Hitler ja natsit ovat jo tuomittu,mutta ei muita.Stalin toisen maailman sodan toisena aloittajana Hitlerin ohella.Sitten tuomitsematta jäänyt Churchill,joka masinoi Stalinin hyökkäämään Suomeen.Sitten maa,joka on Suomelle aiheuttanut enemmän kärsimystä kuin kukaan siirtomaaisäntä millekään alusmaalle,nimittäin Ruotsi.Jokainen sota käytiin suomalaisilla miehillä Ruotsin vallan aikana.Ruotsi mnaana on kokonaaan sotarikoksen alainen,eikä ole tuomittu missään.Ruotsi petti meidät juuri ennen talvisotaa vetäytymällä Ahvenanmaan puolustussopimuksesta.N-liitto oli menossa nimittäin Atlantille.Ruotsi boikottiin sotilaallisesta yhteistyöstä ja monesta muustakin. Yhteistyö sotilaallisesti on sama kuin hyppäisi myllynkivi kaulassa järveen.Ruotsin tuho alkaa Ericssonin konkurssilla,sitten muslimit ottaa vallan ja aloittavat massiiviset kristittyjen vainot ruotsalaisissa sateenkaarikirkoissa.
Ruotsi boikottiin..
1
111
Vastaukset
- ksidud
Kyllä olisi aika todellakin ruotia perinpohjin rasistisen naapurimme tekemiset ja toisen hyväksi käyttämiset.Tästä esimerkkinä kunnisvelkana suomalaisille pettämisestä ennen talvisotaa Ruotsi otti 60 000 ns.sotalasta .Näistä noin 10 000 joutui pedofiilien hyväksikäyttämiksi.Huomattakoon että nämä sotalapset otettiin jatkosodan aikana.Itse olen saanut tutustua kahteen Ruotsissa olleeseen henkilöön ja kumpainenkin oli sitä mieltä että kauheampaa kohtelua ei voi olla-suomen kieliset sanat pieksettiin sananmukaisesti pois.Voisiko joku suomentaa,mitä tarkoittaa svärje pedofilernas land.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779