehkä tämä nyt tästä helpottaa.
        En mitään muuta toivokkaan niin paljon, kun sitä, että pääsisin lähelle ei ja minun olisi vain helppo puhua. Olet mielessäni koko ajan ja sinusta on tullut ihan älyttömän tärkeä minulle. En voisi kuvitella elämää ilman sinua.
        Äh, taas silmät märkänä..


    • toivottavastimmärrät

      Että,sinulla on oikeasti ihminen kuka välittää sinusta.Oli teidän jutun nimi nyt mikä vain niin mies ainakin pitää sinusta ja fantasioi sinua.

      • kylläminä

        Ymmärrän sen. Siitä pitäisi vaan saada tehtyä todellista. Tänne on helppo kirjoittaa, mutta entä kun toinen nenän edessä ja pitäisi sanoa.


    • ymmärrät

      Että vaikka ymmärrän sinua nyt paljon enemmän niin se on aivan poikkeuksellista miten suhtaudun sinuun joissain asioissa.Johtuu ihan pitämisestä tavoilla mitä tiedät.Tuota sinun kannattaa oikeasti arvostaa ja joskus kun pystyt pyydät anteeksi jotakin asiaa.Tiedät itse mitä ja tiedät että tuon teet sitten kun olet valmis tekeen tuon.Ja tuota asiaa ei tarvi miettiä vaan tuon tiedät ja aikanaan sitten.

    • todennäköisesti

      Sinun ei tarvitse miettiä ja stressata anteeksipyyntöä.Tuo tulee sitten aikanaan sinulta ihan luonnostaan jälkeenpäin ja tuo sitten joskus myös sinulta kasvua,kutsun tuota asiaa noin,että pystyt kun toinen nenän edessä puhua asioita.Tiedän sinun paineasian näissä,mutta asioita pystyy muuttaan,vaikka itseäsi sinun ei tarvi muuttaa.
      Huomaat,minä suhtaudun sinuun todella ymmärtäen,mutta myös ohjaan sinua pieniin muutoksiin ja itsesi tutkimiseen.Ja tätäkään en painostaen tee,vaan oon ihan oikea ystävä sinulle,monessakin merkityksessä.
      Olen muuttunut itsekin.Ainakin sen verran,että huomaat tuon ja ymmärrän sinua paremmin aina vain.
      Ja et tehnyt minulle pahaa.Se asia mikä sinua vaivaa on unohdettu.

      • yritäntodella

        Vaikka se ei ole helppoa. Ehkä huomaat vielä jotain. Toivoisin myös sinulta avoimuutta.


    • Kuuleekopirkanmaa

      Tätä lukiessa iski pelko. Niin tutunoloista tekstiä, että voisin kuvitella minut ja hänet keskustelemaan tähän. Löysin tämän kuitenkin vasta nyt.

    • Helsinkilukijoskus

      Helsinki luki ainakin joskus näissä teksteissä.Ja tekstit nyt tekstejä,ei tekstien mukaan kukaan elämäänsä elä .

      • hiio-hoi

        Mutta kun palstajumala edellyttää! 😂


      • Kuuleekopirkanmaa

        Voisiko joku ystävällinen linkata edellisiä ketjuja jotta löytäisin? Helsinki liittyy ettei sulje pois...


    • hullupalsta

      Teksti taitaa olla jonkun mielikuvitusta ja onkohan aika mikä vuosi kun teksti etenee.
      Tumma kaunis nainen.Mies ja hänen maasturia.

    • palstakirjoitusta

      Tuskin nämä keneenkään liittyy.Ei ole yksilöity yhtään,ei paikkoja,aikoja.Eikö palsta ole täynnä kaikkea aiheesta kuin aiheesta aiheeseen

    • Uteliaslukija_

      Onkohan mies ja nainen sopinut välinsä jo?

      • toivottavastiovat

        Kesäkin tulossa.


    • tunkinvarassa

      En olekaan aikoihin kirjoitellut.
      Kyllä minä juttelen sulle, onko siihen nyt ollut edes tilaisuutta?
      Heti, kun mahdollista ja voin todistaa sen sinulle kuinka tärkeä olet. Näet sen vielä.

