Et sinä "hullu" ole nainen.

kowakuoripehmeäsisus

olet vain kokenut paljon. Paljon enemmän kuin yhden ihmisen tarvitsisi kokea koko elämänsä aikana. Räväkkä tyylisi on haarniskasi, suojamuuri pahuudelta. Mistä tiedän kaiken tämän? Koska olen itse ihan samanlainen.

Kovan kuoresi alta; olet ihmisistä ja eläimistä välittävä ihminen, jossa on paljon enemmän hyviä ominaisuuksia kuin pahoja. Olet älykäs ja rehellinen, itse ainakin pidän sinusta suuresti. Vaikka luulenkin, että meillä on elämässä yksi suuri näkemysero.

68

2166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minustako.tuon

kerroit?
      Ainakin osui, sen mukaa mitä itse tiedän omasta itsestäni.

Näkemysero? Kero mikä se on.

• Kiwateksti

Mikä tuo ero on?

• olehyväja

Kerro?

• aihettajotenki

Mistä sä tiedät mun kokemuksista kun ei olla ees puhuttu tämä 3 kk palstalla olo ja musta puhuminen sais jo riittää täällä koska mun tututkaan ei varmaan jaksais lukee näitä herjauksia mikä oikeus sulla on muuten nolata oonko antanut

• kukkuuuuuuuuu-

Mistä helvetistä tiedät että tuo koskee sinua? Luoja mitä idiootteja.

• Ilo_sydämessä
        kukkuuuuuuuuu- kirjoitti:

Mistä helvetistä tiedät että tuo koskee sinua? Luoja mitä idiootteja.

Älä, älä, mene tuohon idiootti juttuun. Meneppäs nyt muualle, senkin ilon pilaaja,

• neuvostavaariia

Kyllä, sinulla on mielenterveysongelmia ja et kykene ottamaan vastuuta sairaudestasi, koska nämä sivupersoonasi ''neuvovat'' ja ''tukevat'' sinua. Jos haluat tavallisia ihmissuhteita, niin sinun pitää hakea apua. Muuten jatkat täällä päätöntä menoa,milloin kaipaat mitäkin, vanhempaa, nuorempaa, olet mies, lapsi, äiti, sinkku, suuruuskuvitelmia, itsetuhoa,maniaa, psykoosia jne.

• katsesinnepeiliin___

Tajuatko että olet itse vähän sairas kun kuvittelet tuollasia jostain. Sivupersoonia ja muuta. Ne ei ole mitään sivupersoonia vaan eri ihmisiä, haloo.

• jepjepåå
        katsesinnepeiliin___ kirjoitti:

Tajuatko että olet itse vähän sairas kun kuvittelet tuollasia jostain. Sivupersoonia ja muuta. Ne ei ole mitään sivupersoonia vaan eri ihmisiä, haloo.

Ai että. Naiiviutta on sentään maailmassa vielä. :')

• narsistikoOlet
        jepjepåå kirjoitti:

Niin tai paranoidisuutta ja narsistista muiden ihmisten hulluna pitämistä!!!

• narsistikoOlet
        jepjepåå kirjoitti:

Jotain tyhmyyttäkin tuo on. Kehitellä jotain saippuasarjateorioita.

• jepjepåå
        narsistikoOlet kirjoitti:

Niin tai paranoidisuutta ja narsistista muiden ihmisten hulluna pitämistä!!!

Äläs ny herpaannu vaikka sun jäljillä ollaanki :')

• eividdu
        jepjepåå kirjoitti:

Äläs ny herpaannu vaikka sun jäljillä ollaanki :')

Olet vähän sairas ja kattonut liikaa salkkareita. Ei muuta enää sulle.

• jepjepåå
        eividdu kirjoitti:

Olet vähän sairas ja kattonut liikaa salkkareita. Ei muuta enää sulle.

Ahhahahahhahhaaaaaahahahaaa...!!!!
        :'D
        Juu. Ota ihan rauhassa vaan siellä, multipersoona.

• TajuatkoItsekään

Miten tunnistat kaikki viestit yhden ihmisen tekeleiksi? Jos kerran tunnistat saman tyypin esiintyvän miehenä ja naisena, niin mistä tiedät, kumpi hän oikeasti on ja kumpaa esittää? Entä miten diagnosoit palstalla manian tai psykoosin? Taidat olla melkoinen fakiiri. 🙄

Omat viestisi kertovat lähinnä sinusta itsestäsi. Hätäännyt ajatuksesta, että joku pitäisi tuota "multipersoonaksi" ristimääsi ihmistä mielenkiintoisena ja jopa rakastaisi häntä. Sinulle tulee tarve repiä tuo ihminen alas ja varmistella, ettei kukaan vain luule, että tuollaista viestiä voisi kirjoittaa kukaan muu kuin tuo ihminen itse itsestään. Kuitenkin itsekin tunnustat hänen muistuttavan aloituksen kuvausta, ethän muuten olisi rynninyt haukkumaan häntä juuri tähän ketjuun.

Viestisi kertovat myös vainoharhaisuudesta, koska selkeästi kuvittelet jonkun tuntemasi ihmisen kirjoittelevan tänne kymmenillä nimimerkeillä. Arvaan, ettei sulla ole oikeasti mitään tietoa hänen mielenterveysongelmistaan tai ainakaan niiden laadusta. Tai siitäkään, kirjoitteleeko hän palstalle vai ei, ja jos, niin monellako nimimerkillä.

Viestisi kertovat myös puhtaasta ilkeydestä. Monien nikkien tai hahmojen käyttö ei ole sivupersoonahäiriö eikä välttämättä mielenterveyshäiriö, vaikka se voikin kertoa narsistisuudesta ja/tai heikentyneestä empatiakyvystä. Tiedätkö onneton edes mitä ovat sivupersoonahäiriö, mania tai psykoosi. Ainakaan et näytä tietävän yhdenkään ilmentymisestä käytännössä mitään, lähtien todennäköisyydestä että samalla ihmisellä olisi kaikki nuo.

En ole sama kuin aiempi kommentoija. En myöskään ole aloittaja enkä tuo vainoamasi ihminen.

• TulikoPipiMinäPuhallan
        jepjepåå kirjoitti:

Tämä kommentoija on olevinaan trolli mutta on pohjimmiltaan tosissaan tämän kommentin osalta. Puoliksi tosissaan ja puoliksi vitsillä ettei tule henkistä pipiä kun täysjärkiset ihmiset toteavat hänen olevan paranoidi narsisti. ;) Narsismi kukkii juuri tällä tavalla: Heitetään paskaa ilmaan ja katsotaan sataako sitä niskaan vai ei: sen mukaan vasta päätetään sitten ollaanko tosissaan vai ei että vastalauseet ei satuta egoa.

• TulikoPipiMinäPuhallan
        TajuatkoItsekään kirjoitti:

Miten tunnistat kaikki viestit yhden ihmisen tekeleiksi? Jos kerran tunnistat saman tyypin esiintyvän miehenä ja naisena, niin mistä tiedät, kumpi hän oikeasti on ja kumpaa esittää? Entä miten diagnosoit palstalla manian tai psykoosin? Taidat olla melkoinen fakiiri. 🙄

Omat viestisi kertovat lähinnä sinusta itsestäsi. Hätäännyt ajatuksesta, että joku pitäisi tuota "multipersoonaksi" ristimääsi ihmistä mielenkiintoisena ja jopa rakastaisi häntä. Sinulle tulee tarve repiä tuo ihminen alas ja varmistella, ettei kukaan vain luule, että tuollaista viestiä voisi kirjoittaa kukaan muu kuin tuo ihminen itse itsestään. Kuitenkin itsekin tunnustat hänen muistuttavan aloituksen kuvausta, ethän muuten olisi rynninyt haukkumaan häntä juuri tähän ketjuun.

Viestisi kertovat myös vainoharhaisuudesta, koska selkeästi kuvittelet jonkun tuntemasi ihmisen kirjoittelevan tänne kymmenillä nimimerkeillä. Arvaan, ettei sulla ole oikeasti mitään tietoa hänen mielenterveysongelmistaan tai ainakaan niiden laadusta. Tai siitäkään, kirjoitteleeko hän palstalle vai ei, ja jos, niin monellako nimimerkillä.

Viestisi kertovat myös puhtaasta ilkeydestä. Monien nikkien tai hahmojen käyttö ei ole sivupersoonahäiriö eikä välttämättä mielenterveyshäiriö, vaikka se voikin kertoa narsistisuudesta ja/tai heikentyneestä empatiakyvystä. Tiedätkö onneton edes mitä ovat sivupersoonahäiriö, mania tai psykoosi. Ainakaan et näytä tietävän yhdenkään ilmentymisestä käytännössä mitään, lähtien todennäköisyydestä että samalla ihmisellä olisi kaikki nuo.

En ole sama kuin aiempi kommentoija. En myöskään ole aloittaja enkä tuo vainoamasi ihminen.

Kyllä tuolla kommentoijalla on selvästi joku motiivi ja selvä harha jostain henkilöstä hänen omasta elämästä. Hän ei kuitenkaan varmaan itsekään hyväksy sitä harhaansa tai se vaihtelee päivittäin. Joskus hän on tosissaan ja jälkeenpäin hän miettii olevansa pelkkä trolli suojellakseen itseään. Kommenttien perusteella alkaa huolestuttaa... jos tuon kommentoijan tuntisin livenä niin hommaisin hänelle kyllä jotain apua varmasti. Pehmustettuun huoneeseen jäähylle tai ehkä hänen pitäisi olla kasvokkain oman harhan kohteen kanssa livenä. Tietenkin ei hän kestäisi sitä häpeän määrää kun todellisuus taitaa iskeä päin kasvoja liian kovasti noiden harhojen ja kommenttien jälkeen.

• katsesinnepeiliin___ kirjoitti:

KIRJOITIT:

"Muuten jatkat täällä päätöntä menoa,milloin kaipaat mitäkin, vanhempaa, nuorempaa, olet mies, lapsi, äiti, sinkku, suuruuskuvitelmia, itsetuhoa,maniaa, psykoosia jne. "

VASTAAN:

Jos minuun VIITTAAT, niin en ole koskaan esiintynyt täällä LAPSENA, ÄITINÄ tai SINKKUNA.
        Olen aina sekä rekisteröidyllä että rekisteröimättömällä nimimerkillä kirjoittaessani kertonut
        olevani LAPSETON, AIKUISIKÄINEN nainen, joka on naimisissa.

Minulla ei ole mitään "SUURUSKUVITELMIA" . Miellän itseni aivan tavalliseksi ihmiseksi. Mutta koska minua on joskus väheksytty aika tavalla, puolustan voimakkaasti TIETÄMYSTÄNI niiden asioiden suhteen, jotka tiedän osaavani.

Olen masentunut, ja toisinaan uneton; se saattaa näkyä epäsuorana itsetuhona.

• TajuatkoItsekään kirjoitti:

Kiitos hienosta kommentistasi!

Ladoit tosiasian toisensa jälkeen pöytään. Tekstisi eteni seikasta toiseen dynaamisesti
        säilyttäen kuitenkin koko ajan PUNAISEN LANKANSA ja yhtenäisyytensä.

Kommenttiisi ei ole mitään lisättävää - edes minulla!

• jepjepåå
        TulikoPipiMinäPuhallan kirjoitti:

Tämä kommentoija on olevinaan trolli mutta on pohjimmiltaan tosissaan tämän kommentin osalta. Puoliksi tosissaan ja puoliksi vitsillä ettei tule henkistä pipiä kun täysjärkiset ihmiset toteavat hänen olevan paranoidi narsisti. ;) Narsismi kukkii juuri tällä tavalla: Heitetään paskaa ilmaan ja katsotaan sataako sitä niskaan vai ei: sen mukaan vasta päätetään sitten ollaanko tosissaan vai ei että vastalauseet ei satuta egoa.

Älähän nyt yritä päteä siellä mukafiksulla analyysilläsi. Tämä oli sarkastinen kommentti täysin ulkopuoliselta, ei aloittajalta, eikä trollilta. Tosin sopii palstan henkeen ja tyyliin kuin nakutettu!:) Sarkastinen kommentti ei ole osoitus paranoidista narsismista, siinä vedät nyt vähän turhan suoriksi mutkia tuossa pätemisen ilossasi. Sikäli olen samaa mieltä kanssasi, että jokunen palstailija/ kommentoija toimii juurikin noin: heittämällä paskaa ilmaan ja katsomalla sitten miten maat makaa sen jälkeen ja ottaa vauhtia lisää saamistaan kommenteista. Ja trolli pelaa osittain ihmisten naiiviudella ja hyväuskoisuudella sekä tietyillä ihmisten sisäistetyillä "ennakko-oletuksilla". Trolli tykkää pelailusta, se on sille suurta hupia. Vaikka trollejakin on eri tyylisiä selvästikin...

• jepjepåå
        TulikoPipiMinäPuhallan kirjoitti:

Kyllä tuolla kommentoijalla on selvästi joku motiivi ja selvä harha jostain henkilöstä hänen omasta elämästä. Hän ei kuitenkaan varmaan itsekään hyväksy sitä harhaansa tai se vaihtelee päivittäin. Joskus hän on tosissaan ja jälkeenpäin hän miettii olevansa pelkkä trolli suojellakseen itseään. Kommenttien perusteella alkaa huolestuttaa... jos tuon kommentoijan tuntisin livenä niin hommaisin hänelle kyllä jotain apua varmasti. Pehmustettuun huoneeseen jäähylle tai ehkä hänen pitäisi olla kasvokkain oman harhan kohteen kanssa livenä. Tietenkin ei hän kestäisi sitä häpeän määrää kun todellisuus taitaa iskeä päin kasvoja liian kovasti noiden harhojen ja kommenttien jälkeen.

Ja "päteminen" jatkuu tässä. Huumorintajusi on pahasti kateissa. ;) Mutta ei se mitään. Jotkut tietää joistain asioista jotain toiset taas ei. Mistä sitten jotain mistään tietää on turha tänne avautua. Ei ole kyllä harhoja tai muutakaan, mutta pseudopsykologinen kommenttisi oli hyvin viihdyttävä kuitenkin kiitos siitä. :)
        Eikä ole merkitystä silläkään, osuiko kommentti juuri oikein tai oikealle taholle, tarkoitus oli kommentilla tuoda näkyväksi se vaan, että ei kaikki aina ole IHAN juuri sitä miltä täälläkään ensilukemalta monelle näyttää. Kuorrutettua tarinankerrontaa usein joissa on jokin tunnistettava siemen, täysjärkisiltä tai sitten ei. Ja älkää hyvät ihmiset olko hemmetti niin tosissanne!

• Pahamielitästä

Se on totta, olen kokenut liikaa. Onko minulls kova kuori? Sinulla on ainakin kovempi kuori kuin minulla. Juteltaisiin kasvotusten.

• sivustavaan

Kaikki varmaan sullekaan ole.

• henkisestikin

Ei semmosta ihmistä ookaan jota ei rupeaisi tää palstalla rieppottelu tympii ja vaikuttamaan vähän jo

• Kiireestisänkyynny

En mää ny niin kovia ole kokenut, höpsis. Aloitus ei sii mulle ainakaan. Varmasti se on mun oman näköinen elämä. En tiedä, jos muunlainen elämäni olisi ollut, niin olisiko se ollut sen parempi..
      Niin suurin ero taitaa olla, että minä uskon Jumalaan ja hän ei :)
      Ja hän on hirvee filosofoimaan ihimisä aaarrghh!!!

• Kiireestisänkyynny

Enkä ole hullukaan, vaan harvinaisen järkipeikko, vaikka hassuttelenkin. Enkä älykäs yhtään kään kään kään...

• seurvaxvarmielipidesivut

kuoren alla on jäljellä enää pettymys siitä että elämä on ajanut nurkkaan ni parempi olla puhumatta,
      mutta voin antaa rentouttavaa hierontaa ja helliä arkoja kohtiasi,
      sitten kun kyllästyt tähän saatanan proosailuun

• h-nainenpohjoinen

Kiva kuulla, vaikka en tiedäkään, kuka olet..

• tiukka_kriitikko

5/5. HC-nyrkkipokea. Selostajan mikrofoni menee mykäksi.

• ihokananlihalla

Kova kuoreni on suojakuori herkkyydelle ja pelolle. Kokenut en ole paljoa, mutta kaikki tuntuu niin suurelta.

• lopettikohdussaelämän

yksilöit ja kaikien pitäs toimis kuten sinä että ois oikeassa :D olis hyvä ni ihmiset kuolis sukupuuttoon hyvin npeasti. toi sun elämähn on vaan selvimistä ei elämistä ;D seuraat mtien muut elää, siitä sun elämä koostuu.

• karkkipussukka

Sitä kutsutaan myös taustatyöksi. xD

• Naiselta

Arvasin et oot kysynyt musta 😉
        Jos oisit kysynyt multa itseltä niin olisin kyllä kertonut sulle kaiken. Oon raivostuttavan rehellinen.

• MadAboutHim

En ole hullu en 🙂 Vaikka välillä tuntuu siltä että elämä voisi olla helpompaa jos olisin. Ja oon nyt jo kokenut enemmän asioita kuin monet kokee koko elämänsä aikana. Ikäviä, surullisia asioita. Silti en usko että tämä kirjoitus on minulle...ei minulla ole mitään kovaa kuorta tai suojamuuria. Ei ainakaan sen yhden tietyn miehen vieressä jota kaipaan.

• Kiinnostaatietää

Mikäköhän se suuri näkemysero on?

• liittynee

Mitä tulevaisuudesta haluaa..?

• tiedänköhän

En ole siinä asiassa ehdoton.

• Lahopuu, päältä kova sisältä mätää!
      Kuvaa varmaan kaikkia naisia kuka kirjoitteli vastaukset ja heidät myös kuka ei vastaa.
      Paljot ihmiset on oma elämässä kokenut kovia, itse ainakin sanon sitä että se oli opettavaista ja menin hampaat ristissä eteenpäin, kasvatti sisua...
      =)

• TäyttäKuraaAloitus

Itseäni kammottais, että joku puolituttu ihminen randomina heittää tollasta analyysia itsestäni kuin jonain vitun totuutena. Tosiasia lienee ettei aloittaja edes tunne naista, on vain tuntevinaan.

• Kertoisitko

Nyt jäi kovasti kiinnostamaan mikähän se näkemysero oikein on?

• vaikjoskustuntuukisilt

Kiva kuulla. :)

• saatananseuraaja

Suoraan saatanasta nämä psykopaatti miehen helvetilliset analyysit. Miten joku voi kokea oikeudekseen rymistellä illasta toiseen muiden rajojen yli.

• tyhmäätuollainen

Tyypillinen cliffhanger-tapaus: ei sitten kerrota kuitenkaan, mikä se "suuri näkemysero" oikein on.
        No ap, löytykö oikee vastaaja täältä helpottuneiden hullujen seasta?

• sairaanihanaa

Ihana aloitus: kaikki hullut saivat vahvistuksen etteivät olekaan hulluja.

• No, enpä nyt tiedä. "Hullu" on minusta älyllisesti laiskan ihmisen käyttämä termi.
        Hulluiksi leimataan yleensä kaikki, jotka mielenterveyden häiriöistä akuutisti kärsivät.
        On anorektikkoja, buliimikkoja, bipolaarisia, maanisia, masentuneita, pakko-oireisia, luonnehäiriöisiä, skitsofreenikkoja, paniikkihäiriöisiä, orgaanisista psykooseista kärsiviä jne.

• älyllinenlaiskuus

Eikö "hullu" edusta samanlaista mitäänsanomatonta väljyyttä kuin "outo". Maailmassa monta on pientä tynnyrissä kasvanutta piiperöistä hämmästyttävää, kummastuttavaa, OOUUTOA asiaa.

• aikuistua

Ei sairaan ihanaa tämä on minun mielipiteeni!
        Vaan sairasta ja usein hyvin sairaita aloituksia....
        Lukiessa näitä ihminen/ihmiset samaistaa hyvin usein itseään koskevan.
        Todellisen vaaralliset hullut ovat lukkojen takana, ja toivottavasti he saavat hoitoa vielä tältä yhteiskunnalta. Toisaalta sekin on hyvin ikävää ja surullista että, jotkut
        ihmiset ovat vain yksinkertaisesti niin pahoja sekä julmia. Että ilman minkäänlaista omantunnon pistosta, kirjoitetaan kaikkea soopaa muista ihmisistä.
        Ja kaikki ihan silkasta pahuudesta ja kateudesta tehdään, seurauksista välittämättä.
        Mitäs palstalaiset olisitte, mieltä siitä jos alkaisimme?

• Jokunainenminä

Onkohan näkemysero se, että oletat ettei nainen halua lapsia mutta sinä haluat?

• Olikosevinkkijollekin

Onko se nainen sanonut olevansa hullu?

En ole minä sillä en ole sanonut olevani, mutta jos se helpottaisi näitä vastaajia jos he saisivat tietää että kyse sellaisesta.

• Uusia.ajatuksia

Sinä, joka sanoit että uskot Jumalaan, toimitko niinkuin raamattu opettaa? Vai oletko se tavallinen uskovainen, joka kieroilee ja tuntee oikeudekseen tehdä väärin toisia kohtaan. Sitten pyytää anteeksi yläkerralta ja kaikki on anteeksi annettu. Minä sanoisin tuota ulkokultaiseksi toiminnaksi. Voi olla hyvä ja rehellinen, vaikkaei olekaan ns.uskovainen (sinun mittapuusi mukaan). Kävi mielessä, että oletko se jehovantodistaja, joka taalaa svenskaa täällä aika ajoin?

• stupaboy

Linkki olisi kiva, tarkoitan tuohon "ruotsiksi kirjoittavaan jehovantodistajaan". Nämä tarinat ovat usein äärimmäisen mielikuvituksellisia ja oudon kammottavia.

• Luulitkohan minua tuoksi kirjoittajaksi, koska olen joskus täällä kertonut uskovani Jumalaan.
        Minä en sitä kommenttia kirjoittanut. Olen ollut tässä keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.

Minun uskoni on tietyllä tavalla löyhää. Kuten olen jo kertonut, arvelen, että kaikki maailman uskonnot palvelevat loppujen lopuksi samaa korkeaa voimaa. Itse pysyn evankelis-luterilaisena, koska minut on sellaiseksi kerran kastettu. Ja kultaisen säännön noudattaminen ei ole aina helppoa.

Mitä anteeksipyyntöön tulee, niin kyllä Raamattu kehottaa pyytämään anteeksi MYÖS ihmisiltä,
        joita vastaan on rikkonut eikä vain Jumalalta.

P.S. En ole ruotsiksi kirjoitteleva Jehovan todistaja!

• kuoreton

Ketä sä stalkkaat ja analysoit?

• eioletarvinnut

siitä keneltään varmistusta kysyä. En ole hullu ja tiedän sen. Olen ollut lopussa ja tiedän senkin. Enkä myöskään pidä ketään hulluna.
      Jotkin ihmiset koen rasittavina ja vaikeina, jotkut ehkä oikeasti ovat sairaita, mut se ei tarkoita, että he olisivat ' hulluja' .
      Kuori on olemasa sen vuoksi , että sisus pysyy kasassa. Mitä outoa siinä on.
      Jos on sisältään pehmeä, löytyy kyllä sille hyödyntäjiä lupaa kyselemättä.
      Tiettyyn pisteeseen tultua, jaksamisen ollessa nollassa, on pakko kasvattaa kilpi, että saa torjuttua tämän oravanpyörä- ilmiön.
      Alun alkaen pehmeäluonteisena on vaikea kieltää apuaan, mutta, jos oma jaksaminen on kriittisillä rajoilla jo ollut pitkään ja loisijoita ja hyötyjiä yhä riittää, niin pakko on rajata kovalla kädellä, taikka kovilla sanoilla, että saa tilansa ja rauhan omaan elämäänsä takaisin.

• kuoretonbanaanissakin

kannattaa hakea hyvää oloa lapsista, ei omista vievät aikaa mutta yleensä lapsista, kannattaa unohtaa ulkonäkö ja keskittyä olemiseen, hyvään ruokaan, tuntemuksiin, hengittämiseen, olemiseen, kannattaa jakaa ajatuksia läheisten kanssa, miettiä pieniä unelmia ja saavutuksia joista olisit itsestäsi ylpeä.
      noilla eväillä oot tasapainoinen ihminen ja jos joku kokee olevansa sua parempi ulkonäkönsä vuoksi niin muista että se tarjoaa vaan kuoriaan :)

• kukkaispoika.lol

Mä teen just noin :)

• Omin aloituksen osaltani.
      Pidin siitä.

• Enkä ole iältäni 52-vuotias,
        vaan paljon
        nuorempi!

T: Ei 52-vuotias eikä Helena Marketta

• Jokuvaanjostain

Juu ollaan samiksii.

• puutiaisen_49-v

52- vuotias ladyni Kaivarista, "Heta-Marjatta"!

Nykyisin yksi tyttöystävistäni
        on noin 50-vuotias Ullanlinnassa asuja.

Sijoittelen hänen VAROJAAN
        firmani Limi-vestin kautta!

Kävin tänäkin iltana katselemassa
        hänen kanssaan Stadia Kaivopuiston
        kallioilta.

Ei mikään hääppöinen pano,
        mutta rikas mamma kuitenkin.
        Ja saa honailla paljaaltaan,
        kun ei vosanderi voi enää
        paksuksikaan pamahtaa.

https://www.youtube.com/watch?v=EUm__l-5C_Y

• puutiaisen
        puutiaisen_49-v kirjoitti:

52- vuotias ladyni Kaivarista, "Heta-Marjatta"!

Nykyisin yksi tyttöystävistäni
        on noin 50-vuotias Ullanlinnassa asuja.

Sijoittelen hänen VAROJAAN
        firmani Limi-vestin kautta!

Kävin tänäkin iltana katselemassa
        hänen kanssaan Stadia Kaivopuiston
        kallioilta.

Ei mikään hääppöinen pano,
        mutta rikas mamma kuitenkin.
        Ja saa honailla paljaaltaan,
        kun ei vosanderi voi enää
        paksuksikaan pamahtaa.

https://www.youtube.com/watch?v=EUm__l-5C_Y

Trolli taas näköjään narkoosissa.

• Kusetuksetohion

Äläppäs puhu mitään näkemyseroista, kun et tiedä mitään totuudenmukaista musta!
      Hulluksi jos on leimattu, niin otan sen erittäin vaikeasti ja suurena loukkauksena.
      Mut ehkä siitä "Oletetusta Hulluudesta" ,on jotain hyötyäkin?
      Eipähän kaikki äijät yritä liehitellä.
      Ei enään koskaan tule, yhtään nahjusta elämääni!

• njhygf

Aloittajan älykkyydestä kertoo ja hulluudesta tämä suunnaton satuttamisen taito.

• Kaikkeaolennähnyt

Itse arvelin että tämä on se henkilö joka heittelee tunnisteita kaipaamastaan mutta jättää hänet kuitenkin lopulta jatkuvasti roikkumaan jolloin tämä toinen ajattelee olevansa hullu. Joskus kun tunniste tärppää, saattaa ilmestyä negatiivinen aloitus samanlaisilla tunnisteilla. :/
        Ehkä.

• Saakutintyrkytukot

Ja ajattelit että on sun tehtävä tiedottaa tämäkin asia :D. :D
      Toiseks, jos joku nainen on "KYLMÄ" jotain miespuolista kohtaan, ehkäpä siihen simppelimpikin syy olemassa :D.

• pitkästä_aikaa

Aloittaja on umpihullu, ihmisiä stalkkaava mutta jatkuvasti itsensä nolaava nurkkanysväri. Nämä tekoälykkäät kaninhatusta vetäistyt analyysit, tunteisiin vetoamiset ja kaikki muu hohhoijaa manipulointi on niin väsyttävää paskaa, ettei jaksa edes naurun vuoksi käydä. Hienoa tietysti, että joitakin jaksaa kiinnostaa yrittää puhua hullulle järkeä/valaista muille millaisesta tyypistä on kyse. Itse arvostaisin lähinnä oikeuden toteutumista viimeinkin, muulla ei juuri ole merkitystä ja nythän tuo olisi uusien tuulahdusten virrassa täysin optimaalinen aikakin. Enemmän toimintaa, vähemmän turhanpäiväistä lässytystä niiden taholta joilla muutakin tehtävissä on.

• vihjailenko_lisää_vai_hä

Up, tämän upean tuotoksenhan kuuluu päästä etusivulle. Malliesimerkki verbaalisesta haisevasta ulosteesta. Nonni, näkyviin hop hop

• Suudvbfrbi

Vihjaile ihmeessä lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe