Lopettakaa kirjoittelu kyseiselle palstalle kun ei saa mielipidettään sanottua ettei joku pistä lukkoa niinkuin Annalan sillalle ei ole enää sananvapautta olisi hyvä jos joku Tietäväinen tekisi uuden kanavan ilmaista mielipiteensä ?
Kauhava keskustelu
5
5254
Vastaukset
- höpötystävain-tuuthiin
- Epätioteinen
En saa vastausta läpi minkä halusin kun ei tullut ropottia?
- Epätioteinen
Kun ei tule bittiä ei viesti lähde minnekään?
Kyllä jesus kun on ahdasmielinen palsta. Minullakaan ei ollut yhtäkään kirosanaa, ei loukkaavaa sanaa kenestäkään. Kerroin vain mitä fantasioita olin onnistunut Suomi 24 Seksi foorumilta näkemään ja mitenkä näistä latauksista linkittyy minun Feisboogin sivuille (tunnetko henkilön, lisää kaveriksi) nättiä Tatjaanoja ja Aasialaisia neitokaisia joista ajattelin itselle omaishoitajaa (kun tuonelan portit pikku hiljaa lähestyy) kun heillä on rintavarusteina kuin 2 porsasta törröttää sylissä, ja fantasioin kun he tyynyä pään alla kohentais ja ne porsaat molemmin puolin nenää törröttäis. Ja voisivat samalla pankkiasiat hoitaa kun surffailevat. Olihan siinä myös pojat pikkuisen Suomi Ensin filmiä ladanneet. Mutta koko otsikon jutut poistettiin. Tuli mieleen veronmaksajatko tämän lystin kustantaa, Mainos tuloilla tälläinen ruljanssi ei pyöri.Sitä tarvitaan aikamoinen armeija vahtimaan kuka mitäkin kirjoittaa, Lisäksi taitaa olla aikamoinen KGP.n tietokone systeemit kustannettu, joilla etsitään mahdollisia Suomalaisia terroristeja. Taidan minäkin olla jo supon listoilla.
Eilen kävi myös kivasti. Jonkun julkisen sanan neuvoksen päätöksellä politiikoista saa nimellä arvostella. Eilen joku kysyi onko Susanna Koski samoja Koskeja joka VOKilla tekee Bisnestä. Johon vastasin ,ettei ole ,että on ympäristöstä poliittisen aatteen itseensä imenyt ja lainavaatteilla koreilee.Vähä moitin häntä vähä kieroksi kun Etelä suomen kokoomuksen nuorten kokouksissa kulkee vieraana vaikka ei aina niin kutsuttaisikaan.(Lue, pohjustelee eu edustus paikkaa) Käskin myös kiittää Salon Petriä siitä että meillä on niin valovoimainen kansanedustaja joka Vaasan kuntavaalitilaisuuksissa saa lokaa niskaansa ja suojautua mädännäeiltä kananmunilta joita voi lentää kohti.(lue tämän viikon Pohjalainen.) Että tälläistä omaa tekstiäni en enää löytänyt.(vaan Viesti poistettu sääntöjen vastaisena)Taitaa minullekin tulla harrastukseksi asioida julkisen sanan neuvoksen kanssa,ja kysä sieltä mikä on sääntöjen vastainen. Vanhuksillahan pitää olla harrastuksia ettei sammaloidu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968