      • Kutenylläkirjoitin

        Niin kaksin noilla sanoilla,tai jotain, sanoja,tiedät kyllä saat minut luottaan,että pidät minusta ja olet kiinnostunut minusta.Tiedät,että sinulle näin oon kirjoittanut.Nyt vettäydyn palstalta pois täysin ja näen kaksin ollessamme kuinka tärkeä olen sinulle.


      • tunkinvarassa

        En taida oikeastikaan tietää kuka olet.
        Onneksi en sekoillut enempää.


      • Taisinainensotkea

        Tarkoituksella miehen ajatukset.
        Lienee tyytyväinen kun sai loukata tarkoituksella miestä.
        Ainakin mies nyt loukkaantui ja pahoin.


      • tunkinvarassa

        Ja nainen on miehelle kuin ilmaa. Siltä se katsos tuntuu. Loukkaat vaan minua kerta kerran jälkeen. Kiitos.


    • Palstasotkee

      Taisi mies pettyä johonkin naiseen ja Pahasti..
      Mies taitaa ajatella naisesta aivan samaa....

    • Miesjamaasturi

      Palstalla ei pysty kirjoittaan.Täällä kirjoittaa minun tyylisesti välillä joku.Palsta sotkee asioita.
      Kaikki mitä olen kirjoittanut on vain yhdelle naiselle ollut tarkoitettu kirjoittaa.Kenestä oikeasti pidän ja hän ei ole minulle ilmaa.Et ole tunkin varassa ilmaa minulle.
      Anteeksi ei tarkoitus loukata sinua tunkin varassa,tiedät että pidän sinusta.
      Jotta en voi enempää loukata edes tahtomattani sinua lopetan palstalla olon täysin.Ja sama tietenkin luonnollisesti oikeassa irl elämässä jos koen,että jotain ihmisestä loukkaisin , silloin häpeän sitä ja pysyttelen omissa oloissani kunnes ihminen minut ottaa seuraansa takasin.
      Anteeksi.

      • tunkinvarassa

        Kai tiedät, että tällä menolla en tule koskaan lähestymään sinua. Koska oikeassa elämässä en ole sinulle olemassakaan.
        Ja toisekseen palsta ei ole sotkenut vaan sinä itse. Sain taas hyvän vastauksen. Kiitos siitä. Nyt tiedän ettei kannata enää yritäkään. Ja luottamus meni täysin.


      • Miesjamaasturi

        Ehkä voisit miettiä omaa käytöstäsi ja sellaista miehen löysässä hirressä roikottamista mitä olet kauan tarkoituksella tehnyt ja sitä mitä se vaikuttaa ihmiseen eli minuun.Varmaan itse sotkin.Ei ihmekään.
        Minä en ole sinulle olemassakaan oikeassa elämässä.Tiedän tuon monista asioista.Suoraa vittuilua koen kokeneeni jo pitkään.
        Mitä luulet uskallanko minä oikeassa elämässä olla ihmiselle eli sinulle jotain joka minua noin kohtelee?
        Arvaa onko minun luottamus ollut kovilla sinuun.
        Eli loukkaat ensin todella pitkään minua ja nyt taas ja todella pahoin luottamatta kaiken jälkeen mitä olen sinulta sietänyt ja jos olen sinulle olemassa pyydät anteeksi oikeassa elämässä minulta.
        Ilmaa sinulle oleva mies poistuu palstalta nyt pahoin loukkaantuneena.


      • Työrauhaa

        Olette molemmat aiheuttaneet paljon mielipahaa sille "oikealle" IRL-naiselle, joka on mahdollisesti seurannut teidän kirjoittelua, ja on tästä syystä vetäytynyt takaisin kuoreensa, ts. välttelee katseita ja kohtaamisia töissä. Totuus on, että te ette tunne toisianne, vaikka teidän kirjoittelunne tuntuukin välillä hienosti osuvan kohdilleen.


      • tunkinvarassa

        Niinpä..niin.. mulle riitti nyt..
        Tämä nainen hakee siirtoa muihin töihin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe