Mutah liitto

Helmisimpukka2

Onko kellään kokemusta Mut'ahista? Kaipaan neuvoja..
Olen tavannut muslimi miehen joka hyvin harras uskossaan. Hän ei voi harrastaa seksiä tai olla kahden naisen seurassa ellei solmi väliaikaista islamilaista avioliittoa. Minä en halua tehdä sellaista koska arveluttaa mitä se kohdallani tarkoittaa. Olen yrittänyt selittää etten voi ryhtyä siihen., hän vain vainoaa ja jatkaa painostusta. Olen ihan hajalla. Toivon että hän jättää minut rauhaan...

8

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfafdafddfadfsa

      ET voi olla tosissasi ? Olet joku trolli.

    • Helmisimpukka2

      Kaipaisin neuvoja..

    • Kloijgbngf

      Mutah- liitto on tilapäinen panolupa joka voidaan purkaa kun tarvetta ei enää ole. Kevyempi kuin oikea avioliitto. Keino kiertää esiaviollisen seksin harrastamiskielto. Siis hypokriittista soopaa.

    • Juokselujaa

      Huorasuhde. Mies ei halua maksaa prostituoiduille. Pätee tässäkin ettei solmi sopimuksia joita ei tunne. Eroon pääsyn pelkkä toivominen ei auta, vaatii konkreettisempaa jota en tohdi tässä neuvoa. Miksi hän on saanut päähänsä painostaa, vaikutatko niin urpolta? Joudut loppuelämäksesi hänen panopaikaksi ja hän saa luvan rangaista jos et suostu.

    • sikapirjo1

      Jos sinulla on tippaakaan itsesuojeluvaistoa, katkaiset kontaktin kyseiseen hörhöön välittömästi. Muslimit ovat poikkeuksetta roskasakkia mutta mitä "uskovaisempi" sen pahempi.

    • Olen mutah suhteessa maahan muuttajaan. En tiedä kuuluuko homo suhteen virallisesti sen alle. Mutta ehkä halu painaa oikeaoppisuuden edelle.

    • Sai.minkä.tilasi

      Taitaa olla aloittaja jo piesty manan majoille rakkaan muslimin toimesta. Noh, itsepähän eläimeen sekaantui.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      126
      1309
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe