Tänään
Tv7 klo 19.30 Café Raamattu: Mitä tapahtuu kun perhe romutetaan?
Ydinperheen merkitys lapsen kehitykselle ja perhekulttuurin historia. Vieraana professori Tapio Puolimatka.
Mitä tapahtuu kun perhekäsitys romutetaan?
118
810
Vastaukset
- katsonvarmasti
Mielenkiintoista. TP on viisaas mies ja uskaltaa puhua suoraan.
- juurikin.noin
Siksi hän on kivi homottajien kengässä.
- tuntematon.havainnoija
juurikin.noin kirjoitti:
Siksi hän on kivi homottajien kengässä.
Henkilö, jonka pervonormatiivisella parranpörinällä ei ole pienintäkään uskottavuutta, ei voi olla kivi kenenkään kengässä.
Professori Puolimatkan suurin meriitti on se, että hän asettaa konservatiivisen kristillisyyden julkisesti naurunalaiseksi. - Homoagendaa
tuntematon.havainnoija kirjoitti:
Henkilö, jonka pervonormatiivisella parranpörinällä ei ole pienintäkään uskottavuutta, ei voi olla kivi kenenkään kengässä.
Professori Puolimatkan suurin meriitti on se, että hän asettaa konservatiivisen kristillisyyden julkisesti naurunalaiseksi.Sinullakin on TP-kivinkengässäsi, Räyhis ;);););)
- NytkinVoiKatsoa
Tässä tuo ohjelma arkostosta.
http://vod.tv7.fi/vod/cafe_raamattu/cafe_raamattu-473-w.MP4 - Turhaan_mainostat
NytkinVoiKatsoa kirjoitti:
Tässä tuo ohjelma arkostosta.
http://vod.tv7.fi/vod/cafe_raamattu/cafe_raamattu-473-w.MP4Tosin ketään ei tuollainen roska kiinnosta.
- Ei.jatkoon
tuntematon.havainnoija kirjoitti:
Professori Puolimatkan suurin meriitti on se, että hän asettaa konservatiivisen kristillisyyden julkisesti naurunalaiseksi.Tämä on kyllä totta. On erityisen huvittavaa, kun jotkut täällä kertovat pitävänsä Puolimatkaa fiksuna, ja myös hänen kirjojaan myydään mainospuheilla, että "terävää analyysia" yms. Mielestäni Puolimatka lähinnä esittää argumentointivirheitä ja syyttää muita argumentointivirheistä.
- homottajalle
Ei.jatkoon kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. On erityisen huvittavaa, kun jotkut täällä kertovat pitävänsä Puolimatkaa fiksuna, ja myös hänen kirjojaan myydään mainospuheilla, että "terävää analyysia" yms. Mielestäni Puolimatka lähinnä esittää argumentointivirheitä ja syyttää muita argumentointivirheistä.
Minä olen täysin eri mieltä kanssasi. TP:llä on aina tutkimusfactat.
homottajalle kirjoitti:
Minä olen täysin eri mieltä kanssasi. TP:llä on aina tutkimusfactat.
Ne "tutkimusfactat" on moneen kertaan todettu tiedepiireissä huuhaaksi. Sitä ne ovat minunkin korvissani.
- valehteletko.taas
torre12 kirjoitti:
Ne "tutkimusfactat" on moneen kertaan todettu tiedepiireissä huuhaaksi. Sitä ne ovat minunkin korvissani.
Missä tiedepiireissä? Voitko esittää factaa?
valehteletko.taas kirjoitti:
Heh, eihän Pulimatka enää edes ole missään tiedepiirisää, vaan pyörii Patmoksessa. Se siitä tiedeurasta; hän on saanut pelkkiä risuja ja huuhaa-palkintoja.
- Olet.tyhmä
torre12 kirjoitti:
Heh, eihän Pulimatka enää edes ole missään tiedepiirisää, vaan pyörii Patmoksessa. Se siitä tiedeurasta; hän on saanut pelkkiä risuja ja huuhaa-palkintoja.
Mikä sinä olet kansakoulupohjalta arvioimaan professoria?
- Kittiläläiselle
torre12 kirjoitti:
Olet.tyhmä kirjoitti:
En minä ole arvioinut, vaan minua viisaammat ihan professorit. Kansakoulua kävin vain neljä vuotta. Sitten vaihtui opinahjo.
- Olet.tyhmä
torre12 kirjoitti:
En minä ole arvioinut, vaan minua viisaammat ihan professorit. Kansakoulua kävin vain neljä vuotta. Sitten vaihtui opinahjo.
Missä ne factat Puolimatkasta ovat keskikoululainen?
Olet.tyhmä kirjoitti:
Missä ne factat Puolimatkasta ovat keskikoululainen?
Kysy vaikka Huuhaa- palkinnon antajilta. Pulimatka on niin ääliö, että on ottanut kaikki risupalkinnot iloisesti vastaan. Hän on kai vähiten arvostettu "tiedemies" koko Suomessa.
Olet.tyhmä kirjoitti:
Muut kasvatustieteilijät ovat arvioineet ja esittävät arviotaan koko ajan hyvin konkreettisesti pitämällä Tapsan suuntaan pitkän hajuraon. Kukaan ei suostu julkaisemaan Tapsan kanssa mitään, koska uskottavuus voisi mennä saman tien. Eikä Tapsa toisaalta edes taida haluta enää julkaista tieteellisiä teoksia (vaikka nauttii veronmaksajilta professorin palkkaa!), vaan tuottaa mieluummin uskonnollisia pamfletteja.
- RäyhiseIIe
valehteletko.taas kirjoitti:
Hei Räyhis, idiootti, tuo kirjoitetaan suomeksi "fakta". Älä leiki viisaampaa sanoilla makustelemalla kun olet tuomittu epäonnistumaan.
- Olet.tyhmä
RepeRuutikallo kirjoitti:
Muut kasvatustieteilijät ovat arvioineet ja esittävät arviotaan koko ajan hyvin konkreettisesti pitämällä Tapsan suuntaan pitkän hajuraon. Kukaan ei suostu julkaisemaan Tapsan kanssa mitään, koska uskottavuus voisi mennä saman tien. Eikä Tapsa toisaalta edes taida haluta enää julkaista tieteellisiä teoksia (vaikka nauttii veronmaksajilta professorin palkkaa!), vaan tuottaa mieluummin uskonnollisia pamfletteja.
Mitä sinä siihen tulet räyhäämään, Räyhis?!
Olet.tyhmä kirjoitti:
Mitä sinä siihen tulet räyhäämään, Räyhis?!
Tapsalla ei enää ole muita kavereita kuin Patmoksen kiihkouskovaiset. Miksi tämä tosiasia vituttaa sinua, Räyhis?
- Olet.tyhmä
Tapsalla ei enää ole muita kavereita kuin Patmoksen kiihkouskovaiset. Miksi tämä tosiasia vituttaa sinua, Räyhis?
Sinulla ei ole ketään kaveria, Räyhis.
Setalaisetkin on sinut jo hylänneet, Räyhis? Olet.tyhmä kirjoitti:
Sinulla ei ole ketään kaveria, Räyhis.
Setalaisetkin on sinut jo hylänneet, Räyhis?Teet aloituksen Puolimatkasta, mutta haluatkin sitten suunnata keskustelun ihan muualle. Hieman erikoista, mutta tässä tapauksessa kovastikin tuttua...
- pikku.penikselle
Teet aloituksen Puolimatkasta, mutta haluatkin sitten suunnata keskustelun ihan muualle. Hieman erikoista, mutta tässä tapauksessa kovastikin tuttua...
Onko vitutus korkealla, Räyhis?
Täällä tässä kerrostalossa on kaikki perheet pysyneet sellaisina kuin ne ovat olleet. Mitä outoa Suomessa on, kun perhe romutetaan?
- Ei.aihetta.jatkotoimenp
Taitaa olla paljon melua tyhjästä, kuten konservatiiveilla konsanaan on tapana tehdä.
Onneksi perheen voima on siinä, että ne ovat niin monimuotoisia. Ehdottomasti itse kannatan Raamatun ajan perhekuntia.
Espanjassa ei ole vanhainkoteja. Vanhukset hoidetaan perhepiirissä. Kun oli syvä lama niin yksi isoisä sitten laittoi sapuskat 23:lle sukulaiselle, joilla ei ollut työtä. Päivittäin.
- mummovaari
Miksi sitten olet eronnut?
torre12 kirjoitti:
Espanjassa ei ole vanhainkoteja. Vanhukset hoidetaan perhepiirissä. Kun oli syvä lama niin yksi isoisä sitten laittoi sapuskat 23:lle sukulaiselle, joilla ei ollut työtä. Päivittäin.
Vielä on kulttuureja joissa perhekunta malli on voimissaan. Tosin tuo kuulosti aika oudolta, siis esimerkkisi.
- mummovaari
mummomuori kirjoitti:
Vielä on kulttuureja joissa perhekunta malli on voimissaan. Tosin tuo kuulosti aika oudolta, siis esimerkkisi.
Miksi olet eronnut vai eikö miehesi kestänyt sinua enää? Ymmärrän hyvin jos niin oli.
mummomuori kirjoitti:
Voi esimerkki ollut harvinainen tapaus, mutta osoittaa kuinka täällä perhekunnista huolehditaan, jos vain kykenee. Näkyy usein kävelyllä olevan perhettä kolmessa sukupolvessa: mummo ja vaari, heidän aikuiset lapsensa ja vielä lastenlapsensakin.
- perustele.meille
torre12 kirjoitti:
Voi esimerkki ollut harvinainen tapaus, mutta osoittaa kuinka täällä perhekunnista huolehditaan, jos vain kykenee. Näkyy usein kävelyllä olevan perhettä kolmessa sukupolvessa: mummo ja vaari, heidän aikuiset lapsensa ja vielä lastenlapsensakin.
Mistä sinä tiedät, että nuo ihmiset ovat sukua toisillen?
- hyvin.puhuttu
torre12 kirjoitti:
Kaikki tuo on mahdotonta homo- ja lesbo"perheissä".
Kuvasit hyvin mitä lapsi menettää jos joutuu noihin kammottaviin kombinaatioihin.
Puhuit hyvin Aa:n puolesta! - Perheihminen
Minä olen sitä mieltä, että mahdollisuuksien mukaan olisi parasta, että ainakin isovanhemmat pysyisivät tiivimmin perheen yhteydessä. Aikuiset ihmiset tietysti päättävät tämmöisistä asioista keskenään, ja monenlaiset tekijät voivat vaikuttaa järjestelyihin. Onhan kuitenkin se kaikille selvää, että isovanhemmista on lasten hoidossa yleensä apua ja, että aikanaan he yleensä itse tulevat tarvitsemaan apua.
hyvin.puhuttu kirjoitti:
Kaikki tuo on mahdotonta homo- ja lesbo"perheissä".
Kuvasit hyvin mitä lapsi menettää jos joutuu noihin kammottaviin kombinaatioihin.
Puhuit hyvin Aa:n puolesta!No ei mistään voi varma olla, mutta täällä perhepiirit ovat tiiviimmin yhdessä kuin Suomessa. Se näkyy katukuvassakin ja ravintoloissa.
Homoperheissä ei juuri lapsia ole sattuneesta syytä, joten lapset eivät sinänsä mitään menetä.- hyvä.torre
torre12 kirjoitti:
No ei mistään voi varma olla, mutta täällä perhepiirit ovat tiiviimmin yhdessä kuin Suomessa. Se näkyy katukuvassakin ja ravintoloissa.
Homoperheissä ei juuri lapsia ole sattuneesta syytä, joten lapset eivät sinänsä mitään menetä.Juuri noin. Lapset eivät kuulu noihin pöyristyttäviin kombinaatioihin.
hyvä.torre kirjoitti:
Juuri noin. Lapset eivät kuulu noihin pöyristyttäviin kombinaatioihin.
No tämä kombinaatio on varsin mukava, joten lapsetkin voisivat aivan hyvin siihen kuulua. Homo-ja lesbopareilla on ollut lapsia jo ainakin kymmeniä vuosia.
- kuvotat.minua
torre12 kirjoitti:
No tämä kombinaatio on varsin mukava, joten lapsetkin voisivat aivan hyvin siihen kuulua. Homo-ja lesbopareilla on ollut lapsia jo ainakin kymmeniä vuosia.
Hyi saatana!
kuvotat.minua kirjoitti:
Hyi saatana!
Minkä sille voin, että kuvotan sinua ja homopareilla on ollut ja pitkään lapsia.
Etkä voi olla varma, ettet itse kuvottaisi minua. Minuakin tietyt ihmiset kuvottaa.- oksennusta
torre12 kirjoitti:
Minkä sille voin, että kuvotan sinua ja homopareilla on ollut ja pitkään lapsia.
Etkä voi olla varma, ettet itse kuvottaisi minua. Minuakin tietyt ihmiset kuvottaa.Kuvotat kaikki normaaleita ihmisiä HOMO!
oksennusta kirjoitti:
Kuvotat kaikki normaaleita ihmisiä HOMO!
Et voi olla tosissasi. Ei kai nyt suurin osa ihmistä ole sitten epänormaaleja, kun en läheskään kaikkia kuvota. Sinä olet poikkeava siinä suhteessa.
mummovaari kirjoitti:
Miksi olet eronnut vai eikö miehesi kestänyt sinua enää? Ymmärrän hyvin jos niin oli.
Mikset Räyhis saa millään ilveellä itsellesi minkäänlaista elävää seksikumppania?
- Originaalille
Mikset Räyhis saa millään ilveellä itsellesi minkäänlaista elävää seksikumppania?
Oletkin kuuluisa negrofiili, Räyhis.
Originaalille kirjoitti:
Oletkin kuuluisa negrofiili, Räyhis.
"Negrofiili" ja jopa "homofiili". Pidän myös mustista (negro) ja ihmisistä (homo) yleensä.
(Nyt meni Räyhikseltä hilseen yli stratosfääriin saakka, tiedän..:D)- Originaalille
"Negrofiili" ja jopa "homofiili". Pidän myös mustista (negro) ja ihmisistä (homo) yleensä.
(Nyt meni Räyhikseltä hilseen yli stratosfääriin saakka, tiedän..:D)Nekrofilia (kreik. νεκρός 'kuollut' φιλία 'rakkaus') on harvinainen seksuaalinen kohdehäiriö, jossa asianosaisen seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ensisijaisesti kuolleisiin ruumiisiin. Ruumiista kiinnostunutta kutsutaan nekrofiiliksi. Nekrofilian katsotaan halventavan vainajaa, ja se on useimmissa maissa lailla kiellettyälähde?; Suomen rikoslaissa säädetään rangaistus hautarauhan rikkomisestalähde?.
Monien psykologien mukaan nekrofiili haluaa partnerinsa olevan puolustuskyvytön ja vastustelematon, vaikka useat nekrofiilit kiistävät määritelmän.lähde?
Nekrofilia-termiä käytti luultavasti ensimmäisenä psykiatri Richard von Krafft-Ebing teoksessaan Psychopatia Sexualis (1886).
Jonathan Rosmanin ja Phillip Resnickin mukaan on olemassa kolme nekrofilian arkkityyppiä:
nekrofiilinen henkirikos eli uhrin murhaaminen myöhempää seksuaalista hyväksikäyttöä varten
jo valmiiksi kuolleiden ruumiiden hyväksikäyttö
nekrofiliset fantasiat, joita ei kuitenkaan toteuteta.
Hyvä, että myönnät olevasi negrofiili, Räyhis! Originaalille kirjoitti:
Nekrofilia (kreik. νεκρός 'kuollut' φιλία 'rakkaus') on harvinainen seksuaalinen kohdehäiriö, jossa asianosaisen seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ensisijaisesti kuolleisiin ruumiisiin. Ruumiista kiinnostunutta kutsutaan nekrofiiliksi. Nekrofilian katsotaan halventavan vainajaa, ja se on useimmissa maissa lailla kiellettyälähde?; Suomen rikoslaissa säädetään rangaistus hautarauhan rikkomisestalähde?.
Monien psykologien mukaan nekrofiili haluaa partnerinsa olevan puolustuskyvytön ja vastustelematon, vaikka useat nekrofiilit kiistävät määritelmän.lähde?
Nekrofilia-termiä käytti luultavasti ensimmäisenä psykiatri Richard von Krafft-Ebing teoksessaan Psychopatia Sexualis (1886).
Jonathan Rosmanin ja Phillip Resnickin mukaan on olemassa kolme nekrofilian arkkityyppiä:
nekrofiilinen henkirikos eli uhrin murhaaminen myöhempää seksuaalista hyväksikäyttöä varten
jo valmiiksi kuolleiden ruumiiden hyväksikäyttö
nekrofiliset fantasiat, joita ei kuitenkaan toteuteta.
Hyvä, että myönnät olevasi negrofiili, Räyhis!>kiellettyälähde?
>rikkomisestalähde?
>Hyvä, että myönnät olevasi negrofiili
On syytä vakavasti epäillä, oletko sinä Räyhis lukutaitoinen ollenkaan... :D- faktaaRäyhiksestä
Olet kuuluisa panopuu Tampereen homopiireissä, Räyhis :D
torre12 kirjoitti:
"...perhettä kolmessa sukupolvessa: mummo ja vaari, heidän aikuiset lapsensa ja vielä lastenlapsensakin. "
Perhekuntaan toki kuuluu usein tätejä tai setiä, tai muita etäisempiä sukulaisia sekä luonnollisesti työtekijöitä. Nykyään he voisivat olla vaikka henkilökohtaisia avustajia, perheen yrityksen työntekijät jne.
- kertokaappas
No, mitä sitten tapahtuu?
- katso-ohjelma
Katso ohjelma niin tiedät.
katso-ohjelma kirjoitti:
Café Raamattu on kaiketi surkein ohjelma koko Suomessa. Ei kyllä kannata katsoa sieltä mitään.
- kertokaappas
katso-ohjelma kirjoitti:
Sinä kaiketi katsoit, joten kerrohan: Mitä sitten tapahtuu?
kertokaappas kirjoitti:
Sinä kaiketi katsoit, joten kerrohan: Mitä sitten tapahtuu?
Itse katsoin jonkin aikaa. Tapio Puolimatka höpisee niin paljon, että vaikuttaa hölmöltä.
