Skodan sähkötoiminen sivuikkuna ei toimi. Avasin ikkunaa talvella ja kuului kolaus oven sisältä. Ilmeisesti ikkunan nostimen ripustus petti.
Ajattelin että yritän korjata se itse, ei tuon luulisi kovin vaikea homma olevan, mutta itse kysymykseen: Onko ovipahvi jollain muovikiinnikkeillä kiinni ovessa vai kuinka saan ovipahvin irti sen repeämättä? Ja kun se repeää, niin ei ole häävin näköinen jos sitä yrittää roudariteipillä korjata.
Oletteko muut DIY-menetelmällä korjanneet ko. vikaa?
Skodan sähkötoiminen sivuikkuna ei toimi
ikkunaOsinAuki
3
546
Vastaukset
- HOLISTI75
tuskin skodassa sähköikkunoita on. nehän on kehittyneissä länsi autoissa ja skodahan ei kuulu kehittyneisiin autoihin. märkä ovipahvi lähtee pois paikaltaan ihan itsestään tai saa siitä läpi kädet työnnettyä oven sisälle. hävitä romu pois ennen kuin särkyy lopullisesti, tulee turhan kalliiksi kun joutuu moottorin ja vaihteiston uusimaan.
- Ei.korvata.ikkunavikoja
Lue tämä.Mikään ei auta jos moottori vie öljyä..vw kusettaa aina
Edes lisä takuu.
http://www.is.fi/autot/art-2000001202639.html - tumpelox
Myydäänkö skodaa kuin sikaa säkissä, koti ovelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717