varmuuden vuoksi...

sanokaa

nyt onko 5g kreatiinia kukkurainen teelusikka vai ruokalusikka?

9

5483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mave 180kg

Yksi (puol) kukkura teelusikka on noin 5g. Jos jätät semmoisen v..moisen kasan siihen teelusikkaan niin jopa 10g siinä saattaa tulla. Itekkin punnailin tol mun hienolla digivaakalla. Mun mielestä se 5g on minimi päivässä tankkauksen jälkeen. Pidä sit se tauko jossain vaiheessa. Heitä kyssärii spostiin jos on jotain...

• people=shit

ja kumarrus. Kyllä mä teelusikalla sitä oon mittaillu mut kun yks kaveri sanoi että sitä mitataan RUOKAlusikalla niin aloin vähän ihmettelemään. Sillä meni varmaan lusikat sekaisin tj. Mulla on tässä nyt tankkaus kesken eli mussutan n. 20g kreaa päivässä. Eikös sitä pidä sitten siirtyä ns. ylläpio vaiheeseen, jolloin otetaan 5-10g päivässä joku viis päivää ja sit parin viikon paussi.

• Mave 185kg
        people=shit kirjoitti:

ja kumarrus. Kyllä mä teelusikalla sitä oon mittaillu mut kun yks kaveri sanoi että sitä mitataan RUOKAlusikalla niin aloin vähän ihmettelemään. Sillä meni varmaan lusikat sekaisin tj. Mulla on tässä nyt tankkaus kesken eli mussutan n. 20g kreaa päivässä. Eikös sitä pidä sitten siirtyä ns. ylläpio vaiheeseen, jolloin otetaan 5-10g päivässä joku viis päivää ja sit parin viikon paussi.

Kyllä sun pitää ainakin 5-6 viikkoa nyt vetää se 5-10 eli mieluiten melkein kymmenen grammaa päivässä 5-6 viikon ajan. Sen jälkeen 1-2 viikon tauko!!! Muuten ei hyötyä juurikaan ole, paitsi tietysti plasebo ;-) Tärkeää on myös, että kreatiini otetaan aina hiilihydraatti tankkauksen yhteydessä eli käytännössä sekoitat joukkoon noin puoli desiä dekstroosia. Ja sit vaan pumppaamaan ja loppuun asti prk!

• people=shit
        Mave 185kg kirjoitti:

Kyllä sun pitää ainakin 5-6 viikkoa nyt vetää se 5-10 eli mieluiten melkein kymmenen grammaa päivässä 5-6 viikon ajan. Sen jälkeen 1-2 viikon tauko!!! Muuten ei hyötyä juurikaan ole, paitsi tietysti plasebo ;-) Tärkeää on myös, että kreatiini otetaan aina hiilihydraatti tankkauksen yhteydessä eli käytännössä sekoitat joukkoon noin puoli desiä dekstroosia. Ja sit vaan pumppaamaan ja loppuun asti prk!

mutta sen siitä saa kun ulkomuistista lähtee kirjottelemaan. Kyllä siis mun piti sanoa 5 viikkoa eikä päivää. My fault...
        Eikös hiilihydraatit nopeuta krean imeytymista tai paranna sitä? Kun oon kuullu että se pitää juoda mielummin mehun kanssa kuin veden/maidon.

• Anonyymi

Onko kaksi teelusikallista ( ei kukkurallista) about 5 g creatiinia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta vaaka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi teelusikallinen on 2-5 grammaa. Aivan sama otatko 2 vai 5, mitään väliä tällä ei ole.

• sulikka

Niin, teelusikallinen on.

• Anonyymi

Huume kuitti sängyssä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe