Uskovien kaste on asetettu ansaksi lutherilaisille. Heidät lutherilaiset mutta ei minua pakotetaan vastaamaan, onko heidän mielestä uudesti kastettu uskovainen vai mikä uudestikastettu on? Minä olen monta kertaa sanonut ettei raamatun mukaan mikään lahkolainen ole uskovainen vaikka hänet upotettaisiin virtsakaivoon. Helluntailaisia ja muita mulkosilmäisiä lahkoriivattuja ei sovi kutsua uskovaisiksi vaan pirun riivaamiksi jotka alusta asti ovat olleet tervettä oppia vastaan. Jos kutsut tai pidät heitä uskovina sanon että uskosi ja raamatun tuntemuksesi ei taida olla pahimman lajin lahkoriivattua suurempi.
Huomio uskovien kasteesta, mitä se on?
11
145
Vastaukset
- tosisairasta
Siinä taas näkyy taikaveden hedelmät!
Tai onko eenokilta taas loppunut lääkitys?- olettosisairas
Taikaveden hedelmät näkyvät uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -trollin kirjoittelussa. Hän palvoo taikavesiä! Sairasta!!!!
- reinotjoodottaa
olettosisairas kirjoitti:
Taikaveden hedelmät näkyvät uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -trollin kirjoittelussa. Hän palvoo taikavesiä! Sairasta!!!!
olettosi sairas... mene töihin sinäkin luuseroimasta noilla typerillä kommenteillasi!
ja eenokilla vanhuus lähestyy päivä päivältä, oletkos himmannut asiaa sekottaja! - Eenokki12
reinotjoodottaa kirjoitti:
olettosi sairas... mene töihin sinäkin luuseroimasta noilla typerillä kommenteillasi!
ja eenokilla vanhuus lähestyy päivä päivältä, oletkos himmannut asiaa sekottaja!Olen tullut enempi lapsenmieliseksi ja vielä enempi vihaan lahkolaisuutta, kuin ennen. Päiväni ovat olleet aurinkoisia ja Kristus valo loistaa silmistäni. Kirjoitukseni ovat lutherilaisuutta. Ja lahkot ovat isästä perkeleestä.( ja per....eestä.)
- jettja
Eenokki12 kirjoitti:
Olen tullut enempi lapsenmieliseksi ja vielä enempi vihaan lahkolaisuutta, kuin ennen. Päiväni ovat olleet aurinkoisia ja Kristus valo loistaa silmistäni. Kirjoitukseni ovat lutherilaisuutta. Ja lahkot ovat isästä perkeleestä.( ja per....eestä.)
Eenokki on oikeassa. Tuo papparainen on omassa oksennuksessaan piehtaroiva sairas kääkkä!
- helpottaako
jettja kirjoitti:
Eenokki on oikeassa. Tuo papparainen on omassa oksennuksessaan piehtaroiva sairas kääkkä!
jettja eli hrwh keksi taas uuden haukkumasanan!! Hänellä on sitten vilkas mielikuvitus, vaikkakin hieman sairas!
Tämä palsta on asetettu avuksi eenokille, jotta hän saa purkaa tuskaansa ja pahaa oloaan. Lääkitys kun ei aina auta. - gwghwr
helpottaako kirjoitti:
jettja eli hrwh keksi taas uuden haukkumasanan!! Hänellä on sitten vilkas mielikuvitus, vaikkakin hieman sairas!
Tämä palsta on asetettu avuksi eenokille, jotta hän saa purkaa tuskaansa ja pahaa oloaan. Lääkitys kun ei aina auta.Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -vedenpalvojatrollilla on sairas mielikuvitus. Siksi hän purkaa täällä tuskaansa ja pahaa oloaan.
- zxyäö
siinäpä kaksi evankelistaa sanomansa kanssa liikenteessä !!
onneksi ihmiset eivät ole ihan tyhmiä kun juttujanne lukevat, osaavat kyllä laittaa oikeaan mappiin herrat evankelistat! - totuusko
Helluntailaisten oppi on suoraan Raamatusta,ilman lutheria josta ei Raamatussa puhuta mitään.
- Eenokki12
Helluntailainen pistää Raamattuakin paremmaksi kertomalla ihmisille että parannettu painos apostolien ajoista ja Lutherin uskonpuhdistuksesta, näyttää helluntailaisuuden ainoaksi oikeaksi uskonnoksi. Vaikka esiintyy homoseksualismia, pedofiliaa, murhia ja raiskauksia, vapinaa, valonvälähdyksiä, kielilläpuhumista pseudokieliä (siansaksaa) niin minun täytyy kuitenkin tunnustaa että on esiintynyt helluntailaisissa tunnistettujakin kieliä. Kauheata rienaamista varsinkin Kolminaisuutta vastaan on todella tapahtunut, mutta tämä kuuluu helluntaiseurakuntiin.
- öönokkii
Onko sinulla eenokki ollut kauankin noita oireita:
"Vaikka esiintyy homoseksualismia, pedofiliaa, murhia ja raiskauksia, vapinaa, valonvälähdyksiä, kielilläpuhumista pseudokieliä (siansaksaa)"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268