nyt onko 5g kreatiinia kukkurainen teelusikka vai ruokalusikka?
varmuuden vuoksi...
9
5187
Vastaukset
- mave 180kg
Yksi (puol) kukkura teelusikka on noin 5g. Jos jätät semmoisen v..moisen kasan siihen teelusikkaan niin jopa 10g siinä saattaa tulla. Itekkin punnailin tol mun hienolla digivaakalla. Mun mielestä se 5g on minimi päivässä tankkauksen jälkeen. Pidä sit se tauko jossain vaiheessa. Heitä kyssärii spostiin jos on jotain...
- people=shit
ja kumarrus. Kyllä mä teelusikalla sitä oon mittaillu mut kun yks kaveri sanoi että sitä mitataan RUOKAlusikalla niin aloin vähän ihmettelemään. Sillä meni varmaan lusikat sekaisin tj. Mulla on tässä nyt tankkaus kesken eli mussutan n. 20g kreaa päivässä. Eikös sitä pidä sitten siirtyä ns. ylläpio vaiheeseen, jolloin otetaan 5-10g päivässä joku viis päivää ja sit parin viikon paussi.
- Mave 185kg
people=shit kirjoitti:
ja kumarrus. Kyllä mä teelusikalla sitä oon mittaillu mut kun yks kaveri sanoi että sitä mitataan RUOKAlusikalla niin aloin vähän ihmettelemään. Sillä meni varmaan lusikat sekaisin tj. Mulla on tässä nyt tankkaus kesken eli mussutan n. 20g kreaa päivässä. Eikös sitä pidä sitten siirtyä ns. ylläpio vaiheeseen, jolloin otetaan 5-10g päivässä joku viis päivää ja sit parin viikon paussi.
Kyllä sun pitää ainakin 5-6 viikkoa nyt vetää se 5-10 eli mieluiten melkein kymmenen grammaa päivässä 5-6 viikon ajan. Sen jälkeen 1-2 viikon tauko!!! Muuten ei hyötyä juurikaan ole, paitsi tietysti plasebo ;-) Tärkeää on myös, että kreatiini otetaan aina hiilihydraatti tankkauksen yhteydessä eli käytännössä sekoitat joukkoon noin puoli desiä dekstroosia. Ja sit vaan pumppaamaan ja loppuun asti prk!
- people=shit
Mave 185kg kirjoitti:
Kyllä sun pitää ainakin 5-6 viikkoa nyt vetää se 5-10 eli mieluiten melkein kymmenen grammaa päivässä 5-6 viikon ajan. Sen jälkeen 1-2 viikon tauko!!! Muuten ei hyötyä juurikaan ole, paitsi tietysti plasebo ;-) Tärkeää on myös, että kreatiini otetaan aina hiilihydraatti tankkauksen yhteydessä eli käytännössä sekoitat joukkoon noin puoli desiä dekstroosia. Ja sit vaan pumppaamaan ja loppuun asti prk!
mutta sen siitä saa kun ulkomuistista lähtee kirjottelemaan. Kyllä siis mun piti sanoa 5 viikkoa eikä päivää. My fault...
Eikös hiilihydraatit nopeuta krean imeytymista tai paranna sitä? Kun oon kuullu että se pitää juoda mielummin mehun kanssa kuin veden/maidon. - Anonyymi
Onko kaksi teelusikallista ( ei kukkurallista) about 5 g creatiinia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta vaaka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi teelusikallinen on 2-5 grammaa. Aivan sama otatko 2 vai 5, mitään väliä tällä ei ole.
- sulikka
Niin, teelusikallinen on.
- Anonyymi
Huume kuitti sängyssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818