Onko myös silloin, jos olet suhteessa? Jos, miten se toimii?
Onko sinulla kavereita vastakkaisessa sukupuolessa
10
272
Vastaukset
- kokemuuuuus
Pidin naiskaverini salassa, ei toiminut. Meni elämä sekaisin.....
On työkavereina. Hyvin toimii. Ei ole mitään ongelmaa.
Eikös normaalitilanteessa kaikilla ole?
Jos sinun siippasi nyt vaahtoaa tällaisesta asiasta niin suhde on tuomittu epäonnistumaan.Silloin kun oman siipan kanssa mentiin yhteen, olin työyhteisössä, jossa olin ainoa nainen ("pomona" heille, reippaasti vanhemmille miehille). Sitä ennen olin kurssini ainoa nainen opiskelupaikassani. Eli mieskavereita oli varsinkin nuorempana, parikyt vuotta sitten enemmän kuin naispuolisia. Mieheni tutustui heihin ja oltiin samoissa illanvietoissa yleensä yhdessä, kuten mieskavereiden puolisotkin. Samat tyypit ovat edelleen kavereitani, vaikka työ- ym. kuvioista riippuu kuinka usein nähdään.
Kun lapset olivat pieniä, silloisella asuinpaikkakunnalla tuli uusiksi kavereiksi muita pikkulapsien äitejä. Mutta täytyy myöntää, ettei meillä ollut niin paljon yhteistä, kuin mieskavereiden kanssa, ainoastaan saman ikäiset lapset. Niistä ajoista jäänyt vain pari naiskaveria; sellaisia joiden kanssa muutakin yhteistä kuin ne saman ikäiset muksut.
Lähivuosina on tullut enemmän kai naispuolisia kavereita, johtuen työ- ym. kuvioista. Pari tosi hyvääkin. Mutta edelleenkin on pari vanhaa bestistä, pari miestä ja pari naista, joita pitää tavata vähintään pari kertaa vuodessa ja tilittää puolin ja toisin "kaikki". :D Nää ei keskenään tunne pahemmin toisiaan eli porukassa ei kannata tavata.Löytyy. Toimii hyvin mainiost. Puolisoo moksiskaan oo ei.
hullu_ukko kirjoitti:
Moksi on kylä Korpilahdella, sieltäkään et sitten ukkoos löytänyt:)
Kiits tiedost tuost. Hiffasin Stadist frendin kämpält.
Nou proplem
- Mulleihansama
Kysy niiltä vastakkaisilta osapuolilta mitä mieltä he ovat?
- pitäälaittaatoimimaan
Outoja kysymyksiä. Ei kai kavereita nakata pellolle siinä vaiheessa, jos aloitetaan suhde. Ja uusiinkin voi tutustua suhteessa ollessakin. Entäs jos se siippa vaikka jättää tai kuolee ja kaverit on elämästä hävitetty, niin onpas hieno tilanne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602