Oon tavannut töissä kiinnostavan miehen, jonka kanssa synkkaa hyvin. Ollaan molemmat vapaita jutellaan paljon ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy. Kysymys kuuluukin; jos mies huomaa naisen kiinnostuksen, mutta ei ole itse kiinnostunut, miten hän osoittaa sen? Tarkoitan, että tämän miehen kanssa on syvä henkinen ja älyllinen taso, mutta hän ikäänkuin torppaa mun flirttiyritykset aika tökerösti ja vähän loukkaavasti, vaikka onkin hyvin huumorintajuinen. En tiedä, onko hän sosiaalisesti hieman rajoittunut, kömpelö naisten seurassa vai onko hän kiusaantunut mun huomiosta? Esimerkiksi kun kerroin antavani hänelle erään asian (en tarkenna enempää), hän suunnilleen nauroi päin naamaan sanoen ettei tarvitse sitä. Mulle tuo asia ja sen antaminen olisi merkinnyt paljon..onko niin, ettei hän edes tajunnut kuinka paljon mua loukkasi tuollainen torppaaminen vai olikohan tarkoitus näpäyttää..älkää sanoko, että kysy tyypiltä itseltään, en voi sitä tehdä, koska en halua pilata hyvää työkaveruutta sekoittamalla siihen romanttisia tunteita, jos ne ovat vain yksipuolisia!!
miehen tapa osoittaa
9
373
Vastaukset
Jos mies viihdy, juttelee tai nauraa naisen jutuile, ei välttämät tarkoita että olisi kiinnostunut romanttisesti kiinnostunut naisesta.
- ennustajaeukkoko
Hyvää kaverimeininkiä. Ja hän ei todellakaan tarvinnut tarjoamaasi juttua, näpäyttely on vain omassa päässäsi. Eipä aikaakaan, kun mies onkin varattu... ja jossain työpaikan peijaisissa sitten saat hänelle itkeä, kuinka aikoinaan häneen olitkaan ihastunut ja mies on sitten ihan että mitä häh!
Joskus voi vähän riskeeratakin. Tai sitten ei. sinun valinta.- älkääjatkakoesitystä
yksityisasiat eivät kuulu töihin koskaan, työrauha pitää nyt saada ja ainoa mahdollisuus on tehdä töitä yden ihmisen kanssa, ryhmässä ei sitä työrauhaa tunnu olevan
Kiinnostunu ei = torppaa treffiehdotuksii
- Tarvii tota juttuu en = Tarvii kyseist asiaa ei. Hänellä joko sellainen on & paree/ei tarvetta laitteelle.
Henkilöl monel frendei sukupuolensa vaktakkaisii on & heil jutut hyvin sujuu. Vailla suurempaa seksuaalist merkityst- confusedwoman
Anteeksi, mutta jäi tuo suomi-siansaksa sanakirja kotiin.
confusedwoman kirjoitti:
Anteeksi, mutta jäi tuo suomi-siansaksa sanakirja kotiin.
Palatessas kotiin, käntää silloin voit
- wrnrny
Tuo kuulostaa siltä, että sitä kiinnostusta ei todellakaan ole nyt huomattu ja sitäkautta tuollaisten asioiden piilomerkityksiä ei tajuta. Jos nyt naisia muutenkaan voi tajuta. Jos kyse olisi epätoivotusta huomiosta niin aika moni mies lopettaisi kaikenlaisen turhan kanssakäymisen kokonaan. Ainakaan ei tule mitään ämmämäisiä "näpäyttämisiä" yms. paskaa.
- confusedwoman_ap
Kiitos vastauksista! Kiva, jos vastaajien mielestä tuo ei ole ollut näpäyttämistä vaan normaalia miehekästä puhetta ja ajattelua. Ehkä mies tosiaan ei näitä piilomerkityksiä huomaa, vaikka luulen kyllä huomanneen mun kiinnostuksen. Välillä vaan ihmettelen tietynlaista tylyyttä puheessa, mutta laitan ne vastedes huonon päivän piikkiin. Joillain teoilla mies kuitenkin osoittaa ajoittain välittämistä/kaveruutta/ystävyyttä..kaipa täytyy tyytyä siihen tällä hetkellä.
ps. Tuo "confusedwoman" tuossa välissä nimimerkille oy_bimbo_ab ei sitten ollut minä, vaan jonkun muun "kevennyksiä" ;) - Dfweffmkdmkmklf
"Kysymys kuuluukin; jos mies huomaa naisen kiinnostuksen, mutta ei ole itse kiinnostunut, miten hän osoittaa sen?"
Kuvailit muussa tekstissäsi minut ja miten käyttäydyn. Huomaan kyllä kun joku on kiinnostunut ja jos en ole kiinnostunut takaisin (vaikka pidän toista mukavana/hyvänä seurana) niin alitajuisesti lyön jäätä kehään kun homma menee kannaltani kiusalliseksi, nimenomaan toinen pyrkii tavalla tai toisella "liian lähelle". Tämä on automaatio, se ei tule harkittuna vaan hämmennyksestä ja juuri siitä että "en tahdo tämän menevän tähän suuntaan".
Suosittelen rauhoittumaan. Se mikä on nyt näpäytys on huomenna piikki ja viikon päästä puukko ja jos nainen ei siitäkään vielä tajua niin tuttavuudelle tulee lopulta annettua niskalaukaus ja se hyvä ja kiva mitä nyt on - loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644