No vau, enpä olis susta uskonut

Vältettyhaaksirikko

Kaikkea hyvää kuulin sinusta alunperin ja sen takia tunteet kävi aika kuumina vähän aikaa. Ne kuumat tunteet heräsivät nimenomaan aika viattomasti, lämpiminä ja hehkeinä.
Mutta muodonmuutoksesi joksikin halveksittavaksi naiseksi on tapahtunut ihan silmien edessä todella lyhyellä aikaa.

Hämmentävää oikeasti. Onneksi mitään ei varsinaisesti ehtinyt tapahtua välillämme, huh!

72

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohuh

no huh

• Niinpä--

Kai sitä muuttuu, kun sairastuu ilman sen aiheuttajaa. Silti olen pohjimmiltani oma itseni.

• Vältettyhaaksirikko

Kuulostaa ikävältä, millainen sairaus?

• Sairauson
        Vältettyhaaksirikko kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä, millainen sairaus?

Vaikuttaa käytökseeni ja muihin päätöksiin aika ikävällä tavalla. Muuten olen rehellinen, reilu ja muita kunnioittava ns. hyvää seuraa.

• Vältettyhaaksirikko
        Sairauson kirjoitti:

Vaikuttaa käytökseeni ja muihin päätöksiin aika ikävällä tavalla. Muuten olen rehellinen, reilu ja muita kunnioittava ns. hyvää seuraa.

Mielensairaus? Olet hakenut siihen hapua ja ihmiset joiden pitää tietää, tietävät siitä?

• Sairauskyllä

Mielensairaus? Olet hakenut siihen hapua ja ihmiset joiden pitää tietää, tietävät siitä?

En ole. Toivon, että hänen miehen tai sinun syy ei ole tämä. Kierot ihmiset kertovat minusta mielellään valheellisia asioita ja tarinoita kaiken tapahtuneen takia.

• Vältettyhaaksirikko
        Sairauskyllä kirjoitti:

En ole. Toivon, että hänen miehen tai sinun syy ei ole tämä. Kierot ihmiset kertovat minusta mielellään valheellisia asioita ja tarinoita kaiken tapahtuneen takia.

Syytät sairaudestasi siis sitä miestä vai?

• Ensyytähäntä

Syytät sairaudestasi siis sitä miestä vai?

Ei hänen miehen syy ole mikään tapahtuneesta. Jos hän on kuullut jostakin mitä minulle kävi ja sen takia on päättänyt juuri noin, kuten sinäkin.

• Vältettyhaaksirikko
        Ensyytähäntä kirjoitti:

Ei hänen miehen syy ole mikään tapahtuneesta. Jos hän on kuullut jostakin mitä minulle kävi ja sen takia on päättänyt juuri noin, kuten sinäkin.

Mitä sinulle sitten kävi?

• Eimitäänmukavaa

Mitä sinulle sitten kävi?

Sain kieron ihmisen lähelleni ja hän kohteli minua huonosti. Yhdistä siihen tämä sairauteni, kun en kestä sellaista huonoa kohtelua pitkään.

• Vältettyhaaksirikko
        Eimitäänmukavaa kirjoitti:

Sain kieron ihmisen lähelleni ja hän kohteli minua huonosti. Yhdistä siihen tämä sairauteni, kun en kestä sellaista huonoa kohtelua pitkään.

Ehkä se mies uskoo. Tuo minun tilanteeni on kuitenkin varmaan erilainen. Saiko tämä kiero mies ja sairautesi siis sinut käyttäytymään, miten sen nyt muotoilisi, seksuaalisti villisti?

• Ensyytähäntä kirjoitti:

Kuka kirjoittaakaan:
        "Ei hänen miehen syy",
        "Jos hän mies",
        "Jos hänen miehen..."

Noin en kirjoita ainakaan minä.

Nimimerkki "Ensyytähäntä", no kerrohan, mitä sinulle kävi?
        Mikä tämä ympäripyöreä juttu on?

Itselleni ei ole oikeastaan käynyt yhtään mitään. Koska olen elänyt
        koko aikuisuuteni kahdessa pitkässä parisuhteessa FYYSISESTI USKOLLISENA. Näin ollen toinen suhde jatkuu edelleen.

• Käsititväärin

Ehkä se mies uskoo. Tuo minun tilanteeni on kuitenkin varmaan erilainen. Saiko tämä kiero mies ja sairautesi siis sinut käyttäytymään, miten sen nyt muotoilisi, seksuaalisti villisti?

Ei hän mies ole kiero. Minulla oli ihan omassa elämässä oleva tapahtuma ja se ei liity mitenkään häneen. Ajattelin, että jos olisit hän, mutta tuskin olet. Hän on saattanut jostakin kuulla tarinoita minusta ja se on vaikuttanut hänen päätökseen tai miten hän näkee minut. Ei liity mitenkään seksuaalisuuteen tai muuhun sen tyyppiseen tämä tapahtuma.

• Eimitäänmukavaa kirjoitti:

Minkä kieron ihmisen sait lähellesi?
        Oliko tämä kiero ihminen nainen vai mies?
        Millä tavoin tämä kiero NAINEN/MIES kohteli sinua huonosti?
        Levittelikö tämä kiero
        NAINEN/MIES sinusta perättömiä valheita -vastoin parempaa tietoaan?

Mikä sairaus sinulla on?

• Enhaluakertoa
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Minkä kieron ihmisen sait lähellesi?
        Oliko tämä kiero ihminen nainen vai mies?
        Millä tavoin tämä kiero NAINEN/MIES kohteli sinua huonosti?
        Levittelikö tämä kiero
        NAINEN/MIES sinusta perättömiä valheita -vastoin parempaa tietoaan?

Mikä sairaus sinulla on?

Ei liity sinuun mitenkään.

• ettämitäsinä

Jaa-a... tuosta nyt ei ota mitään selkoa. Mitä yritit sanoa? Mikä ihmeen muodonmuutos? ei ymmärrä.

• Narsistinainenko

Olipa tuuri sulla! Onneksi näit mikä on naisiaan niin pääsit helpommalla. Ajattele asiaa jos olisit päässyt pukille tai muutoin itsesi sekaantumaan joka imisi sun rahat. Nyt kun sait väistettyä katso tarkkaan ne taustat ennenkuin alat pitemmälle.

• Vältettyhaaksirikko

Niinpä, osasin onneksi olla varovainen. En halunnut nimenomaan pelkästään pukille vaan jotain enemmän, sen takia asia harmittikin vähän aikaa. Kyse ei ole kaiketi rahan imijästä.
        Onneksi eräs henkilö oli kiva ja kertoi naisen käytöksestä nyt niin en enää ajattele häntä. Tosin ehkä olisi ollut helpompaa ajatella hänestä kuitenkin vain hyvää.

Jatkossa katselen kyllä täysin erilaisia naisia.

• Onnionnettomuudessaviss

Se, minkä joku kertoi... ööö... oletko miettinyt sen jonkun motiiveja? Oletko kysynyt naiselta itseltään pitääkö kaikki paikkaansa? Joskus ihmisen elämäntapahtumat näyttävät toisesta ihmeelliseltä... vaikka sen toisen valinnat ovatkin pakon sanelemia. Jos et ole naiselta itseltään mitään varmistanut, on ihan hyvä, ettei välillänne mitään sen kummempaa tapahtunut. Nainen pelastui kyllä, kun sellaiset, muita juoruilijoita kuuntelevat ja johtopäätöksiä muiden mielipiteiden perusteella tekevät miehet... ovat ...
        1. Säälittäviä
        2. Pelokkaita
        3. Kontrolloivia
        4. Tuomitsevia
        5. Hajottaa muita

Ei millään pahalla.

• Vältettyhaaksirikko
        Onnionnettomuudessaviss kirjoitti:

Se, minkä joku kertoi... ööö... oletko miettinyt sen jonkun motiiveja? Oletko kysynyt naiselta itseltään pitääkö kaikki paikkaansa? Joskus ihmisen elämäntapahtumat näyttävät toisesta ihmeelliseltä... vaikka sen toisen valinnat ovatkin pakon sanelemia. Jos et ole naiselta itseltään mitään varmistanut, on ihan hyvä, ettei välillänne mitään sen kummempaa tapahtunut. Nainen pelastui kyllä, kun sellaiset, muita juoruilijoita kuuntelevat ja johtopäätöksiä muiden mielipiteiden perusteella tekevät miehet... ovat ...
        1. Säälittäviä
        2. Pelokkaita
        3. Kontrolloivia
        4. Tuomitsevia
        5. Hajottaa muita

Ei millään pahalla.

Naiselta itseltään siis pitäisi kysyä suoraan noita asioita?

Sanoit tuon ihan suoraan pahalla. En ole säälittävä, pelokas, kontrolloiva, tuomitseva tai hajottavaa muita.

Asian kertoi muutama ihminen ja asian uskoin viimein eräältä naiselta jolla ei ole motiivia valehteluun.

En tarvitse vain huoraa elämääni. Piste. Ei millään pahalla.

• Todellakinnn
        Onnionnettomuudessaviss kirjoitti:

1. Säälittäviä
        2. Pelokkaita
        3. Kontrolloivia
        4. Tuomitsevia
        5. Hajottaa muita

Ei millään pahalla.

Komppaan tätä!!!

• Vältettyhaaksirikko

Sanoit tuon ihan suoraan pahalla. En ole säälittävä, pelokas, kontrolloiva, tuomitseva tai hajottavaa muita.

Asian kertoi muutama ihminen ja asian uskoin viimein eräältä naiselta jolla ei ole motiivia valehteluun.

Oli tuolla naisella itseasiassa motiivi: minun suojelu. Hän oli sen verran empaattinen että ajattelin minun empaattisena ihmisenä haluavan tietää millaisen naisen kanssa olisin tekemisissä.

• Gjdsb

Millälailla huoramainen on tämä nainen?

• Vältettyhaaksirikko
        Gjdsb kirjoitti:

Millälailla huoramainen on tämä nainen?

En viitsi niitä tähän tarkemmin kertoa, mutta joo, nimimerkkini kertoo kaiken. Ei sellaiseen naiseen voisi luottaa yhtään.

• Onnionnettomuudessa

Häh... naisella ei ole motiiveja. Salli mun nauraa. Ja kyllä. Naiselta itseltä kannattaa kysäistä ennen johtopäätösten tekemistä. Kai sinäkin haluaisit et sulta kysytään, jos jotain paskaa susta puhutaan...vai?

• Vältettyhaaksirikko
        Onnionnettomuudessa kirjoitti:

Häh... naisella ei ole motiiveja. Salli mun nauraa. Ja kyllä. Naiselta itseltä kannattaa kysäistä ennen johtopäätösten tekemistä. Kai sinäkin haluaisit et sulta kysytään, jos jotain paskaa susta puhutaan...vai?

Se ei ole vain paskaa. Luotan tähän naiseen, joka kertoi 100%. Päinvastoin, se nainen, joka käyttäytyy tuolla tavoin voisi valehdella vaikka päin naamaa.

Ei ole mitään kysyttävää, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja sitä parempi.

• Vältettyhaaksirikko kirjoitti:

Se ei ole vain paskaa. Luotan tähän naiseen, joka kertoi 100%. Päinvastoin, se nainen, joka käyttäytyy tuolla tavoin voisi valehdella vaikka päin naamaa.

Ei ole mitään kysyttävää, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja sitä parempi.

Minulla ei sitten ole LÄHEISIÄ NAISPUOLISIA ystäviä. Edes naispuoliset työtoverini eivät ole tienneet asioitani. (Edes sitä, montako sisarusta minulla on tai olenko koskaan haaveillut lapsista vai en.)

Aikuis-ikä on kulunut 2 pitkässä parisuhteessa, fyysisesti uskollisena.
        Että se AINAKIN minun "huoruudestani".

En viitsi niitä tähän tarkemmin kertoa, mutta joo, nimimerkkini kertoo kaiken. Ei sellaiseen naiseen voisi luottaa yhtään.

Kerro nyt toki tarkemmin, vai eikö sinulla ole mitään konkreettista kerrottavaa.

Olen aina jutellut myös miesten kanssa tavallisista asioista, joskus jopa flirttaillut. Mutta en ole ollut fyysisesti uskoton. Siksi kai pitkä parisuhteeni jatkuu yhä.

On puolituntemattoman sivustakatsojan häpeä, jos hänen LIKAISESSA mielikuvituksessaan kuvittelee, että suusanallinen flirtti johtaa jossakin silmän näkemättömissä petipuuhiin. (Vai luuletko, että kaikki MYYJÄTTÄRILLE, VIRKAILIJOILLE ja muille TYÖTOVEREILLE flirttailevat ukkelit, päätyvät myös vuoteeseen näiden naisten kanssa.)

Olen täysin samaa mieltä. Minulla ei ole LÄHEISIÄ naispuolisia ystäviä. Esimerkiksi naispuoliset työtoverini eivät tienneet onko minulla ajokorttia vai ei, sisarusteni lukumäärää jne,)

On puolituntemattoman sivustakatsojan häpeä, jos hänen LIKAISESSA mielikuvituksessaan kuvittelee, että suusanallinen flirtti johtaa jossakin silmän näkemättömissä petipuuhiin. (Vai luuletko, että kaikki MYYJÄTTÄRILLE, VIRKAILIJOILLE, FYSIOTERAPEUTEILLE ja TYÖTOVEREILLEEN flirttailevat ukkelit, päätyvät myös vuoteeseen näiden naisten kanssa.)

• miuuuuuuu

Jos sen sun tietolähteen nimi on Jasmin, niin käy ihmeessä moikkaamassa vielä kun ehdit. Pikkulinnut kertoi että se on jo saattohoidossa (syöpä).

• Vältettyhaaksirikko
        miuuuuuuu kirjoitti:

Jos sen sun tietolähteen nimi on Jasmin, niin käy ihmeessä moikkaamassa vielä kun ehdit. Pikkulinnut kertoi että se on jo saattohoidossa (syöpä).

Ei ole Jasmin.

• miuuuuuuu kirjoitti:

Kuka on Jasmin?
        En käytä nimimerkkiä "miu" enkä tunne ketään Jasminia.

• avaasilmäsi

Niinpä, osasin onneksi olla varovainen. En halunnut nimenomaan pelkästään pukille vaan jotain enemmän, sen takia asia harmittikin vähän aikaa. Kyse ei ole kaiketi rahan imijästä.
        Onneksi eräs henkilö oli kiva ja kertoi naisen käytöksestä nyt niin en enää ajattele häntä. Tosin ehkä olisi ollut helpompaa ajatella hänestä kuitenkin vain hyvää.

Jatkossa katselen kyllä täysin erilaisia naisia.

Katseleppa erilaisia hän olikin liian kiltti sinulle,jos uskot kateellisten ja katkeran exän keksimiä juttuja,onnea etsintään.Noin ne jotkut uskoo tuulesta temmattuja juttuja kun eivät uskalla kysyä naamatusten miten ne jutut menikään.Eräs taputtaa käsiään kun onnistui erottamaan teidät.

• aivanturhaa

aloittaja on vatipää, ei kannata aloitusta sen enempää vatvoa.

• Vältettyhaaksirikko

Taisi kolahtaa omaan nilkkaan.

• vatipäälle

Taisi kolahtaa omaan nilkkaan.

aloittajalla on varsinkin kolissut oikein urakalla.

• Vältettyhaaksirikko
        vatipäälle kirjoitti:

aloittajalla on varsinkin kolissut oikein urakalla.

Kuulostaa huoran selityksiltä.

• täysinsivullinen

Vieläkö sä jaksat tästä samasta jauhaa? Tätä on nyt kuultu jo monta kertaa. Ei ollut se nainen sun unelmiesi enkeli vaan letukaks ristit sen kuulopuheiden perusteella. Joo, no niin, mene jo eteenpäin äläkä vatvo samaa.

• Vältettyhaaksirikko

En ole ristinyt häntä miksikään edes mielessäni. Mutta kuvailet kyllä tilannetta aika hyvin. Empaattisen oloisesta enkelistä sen vastakohdaksi.

Mietin että miten edessä näin hänessä mitään varsinkaan herkkää.

• herkkyyttä.kovuutta

Ihmisissä on monenlaisia puolia. Herkissä on usein myös kovuutta ja lujuutta, etteivät he särkyisi tai joutuisi noihin haaksirikkoihin, tai jos joutuvat niin kuitenkin selviytyvät niistä.

• Vältettyhaaksirikko
        herkkyyttä.kovuutta kirjoitti:

Ihmisissä on monenlaisia puolia. Herkissä on usein myös kovuutta ja lujuutta, etteivät he särkyisi tai joutuisi noihin haaksirikkoihin, tai jos joutuvat niin kuitenkin selviytyvät niistä.

Niin, minäkin odotin hänestä noita muita puolia tietenkin, mutta en arvannut että se toinen puoli sisältäisi tuon huoramaisuuden, todella sääli.

Älä huoli, minä selviydyn.

• tällaistäkinnäköjään

Ap:lle: Oletko aivan täysin nyt varma asiasta? "Luotan tähän naiseen, joka kertoi 100%." Lyhyenä yhteenvetona: Kuullut toiselta toisesta? Johan on ja omapahan on elämänne.

• Vältettyhaaksirikko
        tällaistäkinnäköjään kirjoitti:

Ap:lle: Oletko aivan täysin nyt varma asiasta? "Luotan tähän naiseen, joka kertoi 100%." Lyhyenä yhteenvetona: Kuullut toiselta toisesta? Johan on ja omapahan on elämänne.

Tietolähteitä on useampin ,yksi niistä täysin luotettava.

• Kyllähännäitäkinlukee

Hauskoja!

• ajattelemattomuutta

Minun mielestä puolestaan kiusantekeminen ei ole koskaan hauskaa. Trolli pelleilee ikävällä asialla, joka joillekin vaan on totta. Kateellisia ja ilkeitä ihmisiä löytyy aina, mutta on jokaisen oma valinta meneekö tuollaiseen mukaan. Ihmettelen joitakin miehiä, jotka alkaa parjata joitakin naisia noilla helpponainen jutuilla, lähtenyt varmaan liikkeelle jostakin pakeista tai ettei juuri ko.henkilöä ole huomattu. Noita kun on tosiaan ihan aiheettomia juttuja ja jotkut pässit tosiaan uskoo. Kantsis kuitenkin miettiä kuinka loukkaavaa tuollainen jollekin on ja sen vaikutukset on vähän eri kuin voi, kun tämä rakkaus nyt särkyi.

• Nimimerkki "Ajattelemattomuutta" kirjoitit:

"Ihmettelen joitakin miehiä, jotka alkaa parjata joitakin naisia noilla helpponainen jutuilla, lähtenyt varmaan liikkeelle jostakin pakeista tai ettei juuri ko.henkilöä ole huomattu. Noita kun on tosiaan ihan aiheettomia juttuja ja jotkut pässit tosiaan uskoo..."

Siis siitäkö tässä parjaavassa aloituksessa on kyse? Pakeista? Siitä, että jotakuta miestä ei ole huomattu?

Minulla ainakin on puhdas OMATUNTO. Minulla ei ole koskaan ollut epämääräisiä ilta- tai muitakaan menoja, saati, että olisin liikkunut yöjalassa. Siksipä pitkä parisuhteeni jatkuu yhä.

LÄHEISIÄ NAISPUOLISIA ystäviä minulla ei ole. Joten jos joku nainen puhelee minun asioistani, kyseessä ovat pelkät mutu-jutut.

Jos minulle puhutaan pahaa 3. henkilöstä. Mietin aina, mitkä EDELLYTYKSET ja HALUKKUUS henkilöllä on puhua totta.

Minulle eräs puolituttu nainen viestitteli, että eräs mies on pahasti alkoholisoitunut ja tullut jätetyksi, koska löi lastensa äitiä. Lisäksi ko. mies kuulemma kiertää veroja yritystoiminnassaan. Sama nainen viestitteli, että ko miehellä on HIV, ja että hän jahtaa alvariinsa 18-20 kesäisiä tyttöjä. HALUSIKOHAN TÄMÄ NAINEN JOTENKIN SUOJELLA MINUA VAI HALUSIKO, ETTEN JUTTELE KO: MIEHEN KANSSA ENÄÄ YHTÄÄN(?) Yrittikö ko. nainen karkottaa minut kauemmas ko. miehen elämästä? Mitään todisteita tällä "SUOJELEVALLA" NAISELLA ei toki ollut väitteilleen. (Liekkö ollut minulle mustasukkainen ko. miehen huomiosta.)

• Ihmeissäni luen näitä juttujanne. Kenestähän mahdatte kirjoitella.
      Minulla on ollut 2 pitkää parisuhdetta aikuisiällä, joista toinen jatkuu yhä.
      Kummankin aikana olen ollut FYYSISESTI uskollinen.

Naispuolisia, läheisiä ystäviä, jotka tietäisivät asiani, ei ole.
      Myöskään mielisairauksia en sairasta.

Eli aloituksessa ei voida puhua minusta.

• aloittajaonidiootti

Aloittajalla on iso ongelma oman egonsa kanssa, ja suhteissaan naisiin. Kaikki naiset, jotka ei aloittajaa huoli (syystäkin), ovat hänen silmissään huoria kun kepuuttavat sitten jonkun toisen (paljon paremman) miehen rinnalleen :D

• Vältettyhaaksirikko

Kyse jos olisi jostain tuollaisesta niin siinä ei olisi mitään ongelmaa. Mutta kun peite vedetään silmiltä pois ja näkee sen toisen aivan erilaisena kuin alunperin niin ehkä jonkinlainen toisenlainen tulkinta on paikallaan.

Enkä puhuisi kyllä näistä miehistä (monikko) paljon parempina kuin minä, itseasiassa päinvastoin.

Kyse ei ole minusta tai egostani vaan siitä naisesta.

• hinurille_tämä

Kyse jos olisi jostain tuollaisesta niin siinä ei olisi mitään ongelmaa. Mutta kun peite vedetään silmiltä pois ja näkee sen toisen aivan erilaisena kuin alunperin niin ehkä jonkinlainen toisenlainen tulkinta on paikallaan.

Enkä puhuisi kyllä näistä miehistä (monikko) paljon parempina kuin minä, itseasiassa päinvastoin.

Kyse ei ole minusta tai egostani vaan siitä naisesta.

taidatkin olla hinuri, sössöttäjä jolla ei nyt satu oleen karvapersettä siel mihin minikikulinsa työntää.

• Vältettyhaaksirikko
        hinurille_tämä kirjoitti:

taidatkin olla hinuri, sössöttäjä jolla ei nyt satu oleen karvapersettä siel mihin minikikulinsa työntää.

Mitä tarkoittaa edes "hinuri"?
        Miehelläkö on pakko olla minimuna ja hänen olla homo jos hän on kiinnostunut naisesta joka osoittautuu joksikin muukis jolta alunperin näytti?

Suhun kalahti siis aloitus täydellisesti.

• selkäänpuukotettu

Eipä olis eka kerta, kun ulkopuoliset sivustasekaantujat "paremmintietäjät" (varsinkin naiset) sotkee oman kateutensa tai muun pirullisuutensa vuoksi toisten välejä. Tämä neuvo on kaikille, ei pelkästään ap:lle: Älkää IKINÄ uskoko vain muiden puheita. Ottakaa ne juorut puheeksi sen henkilön itsensä kanssa tai jos ette uskalla, niin voi sen asian selvittää kunnolla tutustumallakin. Sitten on teidän asianne miettiä, kumpaan luotatte. Olen ollut tämmöisessä kumpanakin osapuolena. En uskonut juoruja, vaan uskalsin ottaa selvää, enkä kadu yhtään. Mutta sitten omat (entiset) "ystävät" on kyllä sotkeneet asioita selkäni takana.

• älyähoi.ihmiset

Olen samaa mieltä, että ei pidä IKINÄ uskoa vain muiden puheita. Juuri tuo kateus, tms voi tehdä vaikka millaisia tekosia.

• Vältettyhaaksirikko

Miksi ottaisin? Hän valehtelisi tai kertoisi omat "tarinansa" miksi huorailee.
        Kyllä niitä muiden puheita kannattaa kuunnella jos kyse on toisen ihmisen toiminnasta joka on todistettavissa.

Kyse on siitä miten luotettava se kertoja on. En uskonut ensin, mutta kun löytyi luotettava lähde niin pakkohan se on.

En halua puhua tuolle naiselle enää mitään paitsi ne pakolliset.

• gfgfgfgfgfgf

Eikä siis kyseessä ole mikään tsoukki tai huumoripläjäys, josta johdettu tällaisia hucrapäätöksiä?

• mietinämävielä

Tai pila? toisen maineen tahriminen? Jonkin suhteen etenemis- ja estämistarkoitukset?

• Vältettyhaaksirikko
        gfgfgfgfgfgf kirjoitti:

Eikä siis kyseessä ole mikään tsoukki tai huumoripläjäys, josta johdettu tällaisia hucrapäätöksiä?

Voi kunpa olisikin. En toivo itseni takia vaan ihan sen naisen takia ettei olisi vajonnut niin alas. Tuntuu ikävältä että hänelle kävi lopulta noin että repsahti.

• Vältettyhaaksirikko
        mietinämävielä kirjoitti:

Tai pila? toisen maineen tahriminen? Jonkin suhteen etenemis- ja estämistarkoitukset?

Ei siitä lähteestä tullut tieto perustu noihin ja itse asiaa kysyin.

• Näinnenaisetosaa

Aloittajalle: Komppaan nim selkäänpuukottu kirjoitusta.

Tietäisit miten v-mäisiä jotkut naiset osaa olla toisille. Oon nainen ja kerran ollut yhdessä työpaikassa, jossa musta puhuttiin niin hel**tin paljon pahaa selän takana, ettet ikinä usko. Kaikki ihan valetta.

Olin esim sairaslomalla flunssan takia ja kun palasin töihin niin kukaan ei kysynyt miksi olin poissa. Jossain vaiheessa sain sitten kuulla huhun et oon kuulemma ryypännyt koko viikonlopun ja putki jäänyt päälle. Pikkujoulujen jälkeen lähti huhu, että oon lähtenyt jonkun työkaverimiehen luo jatkoille, vaikka on varattu. Olin kuulemma saanut työn, koska mulla oli suhde esimiehen kanssa jne jne jne.

Hankala lähteä arvaamaan et kertooko tämä sun nainen suoraan vai ei jos häneltä kysytään, mut kannattaa ainakin yrittää. Voit uskoo, et jos kysyisit noilta mun vanhoilta työkavereilta millainen oon niin saisit aika paskan kuvan musta :(

Miksi ottaisin? Hän valehtelisi tai kertoisi omat "tarinansa" miksi huorailee.
        Kyllä niitä muiden puheita kannattaa kuunnella jos kyse on toisen ihmisen toiminnasta joka on todistettavissa.

Kyse on siitä miten luotettava se kertoja on. En uskonut ensin, mutta kun löytyi luotettava lähde niin pakkohan se on.

En halua puhua tuolle naiselle enää mitään paitsi ne pakolliset.

KIRJOITIT:" jos kyse on toisen ihmisen toiminnasta joka on todistettavissa.

Kyse on siitä miten luotettava se kertoja on. En uskonut ensin, mutta kun löytyi luotettava lähde niin pakkohan se on..."

VASTAAN:
        Minusta ei ainakaan voida todistaa mitään, koska en ole mitään FYYSISTÄ kenenkään vieraan miehen kanssa harrastanut.
        Ja toistan, naispuolisia ystäviä, joille olisin uskoutunut, ei ole.
        Joten MINUN KOHDALLANI ei löydy yhtään naista, joka tietäisi asiani,
        ellei iäkästä äitiäni oteta lukuun.

• Käännäselkäsituuleen

Noh noh, noita sattuu, parempi onni ensi kerralla.

Maailma on suuri paikka, jossa naisia loputon määrä koko elämän varalle.

Jos yksi on tuollainen niin löydät toisen.

Älä jää märehtimään.

• EipSiinSitMit

Hah, sä saisit sydärit ja kuolisit jos kaipaisit minua ja pääsisit kuuleen mitä esim. exäni minusta puhuu ja levittelee sukulaisilleen ja siitä sitten juttu lentään eteenpäin.. Ootas mites se nyt menikään.. jotenkin näin

"Narsistinen, psykopaatti lehmä joka petti minua ja pamahti paksuksi jollekin panolleen. Paholaisen riivaama nymfo akka"

Näin suunnilleen exäni puheissa kuljen. Mikä sitten totuus tästä?

Noh, totuushan tästä se että hän oli sairaalloisen mustasukkainen ja uskoi koko vuoden mittaisen suhteen ajan että minä nussin naapureitani, koulu/työkavereitani. exiäni ja kaupan kassoja. Narsisti ja psykopaatti olin siksi että koska mukamas tein sellaista ja kiusasin hän tahallaan. Lisää narsistia minusta teki se etten suostunut parissa viikossa kihloihin ja kuukaudessa naimisiin ja muuttaan yhteen.

Minähän en kyllä häntä tasan tarkkaan pettänyt kertaakaan, mitenkään. Hänen raivoisa luonne ja todella räjähtävä ja vainoharhainen mustasukkaisuus pisti minut varovaiseksi edes harkitsemaan mitään kihlauksia, avioliittoja ja yhteen muuttoja

Kyse ei todellakaan mistään kiusaamisesta vaan siitä että yritin turvata omaa turvallisuutta pitämällä omaa asuntoa jossa pääsen pakoon sitä mustasukkaista raivoa joka yltyi kovaksi. pettämisen se keksi päästään. Minä hänet jätin lopulta koska sain mustasukkaisuudesta, henkisestä väkivallasta, syyttelystä joka oli perätöntä tarpeekseni jne tarpeekseni

Mutta näin minä hänen suustaan lähtöisin olevissa juoruissa liikun.

Kannattaa siis miettiä mitä kuulee ja miksi sillai mahdollisesti puhutaan,.jätetty katkera tai jopa mieleltään sairas ihminen (joka siis pitää itse totena puhumaansa asiaa vaikkei se totta olekaan) voi levitellä juttuja joilla ei totuuspohjaa ole.

Minä kohtasin joskus erään ihmisen joka entinen ystäväni ja joka oli myös exäni ystävä. Hän halasi minua ensin hirveän järkyttyneenä ja mä muistan alkaneeni itkeä helpottuneena ajatellen että vihdoin se tajunnut totuuden..mutta samalla kun se halasi se sanoi jotain sellaista joka kertoi että se uskoi exäni sanoja mutta oli pahoillaan että suhde loppui niin kuin loppui.

Jäädyin ihan täysin kun tajusin että se uskoo exäni jutut. Kyyneleeni loppui kuin seinään. Löin muurin itseni ympärille. Lopetin näyttämästä tunteitani sen ex-ystäväni edessä. Jäädytin ns. sydämeni. Muutuin kylmäksi ja suojasin itseäni. Irrotin itseni halauksesta. Otin etäisyyttä fyysisesti heti ja lähdin meneen sanoen vain että " sä et ole kartalla.. luulin että oot tajunnut.. sori.. mun moka. mun täytyy mennä. mut Oli kiva nähdä. Mukavaa illan jatkoa. Moi."

• Kenellekirjoitettu

Minne päin menee tämä aloitus? Olen ihan hermona tällaisten kanssa, vaikka tuolla tavoin en todellakaan ole käyttäytynyt...

• täysinepäselvää

Ei näitä kannata omia. Tarinoita on lukuisia ja kun tarpeeksi käyttää mielikuvitusta niin voi sopia moneen tilanteeseen.

Eihän tässäkään ole mitään muuta tunnisteita kuin että joku on kuullut jotain huhuja että joku käyttäytyy kuin huora ja heidän välillään ei ole edes tapahtunut mitään.

• nainennnnnnnn

varmaan kyse on minusta jos olit aikaisemmin työkaverini...????????

• Jllkuhgg

Mitään ei varsinaisesti tapahtunut teidän välillä ja silti täällä haukut naista?
      Mitähän tekisit jos teidän välillä olisi jotain ollutkin? Voin kuvitella.

• gtnv

Aloittaja sanoit että kerran retkahti? Ja se oli se virhe? Ihmisyyskö on se virhe että tekee mokan? Ja nyt kun huoraksi haukut niin kait kyseinen nainen sai siitä ammattimaisesti erittäin 100% todistetusti ne rahat?

• Minä olen useammankin kaksilahkeisen kanssa jutellut niitä näitä, joskus jopa flirttaillut, mutta suusanalliseksi on kaikki jäänyt.

Mustasukkaisuudesta puheen ollen: Kun pyysin ex-mieheni nuorempana makutuomariksi vaatekauppaan, ja intialainen miesmyyjä kohteli minua ystävällisesti, ex-mies suhisi minulle sovituskoppiin: "Ootsä täälläkin käyny lirkuttelemassa?"

Ja kun menimme kylään, ja juttelimme nelisin tuttavamiehen ja hänen vaimonsa kanssa, ex-mies töksäytti yhtäkkiä isännälle: "Sun kannattais ehkä keskittyä muihinkin kuin mun vaimoon."

"Kun syyllinen on päätetty, niin kyllä rikoksetkin keksitään.", sanotaan Venäjällä.

• Kuka mahtaa olla "Jasmin" tai Jasmin, joka mainitaan ylempänä keskusteluketjussa. Sen nimistä naista en ainakaan minä tunne.

Entä kuka on nimimerkki "miuuu"? Minua on joskus haukuttu miuksi
      puolituttujen toimesta. Nimenomaan haukuttu. En ole itse koskaan käyttänyt itsestäni nimimerkkiä "miu".

LYHYESTI: En ole nimimerkki "miuuu" enkä tunne ketään Jasminia.

• satulähinnä

miumau

• Minun kohdallani sana "satu" tulee siitä, että pidän saduista.
        Mitään "miumau" nimimerkkiäkään en ole itsestäni käyttänyt.
        Kissoista pidän kyllä.

• faktahommelisullekin

Naiset on mestareita valehtelemaan silmät kirkkaina päin naamaa.Koettu on ja sitten ovat kuin orleansin neitsyitä..ei kannata heti mennä yhteen ennenkuin todella näet mitä se on todella..kyllä osaavat selän takana juonia..uskokaa pois.Parempi lopettaa jo alkuunsa kuin jatkaa tuhoontuomittua suhdetta.Kieroilu on toisille hobby..yleensä naikkosille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      175
      1209
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      551
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe