Jeesuksen veren voima

kevätkin

Täällä on kiistelty aiheesta; Jeesuksen veri.
Haluaisin kertoa mitä tapahtui kun rukoilin yli kaksikymmentä vuotta sitten. Isäni maallinen vaellus oli päättymässä mutta hän uskoi Jumalaan joten tiesimme että hänen kärsimyksensä päättyisi ja hän pääsisi voittajana perille.

Rukoilin kotona ja kiitin Jeesusta siitä että Hän oli isäni synnit sovittanut ja isäni pääsisi iänkaikkiseen elämään Jeesuksen pelastustyön kautta.
Tuossa rukoillessani tunsin yht´äkkiä ilon tulvivan sisimpääni ja minun huuliltani tuli sanat: YLISTETTY OLKOON JEESUS SINUN VERESI VALTAVA VOIMA.
Tätä en siis "suunnitellut" vaan Jumala kohtasi minut tuossa rukouksessa ja vahvisti että Hänen pokansa Jeesuksen Kristuksen veren suojissa on ainoastaan pelastus.

201

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Aamen! Hieno ja rohkaiseva todistus Jeesuksen veren voimasta! Kiitos Jumalalle ja myös sinulle!

      • Anonyymi

        Tämä on rakkain lauluni:

        Golgatan veressä Jeesuksen voima on

        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.

        2.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.

        3.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.

        4.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.

        Hengellinen laulukirja nro 187
        Tekijä tuntematon
        Paavo Virtanen 1967


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on rakkain lauluni:

        Golgatan veressä Jeesuksen voima on

        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.

        2.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.

        3.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.

        4.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.

        Hengellinen laulukirja nro 187
        Tekijä tuntematon
        Paavo Virtanen 1967

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on rakkain lauluni:

        Golgatan veressä Jeesuksen voima on

        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.

        2.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.

        3.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.

        4.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.

        Hengellinen laulukirja nro 187
        Tekijä tuntematon
        Paavo Virtanen 1967

        "Sillä sinä päivänä toimitetaan teille sovitus teidän puhdistamiseksenne; kaikista synneistänne te tulette puhtaiksi Herran edessä."


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • kevätkin

      Isäni maallinen vaellus päättyi onnellisesti, kun hän pari päivää ennen kuolemaansa kutsui luokseen paikallisen vl-papin, jolle tunnusti syntinsä, vaikka ei ollut häntä vastaan mitään syntiä tehnyt.

      Loppu sujuikin helposti veren voimalla, kun asialla oli oikea jumalanlapsi.

      Minäkin toimin ennen kuolemaani samoin.

      • Exvlxxl

        Entäpä jos sinua kohtaa äkkikuolema, niin miten siihen sen vl papin ehtii hommata?


      • Anonyymi
        Exvlxxl kirjoitti:

        Entäpä jos sinua kohtaa äkkikuolema, niin miten siihen sen vl papin ehtii hommata?

        Niin. Kuolema voi tulla niin kovin eri tavoin!


    • JohtajanneDevoit

      Kiitos todistuksestasi kevät"

      On hienoa, että hartaanselkäläisetkin näkevä näkyjä:

      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi kevätkin!

      • Mitenkäolisi

        Teuvo. Olet jo 80v ja silti vaan viitsit typeriä herjojasi heitellä. Olisiko jo aika sinunkin aikuistua?


      • Anonyymi
        Mitenkäolisi kirjoitti:

        Teuvo. Olet jo 80v ja silti vaan viitsit typeriä herjojasi heitellä. Olisiko jo aika sinunkin aikuistua?

        "Ja paimenet palasivat kiittäen ja ylistäen Jumalaa kaikesta, minkä olivat kuulleet ja nähneet, sen mukaan kuin heille oli puhuttu."


      • Anonyymi
        Mitenkäolisi kirjoitti:

        Teuvo. Olet jo 80v ja silti vaan viitsit typeriä herjojasi heitellä. Olisiko jo aika sinunkin aikuistua?

        Ihan pian 83 vuotta. Klasu oli muutaman kuukauden vanhempi.