- OksastetuOksa
torre12 kirjoitti:
Itse katsoin jonkin aikaa. Tapio Puolimatka höpisee niin paljon, että vaikuttaa hölmöltä.
Onko se mikään ihme, jos hölmö vaikuttaa hölmöltä? : >)
- homottajalle
mummomuori kirjoitti:
Ehkä eivät osaa sanoa, koska eivät ymmärtäneet asiaa?
Katso ihmeessä kun prpfessori Puolimatka asian kertoo.
Linkki on ylempänä. homottajalle kirjoitti:
Linkki on ylempänä.Aivan. Kukaan ei osaa sanoa mitään mitä Pulimatka selostaa. Turha jätkä, on kuin eksyksissä oleva tenava,
- pullataikinalle
torre12 kirjoitti:
Aivan. Kukaan ei osaa sanoa mitään mitä Pulimatka selostaa. Turha jätkä, on kuin eksyksissä oleva tenava,
Ole sinä kuvotus vajakki hiljaa!
pullataikinalle kirjoitti:
Ole sinä kuvotus vajakki hiljaa!
Eli et osaa sanoa mitään Pulimatkan jorinoista. Tämä selvä.
- pullataikinalle
torre12 kirjoitti:
Eli et osaa sanoa mitään Pulimatkan jorinoista. Tämä selvä.
Totakai osaan ja koko ohjelman voit katsoa linkstä. Olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan.
pullataikinalle kirjoitti:
Totakai osaan ja koko ohjelman voit katsoa linkstä. Olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan.
Olet siis yhtä sekava? Ahvionkin ulosanti on selvempää kuin Pulimatkan.
- Pulipulivajakille
torre12 kirjoitti:
Olet siis yhtä sekava? Ahvionkin ulosanti on selvempää kuin Pulimatkan.
Mitä taas sössötät? Missä puhuttíin ulosannista????
- Vastuuttomille
torre12 kirjoitti:
Café Raamattu on kaiketi surkein ohjelma koko Suomessa. Ei kyllä kannata katsoa sieltä mitään.
Joskus katsoin sitä ja kävi ilmi, että hyvin teennäistä "keskustelua" ja selvää ideologian pakkosyöttöä se oli. Säälin sellaisia aikuisia ihmisiä, joille menee läpi tuollainen jonain muuna kuin propagandana. Mutta toisaalta voihan olla, että he yksinkertaisesti pelkäävät ajatella itse, ja ottavat tuollaisen kädestä väkisin kiinni pitävän paapomisen ihan ilolla vastaan.
torre12 kirjoitti:
Muut TV7:n ohjelmat on kyllä kovia kilpailijoita sillä saralla.
Muut TV7:n ohjelmat on kyllä kovia kilpailijoita sillä saralla.
Joo. Kun viimeksi katsoin jokin aika sitten, niin aivan naurettavasti aikuiset miehet puhuivat kuin pyhäkoululaisille.
Ei sellaista jaksa kauaa katsoa.- Nfnfn
torre12 kirjoitti:
Joo. Kun viimeksi katsoin jokin aika sitten, niin aivan naurettavasti aikuiset miehet puhuivat kuin pyhäkoululaisille.
Ei sellaista jaksa kauaa katsoa.Et varmaan maltakaan kun munaa jo tekee mielesi.
Nfnfn kirjoitti:
Et varmaan maltakaan kun munaa jo tekee mielesi.
Sekoilit Kyse oli TV7:n tyylistä puhua kuin pyhäkoululaisille.
Kerran taas huvitti, kun kehuttiin Raamatun ihmejutuilla, ja toimittaja kysyi onko samoja kokemuksia tapahtunut studiossa. Ei kuulemma ollut. Senhän nyt saattoi arvatakin. Raamattu ja tosielämä ovat erittäin kaukana toisistaan.- Nfnfnfn
torre12 kirjoitti:
Sekoilit Kyse oli TV7:n tyylistä puhua kuin pyhäkoululaisille.
Kerran taas huvitti, kun kehuttiin Raamatun ihmejutuilla, ja toimittaja kysyi onko samoja kokemuksia tapahtunut studiossa. Ei kuulemma ollut. Senhän nyt saattoi arvatakin. Raamattu ja tosielämä ovat erittäin kaukana toisistaan.Ja taas teki torren munaa mieli. Ihan kuin kuusi vuotiaana.
- torre11
Nfnfnfn kirjoitti:
Ja taas teki torren munaa mieli. Ihan kuin kuusi vuotiaana.
Olet kyllä melkoinen sekopää. Olen kertonut katselukokemuksistani TV7:a.
Pane kallosi edes tämä yksi asia: 6-vuotiaana ei muna ollut mielessäni millään lailla. Ajattelet aivan sairaasti ja vinosti. homottajalle kirjoitti:
Linkki on ylempänä.Niin, miksi se linkkin on? Mitä siitä pitäisi kuunnella ja miksi? Mikä on se keskeinen asia, josta halutaan keskustella?
- Faktakatsaus
Ai mitä tapahtuu? Ei tapahdu mitään muuta kuin illuusion romahtaminen. Ei ole mitään yhtä ja ainoaa perhekäsitystä, ja tämä on tiedetty iät ja ajat. Yksiä ja ainoita oikeita perhekäsityksiä on vain niillä, jotka haluavat tuputtaa omat näkemyksensä muillekin. Todellisuudessa on parasta, että kukin edustaa VAPAAEHTOISESTI ITSELLEEN JA PERHEELLEEN SOPIVINTA PERHEKÄSITYSTÄ. Tätä faktaa vastaan ei ole pystytty argumentoimaan mitenkään, ja vaan kuten tulette näkemään, tätä vastaan osataan vain RÄYHÄTÄ.
- fggsdfgsdgsd
patmos on valehtelijoiden ja vääristelijöiden mekka:::
- homottajalle
Kerro pari valhetta?
homottajalle kirjoitti:
Kerro pari valhetta?
"Tv7 klo 19.30 Café Raamattu: Mitä tapahtuu kun perhe romutetaan?"
Yksin väite "(kun) perhe romutetaan" on paskanen valhe.- PerheErkkilä
torre12 kirjoitti:
Kerro sitten kun joku perhe on romutettu.
Sinunkin perheesi romuttui homoutesi takia.
PerheErkkilä kirjoitti:
Sinunkin perheesi romuttui homoutesi takia.
Toisaalta ei olisi romuttunut, jos 1985 olisi ollut toisenlaiset lait ja asenneilmapiiri. Itse uskaltauduin vasta Hampurissa olemaan miehen kanssa. Ajattelin silloin, että "nyt olen tarpeeksi kaukana Helsingistä".
Ja kaikki on jo olemassa. Perheitä hajoaa koko ajan, ja Espanjassa kun tapetaan joka vuosi monta sataa äitiä, niin aika moni lapsi jää ilman isää ja äitiä.
Ja Puolimatka puhui kai tulevaisuudesta, ei varmaan menneisyydestä.
- Kunjoukkoaeiole
Kun aika on, ihminen on yksin Jumalan edessä. Hän, Hän yksin voi olla niin armollinen.
- dikduk
Eihän mitään pahaa tapahtunut vaikka Raamatunkin ajan perhe, mies, haaremi ja orjat miehen käytössä, romutettiin. Minusta muutos oli parempaan . Vai mitä mieltä muut ovat?
Njoo, en nyt ole varma etteikö haaremi olisi kiva. Ja muutama orja. Ei ehkä heille, mutta perinteiselle, aidolle miehelle voisi hyvinkin olla.
Nykypäivän lasten ja nuorten ongelma on useimmiten se, että sitä välittävää ja läsnäolevaa vanhempaa ei ole. Olipa vanhempia yksi tai kaksi, jonkun on toimittava. Jonkun on jaksettava olla se ihminen, joka lapselle rajat asettaa ja osoittaa, että välittää lapsesta.
Se, mitä minä pitäisin surullisena asiana on se, että ongelmat nykyisin periytyvät sukupolvelta toiselle. Kun ennen haluttiin lapsille parempaa kuin itselle, nykyisin osa vanhemmista ei enää jaksa moisia ajatella. Työttömyydestä on tulossa periytyvää. Kun ennen tavoite oli, että jokainen pyrkii itsensä työllään elättämään, nykyisin ei enää niin ole. Joissakin ihmisryhmissä usko siihen, että yhteiskunnan on vastuu kannettava tuntuu vankkumattomalta.
Valtaosa lasten ongelmista näyttää kyllä ainakin opettajan näkökulmasta johtuvan ihan muista syistä kuin vanhempien seksuaalisesta suuntautumisesta. Itse sanoisin, että VALITETTAVASTI yhä selkeämmät erot lasten välillä johtuvat vanhempien koulutustasosta ja suhtautumisesta kouluun ja elämään.mummomuori kirjoitti:
Tuostako Puolimatka luennoi?
En tiedä. Eivät tuon herran sanomiset juuri kiinnosta.
InhottavaRealisti kirjoitti:
En tiedä. Eivät tuon herran sanomiset juuri kiinnosta.
No, yritän tässä nyt vain kysellä, että miksi tällainen aloitus on tehty, kun ei asiasta edes haluta keskustella.
mummomuori kirjoitti:
No, yritän tässä nyt vain kysellä, että miksi tällainen aloitus on tehty, kun ei asiasta edes haluta keskustella.
Täällä on näitä ihmisiä, jotka härskisti ja loputtomasti mainostavat tiettyjä radio- ja TV-ohjelmia & kanavia.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Täällä on näitä ihmisiä, jotka härskisti ja loputtomasti mainostavat tiettyjä radio- ja TV-ohjelmia & kanavia.
Niin. Haetaan näitä klikkauksia, jotta voidaan kehuskella miten suosittuja nuo ovatkaan.
" Mitä tapahtuu kun perhe romutetaan?"
"Ydinperheen merkitys lapsen kehitykselle ja perhekulttuurin historia. Vieraana professori Tapio Puolimatka."
Eikös tuo asiantuntija itse ole romuttanut vaimonsa ensimmäisen ydinperheen ja samalla omansa arvostuksen?
Outo asiantintija taas!- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Syytätkö Puolimatkaa siitä, että hänen vaimonsa kuoli syöpään?
Eikö sinulla ole mitään häpyä?! - terkut.setaan
HÄPEÄ.HOMOTTAJA kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään häpyä?!Homottajilla ei todellakaan ole mitään tolkkua vihapuheissaan!
Eikö sinulla ole mitään häpyä?!Mistä löytyy fakta että näin kävi?
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Mistä löytyy fakta että näin kävi?
Keskisuomen sairaanhoitopiiristä, Räyhis!
Keskisuomen sairaanhoitopiiristä, Räyhis!
Ei sairaanhoitopiiristä tuollaisia tietoja anneta kuten tiedät, Räyhis. Mistä tuo tieto löytyy julkisena? Jos ei mistään löydy, miten voit edellyttää että kukaan Patmoksen ulkopuolella voi siitä tietää, jos nyt kuvitellaan että se olisi totta?
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Ei sairaanhoitopiiristä tuollaisia tietoja anneta kuten tiedät, Räyhis. Mistä tuo tieto löytyy julkisena? Jos ei mistään löydy, miten voit edellyttää että kukaan Patmoksen ulkopuolella voi siitä tietää, jos nyt kuvitellaan että se olisi totta?
Sieltä se tieto löytyy ja sitähän sinä kysyit, Räyhis.
Mutta mitä se tosiaan sinulle kuuluu, sekin on ihan totta, Räyhis. HÄPEÄ.HOMOTTAJA kirjoitti:
Sieltä se tieto löytyy ja sitähän sinä kysyit, Räyhis.
Mutta mitä se tosiaan sinulle kuuluu, sekin on ihan totta, Räyhis.Eli keksit taas omiasi, sitäkö yrität sönköttää?
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Eli keksit taas omiasi, sitäkö yrität sönköttää?
En keksi omiani vaan kerron miten asia on. Oletko kateellinen TP:lle jopa hänen syöpään kuolleesta vaimostaan, Räyhis?
En keksi omiani vaan kerron miten asia on. Oletko kateellinen TP:lle jopa hänen syöpään kuolleesta vaimostaan, Räyhis?
Jos syöpään kuolleesta vaimosta on vain sinun mytomaaninsanasi, silloin on lähtökohtaisesti todennäköistä että totuus on jotain ihan muuta.
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Jos syöpään kuolleesta vaimosta on vain sinun mytomaaninsanasi, silloin on lähtökohtaisesti todennäköistä että totuus on jotain ihan muuta.
Olet sairaampi kuin osasin kuvitellakaan, Räyhis.
Olet sairaampi kuin osasin kuvitellakaan, Räyhis.
Kyllä sinä ihan itse ja tavoitteesi hyväksi päättäväisesti toimien olet mytomaaninmaineesi hankkinut, Räyhis.
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Kyllä sinä ihan itse ja tavoitteesi hyväksi päättäväisesti toimien olet mytomaaninmaineesi hankkinut, Räyhis.
Yritä Räyhis saada edes joku tolkku noihin älyttömiin aivopieruihisi.
Yritä Räyhis saada edes joku tolkku noihin älyttömiin aivopieruihisi.
Hyvä että myönnät, että mytomaanin maineen hankkimisesi on ollut älytön projekti. Etenkin siksi, että sitä et voi enää mitenkään peruuttaa.
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Hyvä että myönnät, että mytomaanin maineen hankkimisesi on ollut älytön projekti. Etenkin siksi, että sitä et voi enää mitenkään peruuttaa.
