"Suomeen tulee säätää laki, että maahan voidaan tuoda vain direktiivin mukaisesti tuotettua sianlihaa", eli eläinten hyvinvointi tulee turvata.
Käykää kaikki muutkin eläinrakkaat kannattamassa tätä kansalaisaloitetta! https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2426
Millaisia muita kansalaisaloitteita toivoisitte? Laittaisitko itse kansalaisaloitteen alulle?
Kansalaisaloite eläinten hyvinvoinnista!
3
152
Vastaukset
- suosi-kotimaista
Olisi oikeastaan hyvä ja kieltää kaikki liha myös johon pumpattu Antibiootteja. Eipä tulisi yhtään lihaerää enään mistään EU maasta ja voisimme nostaa hintaa omassa maassa. Loppuisi kaikki lihan ja lihavalmisteiden tuonti sitten Suomeen jos näin kävisi.:=)
- Ruikonperä
Aha, ja aha... Mitäs halal tuotanto, että sattuiko unohtumaan kuten aina suvakeilta ja piiperöiltä, kovaan ääneen toitotatte eläinbten oikeuksista mutta ette ikinä sanallakaan tai teoilla puutu pahimpaan eläinrääkkäykseen Suomessa ja se on halal lihan tuotanto.
Että turha luulla että nimeäni pistän mihinkään piiperöiden paska adresseihin.- lojis
Sun asenteella ei ainakaan muuteta mitään. Varmasti lähes kaikki eläinoikeuksien puolustajat vastustaa halal-teurastustakin, ehkä moni ei vaan edes tiedä mitä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984