ensikipuun

Kehnokin keskari 3 kpl on oiva herrrmolääke. Ensikipuun

7

129

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo.Mulqwist
      • NO kaikkee ei vois saada. Mutta oon aina ihmetelly miksi humla on termi päihtymystilalle vaikka se on mauste oluele hassua mutta totta..yhtä totta kun mutta lattarinninta..

• srtjgfsjt
        pervokki kirjoitti:

NO kaikkee ei vois saada. Mutta oon aina ihmetelly miksi humla on termi päihtymystilalle vaikka se on mauste oluele hassua mutta totta..yhtä totta kun mutta lattarinninta..

Jotkut saavat palkkansa sanojen ja niiden synnyn tutkimisesta, heitä kutsutaan kielitieteilijöiksi. Sana humala tarkoitti aluksi Humulus lupulus -kasvia ja myöhemmin päihtymystilaa:

http://www.kysy.fi/kysymys/mika-on-alkuperana-sanonnalle-olla-humalassa

Jos makuasioista saa mainita, niin lattarintaisista neitokaisista pidän tavattoman paljon, huh huh, nyt täytyy jo hillitä mielikuvitusta ...

• No,jos jaksat sen kolmen keskarin jälkeen jo raahautua lähikauppaan hakemaan mäyräkoiran,niin eiköhän päivä ole sillä pelastettu.Mutta jos on arkipäivä,ja kello yli yhdeksän aamulla,voisi hypätä taksiin ja ajaa lähimpään valtionmyymälään ostamaan pari litran Leijonaflisua.Näin mä olen tehnyt,ja tulen tekemään vastedeskin;)Tsemppiä vaan sinne Stadiin.

• No vaikka kuina yrityän viinaa juoda se aina loppuu jas pitää siiryyy halpis kalja..edessä siis lervoton yö vessassa ravaamisen takia. mutta huomenna on vappu ja kutsu käy ja ostin sikahienot releet että oon iskukunnióssa..kun sinne tulee vanhoja tuttujavuosien takaa..ties jos joku ois vapaa ??

• tressinhoito-ohje

Kyllä keskiketterästä on myös päreitä kostuttavaksi lääkkeeksi oikein käytettynä.
      No. Kaadetaan 6 kolmosolutta pellipaljuun. Kuumennetaan se nuotiolla 50 asteeseen lämpömittaria käyttäen.

Pienessä kasarissa kiehautetaan vedessä 10 buranaa, rauta, mangnesium, sinkki ja kuparikapseleita. Lisätään ne lämpimään keskikeppanaan.

Jalkaterii haudotaan liemessä 44 vähintään minuuttia. Liotusneste jäähdytetään ja pullotetaan lääkekäyttöö varten.

• jodimikko

Suomen armeijalla oi aikanaan tuhdimmat lääkkeet kun ajatkin olivat kovemmat. Pervitinpulveri oli metamfetamiinia.
      Moni haavoittunut jäi koukkuun tähän sakemannien kehittämään ensikipulääkkeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      53
      1358
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      919
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      747
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      730
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      267
      668
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      553
    7. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      61
      516
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      177
      515
    9. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      497
    Aihe