Pikku Repe Räyhis 5-v taas näyttää älykkyytensä ;)
Pikku Repe Räyhis 5-v taas näyttää älykkyytensä ;)
Sinuun verrattuna, Räyhis, kuka tahansa viisivuotias vaikuttaa älykkäältä. :D
- HÄPEÄ.HOMOTTAJA
Sinuun verrattuna, Räyhis, kuka tahansa viisivuotias vaikuttaa älykkäältä. :D
Hienoa, että myönnät olevasi 5-vuotiaan tasolla, Räyhis.
- eroarahasta.fi
Rakkaus on uskollinen, siis kaarisilta tee. 14.50 Kairos-yhtyeen musiikkisikermä.
- eroarahasta.fi
sekä pieni läiskä kalsareissa joka näkyy vaaleaa taustaa vasten.
- homo-sapienssi
Perhekäsite on laajennettu ja ajantasaistettu. Raamattukin pitäisi ajantasaistaa, vaikkapa hydraulipuristimella.
- terkut.setaan
Totuus ei ilmeisesti miellytä sinua?
- Räyhiksen_totuuksille
terkut.setaan kirjoitti:
Totuus ei ilmeisesti miellytä sinua?
Raamattu ja totuudet... jep jep. Kuten, että pii on tasan kolme jne. Hienosti menee noilla totuuksilla, kunhan ei ruveta suunnittelemaan mitään sinun Räyhiksen hiekkalaatikkoleikkejä ihmeellisempiä ratkaisuita! Kaltaisillesi lukutaidottomille "negrofiileille" varmaan sopiikin, että hiotaan asioilta turha ikävä särmä pois, jotta ne olisivat mukavampia ja simppelimpiä käsittää pikku tarkkisluokkalaisen tasolle jääneellä junttimielellänne. Mitä nyt 3,14... ei kun v*ttu tasan 3 ja se on siinä!
- pese.pääsi
Räyhiksen_totuuksille kirjoitti:
Raamattu ja totuudet... jep jep. Kuten, että pii on tasan kolme jne. Hienosti menee noilla totuuksilla, kunhan ei ruveta suunnittelemaan mitään sinun Räyhiksen hiekkalaatikkoleikkejä ihmeellisempiä ratkaisuita! Kaltaisillesi lukutaidottomille "negrofiileille" varmaan sopiikin, että hiotaan asioilta turha ikävä särmä pois, jotta ne olisivat mukavampia ja simppelimpiä käsittää pikku tarkkisluokkalaisen tasolle jääneellä junttimielellänne. Mitä nyt 3,14... ei kun v*ttu tasan 3 ja se on siinä!
Mikä paskapää sinä olet?
- Hus_Räyhikselle
pese.pääsi kirjoitti:
Mikä paskapää sinä olet?
Mene sinä "negrofiili" kouluun takaisin äläkä tuhlaa aikaasi täällä häiriköintiin, tai jää tuollaiseksi idiootiksi pysyvästi! Ei kun hetkinen... tapauksessasi taitaakin olla jo liian myöhäistä. Noh, juo sinä kossusi laittikolasi kera ja katso Putousta ja häiriköi uskovaa leikkien täällä, jos se sinun elämäsi tyhjiön täyttää.
PS. Ja muista käyttää nimimerkkiäsi usko.vainen!
- ihan-vain-tiedoksi
Kyllä se kuvottaa useampia ihmisiä. Ei sitä vain viitsitä sanoa. Ennenhän homot ymmärsivät tämän itsekin ja olivat diskreettejä, siis siinä vaiheessa kun heitä ei enää laitettu mihinkään siitä, mutta eivät myöskään tuputelleet kaiken aikaa.
Vaikka Raamattua ei oltaisi koskaan kirjoitettu, eikä kristinuskoakaan olisi ollut, se iljettäisi ihmisiä. Ja sellainen ihminen onkin normaali ja terve, jota se iljettää. Mutta tietysti se on totta, että ei nyt kimppuun pidä käymän.
Minulla ei siis itselläni ole mitään kristillistä taustaa. Vieraantuneillakin on iha sama reaktio.- tiedoksi-vain-ihan
Voi sitä idiootti olla olematta kristittykin, kuten osaltasi osoitit.
Niin. Ei kai nyt ole kovin tervettä pitää toisia iljettävinä.
Ja juuri tuollaisten asenteiden takia homot aikoinaan yrittivät mahdollisimman hyvin pitää homoutensa piilossa, kuten minäkin.
Nykyään onneksi ainakin täällä valtaosa ihmisistä jopa pitää meistä; avioparista, jossa on kaksi miestä.
Näin pitkä ketju, eikä vielä kukaan ole osannut sanoa, mitä tuossa ohjelmassa luennoidaan...
- ijiijiijijiiiji
Homottajapiispat kutvottaa todellakin kirkossa ja lesponaiset ällötää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768