Ehdotan, että ollaan yksi yö yhdessä

Testitesti_testitesti

Ja se on sitten siinä. Sopiiko?

40

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älkää ihmiset koskaan vastatko SIVULLISTEN URKINTAVIESTEIHIN.
      Puhukaa arat asianne jossakin muualla.

"TestiTesti" - nainen, kysy asiat suoraan siltä mieheltä. Älä täällä.
      (Suhteesi on erittäin huonolla tolalla, JOS JOUDUT URKKIMAAN MIEHELTÄSI, hänen suhtautumisestaan muihin naisiin. Vielä ikävämpää on,
      mikäli JOUDUT TÄÄLLÄ TEKEYTYMÄÄN MUIKSI NAISIKSI, ja katsomaan, mitä miehesi vastaa.) Valitettavasti näin on.

T. Aloituksia (edelleenkään) tekemätön

• CuriousPink

Kiitos M

• loppuanäy

Ja sitten taas vielä yksi yö jne.....

• No sehän on kiva "oikeastaan", jos olette noin rakastuneita toisiinne.

(Olisikohan kyseessä "Syvällinen mies" Jari ja "Kukkaseppelsydänsukat" Veera?)

Jarille ja Veeralle, (oletettavasti) Pohjois-Karjalaan:

https://www.youtube.com/watch?v=qmjdxxAnsB4

• eisovieiei

Ei riitä.

• miehellemenee

Ei käy. Haluan sut kokonaan tai sitten en ollenkaan.

• CuriousPinkHumisevaHarju

Kauniita unia. Lähden unelmoimaan IRL. Hyvää jatkoa. Miksi tuhlata aikaa täällä, jos Monsieur T ei visiteeraa näillä palstoilla. Turhaan ruokin mielikuvitustani toteutumattomia odotuksilla, Mon monsieur, loin des yeaux, loin du couer.

• Njeeeet

Ei, ei sovi enää mikään.
      Olet turhin ajatuskeikkani ikinä,
      vähän kuin pankkiryöstö ilman saalista kuivaharjoitteluna ;D
      Siirrän tämän kaiken virkistävän energian omaan rakkaaseeni, kiitos siis hänen puolestaan, rakasteluenergiamme on jo voimakas, joten se vahvistukoon entisestään!

• rakasteluaeitunnettako

Anteeksi, sivusta tää kommentti, mutta miksi olet edelleen täällä?

• Njeeeet
        rakasteluaeitunnettako kirjoitti:

Anteeksi, sivusta tää kommentti, mutta miksi olet edelleen täällä?

En ollutkaan vähään aikaan, laitoin kahvia ja nyt lähden rakastusmielessä herättelemään jne. ;)
        Tästä on tullut tapa siis kirjoittelusta, ei muuta. Mukavaa päivää vaan!

• Daaaaaa

Silti olen ajatuksissasi. Niin kuin sinäkin minun. Etsit hänessä minua, muttet löydä. Siksi palaat uudelleen tänne. Ja niin minäkin teen. Kai ajan myötä tämä loppuu, toivon niin. Voi hyvin.

• turhankatkeraa

"Olet turhin ajatuskeikkani ikinä,
        vähän kuin pankkiryöstö ilman saalista kuivaharjoitteluna ;D "

Miksi helvetissä joku harjoittelisi pankkiryöstöä kuivaharjoitteluna josta ei tule saalista?

Antoiko hän sinulle suorat pakit vai mistä katkeruus?

• Njeeeet

On ollut täysi työ yrittää pitää koko aamun hyvä fiilis yllä, en tahtoisi olla surullinen, mutta kun olen.
        Voi hyvin, silitän poskea ja toista poskea... Tiedät sen. En toivo sinun koskaan lähtevän. Minä tarvitsen sinua.

• miesjamuna
        Njeeeet kirjoitti:

On ollut täysi työ yrittää pitää koko aamun hyvä fiilis yllä, en tahtoisi olla surullinen, mutta kun olen.
        Voi hyvin, silitän poskea ja toista poskea... Tiedät sen. En toivo sinun koskaan lähtevän. Minä tarvitsen sinua.

Et toivo koskaan että joku lähtee jostain, mutta olet leikkinyt mielessäsi olevan jonkun toisen kanssa?

Onneksi en ole tuossa sekopäisessä häröilyssä mukana. Kiva olisi kuulla jonkun kaipauksen kohteen nussivan jotain toista ja ilakoivan sillä aiheella että "hähhähhäää!"

Mikä teitä ihmisiä vaivaa nykyaikana?

• Daaaaaaa
        Njeeeet kirjoitti:

Kyyneleet. Kai tä helpottaa. Olet ajatuksessani ja asut sydämessäni edelleen. Ikävöin sua. Myös minä etsin sinua hänestä, mutten löydä. Voi hyvin.

• Kopiseekivasti
        miesjamuna kirjoitti:

Et toivo koskaan että joku lähtee jostain, mutta olet leikkinyt mielessäsi olevan jonkun toisen kanssa?

Onneksi en ole tuossa sekopäisessä häröilyssä mukana. Kiva olisi kuulla jonkun kaipauksen kohteen nussivan jotain toista ja ilakoivan sillä aiheella että "hähhähhäää!"

Mikä teitä ihmisiä vaivaa nykyaikana?

En toivo lähtevän täältä. Heitä kiviä ihan rauhassa, mulla on kypärä päässä.

• Njeeeet
        Daaaaaaa kirjoitti:

Kyyneleet. Kai tä helpottaa. Olet ajatuksessani ja asut sydämessäni edelleen. Ikävöin sua. Myös minä etsin sinua hänestä, mutten löydä. Voi hyvin.

Niin kyyneleet...

• vinoneliö

No mikä ettei. Se olisi sitten se yö kun siirrytään talviaikaan.

• miesjamuna

Yksi yö on ihan perseestä.
      Se ei ole mitään.

En ole koskaan ymmärtänyt jotain panosessioita jotka kestävät yhden yön tai joita venytetään useampaan kohtaamiseen.

Koko diili tai ei diiliä ollenkana.

• Vastemieliselle_miehelle

Kylläpäs on "miesjamuna" nimimerkillä samanlainen kirjoitustyyli
        kuin nimimerkillä "ViskiäLiikaa"!

Tiedätkö mitä: O L E T S I S Ä L T Ä R U M A.

P.S. Hyvää krapulaa.

• miesjamuna
        Vastemieliselle_miehelle kirjoitti:

Kylläpäs on "miesjamuna" nimimerkillä samanlainen kirjoitustyyli
        kuin nimimerkillä "ViskiäLiikaa"!

Tiedätkö mitä: O L E T S I S Ä L T Ä R U M A.

P.S. Hyvää krapulaa.

En juonut eilen tippaakaan enkä pidä viskistä.
        Mutta samaa sinulle kun olet niin vainoharhainen että pidät toisten kirjoittamia tekstejä jonkun vastenmielisen miehen kirjoittamina.

• Vastemieliselle_miehelle
        miesjamuna kirjoitti:

En juonut eilen tippaakaan enkä pidä viskistä.
        Mutta samaa sinulle kun olet niin vainoharhainen että pidät toisten kirjoittamia tekstejä jonkun vastenmielisen miehen kirjoittamina.

Saahan sitä valehdella. Uskoo ken uskoo. :D

• miesjamuna
        Vastemieliselle_miehelle kirjoitti:

Saahan sitä valehdella. Uskoo ken uskoo. :D

Anna kun arvaan. Olet joku joka palstan vakijankkaaja joka anonyymilla palstalla römpyttää omaa vittuaan ja kuvittelee jokaisen kaksilahkeisen olevan se oma kaivattu.

Lienet varmaan se sama luuseri joka jauhaa pienistä pippeleistäkin?

Eikö sulla vittu ole mitään muuta elämää kuin se yksi mies?

• Mitäitsehaluat

Sanoisin tähän et rakkaus ehkä ystävyys tai sit ei ollenkaan. Yksi yö repii vain sydämmeni ja sitä en halua:(

• Mitäitsehaluat

Tarkennan m-n.

• joku__nainen

laita jokin tunniste?

• vaineräänkanssa

vain siin tapauksessa että olet hän kaipaamani jonka kanssa en ole ollut vielä yhtäkään yötä yhdessä?

• tuhlaavahoukutus

Tämä vaikuttaa ihan stressitestille.
      Onko?

Sanoisin että yksi ei riitä. Vaikka se olisikin jossain suhteessa parempi kuin ei mitään, mutta aidosti ajatellen kyllä se vaikeuskerroin ottaisi siinä tapauksessa huimia kierroksia lisää.
      Joten ei.

• voikomennäniin

Mutta mitä jos se toinen onkin sängyssä pettymys ja se onkin sitten se tunteiden loppu?

• tuhlaavahoukutus
        voikomennäniin kirjoitti:

Mutta mitä jos se toinen onkin sängyssä pettymys ja se onkin sitten se tunteiden loppu?

Koeajoako meinaat, koe-esiintymistä, joka pitää klaarata? Kylmäävä ajattelutapa, aikamoisia paineita yhteen kertaan. Sitä suuremmalla syyllä ei. Aikuinen ihminen, joka hakee ihmissuhteelta muutakin kuin vain hetken halujen tyydytystä, ei toimi niin. Mutta jos muuta ei ole vaillakaan ja ns. tunteet on tuolla tasolla, niin ehkä sitten kannattaa koeajaa. Yhteisestä sopimuksesta.

• oikeatiikeri
        voikomennäniin kirjoitti:

No sitten sun tunteet ovat pelkkää paperia aina. Olet pelkkä paperitiikeri.

• Tummanainenolivieressäsi

Jos annan yhden yön. Tiedän Jmies, että et halua enää lähteä pois. (Juuh ja länsi-Suomeen menee).

• OneSummernight

Sopii. Teen eväät. Minä syön, sinä soudat.

• Houkuttelevallenaiselle

Soudanko rauhalliseen poukamaan vai minne haluat?

• yesofcourse

olen monta kertaa jo vastannut myöntävästi samaan kysymykseen, mutta mitään ei tapahdu. Tarkoitatko, että yhteinen yö irl vai yhteinen yö ikävä-palstalla???

• Tiedätvarmaankuka

1. Vastaus kysymykseen: Ei todellakaan.

2. Kuten nimimerkkisikin kertoo, niin tämä ehdotus on vain testi, mitä vastaisin. Et ole aikeissakaan toteuttaa tuollaista, enkä minäkään.

• Kaikkitaieimitään

No ei tosiaan sovi!!!

• oikeasuunta

Suurin osa minun mieleisiä vastauksia ,eli kunnon miehiäkin vielä löytyy. Toivossa on hyvä elää. Kaikkea ei ole vielä menetetty luojan kiitos.

• EiMunJuttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe