Lopeta tuo stalkkaaminen, EN OLE SINUSTA KIINNOSTUNUT!!!!!
Jätä minut hullu rauhaan!!!!!!
13
698
Vastaukset
- mietinyvähän
En minä stalkkaa. Luen vaan suomi24sen tyhmiä juttuja ja yhtä tyhmänä joskus kirjoitan itsekin.
Jos olisit "Juhani", niin sinulle ja perheellesi paljon hyvää vointia.
Kanssasi oli miellyttävä keskustella. En tee tällaisia aloituksia tänne.
En ylipäänsä kirjoita tänne aloituksia.
P.S. Tunnistetietona: Olet syntynyt 1970-luvulla.
- mitenkäilmenee
Mitä on stallkkaaminen?
- ihanvarmanaon
Se on ite hullu, joka toista haukkuu.
- muutehtiensin
En ehtinyt edes tätä omimaan.
- miteshää
sinua stalkkaa ja kerro koko nimi? ei kukaan voi muuten tietää ketä tarkoitat.
Olen melko lailla samaa mieltä!
Ehkäpä aloittaja onkin ns. 3. osapuoli, joka koettaa häiritä
kahden ihmisen, A:n ja B:n keskinäistä kommunikaatiota,
A:n ja B:n "nimissä" kirjoittamalla.
- kilipää
Älä ny vittu viitti imarrella itteäs. :D Mä en ole susta myöskään millään tasolla kiinnostunut, et nuku yös ihan rauhassa vaan.
- jiiiiiiiiiiiiii.mies
Oletko E-nainen. Mikään ei ole tarkoitettu ahdisteluksi. Mutta näyttää minun huvittavat jutut alkaa ahdistamaan. Kun nauraa itse omille aivoituksilleen tietää että kaikki muutkin nauraa. pikkurivo läppä ja huumoripiikiettely pitäs vaan piristää. :D
Tarkoitatko minua "E-naisella", koska olen AIEMMIN kirjoittanut nimimerkeillä "Ei_aloittaja" ja "Ei_erityinen"?
Toivottavasti et tarkoita. En ole nimeltäni Elina enkä esiinny nimimerkillä "elluhalloyb".
Tämä ALOITUS ei ole minulta. En koe, että kukaan J minua stalkkaisi.
(Tunnen kyllä miehiä, joiden nimi alkaa J-kirjaimella.)
T: Ei ap. eli aloituksia tekemätön- Idioottimnaiselle
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Tarkoitatko minua "E-naisella", koska olen AIEMMIN kirjoittanut nimimerkeillä "Ei_aloittaja" ja "Ei_erityinen"?
Toivottavasti et tarkoita. En ole nimeltäni Elina enkä esiinny nimimerkillä "elluhalloyb".
Tämä ALOITUS ei ole minulta. En koe, että kukaan J minua stalkkaisi.
(Tunnen kyllä miehiä, joiden nimi alkaa J-kirjaimella.)
T: Ei ap. eli aloituksia tekemätönTiiätkö, että oot idiootti. Lopeta jo tuo sairas tyrkyttäminen.
- Psykovetääsua
Idioottimnaiselle kirjoitti:
Tiiätkö, että oot idiootti. Lopeta jo tuo sairas tyrkyttäminen.
Se on trolli, eikä sen nimi ala edes m:llä. Ei ole onnistunut hallitsemaan maailmaa ja on siitä katkera jollekin m-naiselle. Psyko mikä psyko.
Toisaalta teet juuri mitä se tahtoo, jos alat kuvitella sitä m-naiseksi. Olet narustavedettävä. :-)
- sdfrhgb
Eiköhän olisi parasta jättää rauhaan ihminen joka isoilla kirjaimilla kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454