    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

      • Nimenomaantodellakin

        Nimenomaan!


    • Taivas.on.totta

      Kerron oman tarinani. Seisoin yli kahdeksankymmenen vuotiaan miehen sairaalan vuoteen päädyssä. Hän ei ollut puhunut enää sanaakaan moneen vuoteen. Nyt hän oli saanut sydänkohtauksen. Rukoilin vuoteen päädyssä isämeidän rukousta. Yhtä-äkkiä tuo puhumaton mies sanoi ääneen "Jeesus". Siinä oli vahva todistus ja hän pääsi iankaikkiseen iloon. Hän lähti Taivaan kotiin tuon tapahtuman jälkeen.

      • KiitosJeesukselle

        Kiitos Jeesus!


      • Aamenaamenaamen
        KiitosJeesukselle kirjoitti:

        Kiitos Jeesus!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi

        Halleluja! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Devoitti

      Teuvo lähti, kun Devoit poistatti.

      Nyt on palsta samanlainen kuin se oli heinäkuussa 2005, ennen kuin syyttäjä Suni tuli tämän totuudella pilaamaan.

      Ydintotuus voittaa aina: Veri, armo ja rakkaus, se riittää muu on Pahasta.

      TeuvoSuni
      17.4.2017 10:32
      "Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne."
       
      Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."

      "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?  
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."

      Tätä olen monta vuotta rukoillut ja odottanut . Eilen aamulla,  Jeesuksen ylösnousemuksen muistopäivänä Pyhä Henki tämän luvan antoi.

      Ja tämän keskustelun poistaminen oli viimeinen merkki:

      RAAMATTUKESKUSTELUN IHMEELLISET SÄÄNNÖT

      Nimimerkeillä valheita, herjauksia ja uhkauksia kirjoittavia rakastetaan ja sallitaan.

      Totuutta vihataan ja poistatetaan.

      • Historiallinen.tapaus

        Tämä Devout/Devoit, siis poisti kirjailija ystävänsä kommentin, no voi voi

        " LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

        Devout

        5.3.2007 10:55
        Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

        Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

        Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!"

        Änkytystä on kommentissaan, mutta kyllä siitä asia selviää:)


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

      • Anonyymi

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • AamenkiitosJeesus

        "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."


      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

      • Kysyväinen

        Miksi ei tätä armahdettu?


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Miksi ei tätä armahdettu?

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Miksi ei tätä armahdettu?

        Jeesus armahtaa, Teuvo ei, mutta Teuvolla ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • Jumalaan.voi.luottaa

        Tähän lupaukseen kannattaa tarttua!


      • Niinsevaanonpi
        Jumalaan.voi.luottaa kirjoitti:

        Tähän lupaukseen kannattaa tarttua!

        Jos jokin lupaus tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta!


      • AamenkiitosJeesus
        Jumalaan.voi.luottaa kirjoitti:

        Tähän lupaukseen kannattaa tarttua!

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."


      • Eikiitosjeesus

        Jumalassanne ei ole mitään kunnioitettavaa, mielipuolia pelätään kyllä. Samat menetelmät ja luonteenpiirteet sillä on kuin Stalinilla, jota pidetään historiallisen ajan pahimpana ihmisenä.
        Remppa-apua oisin ollut vailla mutta eipä tuo avuksi ilimaantunna. Luppailee vaan mutta eipä tuosta ole minkähän tekijäksi.


      • Anonyymi

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Jumalassanne ei ole mitään kunnioitettavaa, mielipuolia pelätään kyllä. Samat menetelmät ja luonteenpiirteet sillä on kuin Stalinilla, jota pidetään historiallisen ajan pahimpana ihmisenä.
        Remppa-apua oisin ollut vailla mutta eipä tuo avuksi ilimaantunna. Luppailee vaan mutta eipä tuosta ole minkähän tekijäksi.

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan

        Se on totta!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

      • AamenkiitosJeesus

        "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi

        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

        Aamen!


      • Anonyymi

        "Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

        Valtava lupaus!


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

        ”jonka ei joka päivä ole tarvis, niinkuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.”


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

        Väkevä kuvaus ristin miehestä!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

      • Anonyymi

        Ylistys, kunnia ja kiitos Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistys, kunnia ja kiitos Jeesukselle!

        "Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistys, kunnia ja kiitos Jeesukselle!

        Aamen!


      • Anonyymi

        Kiitos Jumalalle!


    • violaluna17

      Mikäs tään palstan tarkoitus on? Ladella samoja Raamatun lauseita ja kinata jonkun Teuvon kanssa,vai? En ymmärrä.No Sanaa täältäkin. Alussa loi Jumala taivaan ja maan.Ja maa oli autio ja tyhjä.....Aamen. Tule Herra Jeesus.

      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi

        Lopeta sinä itse kaikki herja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinä itse kaikki herja!

        Niinpä.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

      • AamenkiitosJeesus

        "ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri."


    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa.

      • Anonyymi

        Niin, siinä on minunkin toivoni.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

      • Jeesusarmahtaa

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

        "Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


    • lopetetetett

      Tuo on pakanoiden taikauskoa!Jeesuksen veri ja marttyyrikuolema ovat jälkikäteen keksittyjä juutalaisen uhrauskäytännön vastaisia ja näinollen erittäin vastenmielisiä teorioita.
      lahkosaarnaaja jeesus kuoli martyyrina ja sitä muistellaan kristiuskossa ,Jumalan ei tarvitse kuolla kenenkään vuoksi, naurettava ajatus.

      • Anonyymi

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"

        'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • Anonyymi

        Juuri niin. Jeesus on hyvä!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Noinolenminäkinkäsittäny

      Tuohon sanon, aamen!

      • Anonyymi

        Niin minäkin! Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Ristin voitto, lahja Jumalalta!

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • AamenkiitosJeesus

      ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

      • Anonyymi

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


    • Kysyväinen

      Minä uskon sunipulverin voimaan.

      • AamenkiitosJeesus

        "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."

        Siihen voimme luottaa täydellisesti, vaikka perkeleet mitä sanoisivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen voimme luottaa täydellisesti, vaikka perkeleet mitä sanoisivat!

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Me ollaan täysin nuhteettomia vain Jeesuksessa, emme itsessämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan täysin nuhteettomia vain Jeesuksessa, emme itsessämme.

        Niin, mutta, sehän riittää!


    • Sellainenvoima

      Veren voima loppuu heti, kun se saadaan ihmisestä vuotamaan!

    • Väärinsanoit

      Jeesuksen Kuninkuus tuli kun hän vuodatti verensä edestämme.

      • Kolmeyhtäpitävät

        Veri, vesi jaHenki: Nämä kolme yhtä pitävät.


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinä suuressa laupeudessasi et tehnyt loppua heistä etkä hyljännyt heitä; sillä sinä olet armahtavainen ja laupias Jumala.

    • Kysyväisin

      Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

      • Anonyymi

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

      • Anonyymi

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

      • Armoriittää

        Jeesuksen armosta nimenomaan on kysymys!


      • AamenkiitosJeesus

        Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,


    • AamenkiitosJeesus

      Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."

    • AamenkiitosJeesus

      Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.

    • klkh

      Onpas taas verinen stoori.
      Jos taivaassa on näitä uskovaisia niin minä en sinne halua kilon paloinakaan. Sehän on yhtä helvettiä se. Taidan varata vihdan ja löylykauhan mukaan.
      PS: Teitä on huijattu, sori

      • Verinen.usko

        Mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, ei mene kauaakaan, kun nämä "Jeesuksen omat" tappelee veripäissään siellä taivaassaan.


      • Älä.mene.helvettiin

        Ketään ei viedä Taivaaseen väkisin, mutta suosittelen lämpimästi. Jeesus-tie johtaa sinne, jossa kaikki vajaa loppuu.


      • AamenkiitosJeesus

        Voit olla huoletta. Taivaaseen ei ketään väkisin pakoteta. Sinne mennään vain Jeesuksen kautta.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.

