Etsiskelen seitsenpaikkasta maasturia ja vaihtoehtoja tuntuu olevan niukalti. Mitäs arvon raati on mieltä Pajeroista, vm 2010-2012? Samaan hintaan saisi myös Land Cruiseria, mutta niitäpä ei seitsemänpaikkaisina juuri löydykään.
Kiitos kommenteista!
Pajeroista
5
158
Vastaukset
- Ruiseri
Land Cruiserit ovat tavallisesti viisipaikkaisia, kun niissä penkit ovat tilaavievästi sivullekääntyviä eikä lattian alle kätkeytyviä. Muuten kyllä LC on luotettavin valinta pitkällä tähtäimellä, näkyy myös hinnassa, tietenkin.
Nissan Pathfinderit lienevät järkiään 7-paikkaisia ihan kelpo auto sekin, joskin automaattina laiska. Ellei sitten löydä V6 versiota tuosta ikäluokasta, taisi tulla juuri 2011 myyntiin faceliftin yhteydessä.
7-paikkaisia "maastoautoja" on tietysti Audin Q7 ja oikea maasturi Land Roverin Discovery III, mutta ainakaan jälkimmäiseen en koskisi edes pitkällä tikulla. En myöskään Defenderiin, 9-paikkaiseen, paitsi masokistis-nostalgisena harrastusautona. Chevroletin Tahoe on tömäkkä peli, mutta juoppohullu pensa-V8 ainoana koneena ei nykyautoilijaa juuri houkuttele. Jeepeissä luotettavuusongelmia. - Jochen
Kiitos vastauksesta! Q7 olisi yksi vaihtoehto, kyllä. Ja itsekin olen Land-Rovereista kuullut aika paljon huonoa, joten taidan jättää ne rohkeimmille. Ja jenkkivehkeiden kulutuslukemat ovat varmasti liian kovat. Pathfinder on minulla ollut jo aikaisemmin, ihan hyvä auto oli.
Mutta ehkäpä siis Pajero tai Q7 seuraavaksi.- notuota
Pajeroista löytyy tietoa jonkin verran vaikka:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/
Sitten tässä on aika iso ja aktiivinen foorumi aiheesta, tosin englanniksi:
http://pajeroclub.com.au/
- Jochen
Kiitos linkeistä!
- eipajerolle
Pajero on melkoinen murheenkryyni, ei voi suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966