Jos saisi tulla tuntemaan sen yhden ihmisenä. Katsoa silmästä silmään ja ymmärtää millaisena hän näkee maailman ja elämän
https://www.youtube.com/watch?v=HE3-ThhssDg
Ja jos siitä ei voisikaan tulla mitään enempää, niin se olisi sitten niin.
Kaikki olisi aivan niinkuin pitääkin.
Ei enää mitään turhia kuvitelmia siitä mitä olis voinut olla.
Mutta muuten.. alkaa vaikuttaa siltä ettei tätä aika paranna
Hyvää yötä sinne jonnekin
5
352
Vastaukset
Mä puolestani toivon vaan,
et hänet vielä nähdä saan,
joka musta, kaiken näki katseellaan,
ja pelkoni sai laantumaan.
"Texulle", lämpimin ajatuksin:
https://www.youtube.com/watch?v=72lSm1NRSWc" kuvitelmia siitä, mitä olisi voinut olla."
Tunnistin tuon lainauksen.
Mutta kirjoittelet aivan turhaa minulle, jos olet nimimerkillä "SeSattuu"
ajatuksiasi toisessa ketjussa jakanut mies. Tai häntä kompannut kaksilahkeinen, joka kirjoitteli pinnallisesti IHANNE NAISENAAN, jostakin
pitkästä ja kauniista 30-vuotiaasta.
Saan aivan riittävästi vastakkaisen sukupuolen katseita osakseni kaupassa ja kadulla kulkiessani, vaikken olekaan enää yhtä hoikka kuin nuorena. Jos sinun ihanne naisesi on PITKÄ ja HOIKKA kuten Leena Harkimo, etsi toki sellainen. (Itse en paneudu laihduttamiseen, ennen kuin tärkeämmät asiat ovat poissa päiväjärjestyksestä.)- menepoistältä
Idiootti ap- on nainen
- Timo-hämähäkille
Kim Wild ei muistuta minua, vaan Tuulaa
Joko harjoittelit päätöksentekoa,
alitajuntaa apuna käyttäen, Timo?
Entä päätitkö maksimoijana,
vähentää "resursseja", joita käytät
päätöksentekoon(?) - HuomentaHei
Olet nainen mutta jos olisit mies tämän viestin omisin.. Mutta aika tekee ihmeitä, se saattaa unohtaa miltä se kutkuttava tunne tuntui, miltä värisevä himo ja kiinnostus toiseen tuntui ja sen miltä se herkkyys ja särkyvyys tuntui.
Aika unohduttaa
Eikä ole löytynyt kauneutta muualta, mutta tarvitseeko edes?
Kyllä tarvitsee, sellainen on ainoastaan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731