Nyt on sitten kuntosali bisnes unohdettu

SergeiKuula_

Aloitettu "autobisnes" sain jo yhden toimeksiannon

19

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuorelan_Sebastian

      Ei jumalauta Sergei!

      • SergeiKuula_

        Jumalauta ja jumalauta... Tuu säkin broidi sieltä Amandan tiskin takaa tuottaviin ja jännittäviin hommiin!


      • SebastianVuorela_

        Ole sinä kuulapää hiljaa,tai käräytän sut Lindalle.Ja pääset tiilenpäitä lukee.... heh heh,sit myyn kuntosalin ja juhlin ja matkustelen niillä saamilla rahoilla


      • KarvainenPanomies
        SergeiKuula_ kirjoitti:

        Jumalauta ja jumalauta... Tuu säkin broidi sieltä Amandan tiskin takaa tuottaviin ja jännittäviin hommiin!

        Saaks pistää tilauksen sisään? Mulle yks Lexus.


      • OliverVuorela

        iskä ei saa kiroilla mä kerron aarnen äitille


      • Vuorelan_Sebastian

        Menes nyt siitä tai minä tungen tuon rubiikinkuution sinun anukseesi


      • SergeiKuula_
        KarvainenPanomies kirjoitti:

        Saaks pistää tilauksen sisään? Mulle yks Lexus.

        Kuules karvainenpanomies nyt olis v.84 toyota corolla on karvanopat ja kesä ja talvirenkailla....kelpaako ?


      • KarvainenPanomies

        Kas, kun ei v.74 Toyota. No, ei tuu kauppoja, s-tana


      • SergeiKuula_

        Odota kyllä kohta jää haaviin tosi upee ja hyvin varusteltu mopoauto on duunattu on navia ja tutkanpaljastin, lisäksi myös kohta on mazda kromivanteilla äsken katsastettu plussana lisäksi metallinhohtoväri musta


      • KarvainenPanomies
        SergeiKuula_ kirjoitti:

        Odota kyllä kohta jää haaviin tosi upee ja hyvin varusteltu mopoauto on duunattu on navia ja tutkanpaljastin, lisäksi myös kohta on mazda kromivanteilla äsken katsastettu plussana lisäksi metallinhohtoväri musta

        Eikös toi Mazda ole sen tuunaajan auto miten uskallat varastaa auton siltä ? kohta on mafia perässäsi Sergei


      • Tuunaaja_Komulainen
        KarvainenPanomies kirjoitti:

        Eikös toi Mazda ole sen tuunaajan auto miten uskallat varastaa auton siltä ? kohta on mafia perässäsi Sergei

        Meitsi siteeraa tässä Mazdan pöllimis suunitelmassa Ismoa ja sanon "sopii yrittää". Jos Mazdalle sattuu mitään niin kosto on karmeampi kuin kuulapää osaa kuvitellakaan.


      • SergeiKuula_

        Sittehän nähdään heh heh......Tuunaja on pelle jonka tuunaukset on päin helvettiä.Kuulin kaupungilta


      • Tuunaaja_Komulainen
        SergeiKuula_ kirjoitti:

        Sittehän nähdään heh heh......Tuunaja on pelle jonka tuunaukset on päin helvettiä.Kuulin kaupungilta

        "Sittehän nähdään heh heh"

        Sittenpä nähdään niin. Kyllä se Komulaiselle sopii!


      • SergeiKuula_

        Olette lähdössä kuulemma risteilylle, vaimos kertoi innoissaan kun näin baarissa iskemässä miehiä.Sun kannattaa piilottaa autos hyvin jos meinaat et se on viellä tallella kun tulette Ruotsin risteilyltä....
        T: kamusi :)


      • Tuunaaja_Komulainen
        SergeiKuula_ kirjoitti:

        Olette lähdössä kuulemma risteilylle, vaimos kertoi innoissaan kun näin baarissa iskemässä miehiä.Sun kannattaa piilottaa autos hyvin jos meinaat et se on viellä tallella kun tulette Ruotsin risteilyltä....
        T: kamusi :)

        Missä baarissa sä kävit iskemässä miehiä? On tainnu kuulapää nauttia pääsiäisenä muutakin kuin tippaleipää.


      • SergeiKuula_

        Kiitos ja näkemiin en enää kommentoi sun asioista ,elämä jatkuu.Hyviä tuunauksia sulle ja mä tulin uskoon en enää hairahdu rikosten poluille.
        T:kamusi


    • tätäsarjassa

      Miten ruokatorvi kestää jatkuvaa ryyppäämistä, aamusta iltaan ja illasta aamuun.

    • RomeoAro

      Minä voin tulla mukaan, kun täältä ulkomailta kerkeän.

      T.Romeo

      • Sebu_V

        Suksi H*******iin, sua ei kaivata enää täällä piste.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe