Nyt sulle ihan nou nou vaihtoehto?
Onko se ystävyys
22
726
Vastaukset
- EnOleYstäväsi
Harri, mene nukkumaan.
- noåoh
Ootko homo/lesbo kun ei pillu tai kulli kelpaa?
- Gmcjgkl
Kumma juttu sinänsä, liittyyköhän se jotenkin ikään kun olen muutaman 10 kerran sanonut jollekkin naiselle joka on tullut tyrkyttämään itseään, ettei nyt vaan kiinnosta ( hänen kanssa) niin alkaa suusta tulla noita ootko homo jne. Juttuja. ? Kyllä näitä on nähty.
- ihmepönttö
No, kai noille kelpaa homolle ja lesbolle mainitsemasi???
- Haluaisin_
Tuota eikös homoille nämä juuri kelpaa? :D ei vaan haluaisin olla hänen ystävänsä edes jos romanttinen suhde on vaikea ajatus.
- Joo-kelpaa
Ystävät on ystäviä, eikä vaikeita romanttisia suhteita.
Olen kaikkien niiden ystävä tai VÄHINTÄÄNKIN YSTÄVÄLLISMIELISISSÄ
VÄLEISSÄ NIIHIN, jotka pyrkivät kohtelemaan
minua hyvin, niin naisten kuin miestenkin.
Ketään Harria tai "Harria" en kyllä tunne.- Gjvhk
Mukava saada uusia palstaystäviä.:) yes
- kannattaajättäätaakse
En halua olla ystävä ihmisen kanssa joka kohteli mua väärin eikä myönnä sitä, eikä ole edes pahoillaan.
Mikä estää kysymästä ? Sanot vaan ääneen suoraan hänelle mitä on ajatuksissa. Se helpottaa olipa lopputulos mikä vaan. Epätietoisuus on pahin tässä asiassa.
- tykkääeitykkääeitykkää
en halua teeskennellä,en osaisikaan.
- Haluaisin_
Mutta jos aloittaa siitä?
- koitanytjotain
Koita nyt jotain tehdä. Kohta menee toiselle kuiteskiin, ellei ole jo toisen.
- kesätuleeoletkovalmis
Hyvästä ystävyydestä on noussut monta tarinaa.Kaunis kesäpäivä,ystävän kanssa
ottamassa aurinkoa rannalla,, - Samisetä
Aloitetaan siitä
- kaivatulle
Ystävyys on hyvä juttu.
Haluisin olla kaivattuni ystävä jolle hän voisi kertoa ilonsa ja surunsa.Se olisi tärkeää ja olisin siitä onnellinen.
<3 - trhrtwetw
Ei ole minusta ystäväksi kenellekään.
- Ystävyyskö
Jollekin tätä että kysellään ystävyyden perään ei keneltäkään, ystävät, siis oikeat ystävät ovat kyllä puheväleissä keskenään.
- JotainOppinut
Ei ystävyyttä petollisen/pettävän/suhteessa kieroilevan naisen kanssa.
Peittoa sen roikkuvan kiristäjän kanssa voi vielä heiluttaa jos sen aviomies ei ole lähellä. - yhtäänmikäänok
Mulle ystävyys erään miehen kanssa olis ollut ihan ok. Mutta hänelle ei ollut.
- tyyni.koski
Ystävyys on tavallaan valetta, jota kerromme toisillemme. Minä edelleen haluan enemmän kuin ystävyyttä ja sen tietäen hän oli uskalla olla täysin ystävä minulle, vaan pitää hallittua etäisyyttä. Ei todellista ystävyyttä voi olla niin kauan kun on tunteita kuviossa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467