Tapasin puolitutun miehen baarissa (hän tiesi entuudestaan jo että hän on mielestäni komea ja että hänellä voisi riittää mahdollisuudet minuun). Päädyimme viettämään yön yhdessä ja jo samana iltana mies laittoi viestiä, että olisi kiva nähdä selvinpäin. Sovimme, että näemme viikon päästä. Miehestä ei kuulunut, niin laitoin itse hänelle 2 päivän kuluttua viestiä ja juttelimme jonkin aikaa niitä näitä. Nyt edellisestä juttelustamme on kulunut 4 päivää ja miehestä ei ole kuulunut mitään. Pyysikö hän ulos vain kohteliaisuuttaan? Voiko olla kiinnostunut? Jos on niin miksi ei kysele kuulumisia tai laita mitään viestiä?
Onko kiinnostunut vai ei?
19
432
Vastaukset
- deittirunoilija
Kertomasi perusteella, kiinnostus lopahti
- 12345678900
Aina kannattaa heti luovuttaa.
Osa luovuttaa jo pikemminkin kuin heti. - kakkaraAnzzy
Yx warma konsti taristaa asia <3
https://pixabay.com/fi/photos/päivänkakkara/ No koska teillä piti ne treffit olla?
Odota nyt niihn treffeihin asti, jos ei ilmaanu paikalle niin voit olla varma ettei häntä kiinnosta.- lentävä.noita-akka
On parasta unohtaa koko tyyppi. Se juna meni jo!
Tule kanssamme Kyöpelivuorelle tanssimaan ja hoilaamaan. Omat luudat, padat ja loitsut mukaan.
Nyt mennään, hei hulinaa!
terv. Kyöpelivuoren noitasiskot :D - Ei.ole.kiinnostunut
Ei ole kiinnostunut, muuten olisi ottanut yhteyttä jo ja ehdottanut seuraavaa tapaamista.
- Näillä_hetkillä---
.
"Näillä hetkillä kyseinen # HENKILÖYMÄ # on par'aikaa täysin selvin päin"
har!11
.- haluamme.huomautella
Tällä palstalla ei saa sanoa HENKILÖYMÄ! Joku nimeltämainitsematon voi riehaantua ja sitte on itse pääpiru irti. Suojautukaa!!
- AUTS---------
haluamme.huomautella kirjoitti:
Tällä palstalla ei saa sanoa HENKILÖYMÄ! Joku nimeltämainitsematon voi riehaantua ja sitte on itse pääpiru irti. Suojautukaa!!
.
"Unohdin ihan että ketään ei saa näillä palstoilla kutsua # HENKILÖKSI #"
"Hell is loose"
har!1
.
oJALAN LASKUOPIN (HUPS CL-intous iski) mukaan treffit oli eilen. Treffasitteko?
- CHICAGOBLACK
Tyyppi jolla jää Caps Lock päälle huomaamattaan jatkuvasti, ei ole vastaukseni arvoinen. Treffasimmeko... sitä en ala sulle selvittämään.
CHICAGOBLACK kirjoitti:
Tyyppi jolla jää Caps Lock päälle huomaamattaan jatkuvasti, ei ole vastaukseni arvoinen. Treffasimmeko... sitä en ala sulle selvittämään.
MENE SINÄ TROLLIMUMMO hups munimaan
- Oppeliini1
Ota mukaasi kapakasta seuraava tyyppi .
Sopikaa hinnasta ennenkuin vaatteesi alkavat lentää.
Niin ( fiksuimmat) ammattisiskosikin tekevät!!! - CHICAGOBLACK
Ei sovittu virallista treffipäivää, sovittiin vain että ensiviikolla(pääsisloman takia). Eli tällä viikolla olisi tarkoitus nähä mutta eipä ole miehestä kuulunut.. Taidan ottaa kapakasta ensikerralla seuraavan😂😂
- Fefwfsdpofdfskopdfop
Tehän sovitte jo jatkosuunnitelmista. Nähdään viikon kulttua on miehelle nähdään viikon kulttua. Jos haluat päivittäistä sosialisointia niin silloin kannattaisi asia ilmaista literatiivisesti muodossa "haluan tiivistä yhteydenpitoa, sopiiko se sinulle?".
Jos sä pyydät mieheltä litran maitoa sä saat mieheltä litran maitoa perkele.- kylä-näi-o
.
"Kylä näi o 1 1 = 2 eikä 3 ja puoli"
har-har-har-har-har
.
- möhi
Se testaa sua ootko vaimoainesta?Tommonen et lähet baarista hakee heti seuraavaa.. nounou!
Mies ku kiinnostunut on, hän tyydy ei lähettää viestii yhtä. Liioitellen ikkunoist ovist tulee viestei.
Venaa jää viikkoo ei, viestii seuraavaa lähettääkseen.
Tai mies ole ei selvin päin- ap.CHICAGOBLACK
Sitten sama suomeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602