Koskettanut mua olalle. Voisit hyvin vaikka läimäyttää pepulle sellaisen tervehdyksen tai hieroa niskojani ohimennen. Tykkäisin läheisyydestäsi.
Olet nainen kerran
29
997
Vastaukset
- muistankohansitä
Sen on täytynyt olla tosi hento ja ujo kosketus. En voi kuvitella, että olisin uskaltanut koskea sua, vaikka se on se mitä eniten maailmassa olen halunnut lähelläsi tehdä.
- Kosketasäekaks
Mulle on kerran käynyt näin. Olisko ollut viime tai edellisviikolla.
- mitänytsithei
Töissähän tuo tapahtui?
Kosketukses oli kutsuva,
viattoman tuttavallinen.- Kosketasäekaks
Mun kosketus mieheen oli juuri tuollainen viaton, alitajunta hoiti kosketuksen. Spontaanisti. Töissä kyllä.
- mitänytsithei
Hei nyt mua koskee,
enää ku et oo,
tuolla suo ei oo,
mites nyt sit katsoo
ku tahtoo koskee? - Kosketasäekaks
Katsoo ja koskee samaan aikaan, tilaisuuden tullen 😉.
- naiselta
Kosketit minua silloin aikoinaan.
Tänään elämä niin haurasta.
Ilman kosketusta.
On ikävä sinua.- Houkuttelevalle_naiselle
Mikset laita hänelle suoraan viestiä? Voi olla vielä kiinnostunut monestakin asiasta. Voitte analysoida niitä yhdessä.
- mitänytsithei
Saanen saumani sit,
tilaisuuden tullen,
kosketan katson sua.- Kosketasäekaks
Sitä odotan.
- mitänytsithei
Saavun paikkaasi
sun odotetun.
Missä odotat,
olan kosketus ?
https://www.youtube.com/watch?v=vF74A_zR_k4 - Kosketasäekaks
Olisit tullut koskemaan, ei tuo matka pitkä ole.
- mitänytsithei
tulisin niin
jos voisin
vaan yritin
toheloin
tahtoisin siis
kuitenkin
- Välttelevänainen
Niin olen. Tuntui tosi luonnolliselta koskettaa sua silloin. En tiedä miten joku ihminen voi tuntua niin tutulta ja turvalliselta kuin sinä. Vaikka en sua kunnolla edes tunne. Ja en kyllä läpsi sinua muiden nähden ja minun niskat kaipaisi enemmän hieromista kuin sinun.
- Välttelevänainen
Miehelle. Jos olet oikeasti kiinnostunut minusta niin miksi et lähesty minua/häntä sähköpostilla tai facebookin kautta? Olen kyllästynyt tähän rakastan sinua/häntä, mutta en jaksa tätä loputtomiin. Haluatko minut vai et?
- Välttelevänainen
Ja olen tässä sinua varten jos minut haluat. Kysymys kuuluukin mitä sinä haluat?
- äititiputti
Välttelevänainen kirjoitti:
Ja olen tässä sinua varten jos minut haluat. Kysymys kuuluukin mitä sinä haluat?
Mitä haluan? Minä, viriili poikamies kauniilta naiselta.
Miten toi digiboksin ajastus toimii? - siinäse_
äititiputti kirjoitti:
Mitä haluan? Minä, viriili poikamies kauniilta naiselta.
Miten toi digiboksin ajastus toimii?Painat sitä ja tätä ja tuota ja siinä se. Tarvitko lisää neuvoja?
- Välttelevänainen
Kyllä minä voin tulla sen kanssa auttamaan jos haluat. Eihän toi ole homma eikä mikään.
- Clffss
Oi nainen kosketa minua
- kiitosjaanteeksi
Isääsi olen koskettanut olalle ja kiittänyt ilman sanoja.
- Kaverinavain
Olen kyllä kerran. Se on totta.
- hieroakylläsopii
Nainen tosiaankin paineli olkavartta.Toivottavasti ei innostu läimäyttelemään tervehdyksiä.
- sattumaltaohitti
Näin hänellekin on kerran käynyt, mutta ymmärsi sen vasta jälkeenpäin ketä hän oli vahingossa koskettanut.
Olalle koskettanut(?)
Tämä keskustelupa ei koske eikä kosketa minua, koska minulla ei ole
tapana "kosketella olalle" enkä myöskään muista näin tehneeni.- suttiedetäänkyllä
Sinä se olit. Teet myös jatkuvasti aloituksia.
suttiedetäänkyllä kirjoitti:
Sinä se olit. Teet myös jatkuvasti aloituksia.
No eipä nähtävästi "tiedetä". (Olalle koskettelu ei ole nimittäin koskaan kuulunut tyyliini.) ALOITUKSIA en myöskään tänne tee, mikä voidaan tarkastaa vaikka IP-osoitteiden avulla!
Yritätkö mustamaalata vai ärsyttää - vaiko kumpaakin?
- HajaNainen
Juu, en se ole minäkään. En muista mitään tuollaista tapahtuneen.
- Laitatkoviestiäma
Olen juu... yli 5v sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563