Erosin kirkosta. Kirkko ei selvästikkään aja enää suomalaisten asioita. Kiitos punatulkkupastorille, Marjaana mikälie. Täältä lähti 6eroilmoitusta.
Eroa kirkosta
10
265
Vastaukset
- PunaHuoraPappi
Erottu on jo aikaa sitten
- Just_joo
Nämä ovat näitä jotka näillä palstoilla eroavat aina uudelleen ja uudelleen, vain se keksitty syy aina vaihtuu. Missähän vaiheessa ne aina liittyy takaisin.
- PunaHuoraPappi
Vaihda välillä peukaloasi persereijästä suuhusi niin miltä maistuu sinä suvakki sanot että makeelta vaikka se todellisuudessa maistuu paskalta näin sinunlaisesi ihmiset elävät omassa pumpuli maailmassaan samoin kun kirkko.
- Lyhyt_kysymys
PunaHuoraPappi kirjoitti:
Vaihda välillä peukaloasi persereijästä suuhusi niin miltä maistuu sinä suvakki sanot että makeelta vaikka se todellisuudessa maistuu paskalta näin sinunlaisesi ihmiset elävät omassa pumpuli maailmassaan samoin kun kirkko.
Etkö saa aamulla unta kun raivoat täällä jo ennen kuutta?
- Lyhyt-Vastaus
Lyhyt_kysymys kirjoitti:
Etkö saa aamulla unta kun raivoat täällä jo ennen kuutta?
Lähdin töihin vitun kelan elätti ja nyt tulin töistä kotiin vitun kelan elätti.
- Taisitmennä
SOTEKILLE ontoi teksti senverran KEHARIMAISTA
- JeesusPelastaa--
Taisitmennä kirjoitti:
SOTEKILLE ontoi teksti senverran KEHARIMAISTA
Apukoulu jäi sitten kesken kun kirjoittaa edes osaa.
- entinenruusu
Oi oi, kävin viurkistymässä illalla kirkossa. Olin kyllä vähän nauttinut viiniä, mutta siellä sain sitä lisää. taas jaksaa. Se ukkomies soittelee koko ajan minulle sieltä imatran suunnasta. koitan ottaa etäisyyttä, kun sillä on siellä useita muita naisia. Ja sairas mies? Minulla on kunnon kalu itselläni kotona =)
Kirkko ei ole koskaan ajanut suomalaisten asioita vaan pelkästään kirkon asioita.
- kyllästynytt
Kirkko ei ole enää kirkko, se on heittänyt häränpyllyä. Kirkko suosii maahan tulijoita ja muslimeja ja hyväksyy homoliitot.
Mulle riitti. En aio maksaa enää senttiäkään kirkolle, kirkko ei ole enää minun kirkkoni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101532- 39518
- 40516