..mitä käy hiirellle kun se päättää käydä hiirille tarkoitetuissa baareissa????
hiiribaari
9
210
Vastaukset
- empimättä.kätkärättä
Ne pitävät hiiribaarissa kokouksen ja toivovat hiirtä piinaaville käyttäjille pitempiaikaista hiirikättä.
- enkelihiiri
Kävin ja kohtalokkaaksi kävi. Kuolin ja olen nyt entinen hiiri.
- bimmigatt
Bade bade vaan siimahäntä; oli mukavaa kun kävit...
Herra Hiiri tulee ihan ympäri-juustossa himaan ja Rouva Hiiri laittaa tyypin ulkoruokintaan. Oppiipahan olemaan... :)
- o-na
Himot non hiirelläki... Onko jossain avattu tälläinen baari nössöille ja seinäkukkasille? Jos on merkkejäkin persoonallisuudesta , niin portsari käännyttää ovelta! Tai jos saa suunsa auki, niin kannetaan ulos n-p- otteella. Pukeutumiskoodi on harmaa, kuten hiirullaisilla on aina ollut. Tästä tulee kantapaikkani!
Näin min luulen. Että nuo hiirille harmaille tarkoitetut baarit ovatkin ovela keino päästää hiiret harmmaat pois päiviltä. Siitä en tykkää vaikka oon itekin joutunut tekemään jotain jota hirveästi kadun tai no pakko oli tehdä jotain..hiirille harmaille.
- pimennysverhot
Jo 23 siimahäntää on on muuttanut tämän vuoden aikana pilvenpäällisille nakertamissensseille juuri hiiribaarien syöteillä.
Hiirillä ei ole hyvä valaisimia. Baarien vieressä on pienellä teksti; henkenvaara.Ikävää mutta myös tosielämässä..ihmisten elämässä on käyny näin. Nuori 18 vuotias valmistunut vioettää aruballe elämänsä nuoruutta ja joku pakska kusipää onkin pistänyt pois päiviltä kun ei oo kelvannu joskus 10 vuotta sitten ja vasta nyt löydetty joku luuranko..maailma on sairas paska paikka.. niin elukoille kuin ihmisille.. saatana juon halåpaa kaljaa oispalisää viinaa
- Pigalle_hiirensyötit
Tarkoitat hiiren seikkailua Pariisin Pigalella. Siellä löytyy sille suomi-hiirelle varmasti makeita syöttejä. Ainakin rahat menee ja lompsa tyhjenee. Ja jos on varomaton suomipoika niin voi saada jotain kummaa kutinaa tuliaisiksi. https://www.youtube.com/watch?v=ZThew_RGLMI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018