Tarvitaanko suurmoskeijaa?

9

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8494949

      Mitään hyvää suurmoskeijasta ei seuraa. Uskontoaan nuo pystyvät kyllä harrastamaan pienemmissäkin porukoissa. Suurmoskeija palvelee vain poliittista islamia ja on osoitus islamin ylivallasta maassa. Vihapuhujat saarnaavat ja pian alkavat täälläkin pommit paukkumaan. Moskeijoiden lähi-ympäristöt käyvät turvattomaksi ei-muslimeille.

    • Alla_huAk_Bar

      Ensin rakennettava suurkirkko Saudiarabiaan, sitten vasta jotain moskeijoota.
      Niitä moskeijoota on valmiina monessa paikkaa, joten tosiuskovaiset sinne siis.

    • RiittikkoPiluu

      Sen sais ny kätevästi tuohon Seinäjoen keskustaan. Parkkihalli alle ja suurmoskeija päälle. Suomi olisi Euroopan rikkain maa ja ketään ei lennätetä kotiin.

      Poliitikot huutaa hurraata ku on isoo monttu mihin voi kaataa rahat ja vanhukset makaa edelleen paskat alla...

    • Ei taida seinäjokisten mielipide paljoa painaa.

      • HetiMoskeijaMeille

        Se pitää saada heti tänne Seinäjoelle. Näytetään kerraki että me ollaan edelläkävijöitä. Rakennetaan heti kättelys sellanen kapasiteetiltaan 20000 henkilöä vetävä, jos sattuu paikallisiakin uskontoon kääntymään niin ei heti lopu tila kesken.


    • sdöä

      lentokentän laitaan niin on helppo tulla lentäen.

    • VonBasket

      Miksi rakentaa vain yksi? Sehän ei riitä alkuunkaan.
      Ehdotankin, että moskeija rakennetaan jokaiseen pitäjään, näin ollen saataisiin riittävästi moniosaajia helpottamaan työvoimapulaa.
      Kun moniosaajilla olisi ikioma hiljentymispaikka, ja paikka jossa voivat harjoittaa omaa uskontoaan, vaalien sen arvoja, tämä saisi moniosaajat levittäytymään sopivasti ympäri maatamme ja hakeutumaan töihin joissa tarvitaan osaamista.

      Seinäjoellakin on nyt valtava rakentamisbuumi meneillään, siihen olisi helppo ympätä vielä yksi moskeija, ehkä sen voisi rakentaa "suunnitellun" lakeuden ankkurin maille. Ankkuriahan ei todennäköisesti tule mutta moskeijan saisi siihen nopeallakin aikataululla. Piristäisi kummasti kaupunkia, vielä kun rukouskutsu raikaisi tasaisin väliajoin.

      • ilmasillat-mailmalle

        Lantoossa viisisataa kirkoa muutetaan nyt moskeijoiksi -entisten lisäksi, jotta kun seinäjoki rynnii joka suhteissa, eikös tuo lakeuden risti muuttuisi äkäseen moskeijaksi, olisi tuota seinäjoen tyyliäkin touhussa -kaikki yhteen ympyrrään sopivasti -tulis tuolle L- kentälekkin sitä hurjaa käyttöä -kun ympäri mailmaan koneet jylläisi kohta sinne -menis ja tulis.


    • palaa.paremmin

      Tottakai ja suomalaisesta rutikuivasta hirrestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe