Kaupungintalon remontti on rahan hukkaa

Aspergillus

Maalilla homeet ja sädesienet piiloon. Hetken on hyvä olla, mutta siihen se loppuu. Sinne menee veronmaksajien rahat ja työntekijöiden terveys.

14

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansamaksaa

juurikin näin. Täydellistä rahan haaskausta, koska rakenteet kostuneet jo aikoja sitten.

• Seinäjobi

No siitä saa vielä hyvän vastaanottokeskuksen. Kaupunki voittaa miljoonia ja miljoonia... HighTech teollisuutta, onellisuutta ja kivapuheita saadaan roppakaupalla. Ja pisteenä iin päälle - kadut päällystetään kullalla.

• tiedänpähävaa

Entäs asbesti? Varmasti sitäkin löytyy talosta.
      Viereisessä virastotalossa ne taidettiin jättää sinne.

• Eijärkeä

Asbesti on ollut ymmärtääkseni yleistä tuohon aikaan rakennuksissa. Se ei toivottavasti ole yleistä, että sitä puretaan samaan aikaan kun ihmiset ovat rakennuksessa sisällä. Tarkoitan tällä kaupungintalon ja virastotalon toimiston väkeä, jotka ovat remontin keskellä, en remonttimiehiä, joilla on tarpeelliset suojavarusteet.

• onsitäsiellä

Tuskinpa vaan puretaan mihinkään. Levytetään piiloon.

On siinä kukkahatuilla kahisteltavaa jos tietäis mitä noista aallon taideteoksista löytyy. :D

• Työntekijä
        onsitäsiellä kirjoitti:

Tuskinpa vaan puretaan mihinkään. Levytetään piiloon.

On siinä kukkahatuilla kahisteltavaa jos tietäis mitä noista aallon taideteoksista löytyy. :D

Osaa on jo purettu ja muka hyvin suojattiin. Lähimpänä purkualuetta olleet työntekijät kuulivat toki vasta jälkikäteen asiasta.

• sivusta

Niinhän se on sielä vanhassa tk:ssakin, maalilla rempattu sädesienet piiloon. Kukaan ei ota mitään vastuuta, vaikka iso osa henkilökunnasta sairastaa ja joillain jo tutkitaan, että onko niiden astmat yms. työperäisiä. Kyllä Seinäjoki on välinpitämätön työnantaja.

• Kaupungintalo on suojeltu kohde arkkitehtuurinsa takia. Remontoidaan tarvittaessa. Että turha vinkua.

• Luulosairautta

Aivan päin persettä suunniteltu ja toteutettu remontti.Huomaa että hanketta vetää kaupungin omat amatöörit.Itse ovat kyllä lähteneet karkuun remontin alta.Hävetkää surkimukset.

• Luulosairautta kirjoitti:

Aivan päin persettä suunniteltu ja toteutettu remontti.Huomaa että hanketta vetää kaupungin omat amatöörit.Itse ovat kyllä lähteneet karkuun remontin alta.Hävetkää surkimukset.

Taas yksi ammattimies.

• Nuanvaan

Jaa löytyi se tilapalvelujen karkurikin kommentoimaan.Helppo olla kun ei tarvi itte vetää asbestia keuhkoon.Kauhavalla tollainen tönö olisi jo purettu.Seinäjoella Heinonen pitää kulissia yllä.

• AallonAlvari

Kyllä saa ja pitääkin remontoida, mutta mihin tarkoitukseen. Ei tuota rakennusta saada muutamassa kuukaudessa niin terveeksi, että altistuneet eivät enää oireilisi. Kalliiksi tulee silmien sulkeminen totuudelta!

• Bätmäni
        Luulosairautta kirjoitti:

Ei päällikköjä kiinnosta mitä tavalliset duunarit siellä vetää henkeensä. Itse juoksevat palaverista toiseen, ei siinä kauaa ehdi yhden rakennuksen homeet keuhkoja kuormittaa.

• Aieivai

Joko se remontti on valmis ja tilapalvelun pakolaiset palanneet takaisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe