Varattuna olen helpottunut päästessäni eroon ihastumisen tunteistani. Rukoillessa se tapahtui.
Olen jo kauan tuntenut ihmisrakkautta sinua kohtaan, mutten enää ole ihastunut.
Se loppui hetkessä, kun pyysin sitä Jumalalta.
Rakas ystävä. voi hyvin. En tunne enää tarvetta täällä käymiseen. Palsta on muutoinkin ollut ristiriidassa ajatuksieni ja etiikkani kanssa.
Haluan sanoa kaikille, että Jumala voi! Heipat
Olen helpottunut
9
466
Vastaukset
- Oletkonyt
tyytyväinen siihen mitä olet saavuttanut?
Kerro tuo sama hänellekkin kenelle tuo on tarkoitettu. Mistäs se henkilö muuten voi tietää! - lumpeenlehdellä
Näin viime yönä hänestä unta, hän istui autossa vieressäni ja piti kättään kädessäni, olimme onnellisia. Harmitti kun oli manuaali joten piti välillä irroittaa ote. Oli ihana herätä kun edes unessa oli saanut olla lähellä. Nyt sitten unet ovat ..... ei muuta,nyyyh
Vaikuttaa luovuttajan asenteelta, kun ei pysty viemään asioita loppuun asti. Toimia tyhmän periaateen mukaisesti, että "en tee näin koska minua on kasvatettu näin ja uskon siihen sokeasti". Ei ole omaa mielipidettä, eikä tahtoa toimia omalla tavalla. Tämä voi ymmärtää selkärangattomuutena, mutta ihan miten vain. Jokaisella on valinnanvapaus.
En rupeasi väittämään, että en ole selkärangaton tiettyisä asioissa, mutta olen oppinut toimimaan omalla tavalla kysymättä lupaa sukulaisislta/tuttavilta. Näin sain vapauden ja onnelisuuden, mutta on viellä tehtävä paljon sen eteen, että olisin mahdollisimman "hyvä" oman ajatusten mukaan (vaikea selittää, täytyy kokea).- aikanäkyvää
Eihän aloittaja puhunut mitään siitä, että hän menisi muiden tahdon mukaan vaan hän on kokenut kirkkauden ja jumalallisen heräämisen. Aloittajalla nyt vaan on tarve pilkata jonkun uskoa.
aikanäkyvää kirjoitti:
Eihän aloittaja puhunut mitään siitä, että hän menisi muiden tahdon mukaan vaan hän on kokenut kirkkauden ja jumalallisen heräämisen. Aloittajalla nyt vaan on tarve pilkata jonkun uskoa.
"Aloittajalla nyt vaan on tarve pilkata jonkun uskoa. "
Juuri niin. ALOITTAJALLA on tarve pilkata jonkun uskoa,
ja koettaa päätellä, miten tämä nainen nyt sitten toimii.
Mies miettiin omalla tahollaan, toimiikohan se nainen nyt TIUKASTI kristillisen etiikan mukaan, ja unohtaa minut.
(En osaa unohtaa. Niin kauan kuin elän tässä suhteessa, olet "vain" ystävä tai ystävällismielinen tuttava, mutta unohtamaan en pysty.)
Minä uskon kristillisellä tavalla, mutta luultavasti vain siksi,
että minut siihen uskoon kasvatettiin. Samaa Jumalaa palvelevat juutalaiset ja islaminuskoisetkin; kaikki muslimithan eivät ole ääri-islamilaisia.
Ehkä elämäni olisi HELPOMPAA, jos noudattaisin tiukasti kristillistä etikkaa. Toisaalta eihän nykyinen miehenikään ole kristitty. Hän on ateisti. Joten jo hänen kanssaan hynttyyt yhteen lyödessäni, "petin" uskoni.
YKSINKERTAISTETTUNA: En elä tiukasti kristillisen etiikan mukaan.
Seuraava lause on kuitenkin hyvä elämänohje: "Do as you would be done by."
Hyvää yötä sinulle, kuka ikinä oletkin!
- unholaan
Olen minäkin yrittänyt rukoillakin että pääsisin tästä kaipauksen vaivasta. En ole vielä päässyt. Hänen tunteistaan en tiedä onko unohtanut. Luultavasti on. Se paljastui eräästä viestistä.
Ai, minulla ei ole sellaisia kokemuksia kuin sinulla ap.
Minun ei ole helppo päästä irti ikävästäni, vaikka olenkin varattu.
En myöskään ole rukoillut, että pääsisin IKÄVÄSTÄNI eroon.
Olen rukoillut, että IKÄVÄNI KOHTEELLA olisi kaikki hyvin.
T: Ei ap. eli aloituksia tekemätön.
P.S. En enää edes YRITÄ AKTIIVISESTI unohtaa ikävöimääni ihmistä.
Tiedän, että voin unohtaa hänet jopa kuukausiksi, mutta sitten hän taas palaa mieleeni.- MuttaEiOle
Olisipa tunteista eroon pääsy niinkin helppoa, että hoituisi parilla rukouksella :D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594