Onko kiinnostunut vai ei?

CHICAGOBLACK

Tapasin puolitutun miehen baarissa (hän tiesi entuudestaan jo että hän on mielestäni komea ja että hänellä voisi riittää mahdollisuudet minuun). Päädyimme viettämään yön yhdessä ja jo samana iltana mies laittoi viestiä, että olisi kiva nähdä selvinpäin. Sovimme, että näemme viikon päästä. Miehestä ei kuulunut, niin laitoin itse hänelle 2 päivän kuluttua viestiä ja juttelimme jonkin aikaa niitä näitä. Nyt edellisestä juttelustamme on kulunut 4 päivää ja miehestä ei ole kuulunut mitään. Pyysikö hän ulos vain kohteliaisuuttaan? Voiko olla kiinnostunut? Jos on niin miksi ei kysele kuulumisia tai laita mitään viestiä?

19

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deittirunoilija

      Kertomasi perusteella, kiinnostus lopahti

    • 12345678900

      Aina kannattaa heti luovuttaa.
      Osa luovuttaa jo pikemminkin kuin heti.

    • kakkaraAnzzy
    • No koska teillä piti ne treffit olla?
      Odota nyt niihn treffeihin asti, jos ei ilmaanu paikalle niin voit olla varma ettei häntä kiinnosta.

    • lentävä.noita-akka

      On parasta unohtaa koko tyyppi. Se juna meni jo!
      Tule kanssamme Kyöpelivuorelle tanssimaan ja hoilaamaan. Omat luudat, padat ja loitsut mukaan.
      Nyt mennään, hei hulinaa!

      terv. Kyöpelivuoren noitasiskot :D

    • Ei.ole.kiinnostunut

      Ei ole kiinnostunut, muuten olisi ottanut yhteyttä jo ja ehdottanut seuraavaa tapaamista.

    • Näillä_hetkillä---

      .

      "Näillä hetkillä kyseinen # HENKILÖYMÄ # on par'aikaa täysin selvin päin"

      har!11

      .

      • haluamme.huomautella

        Tällä palstalla ei saa sanoa HENKILÖYMÄ! Joku nimeltämainitsematon voi riehaantua ja sitte on itse pääpiru irti. Suojautukaa!!


      • AUTS---------
        haluamme.huomautella kirjoitti:

        Tällä palstalla ei saa sanoa HENKILÖYMÄ! Joku nimeltämainitsematon voi riehaantua ja sitte on itse pääpiru irti. Suojautukaa!!

        .

        "Unohdin ihan että ketään ei saa näillä palstoilla kutsua # HENKILÖKSI #"

        "Hell is loose"

        har!1

        .


    • oJALAN LASKUOPIN (HUPS CL-intous iski) mukaan treffit oli eilen. Treffasitteko?

      • CHICAGOBLACK

        Tyyppi jolla jää Caps Lock päälle huomaamattaan jatkuvasti, ei ole vastaukseni arvoinen. Treffasimmeko... sitä en ala sulle selvittämään.


      • CHICAGOBLACK kirjoitti:

        Tyyppi jolla jää Caps Lock päälle huomaamattaan jatkuvasti, ei ole vastaukseni arvoinen. Treffasimmeko... sitä en ala sulle selvittämään.

        MENE SINÄ TROLLIMUMMO hups munimaan


    • Oppeliini1

      Ota mukaasi kapakasta seuraava tyyppi .
      Sopikaa hinnasta ennenkuin vaatteesi alkavat lentää.
      Niin ( fiksuimmat) ammattisiskosikin tekevät!!!

    • CHICAGOBLACK

      Ei sovittu virallista treffipäivää, sovittiin vain että ensiviikolla(pääsisloman takia). Eli tällä viikolla olisi tarkoitus nähä mutta eipä ole miehestä kuulunut.. Taidan ottaa kapakasta ensikerralla seuraavan😂😂

    • Fefwfsdpofdfskopdfop

      Tehän sovitte jo jatkosuunnitelmista. Nähdään viikon kulttua on miehelle nähdään viikon kulttua. Jos haluat päivittäistä sosialisointia niin silloin kannattaisi asia ilmaista literatiivisesti muodossa "haluan tiivistä yhteydenpitoa, sopiiko se sinulle?".

      Jos sä pyydät mieheltä litran maitoa sä saat mieheltä litran maitoa perkele.

      • kylä-näi-o

        .

        "Kylä näi o 1 1 = 2 eikä 3 ja puoli"

        har-har-har-har-har

        .


    • möhi

      Se testaa sua ootko vaimoainesta?Tommonen et lähet baarista hakee heti seuraavaa.. nounou!

    • Mies ku kiinnostunut on, hän tyydy ei lähettää viestii yhtä. Liioitellen ikkunoist ovist tulee viestei.
      Venaa jää viikkoo ei, viestii seuraavaa lähettääkseen.

      Tai mies ole ei selvin päin

      • ap.CHICAGOBLACK

        Sitten sama suomeksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe