Yksinäisyys tuhoaa

Bluetears

Mistä löytäisin miehen joka ei juo liikaa.
Arvostaa muuta tekemistä yhdessä luonnossa liikkumista,mökkeilyä,rakastelua.
Olen parisuhteessa,mutta yksin kun alkoholi vie voiton.
Olen kaunis ja hoikka nainen.
Tuntiuu että elämä kuluu hukkaan.
Joten fiksut,naista arvostavat ei liikaa alkoa käyttävät miehet ilmottautukaa ja pelastakaa minut tästä suhteesta;)

7

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runorunoilija

Olet liian nuori minulle

• eemelipeeveli_

Kukaan ei voi sinua siitä suhteesta pelastaa. Kyllä sinun on itse ensin jätettävä se taaksesi. Sitten sinulla on mahkuja uuteen alkuun. Mutta mietiskele siinä välissä. Älä ota ensimmäistä vastaantulijaa.

• Miesvainaa

Ihminen pitää kohdata livenä ja ihmistä pitää seurata ennenkuin menee tekemään liiallisia hyviä johtopäätöksiä. Netissä ihmiset vedättää ja neuvot on mitä on.

• Lykkyä.pyttyyn

Miksi kysyt mistä löytää mies kun olet suhteessa toiseen. Eroa nyt hyvä ihminen ensin, ota elämäsi haltuun. Sittenhän sulla on kaikki väylät auki ja alat olemaan sen kanssa kenet tapaat ja kenestä tykkäät.

• Kannattaa laitta ensin vanha parisuhde "pakettiin", eli nollata ja vasta sitten etsit itsellesi kunnollisen miehen. On hyvä ensin itse palautua ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
      Olen huomannut, että urheiluharrastusten parista löytyy miehiä (jopa vapaita), jotka ovat selvinpäin pitempiä aikoja, olematta silti fanaatikkoja ja/ tai absolutisteja.

• sa-ri-ta

Odotat prinssiä valkoisella ratsulla, joka hoitaa likaiset hommat (eron) puolestasi. Älä pitkästy.

• Onks lähteny suhtees tuo ajatuksel "Rakkautein mun juoppouden hänen poistaa"?

Ekaks joo poikkaset nykytilan = eroot -> surutyö -> uutta etsii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe