Hitler ja natsit ovat jo tuomittu,mutta ei muita.Stalin toisen maailman sodan toisena aloittajana Hitlerin ohella.Sitten tuomitsematta jäänyt Churchill,joka masinoi Stalinin hyökkäämään Suomeen.Sitten maa,joka on Suomelle aiheuttanut enemmän kärsimystä kuin kukaan siirtomaaisäntä millekään alusmaalle,nimittäin Ruotsi.Jokainen sota käytiin suomalaisilla miehillä Ruotsin vallan aikana.Ruotsi mnaana on kokonaaan sotarikoksen alainen,eikä ole tuomittu missään.Ruotsi petti meidät juuri ennen talvisotaa vetäytymällä Ahvenanmaan puolustussopimuksesta.N-liitto oli menossa nimittäin Atlantille.Ruotsi boikottiin sotilaallisesta yhteistyöstä ja monesta muustakin. Yhteistyö sotilaallisesti on sama kuin hyppäisi myllynkivi kaulassa järveen.Ruotsin tuho alkaa Ericssonin konkurssilla,sitten muslimit ottaa vallan ja aloittavat massiiviset kristittyjen vainot ruotsalaisissa sateenkaarikirkoissa.
Ruotsi boikottiin..
1
124
Vastaukset
- ksidud
Kyllä olisi aika todellakin ruotia perinpohjin rasistisen naapurimme tekemiset ja toisen hyväksi käyttämiset.Tästä esimerkkinä kunnisvelkana suomalaisille pettämisestä ennen talvisotaa Ruotsi otti 60 000 ns.sotalasta .Näistä noin 10 000 joutui pedofiilien hyväksikäyttämiksi.Huomattakoon että nämä sotalapset otettiin jatkosodan aikana.Itse olen saanut tutustua kahteen Ruotsissa olleeseen henkilöön ja kumpainenkin oli sitä mieltä että kauheampaa kohtelua ei voi olla-suomen kieliset sanat pieksettiin sananmukaisesti pois.Voisiko joku suomentaa,mitä tarkoittaa svärje pedofilernas land.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819