    • Kirkkaissa.on.voimaa

      Paljonko siinä "Jeesuksen veressä" on niitä prosentteja, taitaa kuitenkin olla aika lapakkaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

      • AamenkiitosJeesus

        "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."


    • Jeesuksen.veren.voima

      Niinpä niin, ja Vaasan veri ei vapise...

    • Vered on hepreassa naisen etunimi ja suomeksi se on ruusu.

      Latinan Veritas on suomeksi totuus. Via veritas vita, tie totuus ja elämä.

      • Veri on hepreaksi dam.... se löytyy myös sanasta Adam.


    • Pieni korjaus:

      Vered on naisellinen etunimi, mutta voi olla myös miehen nimi, sekä sukunimi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

    • AamenkiitosJeesus

      'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."

    • InhottavaTotuus

      Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Herra on meidän tuomarimme, Herra on johdattajamme, Herra on meidän kuninkaamme; hän pelastaa meidät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • Jeesuksenwerenkautta

      "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,"

    • AamenkiitosJeesus

      Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."

    • AamenkiitosJeesus

      "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

    • AamenkiitosJeesus

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      "Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

    • Anonyymi

      "Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

    • Anonyymi

      " Hänen pokansa Jeesuksen Kristuksen veren suojissa on ainoastaan pelastus."
      "Poka, myyjän asiakas tai potentiaalinen asiakas."

    • Anonyymi

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

      • Anonyymi

        Toisaalta viittani isot lupsut heiluisivat tuulessa kauniimmin, jos ne roikkuisivat narussa,


    • Anonyymi

      Ainakin helluntailaiset tunustavat tämän voiman;

      Golgatan veressä Jeesuksen voima on

      Golgatan veressä voima on,
      Voima niin siunattu verraton.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Golgatan veressä voima on,
      Voima niin siunattu verraton.

      2.
      Veri voi puhdistaa syntisen,
      Veri voi uudistaa jokaisen.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Veri voi puhdistaa syntisen,
      Veri voi uudistaa jokaisen.

      3.
      Väsyneet kulkijat tulla saa,
      Sairaat ja heikot hän parantaa.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Väsyneet kulkijat tulla saa,
      Sairaat ja heikot hän parantaa.

      4.
      Karitsan häihin jo kutsu soi,
      Karitsan häät kohta alkaa voi.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Karitsan häihin jo kutsu soi,
      Karitsan häät kohta alkaa voi.

      Hengellinen laulukirja nro 187
      Tekijä tuntematon
      Paavo Virtanen 1967

      • Anonyymi

        Aamen! Väkevä laulu!


    • Anonyymi

      Onko parempaa ainetta kuin WD-40?

      • Anonyymi

        No ei nyt sentään.


      • Anonyymi

        En käy väittämään, koska sinulla lienee asiasta omakohtaista kokemusta.


    • Anonyymi

      "Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."

    • Anonyymi

      Kalmokin kalpenee entisestään.

    • Anonyymi

      Kalmokin kalpenee entisestään.

    • Anonyymi

      Raamattu ei puhu "verenvoimasta", vaan Hengen voimasta ja ylösnousemuksen voimasta. Niitä pitää tavoitella.

      Saatana ylistää omia tekojaan puhumalla paljon verestä ja tappomenetelmästään rististä.

      Alkuseurakunnan symboli ei ollut risti, vaan kala.

      Vasta 500 jKr. ensimmäinen risti oli tehty Roomassa olevan kirkon oveen.

    • Anonyymi

      Jatkuva veren hokeminen ja palvonta voi johtaa verihurmokseen.

      28 Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
      29 Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

    • Anonyymi

      Kristillisessä kasteessa Jeesus tulee lapsen avoimeen sydämeen ja pelastaa lapsen ottamlla hänet omaksi opetuslapsekseen.

      1. Joh. 5:6 "Hän, Jeesus Kristus, on tullut veden ja veren kautta -- ei ainoastaan veden, vaan veden ja veren. Ja Henki on todistaja, sillä Henki on totuus."

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe