Tiainen sai potkut

Jumala_kuulee

mutta en voi iloita asiasta, ellei koko seurakunta ja Suomen siion tee parannusta vääristä opeista ja uskomuksista.

Tämä oli vasta yksi osavoitto. Taistelu Suomen ja evankeliumin puolesta jatkukoon ja jokainen esirukoilija pukeutukoon nyt Jumalan sota-asuun. Kun me yhtenä rivinä taistelemme, niin silloin me saamme nähdä tämänkaltaisia voittoja.

Kunnia ja ylistys kaikkivaltiaalle Jumalalle!

61

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielänousee

      Patrickia kiusattiin yhä ja hänet savustettiin eroon. Mutta vielä näette parjaajat Patrickin tulevan voimassa ja kunniassaan!! Varmasti hän perustaa uuden, kirkkaan seurakunnan joka rikkoo monia raja-aitoja. Minä tykkään siitä, että Patrickin tilaisuuksissa on aina menoa ja meininkiä!

      • KoetelkaaKaikki

        Ainoa jonka tulemme näkemään tulevan voimassa ja kunniassa on Jeesus Kristus. Patrick todella rikkoi jo raja-aitoja ja mitä siitä seurasi? Hajaannus.

        Jos kaipaat menoa ja meininkiä, niin sitä löytää tulevana kesänä festareilta. Tai viikonloppuöisin baareista.


      • voivoisentään

        Taidat olla joku Jeesuksen seuraaja?


      • Hyväpatrick

        Patrick on hengellisesti elävä ja innokas Herran palvelija. Tietysti vastustusta tulee kun Jumalan asia menee eteenpäin ja ihmisiä pelastuu! Näkee tälläkin palstalla miten kaikkia joita Herra käyttää, vastustetaan. Suurin vastustus tulee uskonnollisten ihmisten kautta niinkuin Jeesuksen aikana.


      • KoetelkaaKaikki_
        Hyväpatrick kirjoitti:

        Patrick on hengellisesti elävä ja innokas Herran palvelija. Tietysti vastustusta tulee kun Jumalan asia menee eteenpäin ja ihmisiä pelastuu! Näkee tälläkin palstalla miten kaikkia joita Herra käyttää, vastustetaan. Suurin vastustus tulee uskonnollisten ihmisten kautta niinkuin Jeesuksen aikana.

        Innokas hän kyllä on, sitä ei käy kieltäminen. Mutta hengellisesti eläväksi ei voi sanoa ihmista joka on täysin harhassa. Ei täällä kukaan vastusta uskoon tulevia ihmisiä, mutta mihin uskoon he tulevat? Se usko on aika ohutta ja kalliolle heitettyjä siemeniä siinä vaiheessa, kun selviää ettei se ollutkaan totta mitä heille opetettiin.

        " Suurin vastustus tulee uskonnollisten ihmisten kautta niinkuin Jeesuksen aikana."

        Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista. Gal. 2:11

        Oliko Paavalikin sinun mielestäsi uskonnollinen vastustaessaan Pietaria hänen jouduttua harhateille?


      • Mysodeadrus
        KoetelkaaKaikki_ kirjoitti:

        Innokas hän kyllä on, sitä ei käy kieltäminen. Mutta hengellisesti eläväksi ei voi sanoa ihmista joka on täysin harhassa. Ei täällä kukaan vastusta uskoon tulevia ihmisiä, mutta mihin uskoon he tulevat? Se usko on aika ohutta ja kalliolle heitettyjä siemeniä siinä vaiheessa, kun selviää ettei se ollutkaan totta mitä heille opetettiin.

        " Suurin vastustus tulee uskonnollisten ihmisten kautta niinkuin Jeesuksen aikana."

        Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista. Gal. 2:11

        Oliko Paavalikin sinun mielestäsi uskonnollinen vastustaessaan Pietaria hänen jouduttua harhateille?

        Paavali nyt oli ihan persiistä. Raamatussa parempiakin kirjoittajia, kuin hän.


      • Roponen
        KoetelkaaKaikki_ kirjoitti:

        Innokas hän kyllä on, sitä ei käy kieltäminen. Mutta hengellisesti eläväksi ei voi sanoa ihmista joka on täysin harhassa. Ei täällä kukaan vastusta uskoon tulevia ihmisiä, mutta mihin uskoon he tulevat? Se usko on aika ohutta ja kalliolle heitettyjä siemeniä siinä vaiheessa, kun selviää ettei se ollutkaan totta mitä heille opetettiin.

        " Suurin vastustus tulee uskonnollisten ihmisten kautta niinkuin Jeesuksen aikana."

        Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista. Gal. 2:11

        Oliko Paavalikin sinun mielestäsi uskonnollinen vastustaessaan Pietaria hänen jouduttua harhateille?

        Nuo korvasyyhyynsä itselleen opettajia haalivat, vihaavat ristin evankeliumia. Vallalla on käsitys, että bileet alkaa, kun tulee uskoon. Ja Jumala siunaa kaikkia. Jumala kyllä siunaakin, mutta ei siunauksia tule etsiä, vaan; "kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä". (5 Moos. 28:2) Siunaukset saavuttavatkin sen, joka kuulee Herran ääntä. Kuitenkin Jumala antaa parhaille palvelijoilleen raskaimman ristin. Vai onko tämä jotenkin Raamatun vastainen väite?

        Esimerkiksi, kun aina sanotaan - mikä pitää paikkansakin - että siunaamalla Israelia, saa itse siunauksen. Miten Paavali suhtautui tähän asiaan? Hän sanoi: "Minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta". Hän olisikin halunnut olla kirottu juutalaisten hyväksi. Tämä on Kristuksen mielenlaatua. Hän Itse tuli kiroukseksi meidän tähtemme. Ei Jeesus etsinyt siunaksia, vaan Isän tahtoa. Mutta hän onkin Siunattu ja saanut iloöljyä maisen vaelluksensa aikana enemmän kuin kukaan muu. "Pysyköön hänen nimensä iankaikkisesti, ja versokoon hänen nimensä, niin kauan kuin aurinko paistaa. Hänessä he itseänsä siunatkoot, ja kaikki kansakunnat ylistäkööt häntä onnelliseksi". (Ps. 72:17)

        Jeesus ei myöskään tehnyt kompromisseja. Nykyään tuntuu olevan painetta siihen suuntaan. Totta kai totuutta tulee noudattaa rakkaudessa, eikä vihassa, mutta tulee kuitenkin noudattaa. Erään kerran, kun lähes kaikki olivat jättäneet Jeesuksen, sanoi hän viimeisillekin: "Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?" (Joh.6:67) Hän ei tehnyt kompromisseja. Olisiko tässäkin mitään opittavaa?

        Myös vanha Paavali joutui kaikkien hylkäämäksi. "Sinä tiedät, että kaikki aasialaiset ovat kääntyneet minusta pois; niiden joukossa ovat Fygelus ja Hermogenes". (2 Tim.1:15) Kuinkahan moni nykypäivän uskova jättäisi Paavalin? Aika moni varmasti. Ja mikä järkyttävämpää, kuinkahan moni nykypäivän uskova hylkää tosiasiassa Jeesuksen? "Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä". (Fil.3:18-19)


      • Hyväpatrick

        Millä perustelet että Tiainen opettaa harhaoppia? Tietysti jos on ikänsä ollut jossain esim. helluntaiseurakunnassa niin kaikkihan mikä ei ole linjassa siellä opetetun kanssa on harhassa. Ja siitä uskoon tulosta: Jos ihminen pyytää Jeesusta elämäänsä niin kyllä hän tulee uskoon Jeesukseen jos tosissaan tajuaa tarvitsevansa Jeesusta pelastuakseen.

        Uskoon tulo ei ole pelkästään opin omaksumista vaan ihmisen uudestisyntymistä Jumalan valtakuntaan. Jos uudestisyntymistä ei tapahdu niin on aivan sama minkä opin omaksuu. Tietysti on tärkeää saada tervettä Raamatun opetusta mutta se hoituu parhaiten kun hommaa Raamatun ja lukee sitä ahkerasti, ja vertaa tietysti siihen opetukseen mitä seurakunnassa opetetaan.

        Kannattaa suhtautua varauksella myös siihen mitä perinteisissä seurakunnissa opetetaan. Niissäkin on monenlaista opettajaa eikä taida kaikilla olla edes uskoa Raamattuun sellaisena kuin se on kirjoitettu.


      • KoetelkaaKaikki
        Roponen kirjoitti:

        Nuo korvasyyhyynsä itselleen opettajia haalivat, vihaavat ristin evankeliumia. Vallalla on käsitys, että bileet alkaa, kun tulee uskoon. Ja Jumala siunaa kaikkia. Jumala kyllä siunaakin, mutta ei siunauksia tule etsiä, vaan; "kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä". (5 Moos. 28:2) Siunaukset saavuttavatkin sen, joka kuulee Herran ääntä. Kuitenkin Jumala antaa parhaille palvelijoilleen raskaimman ristin. Vai onko tämä jotenkin Raamatun vastainen väite?

        Esimerkiksi, kun aina sanotaan - mikä pitää paikkansakin - että siunaamalla Israelia, saa itse siunauksen. Miten Paavali suhtautui tähän asiaan? Hän sanoi: "Minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta". Hän olisikin halunnut olla kirottu juutalaisten hyväksi. Tämä on Kristuksen mielenlaatua. Hän Itse tuli kiroukseksi meidän tähtemme. Ei Jeesus etsinyt siunaksia, vaan Isän tahtoa. Mutta hän onkin Siunattu ja saanut iloöljyä maisen vaelluksensa aikana enemmän kuin kukaan muu. "Pysyköön hänen nimensä iankaikkisesti, ja versokoon hänen nimensä, niin kauan kuin aurinko paistaa. Hänessä he itseänsä siunatkoot, ja kaikki kansakunnat ylistäkööt häntä onnelliseksi". (Ps. 72:17)

        Jeesus ei myöskään tehnyt kompromisseja. Nykyään tuntuu olevan painetta siihen suuntaan. Totta kai totuutta tulee noudattaa rakkaudessa, eikä vihassa, mutta tulee kuitenkin noudattaa. Erään kerran, kun lähes kaikki olivat jättäneet Jeesuksen, sanoi hän viimeisillekin: "Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?" (Joh.6:67) Hän ei tehnyt kompromisseja. Olisiko tässäkin mitään opittavaa?

        Myös vanha Paavali joutui kaikkien hylkäämäksi. "Sinä tiedät, että kaikki aasialaiset ovat kääntyneet minusta pois; niiden joukossa ovat Fygelus ja Hermogenes". (2 Tim.1:15) Kuinkahan moni nykypäivän uskova jättäisi Paavalin? Aika moni varmasti. Ja mikä järkyttävämpää, kuinkahan moni nykypäivän uskova hylkää tosiasiassa Jeesuksen? "Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä". (Fil.3:18-19)

        Asia on juuri niin kuin kirjoitit. Eikä sekään vielä riitä, että kuulee Jumalan äänen. Sitä on myös toteltava tai äänen kuuleminen lakkaa.


      • froitten
        Roponen kirjoitti:

        Nuo korvasyyhyynsä itselleen opettajia haalivat, vihaavat ristin evankeliumia. Vallalla on käsitys, että bileet alkaa, kun tulee uskoon. Ja Jumala siunaa kaikkia. Jumala kyllä siunaakin, mutta ei siunauksia tule etsiä, vaan; "kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä". (5 Moos. 28:2) Siunaukset saavuttavatkin sen, joka kuulee Herran ääntä. Kuitenkin Jumala antaa parhaille palvelijoilleen raskaimman ristin. Vai onko tämä jotenkin Raamatun vastainen väite?

        Esimerkiksi, kun aina sanotaan - mikä pitää paikkansakin - että siunaamalla Israelia, saa itse siunauksen. Miten Paavali suhtautui tähän asiaan? Hän sanoi: "Minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta". Hän olisikin halunnut olla kirottu juutalaisten hyväksi. Tämä on Kristuksen mielenlaatua. Hän Itse tuli kiroukseksi meidän tähtemme. Ei Jeesus etsinyt siunaksia, vaan Isän tahtoa. Mutta hän onkin Siunattu ja saanut iloöljyä maisen vaelluksensa aikana enemmän kuin kukaan muu. "Pysyköön hänen nimensä iankaikkisesti, ja versokoon hänen nimensä, niin kauan kuin aurinko paistaa. Hänessä he itseänsä siunatkoot, ja kaikki kansakunnat ylistäkööt häntä onnelliseksi". (Ps. 72:17)

        Jeesus ei myöskään tehnyt kompromisseja. Nykyään tuntuu olevan painetta siihen suuntaan. Totta kai totuutta tulee noudattaa rakkaudessa, eikä vihassa, mutta tulee kuitenkin noudattaa. Erään kerran, kun lähes kaikki olivat jättäneet Jeesuksen, sanoi hän viimeisillekin: "Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?" (Joh.6:67) Hän ei tehnyt kompromisseja. Olisiko tässäkin mitään opittavaa?

        Myös vanha Paavali joutui kaikkien hylkäämäksi. "Sinä tiedät, että kaikki aasialaiset ovat kääntyneet minusta pois; niiden joukossa ovat Fygelus ja Hermogenes". (2 Tim.1:15) Kuinkahan moni nykypäivän uskova jättäisi Paavalin? Aika moni varmasti. Ja mikä järkyttävämpää, kuinkahan moni nykypäivän uskova hylkää tosiasiassa Jeesuksen? "Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä". (Fil.3:18-19)

        Kerro lisää tuosta iloöljystä. Mitä se on? Jotain psykedeelistä kollageenia?


      • "Mutta vielä näette parjaajat Patrickin tulevan voimassa ja kunniassaan!!"

        Terveeseen uskonelämään ei kuulu sanoa yhdestäkään ihmisestä tuolla tavalla. AInoa jonka tulee tulla voimassa ja kunniassa on Jeesus Kristus.


      • "Mutta vielä näette parjaajat Patrickin tulevan voimassa ja kunniassaan!!"

        Terveeseen uskonelämään ei kuulu sanoa yhdestäkään ihmisestä tuolla tavalla. AInoa jonka tulee tulla voimassa ja kunniassa on Jeesus Kristus.


      • "Mutta vielä näette parjaajat Patrickin tulevan voimassa ja kunniassaan!!"

        Terveeseen uskonelämään ei kuulu sanoa yhdestäkään ihmisestä tuolla tavalla. AInoa jonka tulee tulla voimassa ja kunniassa on Jeesus Kristus.


      • KoetelkaaKaikki
        Hyväpatrick kirjoitti:

        Millä perustelet että Tiainen opettaa harhaoppia? Tietysti jos on ikänsä ollut jossain esim. helluntaiseurakunnassa niin kaikkihan mikä ei ole linjassa siellä opetetun kanssa on harhassa. Ja siitä uskoon tulosta: Jos ihminen pyytää Jeesusta elämäänsä niin kyllä hän tulee uskoon Jeesukseen jos tosissaan tajuaa tarvitsevansa Jeesusta pelastuakseen.

        Uskoon tulo ei ole pelkästään opin omaksumista vaan ihmisen uudestisyntymistä Jumalan valtakuntaan. Jos uudestisyntymistä ei tapahdu niin on aivan sama minkä opin omaksuu. Tietysti on tärkeää saada tervettä Raamatun opetusta mutta se hoituu parhaiten kun hommaa Raamatun ja lukee sitä ahkerasti, ja vertaa tietysti siihen opetukseen mitä seurakunnassa opetetaan.

        Kannattaa suhtautua varauksella myös siihen mitä perinteisissä seurakunnissa opetetaan. Niissäkin on monenlaista opettajaa eikä taida kaikilla olla edes uskoa Raamattuun sellaisena kuin se on kirjoitettu.

        En ole helluntailainen, enkä arvioi hänen opetuksiaan helluntaiopilla. Ainoa jolla arvioin on raamattu. Jos ihminen opettaa esim. että meidän tulee vallata Suomi Jeesukselle jotta Hän voisi tulla takaisin, niin se on harhaoppia. Jos ihminen opettaa, että Jumala on meissä, niin se on harhaoppia. Jos opettaa uskon elämän olevan pelkästään siunauksia, terveyttä ja hyvää fiilistä, niin se on harhaoppia. Tässä vain pari esimerkkiä lukuisista vääristä opetuksista.

        "Kylväjä meni kylvämään siementänsä. Ja hänen kylväessään putosi osa tien oheen ja tallautui, ja taivaan linnut söivät sen.
        Ja osa putosi kalliolle, ja oraalle noustuaan se kuivettui, kun sillä ei ollut kosteutta.
        Ja osa putosi orjantappurain sekaan, ja orjantappurat kasvoivat mukana ja tukahuttivat sen.
        Ja osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja teki satakertaisen hedelmän." Tämän sanottuaan hän lausui suurella äänellä: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
        Niin hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä, mitä tämä vertaus merkitsi.
        Hän sanoi: "Teidän on annettu tuntea Jumalan valtakunnan salaisuudet, mutta muille ne esitetään vertauksissa, että he, vaikka näkevät, eivät näkisi, ja vaikka kuulevat, eivät ymmärtäisi.

        Vertaus on tämä: siemen on Jumalan sana.
        Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, jotka kuulevat, mutta sitten perkele tulee ja ottaa sanan pois heidän sydämestään, etteivät he uskoisi ja pelastuisi.
        Ja mitkä kalliolle putosivat, ovat ne, jotka kuullessaan sanan ottavat sen ilolla vastaan, mutta joilla ei ole juurta: ainoastaan ajaksi he uskovat ja kiusauksen hetkellä luopuvat.
        Mikä taas orjantappuroihin putosi, ne ovat ne, jotka kuulevat, mutta vaeltaessaan tukehtuvat tämän elämän huoliin, rikkauteen ja hekumoihin, eivätkä tuota kypsää hedelmää.

        Mutta mikä hyvään maahan putosi, ne ovat ne, jotka sanan kuultuansa säilyttävät sen vilpittömässä ja hyvässä sydämessä ja tuottavat hedelmän kärsivällisyydessä.


      • Roponen
        froitten kirjoitti:

        Kerro lisää tuosta iloöljystä. Mitä se on? Jotain psykedeelistä kollageenia?

        Heprealaisirje 1:

        7. Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";
        8. mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
        9. Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."


      • Tämä.kiinnostaa

        Mistä tuollaista öljyä voisi ostaa?


      • Roponen
        Tämä.kiinnostaa kirjoitti:

        Mistä tuollaista öljyä voisi ostaa?

        Ei sitä Pyhän Hengen tuottamaa iloa voi mistään massakokouksista tai kenenkään saarnaajan luota käydä hakemassa. Sen saa silloin, kuten tekstistä käy ilmi, kun rakastaa vanhurskautta ja vihaa laittomuutta. Jumala on lahjomaton, joka antaa iloöljyä vain parannuksessa elävälle, eikä synnissä. Siksi on täysin valheiloa kaikki "ilonpito", joita mennareidenkin kokoukset ovat täynnä. Mutta Jumala kuitenkin tahtoo antaa sinullekin aina parasta. En ole itsekään mikään paras puhuja tästä aiheesta. Mutta jos kulkee Jumalan tahdossa elämässään, eikä synnissä, niin varmasti hänen antama lepo ja rauha, on aina sydämessä.

        Ei tunnekokemukset ole tietenkään se asian ydin, vaan Jumala itse ja u s k o Jeesukseen. "Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä". (Apt.2:28) Jos lähdet kulkemaan kuuliaisena tuota elämän tietä, saat kokea myöskin iloa Jumalan kasvojen edessä. Sillä tiellä on paljon suruakin, mutta niidenkin keskellä voi iloita, kuten Paavali sanoi että he olivat: "murheellisina, mutta aina iloisina". (2 Kor.6:10) Jeesus sanoi Matteus 11:

        28. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
        29. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
        30. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

        Ikeellä Jeesus tarkoitti sitä, että tulee kulkea elämässä hänen kanssaan aina minne hän johtaa, eikä oman tahdon tietä. Silloin löytää etsimänsä. Mutta vain silloin, koska Jeesus on elämä.

        http://c8.alamy.com/comp/DHT980/indian-farmer-ploughing-with-bulls-using-a-wooden-yoke-in-the-rural-DHT980.jpg


      • Jaakkima100

        Mielestäni Tiainen ei ollut oikein tästä maailmasta, vielä vähemmän Jumalan luota!
        Raha tekee ahneen ja sillähän Patric ratsasti. Tervemenoa Keniaan, siellä on erilainen uskonto, voit huutaa ja kiljua niin paljon kuin tahdot! Rauhallisuuson Jumalasta ja se tunne on hyvä, ei tuollainen maksettu juttu, kuten yhdellä videolla, maksettiin ruoat nuorille, että he tulisivat Patricin kokoukseen illalla. Varmaan nuorille ruoka maistui, mutta olivatko illan kokouksessa....tuskin.
        Jumala minulle anteeksi antakoon viestiäni!


    • hellkirkonmarionetti

      Helluntaikirkko teki vanhanaikaisen. Kaikki helluntailaiset tietävät, mistä on kysymys.

      Paimen plus -lehdestä saamme lukea lisää.

      • odotettavissaoli

        Niin muuttui helluntaikirkossa tuulen suunta. Viime vuonna Patrick Tiainen oli UskoTV:llä vakiokasvo.
        www.uskotv.fi/saarnat/uuden-elaman-ilta-23-9-patrick-tiainen/
        www.uskotv.fi/saarnat/pyhan-hengen-ilta-patrick-tiainen/
        www.uskotv.fi/saarnat/pyhan-hengen-ilta-patrick-tiainen-2/

        Patrick Tiainen Seinäjoen helluntaikirkon kesätapahtumassa (Summerfest 2016)
        https://www.youtube.com/watch?v=EGlV6LlOSJ4
        https://www.youtube.com/watch?v=sMQCMT411c4
        Samassa tapahtumassa Helsingin Saalemin seurakuntajohtaja Mika Yrjölä (Summerfest 2016)
        https://www.youtube.com/watch?v=nYnfRntXKXo


      • odotettavissaoli

        Niin muuttui helluntaikirkossa tuulen suunta. Viime vuonna Patrick Tiainen oli UskoTV:llä vakiokasvo.
        www.uskotv.fi/saarnat/uuden-elaman-ilta-23-9-patrick-tiainen/
        www.uskotv.fi/saarnat/pyhan-hengen-ilta-patrick-tiainen/
        www.uskotv.fi/saarnat/pyhan-hengen-ilta-patrick-tiainen-2/

        Patrick Tiainen Seinäjoen helluntaikirkon kesätapahtumassa (Summerfest 2016)
        https://www.youtube.com/watch?v=EGlV6LlOSJ4
        https://www.youtube.com/watch?v=sMQCMT411c4
        Samassa tapahtumassa Helsingin Saalemin seurakuntajohtaja Mika Yrjölä (Summerfest 2016)
        https://www.youtube.com/watch?v=nYnfRntXKXo


    • Mistä sai potkut?????

      • O.DottAva

        Uskon sana -seurakunnastaan. Profetiat toteutuivat.


      • ututyutyutyhg

        Uskon Sana seurakunta laittoi Tiaisen pitkälle pakkolomalle. Tämä vaikuttaa siltä, että Tiaisen toivotaan tekevän omat johtopäätökset.


      • O.DottAva
        ututyutyutyhg kirjoitti:

        Uskon Sana seurakunta laittoi Tiaisen pitkälle pakkolomalle. Tämä vaikuttaa siltä, että Tiaisen toivotaan tekevän omat johtopäätökset.

        Ei ole enää pakkolomalla, vaan lähtökäsky on käynyt. Tietenkään hän ei itse sitä suoraan sano, mutta tästä se on luettavissa:

        Reilut pari viikkoa sitten jouduin vakavaan onnettomuuteen, johon keskeisellä tavalla vaikutti oma väsymykseni. On Jumalan suurta varjelusta, että istun tässä kirjoittamassa tätä tekstiä. Tämä tapaus todella pysäytti.
        Viime viikkojen aikana olen joutunut arvioimaan palvelutyötäni aivan uudella tavalla, ja uudesta näkökulmasta. Sitä ovat arvioineet myös monet muut luotettavat ystävät. Olen palannut palvelutyöni alkuvaiheisiin, ja verrannut niitä vaiheita tähän päivään. Olen itse muuttunut paljon näiden kolmen vuoden aikana. Alkuvaiheita kieltämättä värjäsi pinnan alla vaikuttanut ”täältä tulee herätys!”-meininki. Ajatus siitä, että olin nyt löytänyt jotain sellaista, mitä kukaan ennen ei koskaan ollut löytänyt! Toisaalta ajattelen, että minulla oli oikeus suureen iloon ja intoon, ja suon sen muillekin. Olin nimittäin itse ensimmäistä kertaa mukana jossain tällaisessa toiminnassa, jossa oli vahvoja herätyksellisiä elementtejä. Ihmisiä tuli uskoon, kastettiin ja täyttyi Pyhällä Hengellä. Sairaita parani, uutiset levisi ja Jumala teki aivan ihmeellisiä asioita. Asennoitumisessani oli pohjimmiltaan jotain todella lapsenomaista, siis jotain todella tärkeää!
        Kipeää on kuitenkin ollut todeta, että kaikki vuosien aikana tapahtunut muutos ei ole ollut hyvää. Jumala on täydellinen, mutta me kaikki olemme ihmisiä. Inhimilliset tekijät saattavat sotkea paljon… Omalla kohdallani sain huomata sen kipeästi. Alkuaikoina toimintaani väritti naiivi suhtautuminen muihin ihmisiin, ja luotin ihmisiin sen sijaan että olisin luottanut Jumalaan heissä. Kerta toisensa jälkeen petyin, hämmästyin, vetäydyin sydämeni kipujen vuoksi – ja sekin oli oikeastaan askel väärään suuntaan. Saatana haluaa että me eristäydymme, Jumala haluaa aina tiivistää perhettä. Tämä olisi tärkeää muistaa, samaan aikaan kun itse olemme tietoisia omasta epätäydellisyydestämme (ja muiden), ja osaamme sen mukaan varjella oman sydämemme. Täytyy samaan aikaan muistaa, että nämä inhimilliset tekijätkään eivät tule Jumalalle yllätyksenä! Jeesus otti ne huomioon kuollessaan puolestamme. Silti myös meidän on otettava ne huomioon omassa palvelutyössämme.
        Niin, paljon on tapahtunut. Todella paljon hyvää, josta kunnia kuuluu Jumalalle. On suurta armoa, että olen saanut olla siinä mukana. Samaan aikaan on myönnettävä, että oma kokemattomuuteni johtajana ja nopea altistuminen valtavalle mielipideryöpylle on varmasti aktivoinut omassa käytöksessäni epäkypsiä defenssejä. Olen koittanut pärjätä liian yksin, ja samalla on ollut välillä haastavaa määritellä mikä kuuluu julkisen Patrickin toimenkuvaan, ja kuka on se Isän pikku poika kaiken sen keskellä. Kuitenkin on vain yksi Patrick, joka haluaa elää täysin läpinäkyvää elämää – mutta kuitenkaan kaikkea ei voi avata kaikille, koska osalla on oma agendansa. Integroidun minän säilyttäminen paineen keskellä ei aina ole aivan mutkatonta.
        Viime viikkojen pohdinta on tuonut minut raskaan päätöksen äärelle. Sydämeni on täyttänyt suru siitä, että moni voideltu Jumalan valtakunnan työ on päätynyt totaaliseen katastrofiin, koska väsymystä tai omia virheitä ei ole tunnistettu ja tunnustettu tarpeeksi ajoissa. Uskon, että olen nyt sellaisessa vaiheessa, jolloin minun täytyy todella pysähtyä.
        Miten osata yhdistää kokemuksen tuoma kypsyys ja lapsenomaisuus? Miten voin pitää sydämessäni alkuaikoja värittäneen vilpittömän innon ja uutuuden riemun, ja välttyä ylpeydeltä? Miten nähdä Jumalan uskoman työn ainutlaatuisuus, ja nähdä kaikkien muiden työ yhtä ainutlaatuisena ja tärkeänä? Miten yhdistää kova otsa ja pehmeä sydän? Miten rakastaa kaikkia, rakentaa seurakuntaa perheenä, ja silti varjella oma sydämensä?
        Näitä kysymyksiä jään pohtimaan, kun toistaiseksi jättäydyn pois aktiivisesta palvelutyöstä. Olen iloinen, että johtamani työ ei ole henkilöitynyt minuun, vaan työ saa jatkua myös yli tämän ajan, kun etsin vastauksia itselleni tärkeisiin kysymyksiin. En epäile omaa kutsuani, en ole kriisissä uskonelämässäni, en ole jättämässä tietä, ja seison kaiken sen takana mitä olen julistanut. Jään seuraavaksi valmistelemaan mittavaa evankeliointikampanjaa Keniassa, ja rukoilen tietä eteenpäin. Olen kiitollinen jokaisesta esirukoilijasta, joka on rukouksin tukenut minua hyvinkin haastavissa ajoissa. Toivon, että nämä uutiset ainakin hetkellisestä vetäytymisestä eivät tule pettymyksenä, vaan voimme kaikki kiinnittää katseemme Jeesukseen. Nöyrä pyyntöni on, että te jotka olette kokeneet kutsun rukoilla puolestani, kysytte Jumalalta josko se rukoustyö voisi jatkua myös tämän prosessini aikana, vaikka vaikutusalani ei olekaan nyt yhtä näkyvä. Rukoustyönne on ollut korvaamatonta, enkä voi siitä kylliksi kiittää. Jumala teidät kaikki palkitkoon.
        Kyynel silmäkulmassa kohti uusia syvyyksiä Jumalan sydämessä,
        Patrick


      • Woffia
        O.DottAva kirjoitti:

        Ei ole enää pakkolomalla, vaan lähtökäsky on käynyt. Tietenkään hän ei itse sitä suoraan sano, mutta tästä se on luettavissa:

        Reilut pari viikkoa sitten jouduin vakavaan onnettomuuteen, johon keskeisellä tavalla vaikutti oma väsymykseni. On Jumalan suurta varjelusta, että istun tässä kirjoittamassa tätä tekstiä. Tämä tapaus todella pysäytti.
        Viime viikkojen aikana olen joutunut arvioimaan palvelutyötäni aivan uudella tavalla, ja uudesta näkökulmasta. Sitä ovat arvioineet myös monet muut luotettavat ystävät. Olen palannut palvelutyöni alkuvaiheisiin, ja verrannut niitä vaiheita tähän päivään. Olen itse muuttunut paljon näiden kolmen vuoden aikana. Alkuvaiheita kieltämättä värjäsi pinnan alla vaikuttanut ”täältä tulee herätys!”-meininki. Ajatus siitä, että olin nyt löytänyt jotain sellaista, mitä kukaan ennen ei koskaan ollut löytänyt! Toisaalta ajattelen, että minulla oli oikeus suureen iloon ja intoon, ja suon sen muillekin. Olin nimittäin itse ensimmäistä kertaa mukana jossain tällaisessa toiminnassa, jossa oli vahvoja herätyksellisiä elementtejä. Ihmisiä tuli uskoon, kastettiin ja täyttyi Pyhällä Hengellä. Sairaita parani, uutiset levisi ja Jumala teki aivan ihmeellisiä asioita. Asennoitumisessani oli pohjimmiltaan jotain todella lapsenomaista, siis jotain todella tärkeää!
        Kipeää on kuitenkin ollut todeta, että kaikki vuosien aikana tapahtunut muutos ei ole ollut hyvää. Jumala on täydellinen, mutta me kaikki olemme ihmisiä. Inhimilliset tekijät saattavat sotkea paljon… Omalla kohdallani sain huomata sen kipeästi. Alkuaikoina toimintaani väritti naiivi suhtautuminen muihin ihmisiin, ja luotin ihmisiin sen sijaan että olisin luottanut Jumalaan heissä. Kerta toisensa jälkeen petyin, hämmästyin, vetäydyin sydämeni kipujen vuoksi – ja sekin oli oikeastaan askel väärään suuntaan. Saatana haluaa että me eristäydymme, Jumala haluaa aina tiivistää perhettä. Tämä olisi tärkeää muistaa, samaan aikaan kun itse olemme tietoisia omasta epätäydellisyydestämme (ja muiden), ja osaamme sen mukaan varjella oman sydämemme. Täytyy samaan aikaan muistaa, että nämä inhimilliset tekijätkään eivät tule Jumalalle yllätyksenä! Jeesus otti ne huomioon kuollessaan puolestamme. Silti myös meidän on otettava ne huomioon omassa palvelutyössämme.
        Niin, paljon on tapahtunut. Todella paljon hyvää, josta kunnia kuuluu Jumalalle. On suurta armoa, että olen saanut olla siinä mukana. Samaan aikaan on myönnettävä, että oma kokemattomuuteni johtajana ja nopea altistuminen valtavalle mielipideryöpylle on varmasti aktivoinut omassa käytöksessäni epäkypsiä defenssejä. Olen koittanut pärjätä liian yksin, ja samalla on ollut välillä haastavaa määritellä mikä kuuluu julkisen Patrickin toimenkuvaan, ja kuka on se Isän pikku poika kaiken sen keskellä. Kuitenkin on vain yksi Patrick, joka haluaa elää täysin läpinäkyvää elämää – mutta kuitenkaan kaikkea ei voi avata kaikille, koska osalla on oma agendansa. Integroidun minän säilyttäminen paineen keskellä ei aina ole aivan mutkatonta.
        Viime viikkojen pohdinta on tuonut minut raskaan päätöksen äärelle. Sydämeni on täyttänyt suru siitä, että moni voideltu Jumalan valtakunnan työ on päätynyt totaaliseen katastrofiin, koska väsymystä tai omia virheitä ei ole tunnistettu ja tunnustettu tarpeeksi ajoissa. Uskon, että olen nyt sellaisessa vaiheessa, jolloin minun täytyy todella pysähtyä.
        Miten osata yhdistää kokemuksen tuoma kypsyys ja lapsenomaisuus? Miten voin pitää sydämessäni alkuaikoja värittäneen vilpittömän innon ja uutuuden riemun, ja välttyä ylpeydeltä? Miten nähdä Jumalan uskoman työn ainutlaatuisuus, ja nähdä kaikkien muiden työ yhtä ainutlaatuisena ja tärkeänä? Miten yhdistää kova otsa ja pehmeä sydän? Miten rakastaa kaikkia, rakentaa seurakuntaa perheenä, ja silti varjella oma sydämensä?
        Näitä kysymyksiä jään pohtimaan, kun toistaiseksi jättäydyn pois aktiivisesta palvelutyöstä. Olen iloinen, että johtamani työ ei ole henkilöitynyt minuun, vaan työ saa jatkua myös yli tämän ajan, kun etsin vastauksia itselleni tärkeisiin kysymyksiin. En epäile omaa kutsuani, en ole kriisissä uskonelämässäni, en ole jättämässä tietä, ja seison kaiken sen takana mitä olen julistanut. Jään seuraavaksi valmistelemaan mittavaa evankeliointikampanjaa Keniassa, ja rukoilen tietä eteenpäin. Olen kiitollinen jokaisesta esirukoilijasta, joka on rukouksin tukenut minua hyvinkin haastavissa ajoissa. Toivon, että nämä uutiset ainakin hetkellisestä vetäytymisestä eivät tule pettymyksenä, vaan voimme kaikki kiinnittää katseemme Jeesukseen. Nöyrä pyyntöni on, että te jotka olette kokeneet kutsun rukoilla puolestani, kysytte Jumalalta josko se rukoustyö voisi jatkua myös tämän prosessini aikana, vaikka vaikutusalani ei olekaan nyt yhtä näkyvä. Rukoustyönne on ollut korvaamatonta, enkä voi siitä kylliksi kiittää. Jumala teidät kaikki palkitkoon.
        Kyynel silmäkulmassa kohti uusia syvyyksiä Jumalan sydämessä,
        Patrick

        Ei häntä seurakunnasta ole pois potkittu. Siellä hän edelleenkin on ollut leipomassa pätkisleivoksia. Hän on vain ilmoituksensa mukaisesti jättäytynyt pois aktiivisesta julistustyöstä.


      • O.DottAva
        Woffia kirjoitti:

        Ei häntä seurakunnasta ole pois potkittu. Siellä hän edelleenkin on ollut leipomassa pätkisleivoksia. Hän on vain ilmoituksensa mukaisesti jättäytynyt pois aktiivisesta julistustyöstä.

        Ne olivat "ne kuuluisat" lähtökahvit.


    • MamaJane

      Seuraavaksi tapahtuu:
      Uhriutuva ja messiaskompleksista kärsivä Patrick Tiainen alkaa kerätä säälipisteitä vain sisäpiirille jaettavalla tiedotteella, missä kaikki osoitetaan mellerismäisesti saatanan ajojahdiksi jumalan valittua kohtaan. Toteutumattomat profetiat vieritetään uskonnollisten fariseusten epäuskon syyksi, minkä vuoksi jumala oli kykenemätön toteuttamaan Patrickin profetiat. Valittu sisäpiiri, tuo jalo kuninkaallinen papisto, voi jatkaa jumalan, siis Patrickin, tukemista pimeästi ja keräysrenkaan kautta. Toisin kuin Suomessa, Keniassa jumala muutti kansakunnan kaikilla tasoilla Patrickin kahdeksan kuukauden pikakurssin aikana. Tätä irvokasta työtä Patrick tahtoo jatkaa, jos Suomen Siionista vain löytyy niitä uskollisia, jotka eivät kysele todisteiden perään, vaan luottavat Patrickin uutta luovaan sanaan.

      • Näinhän_se_menee

        Hyvin todennäköistä. Patrickinpalvelijat ovat jo nyt aktivoituneet selittelemään hänen potkujaan uskonnollisten taholta suuntautuneella vainolla.


      • Afrikanreissu

        Toivottavasti Patrick ei tuo Afrikasta palattuaan "uutta voitelua" tai lisää menestysteologisia oppeja jäljellä oleville kannattajilleen. Kirjoittamansa perusteella on sinne matkustamassa.


    • DoctorT

      Kun Herra rienaajan ja valhettelijan syrjään siirtää, ei nouse eikä nytkähdä!!

      Rappion ja tuhon hirvittävä tie, myös hänen seuraajilleen, jotka osallisia valheessa ja sen kylvössä!

      Jokin viimeisimpiä videopätkiä kertoo, ettei selväpäinen sönkkää kuten hän siinä sönkkäsi!

      Järkyttävä loppu!

    • kopsattuaa

      Näyttää siltä, että tämä profetia vuoden takaa toteutui:

      sanansaattaja- 2.3.2016 9:58

      Taannoin Patrick Tiaisen luona kävi Jumalan profeetta. Hän ohimennen sanoi Patrickille, että hän joutuu luovuttamaan seurakuntansa pois itseltään. Patrickin naama venähti ja hän ei pitänyt ollenkaan kuulemastaan, mutta ei tainnut kaveri muuten noteerata asiaa.

      Jumalan profeetat ovat myös tämänkin jälkeen varoittaneet Patrick Tiaista henkilökohtaisesti siitä, että hän on luisumassa väärälle polulle. Jumala erotti Patrick Tiaisen Jumalan todistajan tehtävästä ja nyt hän jatkaa valkeuden enkelin profeettana. Patrick Tiainen ei koskaan oppinut tuntemaan Jumalan ääntä, mutta oppi mieltymään valheeseen ja sen ääneen.

      Kuningas Saul oli aikanaan Jumalan voitelema kuningas, mutta kun Saul lankesi toistuvasti syntiin, niin Pyhä Henki lähti Saulista pois ja tilalle tuli paholaisen henget.

      Patrick Tiainen ei tuntenut etsikkoaikaansa ja hänen armonaikansa on loppu.

      Patrick Tiaisen väärän profeetan päivien lukumäärä on laskettu.

      Patrick Tiainen joutuu sivuun seurakuntansa johdosta sinä päivänä, jonka Jumala on sen ennalta määrännyt.

      Tässä on Raamatun paikka, joka koskee Patrick Tiaista:

      Lk 16: 1 Jeesus puhui sitten opetuslapsilleen: "Oli rikas mies, jolla oli taloudenhoitaja. Hänelle kanneltiin, että taloudenhoitaja tuhlasi hänen omaisuuttaan. 2 Hän kutsui tämän luokseen ja sanoi: 'Mitä minä sinusta kuulen! Tee tili toimistasi, minun talouttani sinä et enää hoida.' 3 Mies mietti: 'Mitä minä nyt teen? Isäntä panee minut pois taloudenhoitajan toimesta. Kaivaa en jaksa, kerjätä en kehtaa.

      4 -- Nytpä tiedän! Järjestän niin, että toiset ottavat minut taloonsa, kun joudun lähtemään työpaikastani.' 5 Hän kutsui isäntänsä velalliset vuoron perään luokseen. 'Paljonko olet velkaa isännälleni?' hän kysyi ensimmäiseltä. 6 'Sata astiaa öljyä', tämä vastasi. Taloudenhoitaja sanoi: 'Tässä on velkakirjasi, istu ja merkitse äkkiä viisikymmentä.' 7 Sitten hän kysyi toiselta: 'Entä sinä, paljonko sinä olet velkaa?' Tämä vastasi: 'Sata tynnyriä vehnää.' Taloudenhoitaja sanoi: 'Tässä on velkakirjasi, merkitse kahdeksankymmentä.'"

      8 Ja Herra kehui epärehellisen taloudenhoitajan viisautta. Hän sanoi:

      "Tämän maailman lapset menettelevät toisiaan kohtaan viisaammin kuin valon lapset. 9 Minä sanonkin teille: hankkikaa väärällä rikkaudella ystäviä, jotka ottavat teidät iäisiin asuntoihin, kun tuota rikkautta ei enää ole.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14158187/patrick-tiainen-menettaa-seurakuntansa

    • TapahtunutAiemminkin

      Aivopesty ei kykene omaehtoiseen ajatteluun suljetussa yhteisössä. Yhteisön paine luo ajattelulle rajat ja kyseenalaistavat ajatukset luokitellaan demonien hyökkäyksiksi.
      Epäjumalaksi korotetun putoaminen jalustalta saa aikaan tyhjiön ja tapahtuneelle on sanoitettava uusi tarina, jos lahko aikoo jatkaa toimintaansa. Tavallisin versio on luoda kuvitteellinen ulkoinen vihollinen, joka sai täydellisen johtajan lankeamaan tai juudaksen tavoin petti voidellun.

    • HienoaPatrick

      Ei mene vuottakaan, niin ihmiset alkavat jälleen suorastaan jonottaa Patrickin tilaisuuksiin. Paha ja sen palvelijat saivat erävoiton, mutta tasoittavat otetaan hyvin pian... Patrickilla on jo varmasti uusia raikkaita suunnitelmia, joilla saadaan voitettua enemmän sieluja hänen kunniakseen. Jumala on siunannut tätä nuorta pastoria runsain mitoin, eikä hän väsymättömältä palvelijaltaan saarnamiehen iestä työnsä syrjään, kun hän ilolla kyntää ja kylvää. Pahaa kyllä sivusta huudellaan, mutta niin on aina kun tehdään uskonnollista työtä. Maailmalliset ihmiset tai tekohurskaat eivät ymmärrä sitä autuutta, joka Patrickinkin käsien alta välittyy!

      • näinse.menee

        2 Tess 2:
        7 Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; 8 silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella. 9 Vääryyden ihminen tulee saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä. 10 Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

        11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, 12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.


      • äläkähöpötäenempää

        mene takasin viltin alle!


      • Woffia

        Lopeta jo trollailu!


      • KoetelkaaKaikki

        Hyvin paljon mahdollista, että vuoden kuluttua ihmiset jälleen jonottavat Tiaisen tilaisuuksiin. Jos eksyneen silmät eivät avaudu totuudelle, niin silloin ihminen juoksee eksytyksestä eksytykseen, eikä koskaan ota opikseen. Tässä ei paha saanut erävoittoa, vaan Jumala siirsi Tiaisen pois paikaltaan eksyttämästä lisää kansaansa. Huuto Patrickin takia oli yltänyt taivaaseen asti ja Jumala kuuli tämän huudon ja vastasi siihen.

        "Patrickilla on jo varmasti uusia raikkaita suunnitelmia, joilla saadaan voitettua enemmän sieluja hänen kunniakseen".

        En tiedä tarkoitatko tässä sielujen voittamista Patrickin kunniaksi vai kenenkä, mutta kyllä valitettavasti Patrickilla on jo uusia suuria suunnitelmia.

        "Jumala on siunannut tätä nuorta pastoria runsain mitoin, eikä hän väsymättömältä palvelijaltaan saarnamiehen iestä työnsä syrjään, kun hän ilolla kyntää ja kylvää".

        En tiedä minkälaisista siunauksista tässä puhut, mutta hänen saamat siunaukset eivät ole ainakaan Jeesuksesta Kristuksesta lähtöisin. Ja juuri näin on käynyt; hänet työnnettiin syrjään.

        "Pahaa kyllä sivusta huudellaan, mutta niin on aina kun tehdään uskonnollista työtä".

        Jehovantodistajat ja mormonitkin tekevät uskonnollista työtä ja heistäkin huudellaan pahaa.

        "Maailmalliset ihmiset tai tekohurskaat eivät ymmärrä sitä autuutta, joka Patrickinkin käsien alta välittyy!"

        Eivät varmasti ymmärräkkään, mutta uskovat ja hurskaat ihmiset ymmärtävät mikä on se voima joka Patrickin käsien alta välittyy.

        Patrick ei ole päivääkään tehnyt töitä Pyhän Hengen voimassa ja -täyttämänä. Se henki jossa Patrick toimii ei ole Jumalasta, vaan se on suoraan pimeydestä. Saman hengen voimalla tekivät Egyptin noidatkin taikojaan ja matkivat Mooseksen ja Aaronin tekemiä ihmeitä. He pystyivät tekemään täysin samanlaisia tekoja kuin mitä Mooses ja Aaronkin tekivät ja sen tähden faarao ei heitä uskonutkaan.

        Patrick itse kertoo "uskoontulon" hetkestään näin:

        https://www.youtube.com/watch?v=BbKAlMHoCpQ

        Eli voima jolla Patrick "ihmeensä" tekee, on se sama voima jolla Egytin noidat tekivät omat ihmeensä. Tämä sama "ihmeitä" tekevä ja "tiedon sanoja" jakava voima nähdään toiminnassa myös uuden testamentin puolella:

        Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan. Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien". Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä. Ap.t. 16:16-18

        Tämä on juuri se voima, joka lopun aikana tulee eksyttämään niin uskosta osattomia, kuin uskoviakin. Älkää hyvät rakkaat ihmiset uskoko kaikkia henkiä!

        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Matt. 7:22

        Eksyneet nauravat ja sanovat "ei kai saatana aja itseään ulos ihmistä, ei kait nyt saatana ala ihmisiä parantamaan?". Juuri näin tulee tapahtumaan ja tapahtuu jo!

        Herätkää!!


    • lähtekää.tekin.ulos

      Suomen Siion on pahasti hapattunut tässä ajassa. Kun Henki loppuu, alkaa tanssit ja kultainen vasikka - ympärillä oleva muotojumalisuus on voimassa ja lihan kunniassa.

      Minä olen aikaa sitten poistunut ko. areenoilta.

      Entäs sitten? Olen kokenut, että Jumala on voidellut Sanassa, muttei tuollaisessa ihmismitan hurmoksissa.
      Jumalan siunaama Hengen virta ei tarvitse teatterimenoa, muotoylistyksiä, eikä tanssi askeleita.

      Niin. Pistäkää muotojumalisuuksiin Henki - pienellä henki. Pyhä Henki ei ole epäjärjestyksen Henki, vaan kirkastaa ihmisille Jumalan tien ja Golgatan sijaisuhrin, sovittajan.

    • VesaNasareth

      Karismaattinen liike ja ihmiskeskeisyys kulkevat käsi kädessä. Uusapostolista voitelua tavoittelevilla pastoreilla on harhainen kuvitelma urastaan, koska ovat alentaneet seurakuntalaiset pelinappuloiksi, joita voi kaataa ja rahastaa. Puhuvat kyllä Jeesuksesta, mutta hedelmistään te heidät tunnette.

    • sjaldjflajfljlafj

      Patrick Tiainen niinkuin monet muutkin saarnaajat ja papit ovat tyyppiesimerkki siitä, kuinka ihminen rakastuu omaan ääneensä. Tällaiset henkilöt huomaavat jo varhain, että he pystyvät vaikuttamaan loputtomalla sanatulvallaan ihmisiin koukuttavasti. Kun he tämän havainnon ovat tehneet, niin sitten tuntuu olevan vain "taivas rajana" heidän edesottamuksilleen, kaikkea voi kokeilla, kun aina mielettömän tyhmä lauma seuraa heitä. Pahinta on, että näillä taivaanrannansaarnaajilla on loputon usko omaan erinomaisuuteensa, kunnes joku emämunaus pysäyttää valheellisen toiminnan yleensä maallisen lain avustuksella.

    • hengenvaltasuuruus

      Pahuuden henkivallat ääntelevät pilkaten tässä ketjussa. Patrickilla on siunattu kyky loihtia taivaitten valtakunnasta sellaisia Suuren Hengen manifestaatioita, että varmasti vielä hiljenee rienaajien suut. Herra itse tasoittaa tien Patrickille valmiiksi, että kaikki on valmista kun hänen seuraava hankkeensa etenee ja pääsee kasvamaan täyteen kukoistukseensa. Toki myös pilkkaajat ovat tervetulleita hänen kokouksiinsa, vaan eipä taida usko ja uskallus riittää......

      • Kohti_loppua

        "Pahuuden henkivallat ääntelevät pilkaten tässä ketjussa."

        Pitää täysin paikkaansa.

        "Patrickilla on siunattu kyky loihtia taivaitten valtakunnasta sellaisia Suuren Hengen manifestaatioita, että varmasti vielä hiljenee rienaajien suut. "

        En yhtään epäile etteikö Patrick saisi loihdittua ties millaisia manifestaatioita taivaista. Tämä Patrickissa vaikuttava Suuri Henki vain ei ole sama kuin Pyhä Henki, eivätkä nämä Patrickin loihtimat manifestaatiot ole Pyhän Hengen aikaansaamia. Rienaajien suut tulevat kyllä hiljenemään. Siitä voit olla varma.

        "Herra itse tasoittaa tien Patrickille valmiiksi, että kaikki on valmista kun hänen seuraava hankkeensa etenee ja pääsee kasvamaan täyteen kukoistukseensa. "

        Patrickin herra kyllä varmasti tasoittaa tietä hänen eteensä. Valitettavasti se herra vain on valheen isä, joka lopulta pettää uskollisimmankin palvelijansa.

        "Toki myös pilkkaajat ovat tervetulleita hänen kokouksiinsa, vaan eipä taida usko ja uskallus riittää......"

        Pilkkaajia hänen kokouksissaan on totisesti riittänyt. Valitettavasti pilkkaajilla on vastaisuudessa pitkä matka Afrikkaan Patrickin seuraaviin tilaisuuksiin, jossa he taas pääsevät näkemään niitä Suuren Hengen aikaansaamia manifestaatioita.


      • mummikainuusta

        "Patrickilla on siunattu kyky loihtia taivaitten valtakunnasta sellaisia Suuren Hengen manifestaatioita, että varmasti vielä hiljenee rienaajien suut."

        Onhan se mahdollista, että PT palaa takaisin, koska oletettavaa on, että hänen seuraajansa sitä haluavat ja siihen kannustavat. Kaippa osa heistä lähtee Keniaan katsomaan PT:n Suuren Hengen manifestaatioita taivaitten valtakunnasta.

        Olet joko trolli tai sitten olet täysin metsässä, etkä uskossa. (oletettavammin trolli)

        Vaikka tiedän, että PT:n opetus ei pysy Raamatun Sanassa, vaan liitelee kauniisti kaarrellen sen lehtien ulottumattomiin, rukoilen hänen löytävän anteeksi antavan Jumalan. En tiedä mitä siellä on oikeasti tapahtunut, mutta suren sitä, että moni jää vielä kannattamaan PT:n opetusta ja kannattamaan häntä taloudellisestikin. Tälläinen tila, jossa haikaillaan menneitä olemattomia lupauksia ja opetusta, voi kestää vuosikymmeniä.

        Toivon ja rukoilen, että PT tajuaa oman erehdyksensä ja kääntyy vääriltä teiltä Jeesuksen luo. Aika näyttää mitä tuleman pitää.


    • Rukoilkaamme.nyt

      On suoraa Jumalan johdatusta, että Patrick kykenee muuttamaan suuntaa ja arvioimaan toimintaansa. Ja jos on Jumalan edessä korjattavaa, niin korjataan, mutta matka jatkuu eteenpäin uusilla missioilla, joista eräs varmaan on työ Keniassa.

      Rukoillaan kaikki Patrickin puolesta, että Jumala nyt suo hänelle levon ja uudistumisen aikaa ja sitten taas hän voi jatkaa työtään Jumalan voimassa. Myös apostoli Paavali suunnitteli kaikenlaista ja Jumala hänet pysäytti ja muutti suuntaa, mutta tuo se vaan jatkuu kunnes Jeesus saapuu.

      Siunausta sinulle Patrick Tiainen toivotan, vaikka emme tunnekaan toisiamme.

      • Hedelmätön_Puu

        Valitettavasti Patrick ei ole muuttamassa suuntaansa muuten, kuin suuntaamalla tossunsa kohti Afrikkaa. Hän ei ole sanonut olleensa väärässä tai opettaneensa väärin, vaan hän näkee itsensä lapsenuskoisena, iloisena pikkupoikana joka on joutunut ilkeämielisten vainon kohteeksi. Patrick ei ole tehnyt parannusta, eikä hänellä näin ollen ole myöskään mahdollisuutta Jumalan antamaan lepoon.

        Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että meidän kaikkien tulisi rukoilla Patrickin puolesta, mutta ei uudistumista, vaan aitoa uskoontuloa ja parannuksenteon armoa.


      • hedelmienaika
        Hedelmätön_Puu kirjoitti:

        Valitettavasti Patrick ei ole muuttamassa suuntaansa muuten, kuin suuntaamalla tossunsa kohti Afrikkaa. Hän ei ole sanonut olleensa väärässä tai opettaneensa väärin, vaan hän näkee itsensä lapsenuskoisena, iloisena pikkupoikana joka on joutunut ilkeämielisten vainon kohteeksi. Patrick ei ole tehnyt parannusta, eikä hänellä näin ollen ole myöskään mahdollisuutta Jumalan antamaan lepoon.

        Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että meidän kaikkien tulisi rukoilla Patrickin puolesta, mutta ei uudistumista, vaan aitoa uskoontuloa ja parannuksenteon armoa.

        Kun se nyt on niin,emme voi tietää Jumalan suunnitelmia Patrickin kohdalla, ja jos on mennyt harhaan kyllä Jumalalla on keinot pysäyttää.Onkohan teillä itsellä varmuus,että olette Jumalan johdatuksessa ja teette kaiken niinkuin Jumala haluaa??Esim.raamattu sanoo,joka TIETÄÄ tehdä hyvää,eikä tee se on synti.Me lankeamme ja saamme nousta jälleen.


    • keniaan

      Payrick kertoo Keniaan menodta. Perudtaa iuden srk n tms. Onko PT dasnut lääläriltä sous tekoonsa? Vso ohmepstsnnus auttaa Keniasn. Miten rshoitus.

      Ssiin itse siellä 10v. Lääkintää einole.

      • IhmettelijäJostain

        ,No, kannattajat maksavat.


      • merkitseuraavat

        ja sen huomaa kyllä!


    • hyväjuttu1

      Eli Patrickin toiminta ei ollut Jumalasta, muuten se olisi kestänyt. Toivottavasti Patrick tekee parannuksen harhoistaan.

      • EiKestänyt-EiJumalasta

        2. Tim. 3:8
        Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.

        Patrick Tiainen ei kestänyt, olkoon varoittavana esimerkkinä muiden uuskarismaatikkojen kanssa.


    • So68

      Meidän uskovaisten ei pitäisi ilkamoida kun selvästi väärän opin alla ollut joutuu syrjään vaan rukoilla että hengellisesti eksynyt saarnamies löytää oikean evankeljumin.Julkisen anteeksipyynnön ja parannuksen teon jälkeen hän on tervetullut jatkamaan oikenlaista Jumalan työtä.Uskon kuitenkin että Patrikin kohdalla tämä on erityisen hankala prosessi...liha pistää liikaa vastaan.Mauno Mattila on hyvä esimerkki miten eksynyt voi palata parannuksen teon jälkeen oikean opin juurelle.Uskoisin että noin karkeasti otettuna puolet sanan julistajista on talous/seksuaalipuoli tarkasteltuna kelvottomia opettamaan yhtään mitään.

      • KelvottomatPaimenet

        Patrick ei voi "palata" anteeksipyynnön jälkeen, koska koko uskonsanalaisuus ei ole Kalliolle perustettu, vaan lentohiekalle.
        Nämä feikkiparannukset ovat syy sille, miksi koko helluntailaisuus on kuolemassa hengellisesti. Henki on väärä. Ja paimenet ovat kelvottomia. Eivät helluntaipaimenet havainneet mitään väärää Patrickin julistuksessa, lampaat ne aloittivat hätähuudon.


      • TakapenkinElli

        Aamen, aamen, aamen!


      • KylläNäinOn

        Mauno Mattila on todellakin nöyrtynyt ja on raitishenkinen kristitty. Ei tietenkään täydellinen, niinkuin ei kukaan. Tässä hyvä puhe Mattilalta, mainitsee myös tästä harhassa olemisestaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=Qk30Eb79_W4


      • Blueberi

        Niin ja oman ongelman tuo se, jos on alunperinkin oppinut väärän evankelumin. Ahminut itseensä menestyksen teologiaaa eikä oikeasti erota oikeaa väärästä.


      • envoienäävaieta
        KelvottomatPaimenet kirjoitti:

        Patrick ei voi "palata" anteeksipyynnön jälkeen, koska koko uskonsanalaisuus ei ole Kalliolle perustettu, vaan lentohiekalle.
        Nämä feikkiparannukset ovat syy sille, miksi koko helluntailaisuus on kuolemassa hengellisesti. Henki on väärä. Ja paimenet ovat kelvottomia. Eivät helluntaipaimenet havainneet mitään väärää Patrickin julistuksessa, lampaat ne aloittivat hätähuudon.

        Todellakin helluntaiherätys on saastutettu harhaopeilla. Paimenet ja vanhemmistot vastaavat Jumalalle siitä, etteivät ole pitäneet huolta "lampaistaan" vaan ovat ottaneet seurakuntiin todistettavasti harhaoppisia puhujia. Ihmeitä ja merkkejä hingutaan kyseenalaistamatta mistä lähteestä ne ovat lähtöisin. Tavan seurakuntalaiset ovat hämmentyneitä. Voi, voi!


    • vähäkskäyennenloppua

      Joskus jotenkin pidin sitä vapaakirkon ihmistä jonkinlaisena Jumalan palvelijana!

      Enää en pidä sitäkään, eli joukko pienenee uhkaavasti, ei ole jälellä monta julistajaa suomessa jonka päästäisin seurakuntaani!

      luultavasti enintään kaks kappaletta on jälellä.

      • saskali

        Samaa mieltä. Todella huolestuttavaa menoa. Kunpa ihmiset palaisivat Raamattujensa ääreen ja viettämään hiljaisuudessa aikaa Jumalan edessä. Ihmiset eksyvät kun eivät enää lue Jumalan sanaa. Silloin mikä tahansa opetus uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.


    • kopsattuaa

      Minua kiinnittää taas huomiota sanansaattajan profetia, jossa ennakoidaan sitä, että potkut saanut Tiainen vajoaa vain syvemmälle syntiin. Hän lähtee hakemaan Keniasta taas entistä vahvempaa noituutta, jolla yrittää pelastaa oman nahkansa. Tämä profetia näyttää todellakin toteutuvan, ellei ole jo toteutunut syntiin syvemmälle vajoamisenkin osalta !!!

      sanansaattaja-
      2.3.2016 9:58

      Taannoin Patrick Tiaisen luona kävi Jumalan profeetta. Hän ohimennen sanoi Patrickille, että hän joutuu luovuttamaan seurakuntansa pois itseltään. Patrickin naama venähti ja hän ei pitänyt ollenkaan kuulemastaan, mutta ei tainnut kaveri muuten noteerata asiaa.

      Jumalan profeetat ovat myös tämänkin jälkeen varoittaneet Patrick Tiaista henkilökohtaisesti siitä, että hän on luisumassa väärälle polulle. Jumala erotti Patrick Tiaisen Jumalan todistajan tehtävästä ja nyt hän jatkaa valkeuden enkelin profeettana. Patrick Tiainen ei koskaan oppinut tuntemaan Jumalan ääntä, mutta oppi mieltymään valheeseen ja sen ääneen.

      Kuningas Saul oli aikanaan Jumalan voitelema kuningas, mutta kun Saul lankesi toistuvasti syntiin, niin Pyhä Henki lähti Saulista pois ja tilalle tuli paholaisen henget.

      Patrick Tiainen ei tuntenut etsikkoaikaansa ja hänen armonaikansa on loppu.

      Patrick Tiaisen väärän profeetan päivien lukumäärä on laskettu.

      Patrick Tiainen joutuu sivuun seurakuntansa johdosta sinä päivänä, jonka Jumala on sen ennalta määrännyt.

      Tässä on Raamatun paikka, joka koskee Patrick Tiaista:

      Lk 16: 1 Jeesus puhui sitten opetuslapsilleen: "Oli rikas mies, jolla oli taloudenhoitaja. Hänelle kanneltiin, että taloudenhoitaja tuhlasi hänen omaisuuttaan. 2 Hän kutsui tämän luokseen ja sanoi: 'Mitä minä sinusta kuulen! Tee tili toimistasi, minun talouttani sinä et enää hoida.' 3 Mies mietti: 'Mitä minä nyt teen? Isäntä panee minut pois taloudenhoitajan toimesta. Kaivaa en jaksa, kerjätä en kehtaa.

      4 -- Nytpä tiedän! Järjestän niin, että toiset ottavat minut taloonsa, kun joudun lähtemään työpaikastani.' 5 Hän kutsui isäntänsä velalliset vuoron perään luokseen. 'Paljonko olet velkaa isännälleni?' hän kysyi ensimmäiseltä. 6 'Sata astiaa öljyä', tämä vastasi. Taloudenhoitaja sanoi: 'Tässä on velkakirjasi, istu ja merkitse äkkiä viisikymmentä.' 7 Sitten hän kysyi toiselta: 'Entä sinä, paljonko sinä olet velkaa?' Tämä vastasi: 'Sata tynnyriä vehnää.' Taloudenhoitaja sanoi: 'Tässä on velkakirjasi, merkitse kahdeksankymmentä.'"

      8 Ja Herra kehui epärehellisen taloudenhoitajan viisautta. Hän sanoi:

      "Tämän maailman lapset menettelevät toisiaan kohtaan viisaammin kuin valon lapset. 9 Minä sanonkin teille: hankkikaa väärällä rikkaudella ystäviä, jotka ottavat teidät iäisiin asuntoihin, kun tuota rikkautta ei enää ole.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14158187/patrick-tiainen-menettaa-seurakuntansa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe