Maailmanlopulla on uusi nimi, tai jopa useampi. Muslimit, islam, Vihreät, Kokoomus, SDP, Keskusta, Suvakit, Vasemmistoradikaalit... Maailman pelastaminen on kahden vastuulle jätetty. Ns. Rasistien ja Perussuomalaisten. Nämä yksilöt, kansakunnan älykkäimmät, ovat osoittautuneet lahjomattomiksi, eivätkä ole antaneet kaikenlaisten hullutusten liata älykkyyttään. Nyt se palkitaan. Mutta ei ole ollut helppoa. Em. tuholaisilta on tullut järkyttävää paskasadetta jatkuvasti niskaan. Nyt maailma uhkaa hukkua siihen, kun eivät osaa lopettaa. Jatkavat vain ja vielä huutelevat törkeyksiä perään. Me älykkäimmät joudumme nyt asiattomasti aiheutetun haasteen eteen. Jospa älyä olisi ollut muillakin, emme olisi nyt tässä tilanteessa.
Maailmanlopun uudet nimet
Tasaneimenenallekarkit
1
188
Vastaukset
- EiLiittovaltiokehitys
Ilmettelen suuresti kuinka ihmiset voi olla niin sokeita, että kannattavat liittovaltio kehitystä. Ovatko ihmiset aivan sokeita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647