Kuulkaas miten on naiset?

kkkkkllll

Olen ollut sinkkuna jo jonkin aikaa, enkä ole naisena oikeastaan koskaan ollut mitenkään aloitteellinen... Minua on tultu iskemään, jos on tultu eli pallo on ollut miehillä. Nyt on sellainen tilanne, että olen ihastunut erääseen mieheen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Eli mitenkä naiset, jos teitä kiinnostaa joku mies todella paljon, niin teettekö itse aloitteen ja miten teette sen hienovaraisesti ja entä jos saatte pakit? jne. Kuinka lämmittelette miestä ja jaksatteko jäädä pommittamaan miestä yrityksillänne vaikka mies ei heti lämpenisikään???

22

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä_myös

      Itseä myös kiinnostaa eräs mies. Olen juuri eronnut, joten annan ajan nyt hiukan kulua, ennen kuin otan tähän mieheen yhteyttä. Ajattelin yksinkertaisesti laittaa hänelle viestin (helppoa kun on numero), naamat vastakkain en kehtaa (olen sen ikäpolven kasvatti, että miehen tulisi tehdä aloite). Mutta, täytyy myös muistaa, että miehetkin voivat antaa pakkeja :) ja enkä ole ihan varma, onko tällä miehellä naista vai ei.

      Joten ei muuta kuin rohkeutta peliin, siitä sillä selviää :) :)

      • tarkennusta

        "(olen sen ikäpolven kasvatti, että miehen tulisi tehdä aloite)"

        Miehen ei tule tehdä aloitetta. Minä olen miehenä sen ikäpolven kasvatti, että naisen tulisi tehdä aloite.


      • backtothefuture_
        tarkennusta kirjoitti:

        "(olen sen ikäpolven kasvatti, että miehen tulisi tehdä aloite)"

        Miehen ei tule tehdä aloitetta. Minä olen miehenä sen ikäpolven kasvatti, että naisen tulisi tehdä aloite.

        Millon sellanen ikäpolvi on ollu?


      • ikäpolvion
        backtothefuture_ kirjoitti:

        Millon sellanen ikäpolvi on ollu?

        Pojasta polvi paranee, isän mielipiteestä en tiedä


    • ikuinen-sinkku

      Ei naiset tee alotteita koska ne alkaa itkemään kun saavat pakit.

    • llklklk

      No, en minä ainakaan ala pakeista itkemään, jos mies kertoo mielipiteensä asiallisesti ja loukkaamatta.. Olen myös sen polven naisia, että aloitteenteko on kyllä ollut aina miehille kuuluvaa.. Mutta nyt olen sen verran ihastunut, että tekisi mieli pokailla yhtä miestä jatkuvasti, mutta kun rohkeus ja (röyhkeys) puuttuu.. Tavallaan tämä mies jo tietää ajatuksistani, mutta näen häntä säännöllisesti, enkä usko, että hän kiusaantuisi pokailustani, saattaisi jopa lämmetä, jos vaan osaisin oikeista naruista vedellä... Mutta kun olen naisenakin vähän arka ja epävarma, niin miten sitten rohkaista miestä.....

      • tarkennusta

        "Olen myös sen polven naisia, että aloitteenteko on kyllä ollut aina miehille kuuluvaa.. "

        Aloitteen tekeminen ei ole koskaan missään polvessa kuulunut miehille.


    • Viestiä.vaan

      Nykyään on niin helppoa ottaa yhteyttä somen tai whatsappin kautta, ettei tarvitse edes mitään kunnon "aloitteita" tehdä. Pistää viestiä vaikka vain "Heippa, mitä kuuluu". Jos mies on kiinnostunut, juttelu lähtee kyllä liikkeelle ja jompi kumpi voikin jo sitten ehdottaa että nähdään jossain, yleensä mies ottaa jo tässä kohtaa vetovastuuta helposti. Ei ole edes merkitystä onko jo puhuttu kasvokkain.

      Jos yhteydenpito ei lähde liikkeelle, ei ole oikeastaan käynyt kuinkaan, ei tullut virallisia "pakkeja" mut ei tullu mitään muutakaan :)

    • Terttu389

      Suomalaista miestä en lähesty edes kännissä. Ruotsalaiset ja saksalaiset miehet aivan toista maata.

      • perttu786

        Suomalaista naista ei kannata lähestyä yhtään missään mielessä. Italialaiset ja numidit ovatkin sitten eri juttu, niitä lähestyessä kannattaa olla selvinpäin


    • Minä miehenä olisin otettu jos nainen lähestyisi minua. Saattaisi jalat mennä veteläksi mutta kuuntelisin mitä asiaa hänellä on ja lähtisin mielelläni vaikka kahville.

    • Sinkkunainen--

      Itse joutuu tekee aloitteen koska muuteen ei saa koskaaan kumppania.

    • ldhlkh

      Ai miten niin ei saa muuten kumppania?? Kyllä itse olen naisena ainakin treffeille päässyt, vaikka en olekaan ollut itse aloitteellinen.. Mutta joo, ehkä , jos haluaa löytää sen ainoan ja oikean pitää varmaan ottaa itse ohjat käsiin... Mutta en kyllä haluaisi jatkuvasti pakkeja.. Yksi mies on kenet haluaisin, mutta mies on ikisinkku, ei halua suhteeseen eli varmaankin mahdoton tehtävä... Kannattaako sellaista edes yrittää, mutta mies on ainoa kenet oikeasti haluan......

      • viirupöllö3444

        Eikös naisilla ole aina ohjat käsissä. oli sitten aoloitteen tekijä kuka hyvänsä.


    • Minulla on miehenä tuo sama pelko kuin ketjun aloittajalla. En uskalla tehdä aloitetta koska 1: Mistä tiedän että on vapaa? 2: Pakit päin naamaa tuntuu pahalta.

    • jeejeejee123

      No mikä ihme siinä aloitteen tekemisessä on niin kummallista kumminkaan puolin (nainen tai mies tekee aloitteen). Itse olen antanut miehenä monet pakit viime aikoina (jotkut vähän suuttuu, jotkut ottaa ihan rennosti)... ja itsekin olen saanut paljon pakkeja... ei tunnu missään... that's it

      • tyrkyttäytymätön

        No niinpä. Joillekin tyrkkynä oleminen on tapa elää.


    • jknnm

      Niin no, tuo asenne on kyllä hyvä eli pitäisi ymmärtää, ettei kaikki tykkää kaikista ja tehdä vaan rohkeasti aloitteita.. Voiko yhtä ja samaa miestä pommittaa aloitteilla, jos on kiinnostunut?

      • jeejeejee123

        No tee nyt ainakin se yksi ensimmäinen aloite selvästi niin, että mies todellakin ymmärtää ilman mitään epäselvyyksiä että olet hänestä todella kiinnostunut. Kirjoita vaikka lyhyt kirje ja annat sen hänelle tai muuta sellaista mikä nyt voisi olla jotenkin luontevaa... Sittenpähän pääset asiassa eteenpäin ja tiedän enemmän


    • rohkeestivaan

      Itse olen tehnyt tässä vuoden aikana muutaman aloitteen miehille: yksi ohitettiin nätisti, yksi johti lyhyeen suhteeseen, yksi vaikeni viesteissä itsensä kuoliaaksi ja yksi halusi lopulta selvittää ensin oman suhteensa loppuun. Ja ehdokkaita kyllä riittäisi, mutta ollaan taas tilanteessa että kiinnostukset menevät ristiin. Mutta eikun etiäpäin, en aio jatkossakaan jäädä kotio oottelemaan ;)

    • ödöhhföhkklll

      Hyvä asenne sulla rohkeasti eteenpäin.. Itse ehkä vähän liikaakin kotona odottelen, kun en aina jaksa uskoa mahdollisuuksiini miesmarkkinoilla, vaikka vientiä kuitenkin riittää ihan kivasti. Toisaalta asun pienellä paikkakunnalla ja hektinen elämäntilanne, joten ei millään jaksa aina olla metsästämässä. Mutta kyllä haluaisin olla enemmän aloitteellinen, jos vaan rohkeus riittäisi. Lähinnä pelkään sitä, että mies on ilkeä tai vaan murahtaa jotain tai alkaa nauramaan, kai sitten pelkään miehiä...

    • hh6678

      No itellä ollu aika huono tuuri jos olen se, joka on ekana ottanut yhteyttä. Siis s24 Treffeissä. Kaikkien kanssa viesteily eteni kivasti ja whatsappiin asti päästiin ja sitten ne ghostasi. Jos itse olen ollut viestin kohteena, enkä aloittaja, ei ghostausta ole tapahtunut. Tiedä sitten onko sattumaa, huono tuuri vai mikä. Mutta enpä enää tee aloitetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe