Tällaisen kysymyksen heitän, sie voit lähestyä sitä vaikka filosofisesti :D
mies, miksi kuumat perunat kylmenee ajan saatossa?
30
641
Vastaukset
- mikäsinäoletM
Multa mitään kysymään? Olet jollain tavalla alempitasoisempi....Mulla on suunnitelma sun varalle.
- kysymyksenheittäjänaine
Mie en oo M enkä kaipaa M:ää, joten en siulta kysele :D
Liitän vielä toisen kysymyksen: Tykkäätkö mies Perunapäästä? Toy Storyssa se hahmo :D Mie tykkään että se on valloittava. - idootille
Jos et multa kysele, älä tee sitä samassa postauksessa.
- suuriluuloinennarde
kysymyksenheittäjänaine kirjoitti:
Mie en oo M enkä kaipaa M:ää, joten en siulta kysele :D
Liitän vielä toisen kysymyksen: Tykkäätkö mies Perunapäästä? Toy Storyssa se hahmo :D Mie tykkään että se on valloittava.Mikäköhän sinä ihmispaska olet suunnittelemaan vieraiden varalle yhtään mitään.
KIRJOITIT: "Olet jollain tavalla alempitasoisempi...."
VASTAAN: Opettele nyt hyvä ihminen edes suomenkieltä kirjoittamaan!
Ei kirjoiteta alempitasoisempi, vaan alempitasoinen.
P.S. En sitten pidä ns. mansikan vaaleista miehistä, joilla silmäripsetkin ovat värittömät kuten lehmillä.
En myöskään tyhjännaurajista tai itseäni nuoremmista. Makunsa kullakin! : )Aloittaja ei voikaan olla M,
koska jos ihmisellä on ALKEELLISINTAKAAN SISÄLUKUTAITOA,
hän lukee nimimerkkini, ja ymmärtää, etten voi olla ALOITTAJA.
Nimimerkissänihän lukee "ei-ap".
Ja kiitos suunnittelen elämäni itse, niin kuin tähänkin asti.
- edfrghyjuk
Ajattelen niin että kylmä ja julma maailmankaikkeus imee kaiken lämmön ja elinvoiman kuumista perunoista.
- enDiandrasi
Fysikaalisesti lämpö virtaa toiseen suuntaan :)
- AnnaAbreu
Ei vaan kylmyys virtaa kylmästä lämpimään.
- Miesperunavastaa
Niin mutta perunathan voi lämmittää laittamalla ne uudelleen paistinpannulle. Jopa alkaa lämpö vastata. Ne on kohta taas ihan kuumia ja valmiita nautittavaksi. Perunat pitää olla viileässä paikassa, muttei sentään pakasteessa. Sehän pilaisi perunat. Ymmärrätkö sie peruna?
- kysymyksenheittäjänaine
Ymmärrän kyllä, väsyttää vaan.
- aaron.puppaja
Juuri niin. Sama koskee aamupuurova jos liikaa jää välillä lehtiilukemaan. Mikroon vaan vähäks aikaa niin taas on lämmintä apetta maaruun.
- hauskaafysiikkaa
Entropia kasvaa.
Niin. Sain siitä kurssista aikoinaan 5/5,
jossa entropiaakin käsiteltiin.
Kiitos englanninkielisen fysikaalisen
kemian kirjan, jossa asiat selvitettiin
suomenkielistä selkeämmin.
T: Ei-Aloittaja eli aloituksia tekemätön- hauskaafysiikkaa
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Niin. Sain siitä kurssista aikoinaan 5/5,
jossa entropiaakin käsiteltiin.
Kiitos englanninkielisen fysikaalisen
kemian kirjan, jossa asiat selvitettiin
suomenkielistä selkeämmin.
T: Ei-Aloittaja eli aloituksia tekemätönHienoa että palstalta edes yksi toinen joka on opiskellut ainakin lukion verran peruskoulua pidemmälle. :)
Termodynamikkaa/lämpöoppi on erittäin kiehtovaa. Ja kielien oppiminen, itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä. Skannasin aivan äskettäin vahoja ENTROPIAN laskujani
sähköiseen muotoon. Ja nyt sinä puhut MUUTAMAA
PÄIVÄÄ myöhemmin entropiasta?
Mikä tämä nimimerkki "olenkoneellasijo"
oikein oli? Oletko joku Timo-stalkkeri?hauskaafysiikkaa kirjoitti:
Hienoa että palstalta edes yksi toinen joka on opiskellut ainakin lukion verran peruskoulua pidemmälle. :)
Termodynamikkaa/lämpöoppi on erittäin kiehtovaa. Ja kielien oppiminen, itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä.Kyse oli kyllä YLIOPISTON fysikaalisen kemian kurssista.
Lukiossa arvosana-asteikko on tietääkseni 4-10:een,
ei 1-5:een!hauskaafysiikkaa kirjoitti:
Hienoa että palstalta edes yksi toinen joka on opiskellut ainakin lukion verran peruskoulua pidemmälle. :)
Termodynamikkaa/lämpöoppi on erittäin kiehtovaa. Ja kielien oppiminen, itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä.KIRJOITIT: "itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä. "
VASTAAN: Mutta et ilmeisesti mitään niistä kunnolla, et ainakaan suomen kieltä.
Ei kirjoiteta: "Itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä. "
Kirjoitetaan: Itse handlaan tällä hetkellä viiTTÄ kielTÄ.M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
KIRJOITIT: "itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä. "
VASTAAN: Mutta et ilmeisesti mitään niistä kunnolla, et ainakaan suomen kieltä.
Ei kirjoiteta: "Itse handlaan tällä hetkellä viisi kieltä. "
Kirjoitetaan: Itse handlaan tällä hetkellä viiTTÄ kielTÄ.Ei: Hallitsen viisi kieltä.
VAAN: Hallitsen viiTTÄ kieltä.- badumtsihh
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Ei: Hallitsen viisi kieltä.
VAAN: Hallitsen viiTTÄ kieltä.Sori nyt, mutta on sivistymätöntä ja moukkamaista kirjoitella noin alentuvasti. Etenkin kun olet itse väärässä.
Handlaan viisi kieltä on eri asia kuin handlata viittä kieltä. Opettele! badumtsihh kirjoitti:
Sori nyt, mutta on sivistymätöntä ja moukkamaista kirjoitella noin alentuvasti. Etenkin kun olet itse väärässä.
Handlaan viisi kieltä on eri asia kuin handlata viittä kieltä. Opettele!Väitätkö siis, että HALLITSET viisi kieltä
eli osaat niitä kaikkia KUIN syntyperäinen, näiden maiden kansalainen??
Hallitset englannin kielen eli HALLITSEN SEN YHTÄ HYVIN kuin esim. syntyperäinen iso-britannialainen?
Hallitset ruotsin kielen eli HALLITSEN SEN YHTÄ HYVIN kuin esim. syntyperäinen ruotsalainen?
Hallitset saksan kielen eli HALLITSEN SEN YHTÄ HYVIN kuin esim. syntyperäinen saksalainen?
Hallitset espanjan kielen eli HALLITSEN SEN YHTÄ HYVIN kuin esim. syntyperäinen espanjalainen?
KUMPIKOHAN meistä isottelee? Etköhän se ole sinä hyvä REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ PUSKISTA huuteleva "badumtsihh"!
Ei työhaastattelussakaan kysytä: Osaatko saksan? Hallitsetko englannin?
Siellä kysytään: Osaatteko englantia ja millä tasolla? Osaatteko saksaa ja millä tasolla?
- KolliKook
Kaikki uusi on hot mutta tunteet viilenee, kun ne on kyllästetty. Aikansa sitä jaksaa kiertää kuin kissa kuumaa perunaa.
Aloitus ei ole minulta.
Eikä minulla ole VIHREITÄ SILMIÄ eli nimeni ei ole Marketta.
Sanonta kuitenkin sanoo seuraavasti:
"Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa."
- liiankuumaa
Kylmeneekös ne? Ei mielestäni, kyllä joskus joku kuuma peruna jää kuumaksi.
Tämä keskustelu ei sitten näy tämän enempää jatkuneen.
- eisinunkanssasi
jaksa kukaan keskustella. Olet saivartelija.
eisinunkanssasi kirjoitti:
jaksa kukaan keskustella. Olet saivartelija.
Onko "sulla" isot harmaanvihreät silmät ja pituutta about 183cm?
Kengänkoko: 43-44? Nimettömän paksuus: 21 cm?
Jos on, niin nuku hyvin "Texas"!
https://www.youtube.com/watch?v=jAy3qZsYi0o
- Ikäväähän_se
Ai ko ikävä et siun perunat kylymenööt.
- potut_pottuina
Väärä säilytystapa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543