Vappu Pimeä saastuttaa

fry6ujj

Vappu Pimeä saastuttaa tämän ohjelman.

20

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli_pro

      Minusta hän oli oikein hyvä. Tsemppiä ja ei muuta kuin samalla sykkeellä eteenpäin.

      • hyvävappu

        Ensi reaktio Vappu Pimiän mukana olosta oli: pitääkö hänen olla joka paikassa.
        Mutta nyt kirjejakson nähtyäni täytyy myöntää että hän sopi tuohon ohjelmaan oikein hyvin.
        Hänen esiintymisensä oli uskottavan innostunutta ja positiivista.


      • ljfldsjlfjdjl

        Samaa mieltä minäkin. Molemmat juontajat olleet mukavan aitoja ihmisiä tässä sarjassa.


    • ookkonäoulusta

      Laittakaa valot päälle nii ei oo pimiää.

    • Kauheen-noloo

      Mutta ei kai kukaan sellaisia ohjelmia kehtaa katsella edes yksin ollessaan. Luulis hävettävän.

      • maholehmä

        no ei todellakaan, nämä lehmät kuuluu navettaan.


    • hyväävappua

      vappu on parempi kuin miia nuutila. miia nuutila näytteli kuvissa. vappu ei näyttele, vaan on tosi hyvä, omana itsenään.

      • MiaMuuttiPois

        Mia muutti ulkomaille rakkaansa kanssa ja siksi ei voinut enää juotaa tuota.


    • pimeänurkka

      Sammuta valot nii et nää sitä.

    • jokaisellejotakin

      Laita telkkari kiinni tai vaihda kanavaa, ei kukaan pakota sinua katsomaan.
      Minä katson mielelläni Vappu Pimiän juontamia ohjelmia.

      Esim. minä en pidä Anni Hautalasta, hän puhuu epäselvästi, nielaisee osan tavuista, mutta onpahan tuota tullut sivusilmällä katsottua hänenkin juontamiaan juttuja, vaikkei ne yhtä hyviä ole kuin esim. mitä Jenni Pääskysaaren tekemänä oli.
      En pidä Bond-elokuvista, olen katsonut yhden, se riitti, muut, ei voisi vähempää kiinnostaa. En ole ikinä katsonut BB:tä, Temptation Islandia, enkä mitään muutakaan paritusohjelmaa kuin vain näitä maajusseja. Mutta ei minua haittaa, jos kymmenet tuhannet muut ihmiset niitä katselee.

    • kix

      Aito, naisellinen, empaattinen ja sanavalmis yhdellä sanalla erinomainen. On ilo katsoa juontamiasi ohjelmia. Kiitos!!

    • mvnv

      Vappu Pimiä on erinomainen juontaja tähänkin ohjelmaan. Eipä Miia Nuutilassakaan mitään vikaa ollut mutta kun juontaja vaihdettiin niin eipä huonosti käynyt näinkään.

    • Jussi.99

      Samaa mieltä. Kaikki missä Vappu on mukana niin sen olemus pilaa ne ohjelmat.
      Poistuispa ruudusta lopullisesti niin kaikki olis hyvin.

    • JenniPoisTVstä

      Jenni Pääskysaari se vasta ärsyttävä on ja joka ohjelmassa on käkättämässä!

      • PitääköOllaTuolissaan

        Pääskysaari ei meinannut saada millään ilveellä nauruaan loppumaan siinä pitääkö olla huolissaan-ohjelmassa, kun joku oli kysynyt, että pitääkö olla huolissaan, kun lapset lähtevät innokkaina sukulaisen hautajaisiin? Innokkaina, vai mitä sanaa siinä nyt sitten käytettiin. Mutta kuitenkin.


    • Turhakeohjelmia

      Ihan sama, kuka sitä paskaa juontaa. Ei tommosta ohjelmaformaattia pelasta mikään juontajanvaihto karmeasta kotkasta siedettävämpään henkilöön. Keinotekoisesti yritetään saada ihmisistä pareja. Vielä idioottimaisempi ohjelma on se ensitreffit alttarilla.

      • Neferagain

        Öh, jätän katsomatta jos ärsyttää. Voin laittaa tv:n myös kiinni, jos ohjelmat eivät kiinnosta. Full stop


    • lkkqwertyuio

      Janne kataja voisi olla hyvä juontaja, tai Aku Hirviniemi.

    • ala-arvoista

      Hyvä juontaja ei hekota tekonaurua joka ainoan lauseensa jälkeen. Hahaha
      Kertokaa se Pimiän akalle.

      Karseeta on myös katsoa/kuunnella jotain Niina Lahtisen ha ha ha- irvistelyä lähes joka ohjelmassa.
      Mikko Kuustonen, yäk! Vanhus kiemurtelee monttu auki, ei naurata katsojaa yhtään.

      Viihteen tekijän tehtävä on viihdyttää katsojaa, EI ITSEÄÄN.

    • oscarsson

      Minusta Vappu on "ihan hyvä",Onneksi ei ole Hintikka,Leppilampi tai Hirviniemi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe