Olisitko nainen todellakin joskus

miettimään.jäänyt

halunnut minut itsellesi kokonaan? jos et ottanut niin mitä tapahtui?

25

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdennaisenmielipide

itse en ainakaan ottaisi miestä, vaan miehen kuuluu ottaa nainen....

• Toisennaisenmielipide

NIinpä. Samaa mieltä.

• ettetunohda

Lue vanhat viestit ;)

• Toisennaisenmielipide

Luin just eilen ;)

• Eräsnainenn

Luen niitä usein :(

• Haluunvielkin

Todeloa, mut se ukko heivasi mut, en siis saanut

• Myönnyin

Olisin, hänet.. Hän haluaa olla yksin tai elämä vei eriteille ja koetin minkä kykenin mutta joku pidätteli, kai tunne jonka tunsin hänen suonissaan virtaavan, villin ja vapaan. Ei ollut oikea aika.

• Haluanyhä

Olisin ja kyllä minä haluan vieläkin. Monimutkaista. En tiennyt mitä haluat minusta, tunne järki tappelevat ja sitoutumiskammo ja halu sitoutua tappelevat keskenään.

• Jaaettämitenkä

Kyllä. Halusin oikeasti.
      Ai mitä tapahtui.
      Ilmaisin itseni sinulle ja sen jälkeen -hiljaisuus. En saanut sinulta kommenttia mihinkään asiaan.
      Tämmöiseen asetelmaan jäimme. Luuletko että enää uskallan ottaa yhteyttä..
      Vaikka edelleen susta haaveilen.

• Kahvinmerkeissä

Olisin mutta päädyit toiseen. Hyvä niin sulla taitaa olla paremmin asiat kuin annoit ymmärtää minun. Ei se mitään ymmärrän että valehtelit osan. Toivottavasti saatte asianne kuntoon. Tuskin meistä olisi tullut edes mitään. Mitäänhän loppujenlopuksi edes ollut. Ne valeet voidaan unohtaa tiesin ettet ollut edes kertonut sille. Se on ok olen jo päässyt susta yli. Toivon että muutut sen verran ettet kokeile näin vain pelkän seksin takia.

• "Toivottavasti saatte asianne kuntoon. Tuskin meistä olisi tullut edes mitään. Mitäänhän loppujenlopuksi edes ollut. Ne valeet voidaan unohtaa tiesin ettet ollut edes kertonut sille."

Anteeksi nyt, mutta oletko mies, joka esiintyy NAISENA? Tekstisi muistuttaa epäilyttävästi erään miehen kirjoitustyyliä.

"Kertonut sille"?

- Mille "sille"? Mikset kirjoita: Kertonut hänelle.

Laitan vaikka pääni pantiksi, että nimimerkin "kahvinmerkeissä" takana on mies!

• manlyman_
      • Kyllä. Nyt eletään tasa-arvoisen avioliittolain aikoja.
        Sinulle "manlyman", joka vastaat MIEHENÄ MIEHELLE, seuraava kappale:

https://www.youtube.com/watch?v=er7lbI-dQQY

T. Heteronainen

• ensaanu

Olisin, muttet ottanu. Sitte tuli jotku toiset jotka meidät vei.

• Vähintäänkin

Olisin halunnut meidän puhuvan siitä mitä välillämme oli tapahtumassa.

• En ole varma. Löysin toisen silloin 17 vuotta sitten, ja sillä tiellä olen edelleen.

• vinoneliö

Olisi mulle riittänyt 3/4.

• Mie.tässä

tiiä sannoo olisinko just sinut ottanu, ko en tiiä kuka sie oot.

• onnetonnainen

Olisin halunnut,mut eipä sua kiinostanut,olen päättänyt en ota enää ketään miestä, kun kumminkin särkee minun sydänmen pettämällä,tai muuten kuljen tästä lähtien yksin .saa mennä ja tulla milloin haluaa.ei tarvi kysellä lupaa.

• Etsinseuranimuualta

Ehkä ne haluaa ja ne usein haluaa useita asioita yhtä aikaa. Useita miehiä ja heidän ominaisuuksia samassa paketissa:

Komea naama, hyvät jutut, hyvä sängyssä, iso kikkeli, hieno auto, hyvät tulot, sopivat sosiaaliset piirit, kätevä käsistään, remonttimiehen virkaa, romanttinen sielu, tiedostava maailmanparantaja

jne. jne.

Mutta naiset itse ovat ihan turhamaisia lutukoita jotka ovat niin pelkureita että vaikka mies olisi siinä vieressä niin eivät saa tehtyä asialle mitään kuin pissittyä housuun.

He ovat täysin turhia "naisia", eli lutukoita jotka menevät kaupaksi aina eniten tarjoavalla joka jaksaa nostaa käden pystyy uuden tarjouksen merkiksi tarpeeksi usein.

Kohtuullinen sydämen omaava mies on heille paskan arvoinen.

Sellainen tästä Suomesta on tullut, lutukoiden maa.

• Etsinseuranimuualta

Muistinhin tietysti mainita että naisilla itsellään ei ole oikeastaan mitään noista mitä mieheltä odottavat?
        Keskiverron näköisiä, ehkä pantavan toisinaan, huonot ja tylsät jutut, keskivertotulot, sivistys niin ja näin, väljä tussu, lahna sängyssä, huoramaisia tapoja jne. jne.

Ja niistä sitten pitäisi valita itselleen "vaimoke".

Hyvä jumala sentään.

• edelleen_höpsähtänyt

Halusin ja haluan yhä, vaikka tunne taisi sittenkin olla yksipuoleinen. Olit reissussa jonkun blondin kanssa ja pian sen jälkeen meidän yhteistyö päättyi. Et myöskään vastannut lähettämääni viestiin, mutta ehkä koit sen ahdistavaksi siinä tilanteessa.

• kunhan.haikailen

Olisin tietysti halunnut ja haluaisin vieläkin, mutta eihän varattuja noin vain oteta...

• Olisinhalunnut

ja haluaisin edelleenkin. Siis hänet sanotaan näin koska en tiedä kuka sinä olet.

• mukavallemiehelle

Jos elämäntilanteeni olisi ollut toisenlainen, olisin katsonut loppuun asti, vienyt niin pitkälle, kuin olisit ollut valmis myöten antamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe