Tää on melkoinen mesta tää Korso! Palasin reilu pari vuotta sitten kulmille asuun töiden takia ja nämä muutamat kuppilat on väliin tullu tutuiks. Tää kivijalka se hauska mesta on, porukkaa nuokkuu väliin pöydissä ja aina joku koittaa pummaa röökii tai rahaa. Sitten olis tarjolla kippis. Joo että kippis ja kulaus vaan, laulaan pääsee naaman mukaan et jos on tuttu kasvo niin laulat varmasti useemmin kuin muut ja juomista kannattaa olla tarkka et niitä ei kannata jättää silmistään! Siel kyl sattuu usein kans tapahtuvan myllyjä. Siinä kulman takana on sitten Pintti. Musa soi väliin lujaa ku on henkilökunnan suosikkikamaa ja ainakin yks myy paremmin frendeilleen kun satunnaisille kävijöille. Mä en oikeen enää muijani kanssa eksy sinne viikonloppuina mm. poken takii. Tää Sorento on sekalaista jengii vetävä mesta et väliin tuntuu et siellä jotku hakee riitaa väkisin tai sit ollaan osuttu aina sellaiseen aikaan sinne. Varmaan samaa jengii käy siel kun kippiksessä. Steissi on hiukka hämärä ja ahdas ja hiljanen. Siel saa useimmiten olla aika rauhas, mut vähän valju muuten. On siin ihan kiva ne parit ottaa mut mitään pubifiilistä sieltäkään ei oikeen saa.
Ehkä se on kuitenki eniten pubi, kivijalka on kaukana siitä ja pintti olis mut musa on kyl enempi johonki muualle tarkotettuu. Kippiksessä sitä muuta mökää sen verran usein nii jää musa kuulematta ellei sit joku huuda karaokea. Sorennos pauhaa radio väliin aivan liian lujaa.
Mut näil mennään, kai sit paikalliset on vaan niin tyytyväisii tällaseen.
Korson baarit
Prööttöööt
2
2607
Vastaukset
- Starba
Kaivariinko kelasit tulleesi :D, no tämmöstä se on... Korson baarit kuoli aika pitkälti Kojootin ja Broden myötä, Ei tää sama mesta oo mitä vuosia sitten. Onneks viel muutamia vanhan liiton jannuja notkuu huudeilla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894