Muistakaa, Jumala ITSE ilmoittanut AIKEISTAAN

IhmistenPerusOikeudet

Muistakaa, ETTÄ Jumala(t) on ITSE ilmoittaneet profetioissaan ja muissa "puheissaan" AINA aikalailla AIKEENSA. v. 1996 bulgarialaiselle vanhalle mummolle profetiansa, sieltä asti olivat halunneet ja aiheuttaneet islamin VAARAN. Kuten myös ikivanhoissa profetioissaan, ETTÄ Jeesuskin tulee rukoilemaan Imam Mahdin (islamilaisten nyk.(?) profeetta) selän takana ja murskaamaan, hajoittamaan Ristin ja islam leviää maailmaan. Jumala myös profetiassaan, ilmoituksessaan joskus v. 2007-2008 ilmoitti, ETTÄ Hän tulee viemään Suomen elintason, NO sieltä astihan maatamme on ajettu syöksyyn alaspäin, Nokian alasajon aloituksella! Ja vieläkin tuo TÄYSIN tarpeeton, aiheeton, LAITON temppunsa on oLLUT käynnissä. VAAN EIVÄTPÄ saaneet meidän rahojamme! Vaadin ne kaikki takaisin! Oikeudella ja Lailla!

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nää_on_näitä

      Ilmoituksesta sinä olet kirjoitellut ITSE oman näkemyksesi. Melko harvoin sinulle kukaan vastaa. Se on varmaan myöntymisen merkki, mihinköhän ne myöntyy? Verojen maksuun nyt kuitenkin.

      • ÄläKommentoiKunEtTiedä

        Tarkistas kuule juttusi, väittämäsi, ENNEN kuin tulet täällä väittämään, että minä mukamas omiani täällä latelen, puhun. Kaikki asiat olen KERTONUT absoluuttisen Oikein, niin Jumalien, Valtiaiden kuin lastensakin osuudesta ja omasta, meidän UHRIEN asemasta, kaikesta Asiasta.

        Sinulla ei ole mitään muuta kuin mielipiteesi vastoin TOTUUTTA, TosiAsioita. ET voi täällä väittää, ENNEN kuin olet ottanut selvää, EDES esim. juuri Jumalien, VAltiaiden profetioista, ilmoituksista enemmällekin kansalle! Olet vasta alkujuurille jäänyt asioidesi, väittämiesi kanssa, ja sieltä sitten antanut periksi, ja vasta todennut, tutkinut n. 0,1 % TOTUUTTA, TosiAsioita KOKO asiasta. Puolitiehen jätetty "Totuuskaan" EI KOSKAAN täytä EDES TOTUUDEN mittaa. Olen monien kanssa väsynyt sinun paskanheittoon, JOTA täällä olet vuosia JO heitellyt meidän ihmisten (ei uskovienkin juuri) niskaan. Minun on PAKKO hädässämme, hengenvaarassamme huutaa näillä palstoilla, YRITÄN kuitenkin sen kaiken pitää asiallisena, ja RAJAT kaikella, mutta sinun mielipiteesi (=paskanheitto ihmisten, avuttomien uhrien päälle) on TUOMITTAVAA.

        Häpen, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa, EIKÄ itse ole joutunut kokemaan mitään VAARAA Jumalilta tms., MUTTA silti EI pysty EDES ymmärtämään ihmisten HÄTÄÄ, JOTA jotkut meistä joutuvat JATKUVASTI täällä osakseen saamaan. Opettele pysymään näiltä palstoilta (Jumaluus) pois, KOSKA sinun EI ole pakko näitä viestejäni EDES lukea, kun kerran olet niitä vastaan ajatteleva. Mikään PAKKO sinun EI ole AINAKAAN tänne vastailla. Pidä tietämättömät mielipiteesi ja itsesi poissa tältä palstalta. Tänne on minun pakko kirjoittaa, kun koska tälle palstalle ne jäävät pisimmäksi aikaa esille olemaan. Kerron AINA vaan absoluuttisen TOTUUDEN.

        Koita tulla VAIKKA joskus vastatusten juttelemaan, äläkä suojistasi suihki, ammu lähimmäistäsi, JOKA on HENGENvaarassa ollut JO liian pitkään. ETKÖ sinä, kaltaistesi kanssa tiedä, ETTÄ on olemassa asioita, absoluuttisen Oikeasti, VAIKKA juuri sinä et olisi niistä tiennyt, kuullut, nähnyt olevankaan? VAIKKA et olisi niitä itse joutunut kokemaan, näkemään, niin on paljon olemassa ollutkin asioita, JOISTA sinä tietämättömänä vain mielipiteesi lauot! ÄLÄ väitä vastaan absoluuttista Tosiasiaa, JOTA kerron palstoilla. Saattaa näköjään nääs olla, että sinä kaltaistesi kanssa ETTE koskaan pääsekään näkemään, kokemaan OIKEAA TOTUUTTA. Katsos kun nääs, toisilla on paremmat suojelukset, kUN toisilla meillä JOILLAIN ei kuin hyvin vähän, MINIMAALISESTI.


      • nää_on_näitä
        ÄläKommentoiKunEtTiedä kirjoitti:

        Tarkistas kuule juttusi, väittämäsi, ENNEN kuin tulet täällä väittämään, että minä mukamas omiani täällä latelen, puhun. Kaikki asiat olen KERTONUT absoluuttisen Oikein, niin Jumalien, Valtiaiden kuin lastensakin osuudesta ja omasta, meidän UHRIEN asemasta, kaikesta Asiasta.

        Sinulla ei ole mitään muuta kuin mielipiteesi vastoin TOTUUTTA, TosiAsioita. ET voi täällä väittää, ENNEN kuin olet ottanut selvää, EDES esim. juuri Jumalien, VAltiaiden profetioista, ilmoituksista enemmällekin kansalle! Olet vasta alkujuurille jäänyt asioidesi, väittämiesi kanssa, ja sieltä sitten antanut periksi, ja vasta todennut, tutkinut n. 0,1 % TOTUUTTA, TosiAsioita KOKO asiasta. Puolitiehen jätetty "Totuuskaan" EI KOSKAAN täytä EDES TOTUUDEN mittaa. Olen monien kanssa väsynyt sinun paskanheittoon, JOTA täällä olet vuosia JO heitellyt meidän ihmisten (ei uskovienkin juuri) niskaan. Minun on PAKKO hädässämme, hengenvaarassamme huutaa näillä palstoilla, YRITÄN kuitenkin sen kaiken pitää asiallisena, ja RAJAT kaikella, mutta sinun mielipiteesi (=paskanheitto ihmisten, avuttomien uhrien päälle) on TUOMITTAVAA.

        Häpen, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa, EIKÄ itse ole joutunut kokemaan mitään VAARAA Jumalilta tms., MUTTA silti EI pysty EDES ymmärtämään ihmisten HÄTÄÄ, JOTA jotkut meistä joutuvat JATKUVASTI täällä osakseen saamaan. Opettele pysymään näiltä palstoilta (Jumaluus) pois, KOSKA sinun EI ole pakko näitä viestejäni EDES lukea, kun kerran olet niitä vastaan ajatteleva. Mikään PAKKO sinun EI ole AINAKAAN tänne vastailla. Pidä tietämättömät mielipiteesi ja itsesi poissa tältä palstalta. Tänne on minun pakko kirjoittaa, kun koska tälle palstalle ne jäävät pisimmäksi aikaa esille olemaan. Kerron AINA vaan absoluuttisen TOTUUDEN.

        Koita tulla VAIKKA joskus vastatusten juttelemaan, äläkä suojistasi suihki, ammu lähimmäistäsi, JOKA on HENGENvaarassa ollut JO liian pitkään. ETKÖ sinä, kaltaistesi kanssa tiedä, ETTÄ on olemassa asioita, absoluuttisen Oikeasti, VAIKKA juuri sinä et olisi niistä tiennyt, kuullut, nähnyt olevankaan? VAIKKA et olisi niitä itse joutunut kokemaan, näkemään, niin on paljon olemassa ollutkin asioita, JOISTA sinä tietämättömänä vain mielipiteesi lauot! ÄLÄ väitä vastaan absoluuttista Tosiasiaa, JOTA kerron palstoilla. Saattaa näköjään nääs olla, että sinä kaltaistesi kanssa ETTE koskaan pääsekään näkemään, kokemaan OIKEAA TOTUUTTA. Katsos kun nääs, toisilla on paremmat suojelukset, kUN toisilla meillä JOILLAIN ei kuin hyvin vähän, MINIMAALISESTI.

        Iloitsen huomiostasi. Esityksesi ei olekaan sinun. Anteeksi. Olen erehtynyt.


      • EtOleKovinVanhaSielu

        Siis oletko Oikeasti noin tietämätön, epäempaattinen ja ymmärtämätön? Vai hyvilläsi siitä, että sinulla on ehkä suojelusta näiltäkin asioilta enemmän kuin meille joillain muilla! Tämä on ymmärtäväisten ja hyvää haluavien ihmisten planeetta!


    • Joulupukkikin

      saapuu iloksemme taas jouluaattona, simmotten profetian meitsi sai. Mahtaakohan se toteutua?
      Mikähän se sun hengenvaaras suuruus oikein muihin verrattuna on? Se mistä me muut ei olla tietoisia? Se sun totuutes on ihan yhtä kaukana "totuudesta" kuin meidän muidenkin. Se mikä sull eon totta saattaa muille olla katala vääryys ja kääntäen. Jos se totuus tulisi sun suustasi ja sillä oltais estetty Nokian alasajot ja muut kansaame kohdanneet "vääryydet" niin minkä takia sää täälä piilossa suihkit totuuksiasi? Naama lehteen ja arkadianmäelle. Ole meille Mouses ja johda kansa oikeille jäljille. Ei pitäis olla mahdoton rasti kun tietoa tuntuu olevan melko piukeessa.

      • OTAitsellesiVAAN

        KUULE, olet ITSE oikeutettu ainoastaan ottamaan UHRIN aseman iTSELLESI. Olet niitä tyyppejä, jotka ovat sivareita, suihikit ITSE suojistasi idioottimaisuuksiasi. ETKÖ ymmärrä, TIEDÄ, ETTEI ole olemaasa KUIN YKSI OIKKEA TOTUUS, KAikenkattava, JOKA ottaa huomioon IHAN kaiken, JOKA asian laidan. EI ole olemassa sinun, tai minun teidän tai Heidän Totuutta, ON VAIN YKSI TOTUUS, OIKEUS, ja joka olennolla vieläpä on ne oman ryhmänsä Oikeudet. Ihmisillä ihmisOikeudet, Henkimaailman olennoilla heidän oikeutensa.

        Minun tai läheiseni hengenvaara ja HÄTÄ on ollut ENEMMÄN kuin muilla. YKSI kuluneen viime vuosikymmenen ENITEN UHRATTUJA olemme ja joka lähtöön. Se EI olisi (sinä idiootti) saanut Nokiaakaan rauhaan jätettyä, VAIKKA KUINKA olisin kovempaakin huutanut VALEET ja VÄÄRYYDET Totuudella ja Oikeudella NURIN.

        JA sinun väittämäsi "minun totuuteni" ON ABSOLUUTTINEN, JOKA ottaa kaikkia ASIAT ja laidat HUOMIOON. Kielioppivirhettäsi mukaillen, se "minun Totuuteni" ELI ABSOLUUTTINEN TOTUUS on kaukana, joo "totuudesta", MUTTA EI TOTUUDESTA, VAAN on kaikenkattava, ja OTTAA kaikki asiat, ja osapuolet KAIKEN KANSSA HUOMIOON! MITÄ tulee siihen kuuluisaan naaman näyttöön, NIIN meidän UHRIEN (minun ja miesystäväni) NAAMOJA täällä nimenomaan ON VILJELTY, LEVITETTY JOKA IKISEEN Herrojen Jumalien ja lastensa ASIOIHIN; Heidän HALUIHINSA, IHAN KAikkeen.

        KAikki ASIAT, ongelmat, LEVITETYT leimat, määritelmät, JOTKA Oikeasti OVAT ja kuuluvat Jumalille (lapsineen), OVAT Herrat Jumalat PORUKOINEEN täällä VILJELLYT, leimannut meidän osaksemme, KUTEN mm. olemme mukamas Antikristuksia, Paholaisia, Saatanoita, hyväksikäyttäjiä (ITSE olemme niitäkin ilmiantaneet vuosien AJAN), kannibaaleja, HIRVIÖITÄ, hermarfrodiitteja, jakomielitautisia (EIVÄT saa MILLÄÄN meihin JÄÄMÄÄN moisia TAUTEJAAN (kuuluvat Herroille Jumalille ITSELLEEN Kaikki Noi, MISTÄ ovat meitä syyttäneet, ESITELLEET EDES epäiltyinä, KUULUU Heidän Koston-kierteeseen, KOKO kuvio)...Just name it and They´ll GAME IT! JOTEN näissä asioissa KUN on JO meitä, ABSOLUUTTISEN ASIAANKUULUMATTOMIA UHREJA jO hengenvaarallisesti ESITELTY (EIKÄ Oikeita Noitakaan rikollisia OLLENKAAN, IKINÄ tämän yli 10 vuoden AIKANA), NIIN on ainoastaan Oikein, ETTÄ sinä, JOKA haluat meidät vieläpä kivitettäväksi JONNEKIN toriaukealle, JULKISEKSI UHRIKSI, saaliiksi, NIIN on ainoastaan Oikein, ETTÄ ITSE UHRAUDUT siihen JULKISEEN asiaan, asemaan, KUN ET ole vielä näköjään osaksesi saanut EDES JULKISUUTTAKAAN. ANSAITUSTI asettaudu ITSE siihen JULKISEEN asiaan, asemaan, KOSKA olet idioottina HALUKAS meidät siihen ASETTAMAAN. NYT on LOPUTTAVA toikin TÖRKEÄ, RÄIKEÄ VÄÄRYYS, jossa toiset, asiaankuulumattomat (SYYTTÖMÄT ERITYISESTI myös TÄÄLLÄ ESITETTYIHIN asioihin) AINOASTAAN maksavat IHAN KAiken, EIKÄ sekään sitten ENÄÄ NÄYTÄ RIITTÄVÄN, VAAN VAADITTE VIELÄ ENEMMÄNKIN UHREJA, ESILLE JULKISESKIKIN VIELÄ.

        OLETTE ANSAINNEET ITSELLENNE Herrat VASTUUTTOMAT hyväksikäyttäjät (OVAT ITSE sitä pahinta diagnoosia ja sanontaa tostakin) EDES esittämään ITSESTÄÄN, KOKO porukastaan TEILLE, AIVAN lähellenne, MITÄ Kaikkea ja KUINKA tekivät TÄÄLLÄ YHDELLEKÄÄN meistä olennoista! ÄLKÄÄKÄ KOSKAAN laittako Niitä takaisin EDES ELÄMÄÄN, olemassaoloonsa.


    • Ierika

      Ihminen loi jumalat omaksi kuvakseen, enimmäkseen aika vittumaiseksi pahansuovaksi narsistiksi.
      Hae apua: Uskontojen uhrien tuki UUT ry

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe