Jostain syystä itkettää

Sniiiiif

Kauheesti. Ehkä mä jotenkin suren sitä etten sua saanut koskaan. Tuntuu surulliselta luopua jostain mitä ei koskaan ollutkaan.

18

866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä.saatkin

kuka on tuo kaipaamasi mies?

• S_nainen

Juha hän on edelleen..

• eräsnainen_

Minun kaivattuni on ville

• S_nainen kirjoitti:

Juha hän on edelleen..

Kuka on Juha tai "Juha"?
        Minulle nimi Juha ei sano yhtään mitään.
        Entä oletko sinä "S-nainen"
        Sari, Saara, Seija, Siina, Satu, Sorella vai kuka?

• eräsnainen_ kirjoitti:

Minun kaivattuni on ville

Eipä ole minun kaivattuni "villekään".

• todellisuudenkohtaaja

Joskus tuntuu kauhealta luopua unelmasta joka sisältää toisen kanssa olemisen ja elämisen. Siihen sisältyy niin paljon asioita ja oikeastaan koko elämää koskettavia asioita että se on kuin pieni kuolema.

Muistan itse vastaavia kokemuksia kun olen elänyt pilvilinnoissa pitkäänkin yhteisestä tulevaisuudesta kaikkine hetkineen niin erilaisista elämän tapahtumista kuin arkipäivistäkin, mutta sitten on tullut vastaan se todellisuus että ei tule olemaan mitään.

Tietysti ehkä asiaa helpottaa sun kohdalla se jos mitään ei koskaan ollutkaan niin voit uskotella itsellesi ettette olisi sopineet yhteen tai toisessa oli jotain vikaa jne. mut voihan se jäädä kaivelemaan silti jos toinen tuntuu niin sopivalta ja tunteet sanoo että "tässä se nyt on" tai "tässä se nyt oli", kohtalonomaisine ajatuksineen.

Mut jos teit parhaasi niin eikun jatkamaan matkaa.

• eikyseaidoistatunteista

Mietipä kuukautiskiertoasi, tuo tunne liittyy vain siihen. Joku hormonitaso matala ja fiilikset maassa. Sopivasti vaan liität nuo ajatukset johonkin mieheen, jolla et ole mitään edes saanut. Seuraava tuntemuksiasi ja kuukautiskierron vaiheita.

• asdfghjklölkjhgfd

Itku ja suru.

• Ensaakoskaan

Sama fiilis mullakin..:( vaikka en kylläkään itke mutta paska olo välillä samasta syystä. Ymmärrän tunteesi kuitenkin!

• selohduttaa

Sama täällä. Mutta sain sitten kyllä jotain muuta hienoa kumminkin.

• Kunhanmietin
        selohduttaa kirjoitti:

Sama täällä. Mutta sain sitten kyllä jotain muuta hienoa kumminkin.

Mitä se "muuta hienoa" oikein oli?

• selohduttaa

No.. mitenhän sen tähän kirjoittaisi. Tärkeimpänä nyt ainakin ihanan perheen, toisen henkilön kanssa. Ihan kivan elämän. Muun muassa näin. Mutta silti en voinut unohtaa. Jostain syystä löydän itseni täältä palstalta ja yllätän itseni vastaamasta tämmöisiin aloituksiin. hulluahan tämä. Miksipä mietit?

• Sniiiiif

Itkin aika lohduttomasti, mutta nyt on ihan ok olo..tajusin ettei se haittaa vaikka kukaan ei minusta välitä, elämä jatkuu silti.

• Menettäminen sen minkä on saanut on paljon pahempi kuin menettää sen jonka ei ole ikinä saanutkaan. Sinun tapauksessa todennäköisesti elää epätietoisuus "mitä jos" tilanne. Jäi puhumatta tärkeät sanat ja haluat kuula voiko onnistua. Millaiset mahdollisuudet teillä olisi.

Voit kertoa lyhyeesti mitä teidän välillä on ollut ? Oletteko puhuneet ? Missä ja milloin näitte ? tai kuinka usein näet hänet ?

• Unessahänluokseinkäy

Tosi kiva murre sulla. Miksi tarttis puhua jos tietää jo mitä toinen ajattelee ja se justiinsa itkettää.

• munnäkemys

Elämässä ei aina saa mitä haluaa. Parisuhteessa eläneenä tiedän, että suhde vaatii kumpaiseltakin. Molemminpuoliset tunteet, jos heitetään hukkaan niin se on tuhlaamista. Ei ihastumisen onnistuminen suhteeksi, jos ei toteudu, kun toinen ei tykkääkään ole itselleni ongelma, tottakai se kirpaisee. Mutta jos on molemminpuolista ihastumista ja tunteita niin sen pitäisi ylittää esteetkin.

• Sniiiiif

Niin, luulen että oli molemminpuolista, mutta en vain pysty nyt laittamaan itseäni alttiiksi sille mahdollisuudelle.

• Voi-voi! Sniif.

Minä en ole tänään itkeskellyt
        enkä tee aloituksia palstalle!

T: Ei-ap.- eli aloituksia tekemätön
        eli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe