Helvetin portit ovat auki kaikille saatanan lapsille tuomion päivänä. Korjaa kulkusi jos pelkäät Jeesuksen paluuta. Hän tulee, se on täysin varma asia.Kiitos kun luit, näkemiin ja katso 26.46 - 28.12 https://www.youtube.com/watch?v=FHMKa3bGMVU
Helvetin portit
5
92
Vastaukset
Varokaa eksytystä vaikka pulpetissa lukeekin Jeesus !
- SankariTenerifelta
Vaikkapa eksytyksen pystyy tieteellisesti , teologian esitystavoin Raamattu totuuden ilmoitusten lähteenä käyttäen, niin esim. Ateistien kaltaisuutta itsessään ensivilkaisulta huomattavasti saastakantavat liberaalit eivät tästä välitä. Omista palkoistaan he ovat kiinnostuneina, kuinka saada palkkaa lisää ja työpäivää nipistettyä lyhyemmäksi. Olen itsekin mennyt piip myöhemmin ja lähtenyt piip aikaisemmin saastaisena eläessä ennen uskon sankariksi kutsua.
SankariTenerifelta kirjoitti:
Vaikkapa eksytyksen pystyy tieteellisesti , teologian esitystavoin Raamattu totuuden ilmoitusten lähteenä käyttäen, niin esim. Ateistien kaltaisuutta itsessään ensivilkaisulta huomattavasti saastakantavat liberaalit eivät tästä välitä. Omista palkoistaan he ovat kiinnostuneina, kuinka saada palkkaa lisää ja työpäivää nipistettyä lyhyemmäksi. Olen itsekin mennyt piip myöhemmin ja lähtenyt piip aikaisemmin saastaisena eläessä ennen uskon sankariksi kutsua.
Helvetin piip hienosti sanottu!
- väinö.tulloo
Väinämöinen tulloo olokee valamiina ja peloissaan
Itse istuvi perähän,
läksi selvälle selälle.
Virkki vielä mennessänsä,
lausui lähtiellessänsä:
"Annapas ajan kulua,
päivän mennä, toisen tulla,
taas minua tarvitahan,
katsotahan, kaivatahan
uuen sammon saattajaksi,
uuen soiton suorijaksi,
uuen kuun kulettajaksi,
uuen päivän päästäjäksi,
kun ei kuuta, aurinkoa
eikä ilmaista iloa."
Siitä vanha Väinämöinen
laskea karehtelevi
venehellä vaskisella,
kuutilla kuparisella
yläisihin maaemihin,
alaisihin taivosihin. " Korjaa kulkusi jos pelkäät Jeesuksen paluuta. Hän tulee, se on täysin varma asia"
Jeesus on kuollut, ei hän enää takaisin tule. Mutta jos kuitenkin tulisi, voisi mieheltä itku päästä ja raivari kun näkisi millainen taikauskon, tuomitsemisen ja vallan väline hänen opetuksestaan on väännetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890