Luetko sinä Hartaanselkää?

Pidätkö Hartaanselän kirjoituksia arvossaan?

14

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyväinen

Mitä ne kirjoitukset ovat?

• Raamatusta on kuitenkin kysymys, mutta Teuvo on säännöllisesti alkanut vängätä Raamatun ydintotuuksia "hartaanselän veripesuksi" ja Raamatun totuuksia yleensäkin hartaanselltä lähtöisin oleviksi. Kysymyksessä on tietenkin Teuvon taholta onneton, ponneton hämäysyritys. Samaa tasoa kuin hänen "evankeliuminsakin".

• Pitkäänpalstalla

Teuvo on pitkään ollut heikoilla, vähintäin siitä lähtien, kun hän alkoi polkemaan Jeesuksen sovitusverta, mikä on SUURI synti. Jumalalla olisi kenties jotain ollut hänelle varattuna, mutta Teuvo hylkäsi sen, ylpeydessään.

• Teuvontunteva
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

Teuvo on pitkään ollut heikoilla, vähintäin siitä lähtien, kun hän alkoi polkemaan Jeesuksen sovitusverta, mikä on SUURI synti. Jumalalla olisi kenties jotain ollut hänelle varattuna, mutta Teuvo hylkäsi sen, ylpeydessään.

Jumalalla saattoi olla Teuvolle jotain varattuna ja hän laittoi Teuvon sitä varten koetukseen antamalla Teuvolle vähän menestystä. Teuvo ei kestänyt koetusta kun päähän nousi keltainen ureapitoinen neste ja oma kunnia ajoi ohi totuuden, jonka Teuvo varmasti tietää. Sitä tietämäänsä totuutta Teuvo ei ole vielä suostunut kertomaan vaikka hänet varta vasten komennettiin palstalle sitä kertomaan.

• Huomioitsija

On todella hienoa, että pitkän hoitojakson jälkeen olet päässyt palaamaan takaisin Hartaanselälleviimeistä hoitojaksoa:.

Et kai enää ole samanlainen valehtelija kuin olit ennen viimeistä hoitojaksoa:

Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30
      1
      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo

Teuvo mykistyi piispan edessä.
      Devoit                
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

Voisit muuten pitää tarkempaa huolta tietokoneestasi. Poissa ollessasi on
      yli 200 nimimerkkiä käyttänyt konettasi tällaisen saastan levittämiseen:

"Paskat Teuvo!"

"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

"Haista pitkä paska valehtelija."

"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

"piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

"Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

"Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

"Olet kyrpäJooseppi."

"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!

Ovat jopa uhanneet tervata entisen ystäväsi, ja lähettää siskonpoikasi tekemään lopun hänen kirjoitteluista.

Ei meistä kukaan usko, että sinä olisit tällaista törkyä entisestä ystävästäsi kirjoittanut.

• Ettäsillätavalla

No niin. Tällä kertaa Teuvo piiloutui Huomioitsijan nimimerkin taakse!

• HäpeäisitTeuvo

Mutta ethän sinä osaa edes hävetä "huomioitsija" Teuvo, sehän osoittaisi viisautta.

• Tuttujuttuhuttu
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

No niin. Tällä kertaa Teuvo piiloutui Huomioitsijan nimimerkin taakse!

Tuttu juttu Teuvolta!

• Mielestäni

Tänään 1.4 "hartaanselän raamattu" on juuri omimmillaan.

• PariJaakkonen

Jos tarkemmin tutkit hartaanselkää, huomaat että se onkin kiero.

• Selväpyyse

"Jos tarkemmin tutkit hartaanselkää, huomaat että se onkin kiero. "

Sanoo Teuvosaatana puskista.

• Monenlaista.kuullut

"Jos tarkemmin tutkit hartaanselkää, huomaat että se onkin kiero."
        Enpä tosiaan ole kuullut kenenkään sitä "suoraselkäisyydestä" moittivan.

• SavitaipaleenSutki
        Monenlaista.kuullut kirjoitti:

"Jos tarkemmin tutkit hartaanselkää, huomaat että se onkin kiero."
        Enpä tosiaan ole kuullut kenenkään sitä "suoraselkäisyydestä" moittivan.

Minulla ei ole selkärankaa ollenkaan kun olen liero. Saan kalaakin kaksin verroin enemmän kun siiman molemmissa päissä on liero.

• Onhuomattu
        SavitaipaleenSutki kirjoitti:

Minulla ei ole selkärankaa ollenkaan kun olen liero. Saan kalaakin kaksin verroin enemmän kun siiman molemmissa päissä on liero.

On huomattu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe