Kuinka rukoillaan?

tyhjääkö

Kuinka rukoillaan, että saisi vastauksen. Edes vastauksen siihen, että rukous on kuultu. En paljoa rukouksellani pyydä, mutta se vähäinen pyyntöni ei taida mennä perille, vaikka olen vuosia rukoillut ja pyytänyt myös, että jos rukoilemani asia on turhaa, annettakoon minulle silloin vapautus tuosta asiasta ja vaikka tyhjyys tilalle. Ja tiedän, että ihminen ei aina ymmärrä, mitä hänelle vastataan, mutta siksi pyydänkin, että vastaus rukoukseeni olisi sellainen, että minä ymmärtäisin.

18

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkarukoilemista

      Aloita Isä Meidän rukouksella.
      Voithan liittää sitten siihen jotain muuta. Rukoile myös että saisit ymmärrystä.
      Voi olla niinkin, että se mitä rukoilet ei olekaan hyväksi sinulle pitkällä tähtäimellä.

      Jatka vaan.
      Itse rukoilen paljon.
      Voisit käydä vaikka jonkun papin luona kysymässä asiaa, hehän ovat "alan asiantuntijoita".

      Kirjastosta ja netiltäkin löytyy paljon rukouksia.
      Lue Raamattua.

      Kyllä nää sinulle aukenee.

      Mene pääsiäiskirkkoon tai kuuntele jumalanpalvelus radiosta tai katso TV:stä.
      Siunattua Pääsiäistä sinulle!

      • jatkarukoilemista

        Toisaalta ÄLÄ rukoile viimevikkoisen jälkeen, Jumala onkin Saatana. Viskaa Jumala turbiiniin ja saat pässinlihaa


    • tyhjääkö

      Hei ja kiitos Sinulle vastauksestasi! Kuten kerroin, yritän olla pyytämättä muuta kuin ymmärrystä ja vapautusta asioista, joista en ymmärrä. Kiitän joka ilta rukouksessani päivän asioita, olivat ne sitten hyviä tai huonoja, kiitän kaikesta ja kiitän myös muidenkin puolesta. Mutta, sitä kuitenkin vielä ihmettelen, etten saa mitään vastausta. En tiedä, jotkut kertovat, että he saavat ihan selkeän vastauksen rukouksiinsa, mutta ehkä olen tyhmä. Olen rukoillut jo monia, monia vuosia ja jotenkin tuntuu, että asiat menevät entistä huonommin. Enkä todellakaan rukoile lottovoittoa :)!

    • pitkäänuskossa

      Itse rukoilen johdatusta arkeeni ja jos on vaikeaa ja kysymyksiä, rukoilen viisautta, neuvoa, apua ja että asiat menisi Jumalan tahdon mukaan.
      Kyllä huomaan että Taivaan Isä on johtaa ja avaa ovia, sulkee ovia, antaa kokea ihmeellistä lepoa ja rauhaa, kun valitsen Hänen tahdonsa.
      Onhan meille terve järki ja ymmärrys annettu ja Jumalan sana minkä mukaan orientoitua.
      Välistä saa kokea sitä ihmettäkin.

      • jatkarukoilemista

        Noniin kuten Jumalan osaamattomuus viimeviikolla, se ei ole ihme. Jumala kosti pakkoruotsituksen synnin, oletan?


    • Terv.Mirka

      Älä välitä. Ei kukaan muukaan ole koskaan saanut mitään vastausta rukouksiinsa, eikä yksikään rukous ole koskaan edes toiminut.

      Rukoileminen on typerää ajan haaskausta.

      • tyhjääkö

        Kiitos tästä.


    • alkuperäinenjatkavai

      Huom!

      Tuolla joku toinen käyttää aloittamaani "jatkarukoilemista" nimimerkkiä.

      Älä välitä hänen nimimerkkini väärinkäytöstä.
      Voi olla että kopioi pian uudelleen. Erottaa hänen kielteisestä kannastaan rukouksiin.
      Itse kannustan, koska tiedän että rukous auttaa ja että Jumala kuulee kyllä. Emme vain itse kuule ja huomaa aina hänen vastauksiaan.

      En itse oikein ymmärrä, että miksi tänne tulee rukouksen vastustajia, kun tämä nimenomaan on rukouspalsta. Täällähän pitää paremminkin tukea toinen toisia rukoilijoita.

      Äläläämme välittäkö.
      Voihan olla että nämä etsivät tarkoitusta.

      Siunattua Pääsiäistä! Mene Pääsiäisenä kirkkoon!

      • saavastauksen

        Voit valita vaikka Buddhalaisuuden kirkon, temppelin, ja unohtaa Jeesuksien ja Allujen sodat. Heitä Jeesus roottoriin ellei miellytä Nimim,. Saavatuksen on harhiossa ja ja palvoo väärää jumalaa. Rukoilin RAUHAA maailmaan ja sitten ruotsissa... Jumala on Saatana


      • Terv.Mirka

        ""En itse oikein ymmärrä, että miksi tänne tulee rukouksen vastustajia,""

        - Kyllä jokaisen on hyvä tietää ettei rukoukset toimi millään tavalla, vai pystytkö todistaa että toimii?

        Ps. Olkaa rehellisiä myös itsellenne.


    • alkuperäinenjatkavain

      Ja taas sama asialla sinä saavastauksen.
      Mene sinä buddalaisten palstalle mitä teet täällä!

      Nyt on Pitkäperjantai ja muistakaamme mitä Jeesus teki meidän kaikkien puolesta.
      Hän kuoli myös sinun saavastauksen puolesta.

      Et viitsisi rienata täällä.
      Sinun kannattaisi mennä nyt Pääsiäispyhänä kirkkoon ja kuunnella siellä!

      Aloittajalle:

      Jatka sinä rukoilemista, älä välitä rienaajista. He eivät ymmärrä.

      Tässä hyvä laulu:

      https://www.youtube.com/watch?v=33kvoj9tkZk

      Hyvää Pääsiäistä!

      • alkuperäinenjatkavain

        Ja taas sama Jumala asialla sinä Jeesus,

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704142200103137_uu.shtml
        Tässä totuus rukoilusta, se ei auta. Kaikki menehtyvät, rukoilu ei auta
        edes Jeesusta Jumala ei auttanut,ei oma tai buddalaisten

        Mene sinä-.... mitä teet täällä! Älä ainakaan rukoile.

        Aloittajalle:

        Älä Jatka sinä rukoilemista, älä välitä Jumalista. He eivät ymmärrä.vastaa. tai välitä.

        Tässä hyvä laulu:
        Hyvää Pääsiäistä, ilman Jumaliakin


      • Terv.Mirka

        ""Nyt on Pitkäperjantai ja muistakaamme mitä Jeesus teki meidän kaikkien puolesta.""

        - EI YHTÄÄN MITÄÄN.


    • siunattuapääsiäistä

      Taas tämä nimimerkin kopioija!

      Etkö keksi omaa nimimerkkiä? Lapsellista sinulta "saavastauksen".

      Kyllä aloittaja ja muutkin huomaavat että eri ihminen (rienaaja) on asialla.

      Kehoitan teitä rukoilemaan, rukous auttaa aina, menkää Pääsiäisenä kirkkoon, lukekaa neuvoa noista aikaisemmin ehdottamistani rukouskirjoista, lukekaa Raamattua.

      Jeesus kuoli meidän kaikkien puolesta ja nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista! Kristus nousi kuolleista!

      Siunattua Pääsiäistä teille kaikille!

      En enää vastaa tänne. Eli kaikki rienaukset mitä tänne tulee ovat kopioijalta.
      Älkää välittäkö, näitä häiriköitä riittää valitettavasti.

      • tyhjääkö

        Jaa sanoo nimimerkkiään muuttava rienaana..houh


    • antamallasaa

      Aina ei riitä pelkkä rukous. Toisinaan rukous pitää yhdistää toimitaan. Eli ensin toimintaa rukous, ja pyydetään siihen tehtävään Jumalan siunaamaa menestystä. Olen itse huomannut, että vastauksia olen saanut parhaiten vasta sen jälkeen, kun olen itse ensin uhrautunut jonkun toisen hyväksi. Välttämättä se ei kuitenkaan aina mene näin. Mutta, jos olen esim. auttanut jotain henkilöä saamaan jonkin taloudellisen avustuksen elämäntilanteeseensa, niin pian olen itse saanut tämän samansuuruisena jotain toista kautta itselleni takaisin siunauksena, mutta siinä muodossa, mistä voin myös henkilökohtaisesti iloita. Jos tekee toisen hyväksi mitä hyvänsä, niin tulee se aina itselle takaisin jossain muodossa. Voi esim. antaa aikaa, rahaa, kuunnnella, auttaa jossain asiassa tai mitä vain mikä luonnistuu. Esim. olen kokenut, että jos olen luovuttanut kodistani jotain pois, mikä ei itselleni tuota iloa, niin olen saanut takaisin jotain mikä tuottaa iloa. Se voi olla myös jokin uusi kontakti, idea tai oivallus, minkä avulla saa ratkaistua jonkin asian, tai jokin henkilö ottaa yhteyttä tai saat jonkin iloisen uutisen tai tiedon jotain kautta.

    • JeesusEläää

      Muistetaan kun rukoillaan, että emme voi käskeä tai pakottaa Jumalaa toimimaan haluamallamme tavalla.
      Jumala ei ole meille automaattinappi, jota painamalla saamme Jumalan tekemään puolestamme asioita, jotta meidän ei tarvitsisi tehdä mitään. Ei näin!
      Jumala on Pyhä Jumala.
      Muistakaamme se, kun lähestymme Häntä.
      Hän kyllä vastaa ajallaan ja tavallaan, mutta ei välttämättä anna meille kaikkea mitä pyydämme, vaan sen mitä tarvitsemme.
      Onko rukous-aihe sellainen, että sinun tulisi tehdä siinä asiassa oma osasi? Esim. puolisoa rukoillessa on turha odottaa että Jumala pudottaa sen sinulle katon läpi kotiisi. On lähdettävä liikkeelle, hakeuduttava seuraan.
      Johdatusta kannattaa rukoilla.
      Ja tärkeintä on muistaa Raamatun ohje, että. "joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa että Hän on".
      Raamatussa meitä kehoitetaan menemään kammiioomme rukoilemaan Isää, joka salassa näkee ja maksaa meille.
      Luota siihen, että rukouksesi on kuultu, vaikka et tunnetasolla saisi siitä minkäänlaista merkkiä: vapinaa, tärinää tai korvin kuultavaa sanaa. Jumala kuitenkin näkee ja kuulee kaiken, jopa päästäsi yhden hiuksen putoaminen, senkin Hän havaitsee.
      Aika järisyttävää, eikö totta?
      "Käykäämme sentähden uskalluksella Armo-istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme avun"-jotenkin tähän tapaan se kohta meni.
      Muistakaamme rukoillessamme osoittaa Kiitosta ja Kunniaa Luojallemme. Ja miettikäämme kun Häneltä jotain pyydämme, mikä on meidän motiivi asialle jota anomme? Onko se itsekkyyteen ja ylpeyteen perustuvaa?
      Muistakaamme myös, että Jumalan eteen ei voi ikäänkuin mennä rukoilemaan, sillä me olemme AINA Jumalan edessä. Siksi on hyvä muistaa ottaa Jeesus mukaan arkeen.
      Lopuksi, muistakaamme, että Jumalan edessä on riisuttava turhat kliseet ja naamarit, ja lopetettava Hänen edessään esittäminen ja mielistely. Jumala näes ei vastaa valheminälle, ei rooli-minällemme, vaan aidolle vilpittömälle persoonallemme. Joten kaikenlaisen selittelyn tai mandaatteihin vetoaminen, ei tehoa Jumalaan. Olet Hänelle läpinäkyvä kaikkine puutteinesikin. Hän tietää totuuden sinusta, ei Häntä voi huijata,
      sillä Hän ei ole ihminen, niinkuin me olemme.

    • JeesusEläää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe