Maalilla homeet ja sädesienet piiloon. Hetken on hyvä olla, mutta siihen se loppuu. Sinne menee veronmaksajien rahat ja työntekijöiden terveys.
Kaupungintalon remontti on rahan hukkaa
14
335
Vastaukset
- kansamaksaa
juurikin näin. Täydellistä rahan haaskausta, koska rakenteet kostuneet jo aikoja sitten.
- Seinäjobi
No siitä saa vielä hyvän vastaanottokeskuksen. Kaupunki voittaa miljoonia ja miljoonia... HighTech teollisuutta, onellisuutta ja kivapuheita saadaan roppakaupalla. Ja pisteenä iin päälle - kadut päällystetään kullalla.
- tiedänpähävaa
Entäs asbesti? Varmasti sitäkin löytyy talosta.
Viereisessä virastotalossa ne taidettiin jättää sinne.- Eijärkeä
Asbesti on ollut ymmärtääkseni yleistä tuohon aikaan rakennuksissa. Se ei toivottavasti ole yleistä, että sitä puretaan samaan aikaan kun ihmiset ovat rakennuksessa sisällä. Tarkoitan tällä kaupungintalon ja virastotalon toimiston väkeä, jotka ovat remontin keskellä, en remonttimiehiä, joilla on tarpeelliset suojavarusteet.
- onsitäsiellä
Tuskinpa vaan puretaan mihinkään. Levytetään piiloon.
On siinä kukkahatuilla kahisteltavaa jos tietäis mitä noista aallon taideteoksista löytyy. :D - Työntekijä
onsitäsiellä kirjoitti:
Tuskinpa vaan puretaan mihinkään. Levytetään piiloon.
On siinä kukkahatuilla kahisteltavaa jos tietäis mitä noista aallon taideteoksista löytyy. :DOsaa on jo purettu ja muka hyvin suojattiin. Lähimpänä purkualuetta olleet työntekijät kuulivat toki vasta jälkikäteen asiasta.
- sivusta
Niinhän se on sielä vanhassa tk:ssakin, maalilla rempattu sädesienet piiloon. Kukaan ei ota mitään vastuuta, vaikka iso osa henkilökunnasta sairastaa ja joillain jo tutkitaan, että onko niiden astmat yms. työperäisiä. Kyllä Seinäjoki on välinpitämätön työnantaja.
Kaupungintalo on suojeltu kohde arkkitehtuurinsa takia. Remontoidaan tarvittaessa. Että turha vinkua.
- Luulosairautta
Aivan päin persettä suunniteltu ja toteutettu remontti.Huomaa että hanketta vetää kaupungin omat amatöörit.Itse ovat kyllä lähteneet karkuun remontin alta.Hävetkää surkimukset.
Luulosairautta kirjoitti:
Aivan päin persettä suunniteltu ja toteutettu remontti.Huomaa että hanketta vetää kaupungin omat amatöörit.Itse ovat kyllä lähteneet karkuun remontin alta.Hävetkää surkimukset.
Taas yksi ammattimies.
- Nuanvaan
Jaa löytyi se tilapalvelujen karkurikin kommentoimaan.Helppo olla kun ei tarvi itte vetää asbestia keuhkoon.Kauhavalla tollainen tönö olisi jo purettu.Seinäjoella Heinonen pitää kulissia yllä.
- AallonAlvari
Kyllä saa ja pitääkin remontoida, mutta mihin tarkoitukseen. Ei tuota rakennusta saada muutamassa kuukaudessa niin terveeksi, että altistuneet eivät enää oireilisi. Kalliiksi tulee silmien sulkeminen totuudelta!
- Bätmäni
Luulosairautta kirjoitti:
Ei päällikköjä kiinnosta mitä tavalliset duunarit siellä vetää henkeensä. Itse juoksevat palaverista toiseen, ei siinä kauaa ehdi yhden rakennuksen homeet keuhkoja kuormittaa.
- Aieivai
Joko se remontti on valmis ja tilapalvelun pakolaiset palanneet takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912