Annatko elämäsi pedon käsiin ?

Elämävaikuolema

2

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se_siitä_Jumalasta

Taas yksi uskonnollisella hölynpölyllä aivopesty ja ilmeisesti sekaisin mennyt saarnaaja on eksynyt tälle palstalle.

Eikö tällä suomi24-keskustelussa ole muuta aiheeseesi liittyvää palstaa, vai kehottivatko muutkin sinua tarkistamaan lääkityksesi?

Ei taida tulla mitään Harmageddonia, eikä Jumalan viimeistä tuomiota. Puhumattakaan mistään Jeesuksen seuraavasta tulemisesta.

Enkä jaksa enää uskoa mihinkään Jumalaankaan.
      Usko on mennyt minulta jo kauan sitten.
      Sillä ei kyllä auttanut minuakaan millään tavalla, vaikka olisin tarvinnut apua.
      Ja voi kuule, kyllä minä rukoilin ja uskoin, että Hän auttaisi.
      Ei auttanut. Jätti minut täyteen yksinäisyyteen ja kurjuuteen.

Ottaen huomioon kaiken sen pahan, kurjuuden, murhat, raiskaukset, sodat, kärsimyksen, julmuuden ja köyhyyden, mitä täällä Maan päällä on, niin Jumala ei todellakaan vaikuta miltään rakastavalta ja luoduistaan välittävältä olennolta.
      Pikemminkin päinvastoin. Hän vaikuttaa tämän kaiken maanpäällisen helvetin perusteella minusta aika sadistilta ja psykopaatilta.

• 7779

Syytät Jumalaa pahaksi vaikka sinun pitäisi syyttää ihmiskuntaa ja Paholaista. Paha johtuu Paholaisesta ja synteihin langenneesta ihmiskunnasta.
        Ei kannata Jumalaa syyttää kun Hän on ainut toivomme úlos täältä pahasta maailmasta jossa pahuus rehottaa vielä kunnes tulee loppu.
        Lue esim. Ilmestyskirja niin näet miten tämä maailma päättyy ja tulee Viimeinen Tuomio.

http://injesuschrististand.blogspot.fi/

Ja kyllä Jumala vastaa rukouksiin, Hän ei vastaa niihin vain aina niin pian ku me odotamme koska Hänellä on oma aikataulunsa.
        Mutta Raamatussa sanotaan että etsikää niin te löydätte, anokaa niin teille annetaan.
        ja lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä.
        Shalom!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1791
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1488
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      173
      1320
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      160
      1290
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1265
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      63
      1078
    Aihe