"No onhan se outoa, että kuulemma 97% maailman tiedemiehistä pitää evoluutioteoriaa faktana, mutta kukaan ei ole kyennyt sitä tieteellisesti todistamaan. Joku nyt mättää. "
Evoluutiohan ON tieteellisesti todistettu toimivaksi sekä luonnossa että laboratoriossa (linkit tulevat taas alle). Se että kretut haluavat itse määritellä tieteen termit itselleen sopiviksi, siirrellä maalitolppia ja kieltää tutkimusten ja havaintojen ja siinä sivussa reaalitodellisuuden merkityksen on tässä se ongelma. Se että bibbeli taas valehtelee paniikissa osoittaa hyvin sen moraalisen pohjan mihin kretuilu nojaa.
Taas bibbeli valehtelee
9
382
Vastaukset
- DRHouse
Lähteet:
Evoluutio:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio
https://fi.wikipedia.org/wiki/Makroevoluutio
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikroevoluutio
https://fi.wikipedia.org/wiki/Adaptaatio
Esimerkkitapaukset:
(1) http://sciencenordic.com/evolution-real-time-bear-island
(2) http://reptileapartment.com/reptile-evolution-the-langkawi-bent-toed-gecko/
(3) http://www.the-scientist.com/?articles.view/articleNo/41309/title/Rapid-Evolution-in-Real-Time/
(4) http://www.nature.com/nature/journal/v517/n7536/full/517531d.html
(5) http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3471087/Watching-evolution-REAL-TIME-Scientists-observe-sticklebacks-breeding-separate-species-eyes.html
(6) http://discovermagazine.com/2015/march/19-life-in-the-fast-lane
Nyt sinulle bibbeli on todistettu evoluution tapahtuvan reaalimaailmassa aivan tieteellisen metodologian mukaisten havaintojen ja tutkimusten avulla. Voit toki muuta väittää, mutta se että sinä yrität vailla perusteita olevalla mielipiteelläsi kumota nämä on lähinnä osoitus kyvyttömyydestäsi ja itseindoktrinaatiosta. Oliko muuta? Yksikään noista sinun pseudotieteellisistä artikkeleistasi ei todista muuta kuin sitä, että eliöt varioituvat ja adaptoituvat epigeneettisten mekanismien toimesta sekä biologisen informaation häviämisen seurauksena.
Onko koirien muuntelu evoluutiota? Oletko nähnyt, mihin se johtaa? Mikä on koirarotujen geneettinen tila?Inttämisesi alkaa olla epätoivoista.
Kerrohan mistä kambrin lajeista nisäkkäät tai linnut ovat varioituneet.
Joudut hylkäämään koko paleontologian väittäessäsi, että lajiutumista ei tapahdu. Jotta nuoren maan kreationismi voisi olla totta, olisi luonnontieteiden pakko olla sellaista reikäjuustoa, että niiltä putoaisi kokonaan pohja pois. Luonnontieteiden selitysvoimasta ja niiden pohjalta tehdyistä innovaatioista on valtava määrä näyttöä, kun taas NEC hömpästä ei jää mitään konkreettista käteen. Sen sinä tiedät itsekin.agnoskepo kirjoitti:
Inttämisesi alkaa olla epätoivoista.
Kerrohan mistä kambrin lajeista nisäkkäät tai linnut ovat varioituneet.
Joudut hylkäämään koko paleontologian väittäessäsi, että lajiutumista ei tapahdu. Jotta nuoren maan kreationismi voisi olla totta, olisi luonnontieteiden pakko olla sellaista reikäjuustoa, että niiltä putoaisi kokonaan pohja pois. Luonnontieteiden selitysvoimasta ja niiden pohjalta tehdyistä innovaatioista on valtava määrä näyttöä, kun taas NEC hömpästä ei jää mitään konkreettista käteen. Sen sinä tiedät itsekin.Korjaan YEC
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Opetatko oppilaillesi miten ;neitsyt" tulee raskaaksi?
"Onko koirien muuntelu evoluutiota?"
On, tieteen ja yleiskielen määritelmän mukaan. Arvelin että tietäisit asian, opettaja kun olet, mutta taisin olla väärässä.
"Mikä on koirarotujen geneettinen tila?"
Jalostamalla saadaan geenistö köyhtymään jos niin halutaan (se on nk. älykästä suunnittelua). Kromosomeja ei kuitenkaan liene yhdeltäkään koirarodulta hävinnyt ja pahimmin pilalle jalostetuillakin niitä on enemmän kuin ihmisellä. Joku hourupäähän on tällä palstalla horissut, että rappeutuminen on yhteydessä kromosomilukuun.- DRHouse
" Yksikään noista sinun pseudotieteellisistä artikkeleistasi ei todista muuta kuin sitä, että eliöt varioituvat ja adaptoituvat epigeneettisten mekanismien toimesta sekä biologisen informaation häviämisen seurauksena."
Naturehan ei olekaan kuin arvostetuin tiedelehti... Niin ja epigeneesi on evoluutiota.
"Onko koirien muuntelu evoluutiota?"
On.
"Oletko nähnyt, mihin se johtaa?"
Riippuu rodusta. Ja sen älykkään ohjauksen vuoksi osalla hyvin huono.
"Mikä on koirarotujen geneettinen tila?"
Eroutuneet geneettisesti sudesta evoluution myötä.
- Epäjumalienkieltäjä
Tuo "evoluutiteoriaa ei ole todistettu" on tyypillisistä tyypillisin "jankaamalla valhe muuttuu todeksi" -yritys. Kretut toistavat väitettä niin taajaan että itsekin unohtavat kokonaan valehtelevansa ja moni kretu on aidosti hämmästynyt kun toteaa että evoluutioteorian tueksi on valtavan suuri ja kattava todistusaineisto.
Siinä mielessä roisto-RoT on oikeassa, että olisihan se outoa, että käytännössä kaikki biologiaa tutkivat tieteentekijät olisivat tulleet samaan johtopäätökseen maapallon biodiversiteetin synnystä, vaikka eivät olisi löytäneet pitäviä perusteluja johtopäätökselleen. Todellisuus on tietenkin se, että johtopäätös on tehty juuri siksi, että todisteita on valtavasti. - krokikset
väitetty et krokotiilit ei ois kauheesti muuttunu tosa matkan varrel .ne on jaksanu painaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625