Tiedän, että aluksi meillä olisi varmaan todella ihanaa, olisimme pilvissä molemmat! Noh... sitten en pystyisikään vastaamaan häneen tarpeisiinsa.... Niin syvältä tämä että!
Kun en halua, että hän tuhlaa elämänsä minuun
12
682
Vastaukset
- Teelappu
Pitäkää hauskaa niin kauan kun se on hauskaa. Mutta rakkaus on myös muuta kun alkuhuuma. Silloin pystyy täyttämään toisen tarpeet vaikka kymmenien vuosien jälkeen.
- Pnaisenvastaus_
Juuri sen takia katosin. Aion seurustella vain kerran. Haluan suhteen, joka kestää elämän ajan. Sinä haluat vain unohtaa eksäsi. Kiinnostuksesi on lopulta pinnallista, tahtoisit varmaankin panna ja sitten jatkaisit matkaa ja hylkäisit minut kuin rätin.
- Enolepinta
Minusta tuntuu, etten halua ketään, ehkä sinut, jos tulee mitään.
Minunkin täytyy tulla kuntoon ensin. Pitkä matka vielä.
Moníen vuosien matka jo ollut.
Eksäni on ystäväni, niinkuin olen kertonut.
Yksi on sydämessä, kerrallaan."Eksäni on ystäväni, niinkuin olen kertonut."
Olisipa minullakin noin onnellinen tilanne. Mutta todellisuudessa
ex:ni ei ole ystäväni, siksi kai emme juuri pidäkään yhteyttä. Hän haluaa ilmeisesti vain varata itselleen tilaisuuden vinoilla minulle.
Yhteydenpito onkin ehkä siksi paras lopettaa.
Etsitte jokainen itsellenne uuden, jos olette vapaita lähtemään,
ja kiikarissanne olevan ihmisen kanssa kommunikaatio ei ota luonnistuakseen.
- Enymmärräsua
Oot höpsö :) mikset ja mitä ne mun tarpeet olis?
- seonvainelämää
Onko sinulla jotain hävittävää? Nauti hänen kanssaan. Se kestää niin kauan kuin kestää.
- Päivänjatkottänne
Ei kannata rikkinäisenä alkaa kenenkään kanssa. Se on vaan toisen hyväksikäyttöä, jos tietää itse jo ennakolta ettei kykene vastaamaan toisen tarpeisiin ja herättää vain turhia toiveita ja sitä kautta lopulta pettymyksen.
- MustavalkoistaAjatuksesi
Kaikki ihmiset on enemmän tai vähemmän rikkinäisiä. Tuolla ajatusmallilla ei kukaan seurustelisi koskaan kenenkään kanssa. Yhdessä voi eheytyä. Tärkeintä on rehellisyys. Sanoo rehellisesti toiselle, että on rikki. Siitä se lähtee, jos toinen välittää tarpeeksi.
Pitää myös aina muistaa, että FYYSISESTI rikkinäistä ihmistä
ei ole sopivaa jättää. Ja toisekseen jos on mennyt naimisiin asti vaikka harkitsematta, on syytä miettiä 1000 kertaan, onko sopivaa erota.
Mitä minä taas täällä teinkään(?) En yhtään mitään.
Tämä on ihan tunne ettei pysty vastaan odotuksia mutta eiköhän se toinen päätä vastaatko.
Olisin jo ojassa ja allikossa jos hän ei hyväksyisi- tarvitsetuskoatulevaan
Ajattelet kenties, ettet pystyisi pitämään alun huumaa yllä? Ehkä pilvissä ei tartte olla koko aikaa. Minä jakaisin mielelläni hänen kanssaan arjen. Sillä tiedän ettei se arkikaan olis mitään elämän tuhlausta, vaan yhdessä oloa, hyvine ja huonoine puolineen. Ja jos ajattelet fyysisiä tarpeita, niistä pitää keskustella. Että mitä jos? Ja mitä sitten tehdään jos?
- Miltätämäkuulostaisi
Ehdotan, että annat hänen määritellä sen, pystytkö vastaamaan hänen tarpeisiinsa. Koska asia ei välttämättä ole ollenkaan niin, kuin oletat sen olevan. Hän ei välttämättä myös ajattele, että tuhlaisi elämänsä sinuun, vaan ehkä hänen mielestään käyttäisi sen parhaalla mahdollisella tavalla, jos saisi olla kanssasi. Kurjaa, jos teilaat onnellisen suhteen etukäteen omien oletustesi perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632